Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги по заправці, відновленню та ремонту картриджів (50313000-2 - Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки)
Очікувана вартість
1 370,00 UAH
UA-2021-10-20-001300-b dfe2f4d1822947fbad919f61a79eeeb2
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Любов Тишкевич

+380626421892 logvinoval@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 20 жовтня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент фінансів Донецької обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02313200
Місцезнаходження: 84313, Україна , Донецька обл., м. Краматорськ, Бул. Машинобудівників, 23
Контактна особа: Любов Тишкевич
+380626421892
logvinoval@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Послуги по заправці, відновленню та ремонту картриджів (50313000-2 - Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки) відповідно до умов договору
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 послуга
Послуги по заправці, відновленню та ремонту картриджів (50313000-2 - Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84313, Україна, Донецька область, Краматорськ, бул. Машинобудівників, 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 жовтня 2021  —  12 листопада 2021
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

20 жовтня 2021 09:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 жовтня 2021 09:40
дог 96 заправка.rtf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа - підприємець БУТ НАТАЛІЯ МИХАЙЛІВНА
#3102402386
Переможець 1 370,00
UAH з ПДВ
20 жовтня 2021 09:46

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 листопада 2021 14:36
Електронний підпис укладений
20 жовтня 2021 09:51
Договор 96.PDF укладений
20 жовтня 2021 09:50

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 жовтня 2021 — 12 листопада 2021
Сума оплати за договором: 1 370,00
UAH (в тому числі ПДВ 228,33 UAH)