Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДОКРЕМЛЕНИЙ СТРУКТУРНИЙ ПІДРОЗДІЛ "ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЇ ТА КОМП'ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАЦІОНАЛЬНОГО УНІВЕРСИТЕТУ "ЛЬВІВСЬКА ПОЛІТЕХНІКА" |
Код ЄДРПОУ: | 42738830 |
Вебсайт: | http://www.ktkt.com.ua/ |
Місцезнаходження: | 79053, Україна , Львівська обл., Львів, Франківський район, ВУЛИЦЯ ВОЛОДИМИРА ВЕЛИКОГО, будинок 12 |
Контактна особа: |
Яськів Ольга Григорівна 380322632544 KTKT@KTKT.COM.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 жовтня 2021 12:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 листопада 2021 14:00 |
Початок аукціону: | 11 листопада 2021 13:24 |
Очікувана вартість: | 1 807 639,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 038,20 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | 2.1. Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених підпунктом 3.2. пункту 3 цього ж розділу, відшкодувати кошти на рахунок ВІДОКРЕМЛЕНОГО СТРУКТУРНОГО ПІДРОЗДІЛУ "ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЇ ТА КОМП'ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАЦІОНАЛЬНОГО УНІВЕРСИТЕТУ "ЛЬВІВСЬКА ПОЛІТЕХНІКА" у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній у підпункті 2.3. пункту 2 цього розділу. Перерахування коштів здійснюється на р/р UA338201720343190005000095748 банк: в ДКСУ Код ЄДРПОУ 42738830. Банківська гарантія повинна бути надана банківською установою, в якій держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку, або комерційною банківською установою, яка має довгостроковий кредитний рейтинг за національною шкалою не нижче «uaAA» (у випадку відсутності рейтингу за національною шкалою у банків іноземних банківських груп рейтинг материнських іноземних банківських груп від однієї з рейтингових компаній Fitch, Moody’s, S&P має бути не нижче підвищеного інвестиційного класу (А-, або вищий) та її не включено до переліку юридичних осіб, щодо яких державними органами України, США або країн ЄС застосовано спеціальні економічні чи інші обмежувальні санкції. Подати у складі пропозиції підтверджуючі документи. Електронна банківська гарантія повинна мати кваліфікований електронний підпис уповноваженої особи банк. Перевірку кваліфікованого електронного підпису (КЕП), накладеного на банківську гарантію замовник буде здійснювати онлайн на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням – http://czo.gov.ua/verify або на сторінці Акредитованого центру сертифікації ключів. 2.2. Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та форма забезпечення пропозиції повинна відповідати Наказу «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» від 14.12.2020 № 2628, затвердженого МІНІСТЕРСТВОМ РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ. 2.3. Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 9 000.00 грн. (дев’ять тисяч грн. 00 коп.). 2.4. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 90 календарних днів,починаючи з кінцевого строку подання тендерної пропозиції, строк дії банківської гарантії повинен бути не меншим ніж строк дії забезпечення тендерної пропозиції. 2.5. Банківська гарантія повинна бути з грошовим покриттям. Учасник надає документ з банку, що підтверджує наявність грошового покриття. 2.6. Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі *.pdf або *.jpg: копія ліцензії, виданої банку; копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначені копії повинні бути завірені банком. 2.7. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок учасника. 2.8. Пропозиції, що не супроводжуються документальним підтвердженням надання забезпечення тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до статті 31 Закону. 3.1. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику протягом п’яти днів з дня настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. 3.2. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається в разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання пере |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 9000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник може, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30 % вартості річного обсягу робіт. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 листопада 2021 17:21 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 листопада 2021 17:12 |
Перелік змін.docx | |
02 листопада 2021 17:12 |
Додаток № 3 Технiчна специфiкацiя.docx | |
02 листопада 2021 17:12 |
Додаток № 5 Проект договору.doc | |
02 листопада 2021 17:12 |
Тендерна документацiя (відновлено).docx | |
20 жовтня 2021 12:36 |
Додаток № 4 Вимоги на виконання ст.17.docx | |
20 жовтня 2021 12:36 |
Додаток № 2 Кваліфікаційні критерії.doc | |
20 жовтня 2021 12:36 |
Додаток № 1 Тендерна пропозиція.docx |
02 листопада 2021 17:21 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
02 листопада 2021 17:12 |
Перелік змін.docx
|
|||
02 листопада 2021 17:12 |
Додаток № 3 Технiчна специфiкацiя.docx
|
|||
02 листопада 2021 17:12 |
Додаток № 5 Проект договору.doc
|
|||
02 листопада 2021 17:12 |
Тендерна документацiя (відновлено).docx
|
|||
20 жовтня 2021 12:36 |
Додаток № 4 Вимоги на виконання ст.17.docx
|
|||
20 жовтня 2021 12:36 |
Додаток № 2 Кваліфікаційні критерії.doc
|
|||
20 жовтня 2021 12:36 |
Додаток № 1 Тендерна пропозиція.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
щодо усунення порушення під час проведення тендеру
(дискримінаційна вимога – виїзд на об’єкт та Акт огляду об’єкта)
Просимо Вас, усунути порушення під час проведення відкритих торгів UA-2021-10-20-001213-c, а саме - виключити з Тендерної документації (далі також – ТД) вимогу, що призводить до дискримінації учасників, що міститься у пункті 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета» Розділ 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД наступного змісту: «…До подачі тендерної пропозиції учасник обов’язково повинен здійснити виїзд на об’єкти для ознайомлення з фактичними обсягами робіт, про що зазначити в акті обстеження об’єкту, та підписати цей акт у замовника і надати його копію у складі тендерної пропозиції.»
Звертаємо Вашу увагу, що згідно частини першої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників та рівне ставлення до них, тому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників ( ч. 4 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі").
Крім того, обстеження об'єкту учасника з замовником до аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже замовник та учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, з складанням паперових актів, що у свою чергу надає можливість Замовнику зловживати правом, а саме, на власний розсуд ставити підпис на актах одних учасників та відмовитись проставляти підпис на актах інших учасників, або надати можливість чи відмовити тому чи іншому учаснику провести огляд об’єкту.
За таких умов, прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які зможуть надати акт огляду об’єкта, засвідчений підписом Замовника, що є дискримінацією по відношенню до інших суб'єктів господарювання (учасників).
Крім того, з підстав, незалежних від учасника, Замовником може бути не підписаний зазначений акт, що в подальшому може стати підставою для відхилення тендерної пропозиції такого учасника, що є дискримінаційним по відношенню до таких суб’єктів господарювання.
У відповідності до частини 3 статті 13 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник здійснює процедури закупівлі шляхом використання електронної системи закупівель.
Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам. Обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням цілісності даних про учасників і їхніх тендерних пропозицій/пропозицій під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій/пропозицій (частина 1 статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Додатково повідомляємо, що згідно сталої практики органу оскарження - Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України, вимога Замовників щодо обов’язкового огляду/обстеження об’єкту до аукціону вважається дискримінаційною ( як приклад Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України : №21472-р/пк-пз від 21.09.2021; № 6298-р/пк-пз від 29.03.2021; №1607-р/пк-пз від 14.07.2021).
Отже, дії Замовника в частині встановлення у ТД наведеної вище вимоги порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов'язані з їх участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Ураховуючи викладене вище, просимо Замовника усунути наведені вище невідповідності шляхом виключення з ТД дискримінаційної/незаконної вимоги, що міститься у пункті 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета» Розділ 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД.
Отже, обстеження об’єкта дозволяє учаснику здійснити попередній моніторинг окремих показників його технічного стану, що має слугувати своєрідною інформаційною базою для формування учасником раціонального та об’єктивного плану виконання робіт, з урахуванням встановлених замовником строків, та формування ціни своєї пропозиції. Оскільки учасники мали можливість провести попереднє обстеження об’єкта, це тим самим мінімізує ризики виникнення непорозумінь на етапі укладання договору з переможцем закупівлі, а тому вважаємо вимогу закупівлі про обстеження об’єкту законною та обґрунтованою, а Тендерну документацію складеною відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином, дана вимога не порушує права Учасників і не може вважатись дискримінаційною.
щодо усунення порушення під час проведення тендеру
(дискримінаційна вимога – довідка від Замовника)
Просимо Вас, усунути порушення під час проведення відкритих торгів UA-2021-10-20-001213-c, а саме - виключити з Тендерної документації (далі також – ТД) вимогу, що призводить до дискримінації учасників, що міститься у пункті 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета» Розділ 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД наступного змісту: «…Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: …- Довідку довільної форми, видану Замовником, про те, що Учасник не має негативного досвіду співпраці з замовником – ВІДОКРЕМЛЕНИЙ СТРУКТУРНИЙ ПІДРОЗДІЛ "ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЇ ТА КОМП'ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАЦІОНАЛЬНОГО УНІВЕРСИТЕТУ "ЛЬВІВСЬКА ПОЛІТЕХНІКА". »
Звертаємо Вашу увагу, що згідно частини першої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників та рівне ставлення до них, тому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників ( ч. 4 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі").
Встановлення вимоги про надання довідки від Замовника у складі тендерної пропозиції є прямим порушенням норм ЗУ "Про публічні закупівлі", адже є дискримінаційною умовою та свідчить про можливе зловживання Замовником своїми правами, що буде мати вираження у небажанні надання таких довідок окремим Учасниками процедури. Надання таких довідок для участі у процедурі закупівлі Учасниками до подання ними пропозицій дасть можливість Замовнику заздалегідь знати кількість Учасників процедури, що суперечить принципам законодавства у сфері публічних закупівель. Вимога щодо надання такої довідки обмежує коло потенційних Учасників.
Виходячи з наведеного, Замовник на власний розсуд може надати або не надати довідку про відсутність негативного досвіду співпраці, що, з незалежних від учасника причин, може призвести до подальшого відхилення його Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до потенційних учасників закупівлі.
За таких умов, прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які зможуть надати вказану вище довідку від Замовника , що є дискримінацією по відношенню до інших суб'єктів господарювання (учасників), які не зможуть її отримати з тих чи інших причин.
У відповідності до частини 3 статті 13 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник здійснює процедури закупівлі шляхом використання електронної системи закупівель.
Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам. Обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням цілісності даних про учасників і їхніх тендерних пропозицій/пропозицій під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій/пропозицій (частина 1 статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Додатково повідомляємо, що згідно сталої практики органу оскарження - Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України, вимога Замовників щодо надання такої довідки вважається дискримінаційною ( як приклад Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України №20878-р/пк-пз 10.11.2020 року)
Отже, дії Замовника в частині встановлення у ТД наведеної вище вимоги порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов'язані з їх участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Ураховуючи викладене вище, просимо Замовника усунути наведені вище невідповідності шляхом виключення з ТД вказаної дискримінаційної/незаконної вимоги.
Учасник в порядку передбаченому статтею 5 Закону України "Про доступ до публічної інформації" (доступ до інформації забезпечується шляхом надання інформації за запитами на інформацію) та статтею 19 цього самого закону (запитувач має право звернутися до розпорядника інформації із запитом на інформацію незалежно від того, стосується ця інформація його особисто чи ні, без пояснення причини подання запиту) мають можливість офіційно запросити від замовника торгів лист-підтвердження про відсутність негативного досвіду співпраці. Таким чином дана вимога не є дискримінаційною та будь хто бажаючий може звернутися до замовника зі запитом про надання будь якої інформації на яку замовник зобов’язаний надати відповідь.
Також наводимо Вам рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 23992-р/пк-пз від 22.10.2021 р. у якому піднімається питання щодо подачі замовником довідки про відсутність негативного досвіду співпраці та за результатами розгляду скарги встановлено, що дана вимога не є дискримінаційною.
Скарги до процедури
Дата подання: 29 жовтня 2021 12:36
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-06-14-000047 ● 85b054008d7e41a39e72bf88ff49e93e
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 червня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 червня 2022 10:48 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
14.06.2022 №14-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,доручення Державної аудиторської служби України від 03 червня 2022 року №003100-18/3932-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 14.06.2022 №14-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
2.UA-2021-10-20-001213-c 20.10.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-06-16 14:17:45
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з влаштування системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу ІІІ-типу на об'єкті: Будівля коледжу за адресою м. Львів, вул. Володимира Великого,12. Капітальний ремонт (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-10-20-001213-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Надайте посилання на сторінку вебсайту, на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Чому в договорі від 01.12.2021 №01/11-21 укладеному з ТзОВ «Кодекс Безпеки» договірну ціну 1681870,00 грн зазначено з ПДВ – 280311,67 грн, тоді як переможець торгів, згідно витягу з реєстру платників єдиного податку не зареєстрований платником ПДВ?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-06-20 15:22:45
Відповідь
Предмет закупівлі: «Влаштування системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу ІІІ-типу на об'єкті: Будівля коледжу за адресою м. Львів, вул. Володимира Великого,12. Капітальний ремонт» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) (номер закупівлі в електронній системі закупівель UA-2021-10-20-001213-c)
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до потреб у закупівлі з урахуванням вимог законодавства. Технічні, якісні та кількісні характеристики відображені в проектній документації «Влаштування системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу ІІІ-типу на об'єкті: Будівля коледжу за адресою м. Львів, вул. Володимира Великого,12». Роботи виконані відповідно до вимог чинних кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науковопроектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281, та інших нормативних документів. В проектній документації міститься детальний опис робіт, що закуповуються, технічні вимоги, обсяги та види цих робіт. Роботи повинні виконуватись згідно з затвердженим проектом з дотриманням вимог діючих нормативних документів та відповідно до вимог щодо термінів закінчення робіт, технології виконання робіт за проектом, якості будівельно-монтажних робіт, які виконуються з дотриманням діючих норм і правил та безпечних умов праці, з використанням конкретних матеріалів і конструкцій. Роботи повинні виконуватись із матеріалів, що передбачені в проектній документації, повинні бути якісними та відповідати вимогам встановлених ДСТУ та чинному законодавству.
Робочий проект пройшов експертизу, в результаті якої було отримано позитивний Експертний звіт від 10 червня 2021 р. № 282/21-ЕЗ. Таким чином, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, визначені у проекті на «Влаштування системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу ІІІ-типу на об'єкті: Будівля коледжу за адресою м. Львів, вул. Володимира Великого,12» та підтверджені в Експертному звіті (позитивному) від 10 червня 2021 р. № 282/21-ЕЗ.
Обґрунтування очікуваної вартості:
Розмір очікуваної вартості предмета закупівлі визначено згідно із Зведеним кошторисним розрахунком, який знаходиться в складі проектної документації на «Влаштування системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу ІІІ-типу на об'єкті: Будівля коледжу за адресою м. Львів, вул. Володимира Великого,12». При визначенні очікуваної вартості використовується зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, за виключенням суми глави 12 «Проектно-вишукувальні роботи та авторський нагляд» зведеного кошторисного розрахунку з урахуванням ПДВ.
Посилання на обгрунтування: https://itcollege.lviv.ua/prozoro-2021/
Щодо вартості договору: При укладені договору сторанами була допущена механічна описка, а саме зазначено суму з ПДВ. При виявлені сторонами даної помилки була укладена додаткова угода № 2 від 23.12.2021 р. у якій сторони домовились внести зміни у пункт 3.1. Договору та виклали його у наступній редакції: 3.1. Договірна ціна на момент укладання Договору є твердою і становить: 1681870.00 грн. (Один мільйон шістсот вісімдесят одна тисяча вісімсот сімдесят гривень 00 копійок) без ПДВ Фінансування на 2021 р. ставка – 535 000.00 грн без ПДВ Фінансування на 2022 р. ставка – 1146870.00 грн без ПДВ. З метою виправлення інформацію про ПДВ на майданчику Замовником вибрано наступну підставу: пункту 7, абзацу 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни. Таким чином Замовником виправлено інформацію у договорі без зміни ціни пропозиції, яка була запропонована учасником ТОВ Кодекс Безпеки.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 червня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 червня 2022 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 листопада 2021 13:59
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "СВТ-ПЛЮС" |
1 653 116,52
UAH з ПДВ
|
1 405 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП ПЛІШ МИКОЛА ІВАНОВИЧ |
1 434 499,00
UAH з ПДВ
|
1 434 499,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Кодекс Безпеки |
1 681 870,00
UAH з ПДВ
|
1 681 870,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОФЕСТ" |
1 738 326,00
UAH з ПДВ
|
1 738 326,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "СВТ-ПЛЮС" #35126333 |
Відхилено |
1 405 900,00
UAH з ПДВ
|
17 листопада 2021 15:08
|
ФОП ПЛІШ МИКОЛА ІВАНОВИЧ #3082908695 |
Відхилено |
1 434 499,00
UAH з ПДВ
|
18 листопада 2021 14:28
|
ТОВ Кодекс Безпеки #40406843 |
Переможець |
1 681 870,00
UAH з ПДВ
|
18 листопада 2021 14:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2023 10:39
|
Додаткова угода №4.PDF | зміни до договору |
26 грудня 2023 10:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2022 14:40
|
Додаткова угода №3.PDF | зміни до договору |
21 грудня 2022 14:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2021 14:16
|
Додаткова_угода№2.PDF | зміни до договору |
24 грудня 2021 14:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 грудня 2021 15:12
|
SCAN0069.PDF | зміни до договору |
02 грудня 2021 15:11
|
Електронний підпис | укладений |
02 грудня 2021 14:35
|
SCAN0067.PDF | укладений |
02 грудня 2021 14:22
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 01/11-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Відповідно до пункту 7, абзацу 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку зі зміною встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни, Сторони домовились внести зміни у пункт 3.1. Договору та викласти його у наступній редакції: 3.1. Договірна ціна на момент укладання Договору є твердою і становить: 1681870.00 грн. (Один мільйон шістсот вісімдесят одна тисяча вісімсот сімдесят гривень 00 копійок) без ПДВ Фінансування на 2021 р. ставка – 535 000.00 грн без ПДВ Фінансування на 2022 р. ставка – 1146870.00 грн без ПДВ |
Номер договору про закупівлю: | 01/11-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів та продовження терміну дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 01/11-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження терміну дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 01/11-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |