Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 30230000-0 Комп’ютерне обладнання (Веб-камера, монітор, багатофункціональний пристрій)
Очікувана вартість
286 975,00 UAH
UA-2021-10-20-001068-a ● ebd7ca6dd3ef4a40b2ec56cb842a90fc
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Північно-східний офіс Держаудитслужби |
Код ЄДРПОУ: | 40478572 |
Місцезнаходження: | 61022, Україна , Харківська обл., місто Харків, майдан Свободи, 5, Держпром, 4 під'їзд, 10 поверх |
Контактна особа: |
Анатолій Рубан, Тетяна Рибалка, Аліна Кашира +380503030209 email.tender20@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 жовтня 2021 10:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 листопада 2021 08:00 |
Початок аукціону: | 08 листопада 2021 12:38 |
Початок аукціону: | 08 листопада 2021 12:38 |
Очікувана вартість: | 286 975,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 434,88 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Місце поставки товарів - 361022, м. Харків, майдан Свободи, 5, Держпром, 4 під'їзд, 10 поверх.
ДК 021:2015 30230000-0 Комп’ютерне обладнання (Веб-камера, монітор, багатофункціональний пристрій). Для потреб апарата Північно-східного офісу Держаудитслужби. Джерело фінансування - спеціальний фонд бюджету - субвенція. Документація викладена українською мовою. Місцезнаходження замовника: 61022, м. Харків, майдан Свободи, 5, Держпром, 4 під'їзд, 10 поверх. Категорія замовника - орган державної влади. Питома вага критерію «Ціна» - 100%. Місце поставки товарів - 361022, м. Харків, майдан Свободи, 5, Держпром, 4 під'їзд, 10 поверх.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Веб-камера
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61022, Україна, Харківська область, місто Харків, майдан Свободи, 5, Держпром, 4 під'їзд, 10 поверх
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 грудня 2021
ДК 021:2015: 30237240-3 — Веб-камери
31 штуки
Монітор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61022, Україна, Харківська область, місто Харків, майдан Свободи, 5, Держпром, 4 під'їзд, 10 поверх
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 грудня 2021
ДК 021:2015: 30231310-3 — Плоскопанельні дисплеї
10 штуки
Багатофункціональний пристрій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61022, Україна, Харківська область, місто Харків, майдан Свободи, 5, Держпром, 4 під'їзд, 10 поверх
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 грудня 2021
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата здійснюється за фактично поставлений Товар відповідно до розрахунків, визначених Сторонами у Специфікації (Додаток 1 до Договору) протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту підписання Сторонами видаткової накладної на Товар. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 жовтня 2021 10:18 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 жовтня 2021 10:16 |
Додаток 5 - Проєкт договору.docx | |
20 жовтня 2021 10:16 |
Додаток 4 - Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.docx | |
20 жовтня 2021 10:16 |
Додатки до тендерної документації.docx | |
20 жовтня 2021 10:16 |
Тендерна документація.docx | |
20 жовтня 2021 10:16 |
Оголошення про проведення відкритих торгів.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-10-20-001068-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС", Код ЄДРПОУ:43509985
Дата подання: 24 жовтня 2021 15:37
Дискримінаційна вимога
Тендерна документація містить наступну дискримінаційну вимогу: технічне (сервісне) обслуговування техніки у власних сервісних центрах або за договором на сервісне обслуговування.
1. Наголошуємо, що гарантійне обслуговування має проводити лише в авторизованих сервісних центрах. Будь який ремонт, який здійснюється поза авторизованого сервісного центру – автоматично анулює гарантію від виробника. Тому дана вимога – є не обґрунтованою та такою, що суперечить правилам здійснення гарантійного обслуговування або прописана під конкретного учасника.
Окремо звертаємо увагу на рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
2. Головним принципом підприємницької діяльності згідно П.1 Ст. 44.ГКУ є вільний вибір підприємцем видів підприємницької діяльності; самостійного формування підприємцем програми діяльності, вільного вибору постачальників продукції, залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежено законом. Відповідно до п.2. Ст. 43 ГКУ та п. 2 ст. 3 Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020 року, особливості здійснення окремих видів підприємництва встановлюються законодавчими актами.
Стаття 19. Конституції України проголошує: правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Пункт 11.ст 26 Закону України «Про публічні закупівлі», стверджує: документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб -підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
У ст. 15 Закону України № 2210-III «Про захист економічної конкуренції», — Редакції від 13.02.2020 року зазначено: не передбачені законами України заборони та обмеження самостійності підприємств, у тому числі щодо придбання чи реалізації товарів, … …визначаються антиконкурентними узгодженими діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, згідно п.3. ч. 2 Ст 6. антиконкурентними узгодженими діями суб’єктів господарювання, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються: розподілу ринків чи джерел постачання за колом продавців, що відповідно Ст 50. є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції.
Частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників.
Нинішні умови закупівлі є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо власного сервісного центру або надання договору з сервісним центром в м. де розташований Замовник обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають.
Відповідно до ч. 1 ст. 43 ГК України, підприємці мають право без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, яку не заборонено законом. Діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах, спрощеної процедури виробників, посередників, фізичних-осіб підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами
Замовник зобов’язаний забезпечити вільний доступ потенційних учасників до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціоні.
Таким чином ви дискримінуєте учасників за територіальною ознакою, виключаєте можливість реальної конкуренції, штучно обмежуєте коло потенційних учасників. Встановлені Замовником в тендерній документації вимоги суперечать принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст. 31 Господарського кодексу України.
Статтею 42 Конституції України встановлено, що держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція. Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція. Усунення дискримінаційної вимоги сприятиме конкуренції серед учасників та максимальній економії коштів, тож просимо Замовника внести зміни до тендерної документації і викласти вимогу в новій редакції, забезпечивши можливість брати участь у закупівлі усім учасникам надавши гарантійний лист та вказавши адреси авторизованих сервісних центрів виробника в Україні або інформацію про сервісний центр, яка зазначена на офіційному сайті виробника.
Розгорнути
Згорнути
1. Наголошуємо, що гарантійне обслуговування має проводити лише в авторизованих сервісних центрах. Будь який ремонт, який здійснюється поза авторизованого сервісного центру – автоматично анулює гарантію від виробника. Тому дана вимога – є не обґрунтованою та такою, що суперечить правилам здійснення гарантійного обслуговування або прописана під конкретного учасника.
Окремо звертаємо увагу на рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
2. Головним принципом підприємницької діяльності згідно П.1 Ст. 44.ГКУ є вільний вибір підприємцем видів підприємницької діяльності; самостійного формування підприємцем програми діяльності, вільного вибору постачальників продукції, залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежено законом. Відповідно до п.2. Ст. 43 ГКУ та п. 2 ст. 3 Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020 року, особливості здійснення окремих видів підприємництва встановлюються законодавчими актами.
Стаття 19. Конституції України проголошує: правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Пункт 11.ст 26 Закону України «Про публічні закупівлі», стверджує: документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб -підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
У ст. 15 Закону України № 2210-III «Про захист економічної конкуренції», — Редакції від 13.02.2020 року зазначено: не передбачені законами України заборони та обмеження самостійності підприємств, у тому числі щодо придбання чи реалізації товарів, … …визначаються антиконкурентними узгодженими діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, згідно п.3. ч. 2 Ст 6. антиконкурентними узгодженими діями суб’єктів господарювання, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються: розподілу ринків чи джерел постачання за колом продавців, що відповідно Ст 50. є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції.
Частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників.
Нинішні умови закупівлі є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо власного сервісного центру або надання договору з сервісним центром в м. де розташований Замовник обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають.
Відповідно до ч. 1 ст. 43 ГК України, підприємці мають право без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, яку не заборонено законом. Діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах, спрощеної процедури виробників, посередників, фізичних-осіб підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами
Замовник зобов’язаний забезпечити вільний доступ потенційних учасників до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціоні.
Таким чином ви дискримінуєте учасників за територіальною ознакою, виключаєте можливість реальної конкуренції, штучно обмежуєте коло потенційних учасників. Встановлені Замовником в тендерній документації вимоги суперечать принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст. 31 Господарського кодексу України.
Статтею 42 Конституції України встановлено, що держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція. Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція. Усунення дискримінаційної вимоги сприятиме конкуренції серед учасників та максимальній економії коштів, тож просимо Замовника внести зміни до тендерної документації і викласти вимогу в новій редакції, забезпечивши можливість брати участь у закупівлі усім учасникам надавши гарантійний лист та вказавши адреси авторизованих сервісних центрів виробника в Україні або інформацію про сервісний центр, яка зазначена на офіційному сайті виробника.
Рішення замовника: Вимога відхилена
25 жовтня 2021 16:33
Розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо наступне.
Керуючись ч. 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Також, при здійсненні закупівлі товару, Замовник дотримується принципу не лише максимальної економії, а й принципу її ефективності, тобто придбаний товар повинен відповідати всім вимогам замовника, щодо якості та технічних характеристик, які забезпечить максимальний термін його експлуатації.
Ваша вимога направлена на те, що Учасник після передачі товару Замовнику, не несе будь-яких гарантійних зобов’язань, а просто надає інформацію про адреси сервісних центрів виробника в Україні, які доступні на сайті виробника. Дана ситуація призведе до того, що при настанні у Замовника гарантійного випадку, він повинен своїми силами вирішувати питання, щодо ремонту товару. Вищенаведене, ставить під сумнів добропорядність самого Учасника та якість товару, який пропонується цим Учасником в тендерній пропозиції.
Прошу звернути увагу, що Ваші посилання на закупівлі UA-2019-03-14-000597-a та UA-2019-03-15-000266-c , не мають ніякого зв’язку із закупівлею замовника, так як в нашій тендерній документації немає вимог, щодо надання авторизаційних листів від виробника запропонованих витратних матеріалів та обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, просимо уважно ознайомитися з інформацією про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Також, слід зазначити, що з метою виконання вимог Замовника щодо гарантійного обслуговування, Учасникам було надано декілька варіантів її виконання з урахуванням всіх видів організаційно-правової форми Учасників та вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.04.2002 №506, що унеможливлює таке поняття як дискримінаційні вимоги в нашій тендерній документації.
З метою забезпечення своєчасності, оперативності та повноти надання гарантійних зобов’язань (діагностика, заміна, ремонт) замовником вимагається наявність сервісного центру / структурного підрозділу виробника / підприємства, що здійснює сервісне обслуговування в м. Харкові, тим самим не обмежуючи фактичне місцезнаходження самого Учасника, а також направлено на упередження витрат Учасника на транспортування товару, що підлягає ремонту/заміні від місцезнаходження Замовника.
З огляду на вищевказане, Ваша вимога щодо внесення змін до тендерної документації є необґрунтованою. В подальшому, просимо Вас уважніше ознайомитися з тендерною документацією та додатками до неї.
Керуючись ч. 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Також, при здійсненні закупівлі товару, Замовник дотримується принципу не лише максимальної економії, а й принципу її ефективності, тобто придбаний товар повинен відповідати всім вимогам замовника, щодо якості та технічних характеристик, які забезпечить максимальний термін його експлуатації.
Ваша вимога направлена на те, що Учасник після передачі товару Замовнику, не несе будь-яких гарантійних зобов’язань, а просто надає інформацію про адреси сервісних центрів виробника в Україні, які доступні на сайті виробника. Дана ситуація призведе до того, що при настанні у Замовника гарантійного випадку, він повинен своїми силами вирішувати питання, щодо ремонту товару. Вищенаведене, ставить під сумнів добропорядність самого Учасника та якість товару, який пропонується цим Учасником в тендерній пропозиції.
Прошу звернути увагу, що Ваші посилання на закупівлі UA-2019-03-14-000597-a та UA-2019-03-15-000266-c , не мають ніякого зв’язку із закупівлею замовника, так як в нашій тендерній документації немає вимог, щодо надання авторизаційних листів від виробника запропонованих витратних матеріалів та обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, просимо уважно ознайомитися з інформацією про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Також, слід зазначити, що з метою виконання вимог Замовника щодо гарантійного обслуговування, Учасникам було надано декілька варіантів її виконання з урахуванням всіх видів організаційно-правової форми Учасників та вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.04.2002 №506, що унеможливлює таке поняття як дискримінаційні вимоги в нашій тендерній документації.
З метою забезпечення своєчасності, оперативності та повноти надання гарантійних зобов’язань (діагностика, заміна, ремонт) замовником вимагається наявність сервісного центру / структурного підрозділу виробника / підприємства, що здійснює сервісне обслуговування в м. Харкові, тим самим не обмежуючи фактичне місцезнаходження самого Учасника, а також направлено на упередження витрат Учасника на транспортування товару, що підлягає ремонту/заміні від місцезнаходження Замовника.
З огляду на вищевказане, Ваша вимога щодо внесення змін до тендерної документації є необґрунтованою. В подальшому, просимо Вас уважніше ознайомитися з тендерною документацією та додатками до неї.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 листопада 2021 13:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "НЕТКРАФТ КОМПЬЮТЕРЗ" |
284 826,00
UAH з ПДВ
|
284 826,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦВУЗАВТОМАТИКА" |
286 956,00
UAH з ПДВ
|
286 956,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "НЕТКРАФТ КОМПЬЮТЕРЗ" #34859622 |
Переможець |
284 826,00
UAH з ПДВ
|
10 листопада 2021 11:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 січня 2022 10:55
|
Електронний підпис | укладений |
23 листопада 2021 14:21
|
Договір 330.pdf | укладений |
23 листопада 2021 14:20
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Веб-камера | 1 | штуки |
4 560,00
UAH з ПДВ
|
Монітор | 31 | штуки |
4 686,00
UAH з ПДВ
|
Багатофункціональний пристрій | 10 | штуки |
13 500,00
UAH з ПДВ
|