Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

71248000-8 - Технічний нагляд за проектами та документацією
Очікувана вартість
86 691,87 UAH
UA-2021-10-20-000904-b 3b5defd3730f4c9cb6fdb3c21940e3cc
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Святослав Цимбрила

+380684494245 sviatoslavtsymbryla@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Львівський національний університет імені Івана Франка
Код ЄДРПОУ: 02070987
Вебсайт: https://www.lnu.edu.ua
Місцезнаходження: 79000, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Університетська, буд. 1
Контактна особа: Святослав Цимбрила
+380684494245
sviatoslavtsymbryla@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 жовтня 2021 09:21
Звернення за роз’ясненнями: до 26 жовтня 2021 09:21
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 листопада 2021 09:41
Очікувана вартість: 86 691,87 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 433,46 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71240000-2: Архітектурні, інженерні та планувальні послуги


Ведення технічного нагляду за виконанням робіт по об’єкту будівництва: «Ремонтно-реставраційні роботи будинку на вул. Валовій, 18 (пл. Соборна 3-а) у м. Львові – пам’ятка архітектури національного значення 1734р. монастиря Бернардинів ох. № 341/2. Характер робіт - реставрація»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Ведення технічного нагляду за виконанням робіт по об’єкту будівництва: «Ремонтно-реставраційні роботи будинку на вул. Валовій, 18 (пл. Соборна 3-а) у м. Львові – пам’ятка архітектури національного значення 1734р. монастиря Бернардинів ох. № 341/2. Характер робіт - реставрація»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, Львів, вул. Університетська, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71248000-8 — Технічний нагляд за проектами та документацією

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 жовтня 2021 09:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 жовтня 2021 09:42
Оголошення (Нова редакція).docx
20 жовтня 2021 09:21
Проект договору (Послуги).docx
20 жовтня 2021 09:21
Додаток 2.docx
20 жовтня 2021 09:21
Оголошення.docx
25 жовтня 2021 09:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 жовтня 2021 09:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 жовтня 2021 09:42
Оголошення (Нова редакція).docx
20 жовтня 2021 09:21
Проект договору (Послуги).docx
20 жовтня 2021 09:21
Додаток 2.docx
20 жовтня 2021 09:21
Оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

незаконна вимога
Дата подання: 20 жовтня 2021 10:12
Дата відповіді: 21 жовтня 2021 10:47
Вимога Оголошення - Увага! Учасник зобов’язаний до початку подання пропозицій направити спеціаліста для ознайомлення з об’єктом, визначення детального обсягу надання робіт у робочі дні з понеділка по п’ятницю з 9.00 до 18.00. За результатами огляду в присутності представників Замовника, обов’язково складається довідка про огляд предмета закупівлі з підписами та печатками сторін з подальшим оприлюдненням її у системі закупівельРгоzorrо. Витрати пов’язані з виїздом для ознайомлення з об’єктом покладаються на Виконавця. Дана вимога є дискримінаційна, ознайомитися з об'єктом немає можливості і отримати відповідну довідку також, оскільки контактний номер, зазначений в Оголошенні не відповідає. Держаудитслужбі давно пора звернути увагу на закупівлі, які проводить ЛНУ ім.І.Франка. кошторисну документацію роблять таким чином, щоб уникнути процедури відкритих торгів - чого варті лише оголошення про проведення ряду поточних ремонтів на суми, які 5-10гривень не дотягують до надпорогових процедур. Глибоке розчарування охоплює коли розумієш: альма матер перетворилася в корупційну ДІЧЬ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник вважає, що задля забезпечення виконання даних робіт у відповідні терміни та з належною якістю виконання цих робіт Учасник (як потенційний Переможець даної закупівлі) повинен направити спеціаліста для огляду даного об’єкту, ознайомитись наочно в переліком виконання робіт в присутності представника Замовника. Що потрібно засвідчити довідкою з огляду об’єкту. Замовник не вважає дану вимогу дискримінаційною, оскільки даною вимогою не обмежує права жодного з Учасників процедури закупівлі.
Незаконні вимоги ЛНУ Франка
Дата подання: 22 жовтня 2021 15:16
Держаудит службі, фінснсово контролю і СБУ потрібно потрібно провести комплексну перевірку по діяльності тендерного комітету ЛНУ Франка щодо корупційних сладових в тендерних закупівлях.
Відповідь відсутня

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-10-20-000904-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП ЦИМБАЛЮК ПЕТРО МИКОЛАЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2849027730
Дата подання: 20 жовтня 2021 09:47
Корупція "Оскарження торгів номер UA-2021-10-05-004042-b «Будівництво студентського гуртожитку на вул. Пасічна, 62 у м. Львові»
В замовника відбулися торги Ідентифікаційний номер UA-2021-10-05-004042-b по обєкту "71248000-8 - Технічний нагляд за проектами та документацією Технічний нагляд за виконанням робіт на об’єкті – «Будівництво студентського гуртожитку на вул. Пасічна, 62 у м. Львові» (Коригування)" на суму 480 889.60 грн. з ПДВ. В тендерній документації вказувалася вимога щодо відвідування обєкта і був вказаний номер телефону за яким можна було зідзвонитися з Замовником і домовитися щодо огляду обєкта і написання і підписання довідки. Даний телефон який був вказаний в тендерній закупівлі не відповідав, що вже є дискримінацією учасників торгів. Також "переможець торгів" по даному обєкту визначили ФОП Вовк Степан Михайлович, який є платником єдиного податку. Якщо "переможець торгів є платником єдиного податку то сума у переможця мала би бути як мінімум на 15% нижча від оголошеної суми Замовником.
З вище наведеного дії Замовника підпадають під корупційні діяння, які мають розслідувати правоохоронні та інші органи.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 жовтня 2021 09:27
Розглянувши Вашу вимогу повідомляємо наступне.
Замовник вважає, що задля забезпечення виконання даних робіт у відповідні терміни та з належною якістю виконання цих робіт Учасник (як потенційний Переможець даної закупівлі) повинен направити спеціаліста для огляду даного об’єкту, ознайомитись наочно в переліком виконання робіт в присутності представника Замовника. Що потрібно засвідчити довідкою з огляду об’єкту. Замовник не вважає дану вимогу дискримінаційною, оскільки даною вимогою не обмежує права жодного з Учасників процедури закупівлі. В свою чергу Замовником вказано контактний номер особи з якою можна зв’язатись, щодо огляду об’єкту. Жодних протиправних дій зі сторони Замовника немає.
На підставі зазначеного, керуючись ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» в замовника відсутні правові підстави для задоволення Вашої вимоги.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 листопада 2021 09:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ОСТРОВСЬКИЙ БОГДАН ІВАНОВИЧ" 86 280,00
UAH з ПДВ
86 280,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 жовтня 2021 16:09
Електронний підпис
29 жовтня 2021 16:04
ІВана франка тендер.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ОСТРОВСЬКИЙ БОГДАН ІВАНОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ОСТРОВСЬКИЙ БОГДАН ІВАНОВИЧ"
#2123402313
Переможець 86 280,00
UAH з ПДВ
02 листопада 2021 13:00

Документи

02 листопада 2021 13:00
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 листопада 2021 13:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ОСТРОВСЬКИЙ БОГДАН ІВАНОВИЧ"
#2123402313
86 280,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 листопада 2021 13:00
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 лютого 2022 14:03
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2021 12:10
Додаткова угода.jpg зміни до договору
29 грудня 2021 12:09
Електронний підпис зміни до договору
15 грудня 2021 10:43
Додаткова угода.pdf зміни до договору
15 грудня 2021 10:42
Електронний підпис укладений
03 листопада 2021 11:56
Договір № 740.pdf укладений
03 листопада 2021 11:56

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
13 грудня 2021 10:25
12 304,80 UAH UA468201720343101002200001061
ЛНУ ім.Івана Франка
UA923052990000026009001000252
ФОП Островський Б.I.
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна пункту договору
Номер договору про закупівлю: 740
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в пункт Договору
Номер договору про закупівлю: 740
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 листопада 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 86 280,00
UAH