Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з ресторанного обслуговування (код 55310000-6 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»)
Очікувана вартість
9 000,00 UAH
UA-2021-10-19-016810-c 1024b1511d404a7c9d5d315f73634735
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шпеник Інна Іванівна

380443639675 I.SHPENIK@NABU.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 19 жовтня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національне антикорупційне бюро України
Код ЄДРПОУ: 39751280
Місцезнаходження: 03035, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Василя Сурикова 3
Контактна особа: Шпеник Інна Іванівна
380443639675
I.SHPENIK@NABU.GOV.UA
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55310000-6: Послуги з ресторанного обслуговування


Звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з ресторанного обслуговування (код 55310000-6 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 жовтня 2021
ДК 021:2015: 55310000-6 — Послуги з ресторанного обслуговування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Протягом 2-х (двох) робочих днів після проведення Заходу Виконавець зобов’язаний надати Замовникові Акт прийому – передачі наданих послуг, а Замовник зобов’язується протягом 3-х (трьох) робочих днів з моменту отримання або надати Виконавцеві підписаний Акт, або надати мотивовану відмову від його підписання. У разі, якщо Виконавець у вказаний строк не отримує від Замовника підписаний Акт прийому – передачі наданих послуг або мотивовану відмову від його підписання, Послуги вважатимуться такими, що надані належним чином, а Акт прийому-передачі наданих послуг вважатиметься підписаним Сторонами. Акт прийому – передачі наданих послуг, підписаний Сторонами, або підписаний лише Виконавцем та непідписаний Замовником при відсутності вчасно наданої мотивованої відмови від його підписання, є підставою для виставлення Виконавцем рахунку, обов’язкового для оплати Замовником. Замовник зобов’язаний провести остаточний розрахунок з Виконавцем за фактично надані Послуги протягом 5 (п’яти) робочих днів з дня підписання Акта прийому-передачі наданих послуг. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

19 жовтня 2021 20:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДЖАННІ-ХХІ»
#33833975
Переможець 9 000,00
UAH
19 жовтня 2021 20:32

Документи

19 жовтня 2021 20:32
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
01 листопада 2021 15:58
Дод. дог. 1_387.pdf зміни до договору
01 листопада 2021 15:58
Електронний підпис укладений
19 жовтня 2021 20:33
договір 368.pdf укладений
19 жовтня 2021 20:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодили викласти п.2.5 договору в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 368
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/387
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML