Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти та гуманітарних питань Курненської сільської ради |
Код ЄДРПОУ: | 41834842 |
Місцезнаходження: | 12030, Україна , Житомирська обл., Пулинський р-н., с. Курне, вул. Центральна, буд. 1 |
Контактна особа: |
Людмила ЯРКО +380680523713 8383530@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 жовтня 2021 19:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 листопада 2021 19:36 |
Початок аукціону: | 05 листопада 2021 13:59 |
Очікувана вартість: | 1 849 925,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,54% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 жовтня 2021 19:40 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 жовтня 2021 19:38 |
Тендерна документація.docx | |
19 жовтня 2021 19:38 |
87_СД_ВОБ.rtf | |
19 жовтня 2021 19:38 |
87_СД_ЛС1_2-1-1.rtf | |
19 жовтня 2021 19:38 |
87_СД_ЛС1_2-1-2.rtf | |
19 жовтня 2021 19:38 |
87_СД_ОС_2-1.rtf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-06-14-000040 ● 00c117c533a14c6a9d6dea16c46bf8aa
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 червня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 червня 2022 10:35 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
14.06.2022 №14-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 03 червня 2022 року №003100-18/3932-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 14.06.2022 №14-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3.UA-2021-10-19-016626-c 19.10.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-06-16 12:35:55
про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту частини даху будівлі Тетірської ЗОШ І-ІІІ ступенів за адресою: вул. Гагаріна, 10, с. Тетірка, Житомирська область (коригування) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-10-19-016626-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з питання:
Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-06-21 10:10:34
Відділ освіти та гуманітарних питань Курненської сільської ради
Надає перелік документів для обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість по закупівлі робіт з капітального ремонту частини даху будівлі Тетірської ЗОШ І-ІІІ ступенів за адресою: вул. Гагаріна, 10, с. Тетірка, Житомирська область (коригування)
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2022-06-20 09:10:59
Відділ освіти та гуманітарних питань Курненської сільської ради
Надає перелік документів для обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість по закупівлі робіт з капітального ремонту частини даху будівлі Тетірської ЗОШ І-ІІІ ступенів за адресою: вул. Гагаріна, 10, с. Тетірка, Житомирська область (коригування)
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2022-06-20 09:14:02
Відділ освіти та гуманітарних питань Курненської сільської ради
Надає перелік документів для підтвердження обгрунтувань розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість по закупівлі робіт з капітального ремонту частини даху будівлі Тетірської ЗОШ І-ІІІ ступенів за адресою: вул. Гагаріна, 10, с. Тетірка, Житомирська область (коригування)
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-06-27 13:26:47
про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту частини даху будівлі Тетірської ЗОШ І-ІІІ ступенів за адресою: вул. Гагаріна, 10, с. Тетірка, Житомирська область (коригування) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-10-19-016626-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
1. З яких підстав у тендерній документації зазначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій?
2. Яким чином учасник тендеру ФОП Осіпчук Володимир Олександрович, якого обрано переможцем торгів, виконав вимоги підпункту 5.6 пункту 5 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації в частині надання:
- довідки, складеної учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої пунктом 12 частини першої статті 17 Закону;
- довідки, складеної учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої абзацом 1 частини другої статті 17 Закону, або інформації у довільній формі, що підтверджує вжиття заходів для доведення надійності учасника, згідно абзацу 2 частини другої статті 17 Закону?
3. З яких причин договір про закупівлю робіт від 24 листопада 2021 року №259, укладений з ФОП Осіпчук Володимир Олександрович, завантажений в електронну систему закупівель не в повному обсязі (відсутній додаток до договору: договірна ціна)?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-06-30 16:51:14
Відділ освіти та гуманітарних питань Курненської сільської ради
1. Відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» замовником було встановлено строк дії тендерних пропозицій, протягом якого терміни пропозицій вважаються дійсними. Встановлена замовником вимога не суперечить п.11 ст.22 Закону, а саме, тендерні пропозиції вважаються дійсними не менше, ніж 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, у зв’язку з тим, що момент розкриття тендерних пропозицій відбувається пізніше, ніж завершення кінцевого строку подання. Тому, на думку замовника, дана вимога не впливає на результати торгів.
2. Учасник закупівлі, ФОП Осіпчук В.О. підтвердив відповідність вимогам ст.17 Закону шляхом завантаження до системи публічних закупівель довідки № 45/8 від 04.11.2021 р., у якій підтверджує відсутність підстави, передбаченої пунктом 12 частини першої статті 17 Закону , та відсутність підстави, передбаченої абзацом 1 частини другої статті 17 Закону, або інформації у довільній формі, що підтверджує вжиття заходів для доведення надійності учасника, згідно абзацу 2 частини другої статті 17 Закону.
3. Стосовно того, що договір про закупівлю робіт від 24 листопада 2021 року №259, укладений з ФОП Осіпчук Володимир Олександрович, завантажений в електронну систему закупівель не в повному обсязі (відсутній додаток до договору: договірна ціна) інформуємо, що вищевказане порушення буде усунено.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відділ освіти та гуманітарних питань Курненської сільської ради надає інформацію про неможливість усунення порушень: вимог пункту 11 частини другої статті 22 Закону,щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону ; вимог абзацу 3 пункту 3 частини першої статті 31 Закону,щодо розгляду тендерної пропозиції: пункту 10 частини першої статті 10 Закону,щодо оприлюднення інформації про закупівлю. Враховуючи наведені вище порушення відділ освіти надає повідомлення про розірвання договору з ФОП Осіпчук Володимир Олександрович по закупівлі «Капітальний ремонт частини даху будівлі Тетірської ЗОШ І-ІІІ ступенів за адресою:вул.Гагаріна,10,с.Тетірка,Житомирська область»(коригування).
2022-07-13 17:34:28
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 липня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 липня 2022 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу: | 02/052/2022ПР |
Дата публікації: | 05 серпня 2022 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Номер відкриття провадження: | 02/045/2022ПН |
Дата відкриття провадження: | 16 серпня 2022 |
Документи:
16 серпня 2022 10:59
|
Електронний підпис |
05 серпня 2022 14:17
|
Електронний підпис |
Номер протоколу: | 02/051/2022ПР |
Дата публікації: | 05 серпня 2022 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Номер відкриття провадження: | 3/292/465/22 |
Дата відкриття провадження: | 26 вересня 2022 |
Документи:
03 листопада 2022 11:45
|
Електронний підпис |
05 серпня 2022 14:18
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 листопада 2021 14:34
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ОСІПЧУК ВОЛОДИМИР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" |
1 492 558,00
UAH з ПДВ
|
1 413 257,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП Компанія СПЕЦРЕМБУД. |
1 613 497,20
UAH з ПДВ
|
1 413 258,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧА ФІРМА "ТЕРМОУНІВЕРСАЛ" |
1 553 927,66
UAH з ПДВ
|
1 553 927,66
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ" |
1 791 186,00
UAH з ПДВ
|
1 791 186,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ОСІПЧУК ВОЛОДИМИР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" #3025606915 |
Переможець |
1 413 257,00
UAH з ПДВ
|
09 листопада 2021 16:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 червня 2023 11:09
|
Електронний підпис | укладений |
24 листопада 2021 12:27
|
договір.pdf | укладений |
24 листопада 2021 12:26
|