Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Проектно-вишукувальні роботи для об’єкту "Нове будівництво багатофункціональних спортивних майданчиків на території Закарпатського обласного палацу дитячої та юнацької творчості "ПАДІЮН" розташованих за адресою: місто Ужгород, Студентська набережна, будинок 8"
Очікувана вартість
1 029 153,34 UAH
UA-2021-10-19-016017-c 9a6e070d88b64da98afb105479a7c384
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Марухненко

+380312615516 ukb.olya@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Закарпатської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 05517297
Вебсайт: https://carpathia.gov.ua/
Місцезнаходження: 88008, Україна , Закарпатська обл., м. Ужгород, площа Народна, буд. 4
Контактна особа: Ольга Марухненко
+380312615516
ukb.olya@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 жовтня 2021 17:52
Звернення за роз’ясненнями: до 25 жовтня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 жовтня 2021 00:00
Початок аукціону: 28 жовтня 2021 11:19
Очікувана вартість: 1 029 153,34 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 291,53 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Проектно-вишукувальні роботи для об’єкту "Нове будівництво багатофункціональних спортивних майданчиків на території Закарпатського обласного палацу дитячої та юнацької творчості "ПАДІЮН" розташованих за адресою: місто Ужгород, Студентська набережна, будинок 8"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88008, Україна, Закарпатська область, м. Ужгород, пл. Народна, буд.4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2022
ДК 021:2015: 71250000-5 — Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата здійснюється поетапно, відповідно до взятих бюджетних зобов’язань в межах бюджетних асигнувань (ст.49 Бюджетного кодексу України), виключно в межах відповідних фактичних надходжень (ст.48 Бюджетного кодексу України) на підставі акту приймання – передачі робіт, підписаного в двосторонньому порядку. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Експертиза
Дата подання: 23 жовтня 2021 11:45
Дата відповіді: 25 жовтня 2021 12:05
Доброго дня! У додатку 3 (ПРОЄКТ ДОГОВОРУ) зазначено: п. 1.1.3. Виступити Замовником на проведення експертизи проєктної документації та забезпечити отримання позитивного експертного звіту; передати Замовнику об’єкту оригінал звіту та його копію, завірену у встановленому законодавством порядку. П. 2.1.4. Компенсувати витрати Виконавця, пов’язані з проведенням експертизи проєктів будівництва, а також зі збором вихідних даних. Чи буде Замовник компенсувати витрати Виконавця, якщо вартість експертизи проєктів будівництва буде більше 50 000,00 грн.?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Розмір і порядок оплати викладено у розділі 3 проєкту договору, що розміщений у додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Згідно зазначеного у пункту 3.4.4 проєкту договору, компенсація витрат пов’язаних з проведенням експертизи проєктної документації відбувається за фактом отримання експертного звіту й двостороннього підписання акту, в сумі зазначеної в підтверджуючому документі про сплату, але не більше ніж передбачено договором.
питання по квалифікаційним вимогам
Дата подання: 24 жовтня 2021 20:22
Дата відповіді: 25 жовтня 2021 12:07
Умовами закупівлі аналогічним договором визначено договори на виконання проєктно-кошторисної документації на нове будівництво будівель та споруд класу наслідків (відповідальності) СС2 і вище. Чи може вважатися аналогічним договором договір на виконання проєктно-кошторисної документації на нове будівництво будівель та споруд класу наслідків (відповідальності) СС1, оскільки клас наслідків об'єкта проєктування закупівлі ще не визначено проектно-кошторисною документацією, а по друге клас наслідків (відповідальності) СС2 передбачає постійне чи тимчасове перебування значно більшої кількості людей, ніж обумовлено предметом закупівлі?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Що буде вважатися аналогічним договором чітко визначено умовами закупівлі, а саме, в пункті 13 додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначено, аналогічним договором в розумінні даної закупівлі є завершений договір з розробки проєктно-кошторисної документації на нове будівництво будівель та споруд класу наслідків (відповідальності) СС2 і вище по подібним предмету закупівлі роботам.
Щодо можливо визначення класу наслідків (відповідальності) об'єкта проектування як незначні наслідки (СС1), зазначаємо наступне, пунктом 10 додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачено улаштування трибуни для 100 глядацьких місць. У разі проведення змагань зі 100% заповненням глядацьких місць, беручи до уваги спортсменів та їх тренерів, можлива небезпека для здоров'я і життя людей, які періодично перебувають на об'єкті, для понад 100 осіб, що згідно таблиці 1 ДСТУ 8855:2019 "Визначення класу наслідків (відповідальності)" відноситься до середніх наслідків (СС2), а отже Ваше твердження, що даний клас наслідків необумовлений предметом закупівлі – помилкове.
А отже, договір на виконання проєктно-кошторисної документації на нове будівництво будівель та споруд класу наслідків (відповідальності) СС1 вважатися аналогічним не буде.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 жовтня 2021 11:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НВП "МЕДІНЖСЕРВІС" " 798 148,00
UAH з ПДВ
798 148,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ УКР-ПРОФ ПРОЕКТ 974 902,00
UAH з ПДВ
974 902,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 жовтня 2021 20:38
Електронний підпис
27 жовтня 2021 20:35
Договір.PDF
27 жовтня 2021 20:35
СВІД. платн. податку.PDF
27 жовтня 2021 20:35
лист погодження (5).PDF
27 жовтня 2021 20:35
Пропозиція.PDF
27 жовтня 2021 20:35
довідка санкції (9).PDF
27 жовтня 2021 20:35
Статут (3).PDF
27 жовтня 2021 20:35
Зведений кошторис.PDF
27 жовтня 2021 20:35
Договір пп ладус.PDF
27 жовтня 2021 20:35
Квитанція2.pdf
27 жовтня 2021 20:35
Завдання на проектир..PDF
27 жовтня 2021 20:35
досвід довідка.PDF
27 жовтня 2021 20:35
Дог.Кухта.PDF
27 жовтня 2021 20:35
договір ебаур.PDF
27 жовтня 2021 20:35
Гарантійний лист (6).PDF
27 жовтня 2021 20:35
Камяниця ЗОШ.PDF
27 жовтня 2021 20:35
довідка.PDF
27 жовтня 2021 20:35
календарний план.PDF
27 жовтня 2021 20:35
Довідка Ст263 ГКУ (8).PDF
27 жовтня 2021 20:35
Декларація2020.pdf
27 жовтня 2021 20:35
Дог. Колчар-1-3.pdf
27 жовтня 2021 20:35
Дог. Пригорнєва.PDF
27 жовтня 2021 20:35
Сертифікати.PDF
27 жовтня 2021 20:35
Боздош 60кв. житл. буд..PDF
27 жовтня 2021 20:35
Акт обстеження.PDF

Публічні документи

27 жовтня 2021 16:54
Електронний підпис
27 жовтня 2021 16:51
3.1. Опис.pdf
27 жовтня 2021 16:51
36. Витяг з ПДВ.pdf
27 жовтня 2021 16:51
23. Фінансова звітність.pdf
27 жовтня 2021 16:51
25. Лист-підтвердження.pdf
27 жовтня 2021 16:51
35. Витяг з ЄДРПОУ.pdf
27 жовтня 2021 16:51
15. Кошториси.pdf
27 жовтня 2021 16:51
3. Статут.pdf
27 жовтня 2021 16:51
5. Проєкт Договору.pdf
27 жовтня 2021 16:51
22. Відгуки.pdf
27 жовтня 2021 16:51
9. Гарантійний лист.pdf
27 жовтня 2021 16:51
21. Звіти.pdf
27 жовтня 2021 16:51
34. Довідки з банку.pdf
27 жовтня 2021 16:51
13. Акт огляду.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НВП "МЕДІНЖСЕРВІС" "

ТОВ УКР-ПРОФ ПРОЕКТ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НВП "МЕДІНЖСЕРВІС" "
#37429038
Відхилено 798 148,00
UAH з ПДВ
03 листопада 2021 15:57
ТОВ УКР-ПРОФ ПРОЕКТ
#41766977
Переможець 974 902,00
UAH з ПДВ
04 листопада 2021 11:58

Документи

03 листопада 2021 15:57
Електронний підпис

Документи

04 листопада 2021 11:58
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 листопада 2021 11:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ УКР-ПРОФ ПРОЕКТ
#41766977
974 902,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 листопада 2021 11:58
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2023 13:47
ДУ №4 від 14.12.23 Майданчики ПАДІЮН.pdf зміни до договору
18 грудня 2023 13:46
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2022 16:22
ДУ № 3 від 26.12.2022 (Падіюн).pdf зміни до договору
26 грудня 2022 16:20
Електронний підпис зміни до договору
29 березня 2022 14:37
ДУ № 2 від 29.03.2022.pdf зміни до договору
29 березня 2022 14:20
Електронний підпис укладений
15 листопада 2021 13:35
Договір на ПВР № 35 від 12.11.2021.pdf укладений
15 листопада 2021 13:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
29 березня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань без більшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, у зв'язку з виникненням обставин непереборної сили (лист Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 року № 2024/02.0-7.1)
Номер договору про закупівлю: 35
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань
Номер договору про закупівлю: 35
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 35
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML