Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Проектно-вишукувальні роботи для об’єкту "Нове будівництво багатофункціональних спортивних майданчиків на території Закарпатського обласного палацу дитячої та юнацької творчості "ПАДІЮН" розташованих за адресою: місто Ужгород, Студентська набережна, будинок 8"
Очікувана вартість
1 029 153,34 UAH
UA-2021-10-19-016017-c ● 9a6e070d88b64da98afb105479a7c384
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва Закарпатської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 05517297 |
Вебсайт: | https://carpathia.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 88008, Україна , Закарпатська обл., м. Ужгород, площа Народна, буд. 4 |
Контактна особа: |
Ольга Марухненко +380312615516 ukb.olya@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 жовтня 2021 17:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 жовтня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 28 жовтня 2021 11:19 |
Очікувана вартість: | 1 029 153,34 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 291,53 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Проектно-вишукувальні роботи для об’єкту "Нове будівництво багатофункціональних спортивних майданчиків на території Закарпатського обласного палацу дитячої та юнацької творчості "ПАДІЮН" розташованих за адресою: місто Ужгород, Студентська набережна, будинок 8"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
88008, Україна, Закарпатська область, м. Ужгород, пл. Народна, буд.4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 березня 2022
ДК 021:2015: 71250000-5 — Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата здійснюється поетапно, відповідно до взятих бюджетних зобов’язань в межах бюджетних асигнувань (ст.49 Бюджетного кодексу України), виключно в межах відповідних фактичних надходжень (ст.48 Бюджетного кодексу України) на підставі акту приймання – передачі робіт, підписаного в двосторонньому порядку. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 жовтня 2021 17:54 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 жовтня 2021 17:52 |
Додаток 1 – Інша інформація.docx | |
19 жовтня 2021 17:52 |
Додаток 3 - Проєкт договору.docx | |
19 жовтня 2021 17:52 |
Додаток 2 - Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі.docx | |
19 жовтня 2021 17:52 |
Оголошення.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Експертиза
Дата подання: 23 жовтня 2021 11:45
Дата відповіді: 25 жовтня 2021 12:05
Доброго дня!
У додатку 3 (ПРОЄКТ ДОГОВОРУ) зазначено:
п. 1.1.3. Виступити Замовником на проведення експертизи проєктної документації та забезпечити отримання позитивного експертного звіту; передати Замовнику об’єкту оригінал звіту та його копію, завірену у встановленому законодавством порядку.
П. 2.1.4. Компенсувати витрати Виконавця, пов’язані з проведенням експертизи проєктів будівництва, а також зі збором вихідних даних.
Чи буде Замовник компенсувати витрати Виконавця, якщо вартість експертизи проєктів будівництва буде більше 50 000,00 грн.?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Розмір і порядок оплати викладено у розділі 3 проєкту договору, що розміщений у додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Згідно зазначеного у пункту 3.4.4 проєкту договору, компенсація витрат пов’язаних з проведенням експертизи проєктної документації відбувається за фактом отримання експертного звіту й двостороннього підписання акту, в сумі зазначеної в підтверджуючому документі про сплату, але не більше ніж передбачено договором.
Згідно зазначеного у пункту 3.4.4 проєкту договору, компенсація витрат пов’язаних з проведенням експертизи проєктної документації відбувається за фактом отримання експертного звіту й двостороннього підписання акту, в сумі зазначеної в підтверджуючому документі про сплату, але не більше ніж передбачено договором.
питання по квалифікаційним вимогам
Дата подання: 24 жовтня 2021 20:22
Дата відповіді: 25 жовтня 2021 12:07
Умовами закупівлі аналогічним договором визначено договори на виконання проєктно-кошторисної документації на нове будівництво будівель та споруд класу наслідків (відповідальності) СС2 і вище. Чи може вважатися аналогічним договором договір на виконання проєктно-кошторисної документації на нове будівництво будівель та споруд класу наслідків (відповідальності) СС1, оскільки клас наслідків об'єкта проєктування закупівлі ще не визначено проектно-кошторисною документацією, а по друге клас наслідків (відповідальності) СС2 передбачає постійне чи тимчасове перебування значно більшої кількості людей, ніж обумовлено предметом закупівлі?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Що буде вважатися аналогічним договором чітко визначено умовами закупівлі, а саме, в пункті 13 додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначено, аналогічним договором в розумінні даної закупівлі є завершений договір з розробки проєктно-кошторисної документації на нове будівництво будівель та споруд класу наслідків (відповідальності) СС2 і вище по подібним предмету закупівлі роботам.
Щодо можливо визначення класу наслідків (відповідальності) об'єкта проектування як незначні наслідки (СС1), зазначаємо наступне, пунктом 10 додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачено улаштування трибуни для 100 глядацьких місць. У разі проведення змагань зі 100% заповненням глядацьких місць, беручи до уваги спортсменів та їх тренерів, можлива небезпека для здоров'я і життя людей, які періодично перебувають на об'єкті, для понад 100 осіб, що згідно таблиці 1 ДСТУ 8855:2019 "Визначення класу наслідків (відповідальності)" відноситься до середніх наслідків (СС2), а отже Ваше твердження, що даний клас наслідків необумовлений предметом закупівлі – помилкове.
А отже, договір на виконання проєктно-кошторисної документації на нове будівництво будівель та споруд класу наслідків (відповідальності) СС1 вважатися аналогічним не буде.
Щодо можливо визначення класу наслідків (відповідальності) об'єкта проектування як незначні наслідки (СС1), зазначаємо наступне, пунктом 10 додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачено улаштування трибуни для 100 глядацьких місць. У разі проведення змагань зі 100% заповненням глядацьких місць, беручи до уваги спортсменів та їх тренерів, можлива небезпека для здоров'я і життя людей, які періодично перебувають на об'єкті, для понад 100 осіб, що згідно таблиці 1 ДСТУ 8855:2019 "Визначення класу наслідків (відповідальності)" відноситься до середніх наслідків (СС2), а отже Ваше твердження, що даний клас наслідків необумовлений предметом закупівлі – помилкове.
А отже, договір на виконання проєктно-кошторисної документації на нове будівництво будівель та споруд класу наслідків (відповідальності) СС1 вважатися аналогічним не буде.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "НВП "МЕДІНЖСЕРВІС" " #37429038 |
Відхилено |
798 148,00
UAH з ПДВ
|
03 листопада 2021 15:57
|
ТОВ УКР-ПРОФ ПРОЕКТ #41766977 |
Переможець |
974 902,00
UAH з ПДВ
|
04 листопада 2021 11:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 грудня 2023 13:47
|
ДУ №4 від 14.12.23 Майданчики ПАДІЮН.pdf | зміни до договору |
18 грудня 2023 13:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2022 16:22
|
ДУ № 3 від 26.12.2022 (Падіюн).pdf | зміни до договору |
26 грудня 2022 16:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 березня 2022 14:37
|
ДУ № 2 від 29.03.2022.pdf | зміни до договору |
29 березня 2022 14:20
|
Електронний підпис | укладений |
15 листопада 2021 13:35
|
Договір на ПВР № 35 від 12.11.2021.pdf | укладений |
15 листопада 2021 13:34
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 березня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 29 березня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань без більшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, у зв'язку з виникненням обставин непереборної сили (лист Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 року № 2024/02.0-7.1) |
Номер договору про закупівлю: | 35 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань |
Номер договору про закупівлю: | 35 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 18 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 35 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |