Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код за ДК 021:2015-22820000-4 Бланки (Друкована продукція)
Очікувана вартість
25 000,00 UAH
UA-2021-10-19-015568-c e7e6b3395f8d44f49a77aa56271d524e
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Голікова Оксана Сергіївна

380444119148 kmcrpm4@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Київський міський центр репродуктивної та перинатальної медицини" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 02124976
Місцезнаходження: 04210, Україна , Київська обл., Київ, пр. Героїв Сталінграду, будинок 16
Контактна особа: Голікова Оксана Сергіївна
380444119148
kmcrpm4@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 жовтня 2021 17:16
Звернення за роз’ясненнями: до 25 жовтня 2021 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 жовтня 2021 17:00
Початок аукціону: 29 жовтня 2021 14:25
Очікувана вартість: 25 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 125,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22820000-4: Бланки


код за ДК 021:2015-22820000-4 Бланки (Друкована продукція), за адресою: пр. Героїв Сталінграду, 16, Місцезнаходження - 04210, Україна, м. Київ, проспект Героїв Сталінграда,16; Вид закупівлі – передбачений передбачений абз. 3 п. 5 ч. 2 ст. 4 Закону; Категорії замовників - передбачена передбачений абз. п.3 ч.4 ст.2 Закону
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
500 штуки
Бланк Біохімічний аналіз крові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04210, Україна, м. Київ, м. Київ, Проспект Героїв Сталінграду, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 листопада 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
500 штуки
Бланк Коагулограма
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04210, Україна, м. Київ, м. Київ, Проспект Героїв Сталінграду, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 листопада 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
500 штуки
Бланк аналіз сечі загальний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04210, Україна, м. Київ, м. Київ, Проспект Героїв Сталінграду, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 листопада 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
500 штуки
Бланк клінічний аналіз крові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04210, Україна, м. Київ, м. Київ, Проспект Героїв Сталінграду, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 листопада 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
200 штуки
Бланк Аналіз крові на резус - приналежність і резус-антитіла
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04210, Україна, м. Київ, м. Київ, Проспект Героїв Сталінграду, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 листопада 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
300 штуки
Аналіз крові на RW, HBC, HCV антиген
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04210, Україна, м. Київ, м. Київ, Проспект Героїв Сталінграду, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 листопада 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
500 штуки
Бланк порційна вимога
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04210, Україна, м. Київ, м. Київ, Проспект Героїв Сталінграду, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 листопада 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
500 штуки
Бланк Листок руху хворих
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04210, Україна, м. Київ, м. Київ, Проспект Героїв Сталінграду, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 листопада 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
2800 штуки
Медична карта стаціонарного хворого форма
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04210, Україна, м. Київ, м. Київ, Проспект Героїв Сталінграду, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 листопада 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
2800 штуки
Виписка із медичної карти амбулаторного (стаціонарного) хворого
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04210, Україна, м. Київ, м. Київ, Проспект Героїв Сталінграду, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 листопада 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
2800 штуки
Листок лікарських призначень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04210, Україна, м. Київ, м. Київ, Проспект Героїв Сталінграду, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 листопада 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
2800 штуки
Температурний листок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04210, Україна, м. Київ, м. Київ, Проспект Героїв Сталінграду, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 листопада 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
2800 штуки
Статистична карта хворого, який вибув із стаціонару
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04210, Україна, м. Київ, м. Київ, Проспект Героїв Сталінграду, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 листопада 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
40 штуки
Журнал обліку фактично отриманих і використаних лік. засобів та медичних виробів постами (маніпуляційними кімнатами)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04210, Україна, м. Київ, м. Київ, Проспект Героїв Сталінграду, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 листопада 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
15 штуки
Журнал обліку фактично отриманих і використаних лік. засобів та медичних виробів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04210, Україна, м. Київ, м. Київ, Проспект Героїв Сталінграду, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 листопада 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
300 штуки
Цитологічний висновок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04210, Україна, м. Київ, м. Київ, Проспект Героїв Сталінграду, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 листопада 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
2 штуки
Бракеражний журнал
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04210, Україна, м. Київ, м. Київ, Проспект Героїв Сталінграду, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 листопада 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
1000 штуки
Меню вимога
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04210, Україна, м. Київ, м. Київ, Проспект Героїв Сталінграду, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 листопада 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
2000 штуки
Меню
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04210, Україна, м. Київ, м. Київ, Проспект Героїв Сталінграду, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 листопада 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
50 штуки
Бланки вимога замовлення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04210, Україна, м. Київ, м. Київ, Проспект Героїв Сталінграду, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 листопада 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
500 штуки
Дослідження виділень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04210, Україна, м. Київ, м. Київ, Проспект Героїв Сталінграду, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 листопада 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
500 штуки
Цитологічний висновок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04210, Україна, м. Київ, м. Київ, Проспект Героїв Сталінграду, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 листопада 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 жовтня 2021 17:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 жовтня 2021 17:20
Додаток №4.docx
19 жовтня 2021 17:20
Додаток №3.docx
19 жовтня 2021 17:20
Додаток №2.docx
19 жовтня 2021 17:20
Додаток№1(2).docx
19 жовтня 2021 17:18
оголошення Бланки жовтень2.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

альбом/книга
Дата подання: 19 жовтня 2021 20:28
Дата відповіді: 20 жовтня 2021 10:14
Скажіть будь ласка, яка орієнтація в журналах - альбомна чи книжна: п.14) Журнал обліку фактично отриманих і використаних лік. засобів та медичних виробів постами (маніпуляційними кімнатами) п.15) Журнал обліку фактично отриманих і використаних лік. засобів та медичних виробів дякую
Відповідь: Добрий день. Албомна орієнтація.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 жовтня 2021 15:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛИТОВЧЕНКО АНДРІЙ ВЕНІАМІНОВИЧ 12 162,00
UAH з ПДВ
11 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Шлюпенков Олександр Анатолійович 11 959,00
UAH з ПДВ
11 959,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТЕРНО-ГРАФ" 12 864,00
UAH з ПДВ
12 864,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Волошко Марина Олександрівна 14 559,00
UAH з ПДВ
14 559,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРЕС КОРПОРЕЙШН ЛІМІТЕД" 17 995,50
UAH з ПДВ
17 995,50
UAH з ПДВ
Документи
ПП Мале приватне багатопрофільне підприємство "ГОРДОН" 22 965,00
UAH з ПДВ
22 965,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 жовтня 2021 15:48
Електронний підпис
28 жовтня 2021 15:48
Додаток №4.pdf
28 жовтня 2021 15:48
02-Код.jpg
28 жовтня 2021 15:48
Листи.pdf
28 жовтня 2021 15:48
01-Т-Паспорт-ЛАВ.pdf
28 жовтня 2021 15:48
Додаток №3.pdf
28 жовтня 2021 15:48
Додаток№1.pdf
28 жовтня 2021 15:48
Газетка-фарба+LAV.pdf

Публічні документи

26 жовтня 2021 14:23
Електронний підпис
26 жовтня 2021 14:22
Витяг_з_ЄДР.PDF
26 жовтня 2021 14:22
Статут ПДФ.pdf
26 жовтня 2021 14:22
Проєкт_договору.PDF
26 жовтня 2021 14:22
Технічні_вимоги.PDF
26 жовтня 2021 14:22
Цінова_пропозиція.PDF

Публічні документи

25 жовтня 2021 16:39
Електронний підпис
25 жовтня 2021 16:38
Лист по ЕЦП 2021р..PDF
25 жовтня 2021 16:38
Лист про підпис 2021р..PDF
25 жовтня 2021 16:38
Довідка санкції.PDF
25 жовтня 2021 16:38
Цінова.PDF
25 жовтня 2021 16:38
Лист про ліцензію 2021.PDF
25 жовтня 2021 16:38
Договір.docx
25 жовтня 2021 16:38
Відомості.PDF
25 жовтня 2021 16:38
Довідка ст.17.PDF

Публічні документи

27 жовтня 2021 17:25
Електронний підпис
27 жовтня 2021 17:24
1. Цінова пропозиція.pdf.p7s
27 жовтня 2021 17:24
2.2. Витяг ЄДР 04_10_21.pdf
27 жовтня 2021 17:24
7.2. Картон.pdf
27 жовтня 2021 17:24
7.1. газетний папір.pdf
27 жовтня 2021 17:24
2.1. Виписка з ЄДРПОУ.pdf.p7s
27 жовтня 2021 17:24
7.4. Офсет.pdf.p7s
27 жовтня 2021 17:24
7. Технічні вимоги.pdf
27 жовтня 2021 17:24
7.7. фарба.PDF.p7s
27 жовтня 2021 17:24
4. довідка про ЄДРПОУ.pdf.p7s
27 жовтня 2021 17:24
7.4. Офсет.pdf
27 жовтня 2021 17:24
3.1. ПДВ.PDF.p7s
27 жовтня 2021 17:24
3.2. ПДВ витяг.PDF
27 жовтня 2021 17:24
1. Цінова пропозиція.pdf
27 жовтня 2021 17:24
7.7. фарба.PDF
27 жовтня 2021 17:24
2.1. Виписка з ЄДРПОУ.pdf
27 жовтня 2021 17:24
7.2. Картон.pdf.p7s
27 жовтня 2021 17:24
3.1. ПДВ.PDF
27 жовтня 2021 17:24
3.2. ПДВ витяг.PDF.p7s
27 жовтня 2021 17:24
7.1. газетний папір.pdf.p7s
27 жовтня 2021 17:24
7. Технічні вимоги.pdf.p7s
27 жовтня 2021 17:24
4. довідка про ЄДРПОУ.pdf
27 жовтня 2021 17:24
2.2. Витяг ЄДР 04_10_21.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛИТОВЧЕНКО АНДРІЙ ВЕНІАМІНОВИЧ

ФОП Шлюпенков Олександр Анатолійович

ТОВ "ТЕРНО-ГРАФ"

ФОП Волошко Марина Олександрівна

ТОВ "ПРЕС КОРПОРЕЙШН ЛІМІТЕД"

ПП Мале приватне багатопрофільне підприємство "ГОРДОН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛИТОВЧЕНКО АНДРІЙ ВЕНІАМІНОВИЧ
#2643905278
Переможець 11 900,00
UAH з ПДВ
02 листопада 2021 17:26

Документи

02 листопада 2021 17:26
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 листопада 2021 17:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛИТОВЧЕНКО АНДРІЙ ВЕНІАМІНОВИЧ
#2643905278
11 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 листопада 2021 17:26
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 листопада 2021 17:16
Договір №138.pdf укладений
08 листопада 2021 17:15

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Бланк Біохімічний аналіз крові 500 штуки 0,04
UAH
Бланк Коагулограма 500 штуки 0,04
UAH
Бланк аналіз сечі загальний 500 штуки 0,04
UAH
Бланк клінічний аналіз крові 500 штуки 0,04
UAH
Бланк Аналіз крові на резус - приналежність і резус-антитіла 200 штуки 0,09
UAH
Аналіз крові на RW, HBC, HCV антиген 300 штуки 0,04
UAH
Бланк порційна вимога 500 штуки 0,08
UAH
Бланк Листок руху хворих 500 штуки 0,12
UAH
Медична карта стаціонарного хворого форма 2800 штуки 2,20
UAH
Виписка із медичної карти амбулаторного (стаціонарного) хворого 2800 штуки 0,20
UAH
Листок лікарських призначень 2800 штуки 0,14
UAH
Температурний листок 2800 штуки 0,14
UAH
Статистична карта хворого, який вибув із стаціонару 2800 штуки 0,10
UAH
Журнал обліку фактично отриманих і використаних лік. засобів та медичних виробів постами (маніпуляційними кімнатами) 40 штуки 60,00
UAH
Журнал обліку фактично отриманих і використаних лік. засобів та медичних виробів 15 штуки 60,00
UAH
Цитологічний висновок 300 штуки 0,07
UAH
Бракеражний журнал 2 штуки 80,00
UAH
Меню вимога 1000 штуки 0,20
UAH
Меню 2000 штуки 0,08
UAH
Бланки вимога замовлення 50 штуки 0,30
UAH
Дослідження виділень 500 штуки 0,05
UAH
Цитологічний висновок 500 штуки 0,05
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 11 900,00
UAH