Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва Львівської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 23948842 |
Місцезнаходження: | 79000, Україна , Львівська обл., м. Львів, вул. Чайковського, 17 |
Контактна особа: |
Василь Заяць +380322610948 ukbloda@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 жовтня 2021 16:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 листопада 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 09 листопада 2021 14:32 |
Очікувана вартість: | 10 671 623,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 53 358,12 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | 2.1. Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії (оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених підпунктом 3.2. пункту 3 цього ж Розділу, відшкодувати на рахунок Управління капітального будівництва Львівської обласної державної адміністрації кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в підпункті 2.3 пункту 2 цього розділу. Перерахування коштів здійснюється на р/р UA 608201720344291023188000865 в ДКС України у м.Київ, ЄДРПОУ 23948842. 2.2. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі *.pdf або *.jpeg: копія ліцензії, виданої банку та копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначені копії повинні бути завірені банком. 2.3. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 53 000, 00 грн. (п’ятдесят три тисячі гривень, 00 копіойк) 2.4. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше строку, протягом якого тендерна пропозиція вважається дійсною, але не менше ніж 90 днів з кінцевого строку подання тендерних пропозицій. 2.5. Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та відповідати формі, яка затверджена Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 р. №2628 (Форма банківської гарантії міститься в Додатку №6 тендерної документації). Банківська гарантія повинна бути з грошовим покриттям. Надати документ з банку, що підтверджує наявність грошового покриття та розрахунковий документ, який містить доручення платника банку, здійснити переказ визначеної в ньому суми коштів зі свого рахунку на рахунок отримувача. Додатково надати документ з банку, який підтверджує отримання коштів під грошове покриття баком-гарантом. 2.6. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. 2.7. Тендерна пропозиції, що не супроводжуються документальним підтвердженням надання забезпечення тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до статті 31 Закону. 3.1. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику протягом п’яти днів з дня настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі); 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. 3.2. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається в разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 53000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 жовтня 2021 12:45 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
25 жовтня 2021 12:41 |
Додаток №2 Кваліфікаційні критерії.docx | |
25 жовтня 2021 12:41 |
Тендерна документація.doc | |
25 жовтня 2021 12:41 |
Рішення про внесення змін.docx | |
19 жовтня 2021 16:52 |
Додаток №6 Форма Банківська гарантія.docx | |
19 жовтня 2021 16:52 |
Додаток №1 Форма Тендерна пропозиція.docx | |
19 жовтня 2021 16:52 |
Додаток №5 Проєкт договору.docx | |
19 жовтня 2021 16:52 |
Додаток №4 Вимоги статті 17 Закону.docx | |
19 жовтня 2021 16:52 |
Додаток №3 Технічна специфікація.docx |
25 жовтня 2021 12:45 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
25 жовтня 2021 12:41 |
Додаток №2 Кваліфікаційні критерії.docx
|
|||
25 жовтня 2021 12:41 |
Тендерна документація.doc
|
|||
25 жовтня 2021 12:41 |
Рішення про внесення змін.docx
|
|||
19 жовтня 2021 16:52 |
Додаток №6 Форма Банківська гарантія.docx
|
|||
19 жовтня 2021 16:52 |
Додаток №1 Форма Тендерна пропозиція.docx
|
|||
19 жовтня 2021 16:52 |
Додаток №5 Проєкт договору.docx
|
|||
19 жовтня 2021 16:52 |
Додаток №4 Вимоги статті 17 Закону.docx
|
|||
19 жовтня 2021 16:52 |
Додаток №3 Технічна специфікація.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-01-13-000049 ● 2a012292e6d5448ab880fccf681bc031
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 січня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 січня 2022 16:32 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.01.2022 № 20
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 13.01.2022 №20.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-10-19-015071-c, 19.10.2021. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-01-14 13:48:47
Про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-10-19-015071-c, яка проводилася Управлінням капітального будівництва Львівської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів, виникла необхідність в отриманні пояснень.
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно обов’язково долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-01-17 16:46:19
Відповідь на запит
У відповідь на ваш запит повідомляємо наступне:
1. Щодо Обґрунтування розміру бюджетного призначення:
Рішенням сесії Львівської обласної ради №103 від 13.04.2021 року було затверджено програму соціально-економічного та культурного розвитку Львівської області на 2021-2023 роки, якою затверджено розмір бюджетного призначення по об’єкту «Проект реставрації та реабілітації (ревалоризації) об"єктів комплексу Пам"ятки архітектури Національного значення XVIII ст.ох.№ 376 Архикатедрального Собору Св.Юра в м.Львові (впорядкування території горішнього і долішнього подвір"їв, реставрація дзвіниці, брам та огорож, завершення реставрації Митрополичих палат, влаштування об"їзду північного і західного корпусів капітули) (реставрація дзвіниці, митрополичих палат, влаштування громадських санвузлів) (Коригування)».
2. Щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначаються відповідно до потреб у закупівлі з урахування вимог законодавства. Технічні та якісні характеристики відображені в проектній документації по об’єкту «Проект реставрації та реабілітації (ревалоризації) об"єктів комплексу Пам"ятки архітектури Національного значення XVIII ст.ох.№ 376 Архикатедрального Собору Св.Юра в м.Львові (впорядкування території горішнього і долішнього подвір"їв, реставрація дзвіниці, брам та огорож, завершення реставрації Митрополичих палат, влаштування об"їзду північного і західного корпусів капітули) (реставрація дзвіниці, митрополичих палат, влаштування громадських санвузлів) (Коригування)» а саме: у відомостях обсягів робіт, зведеному кошторисному розрахунку об’єкта будівництва. У проектній документації міститься детальний опис робіт, що закуповуються, технічні вимоги, обсяги та види цих робіт. Замовником будівництва було отримано експертний звіт, щодо розгляду кошторисної частини проектної документації.
3. Щодо визначення очікуваної вартості.
На замовлення Управління капітального будівництва Львівської обласної державної адміністрації виготовлено проектно - кошторисну документацію на об’єкті: «Проект реставрації та реабілітації (ревалоризації) об"єктів комплексу Пам"ятки архітектури Національного значення XVIII ст.ох.№ 376 Архикатедрального Собору Св.Юра в м.Львові (впорядкування території горішнього і долішнього подвір"їв, реставрація дзвіниці, брам та огорож, завершення реставрації Митрополичих палат, влаштування об"їзду північного і західного корпусів капітули) (реставрація дзвіниці, митрополичих палат, влаштування громадських санвузлів) (Коригування)». За результатами розгляду кошторисної частини проєктної документації за робочим проєктом Філією ДП «Укрдержбудекспертиза» у Львівській області було видано експертний звіт (позитивний) від 09 серпня 2021 рок №14 -0281/01-21. Виготовлену кошторисну документацію затверджено Наказом УКБ ЛОДА № 73 від 10.09.2021 р.
Замовник визначив очікувану вартість, виходячи із зведеного кошторисного розрахунку, без врахування витрат, передбачених на технічний нагляд, авторський нагляд, виготовлення проектно-кошторисної документації, експертизу проєктної документації та витрат щодо введення об’єкта в експлуатацію.
4. Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів:
Повідомляємо, що власного сайту Управління капітального будівництва Львівської обласної державної адміністрації немає. На разі кошти на створення веб- сайту відсутні та не передбачено зокрема.
Також, звертаємо Вашу увагу, що у п. п. 1 п. 4 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» зазначено: «Рекомендувати з урахуванням затверджених цією постановою заходів органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель», а тому вважаємо за необхідне звернути увагу на те, що дані норми носять рекомендаційний характер (відповідно до тексту Постанови: «Рекомендовано»), тобто не є імперативними і не зобов’язують Управління капітального будівництва Львівської обласної державної адміністрації здійснювати відповідні дії. Спеціальним Законом (яким є Закон України «Про публічні закупівлі») не покладено на замовника додаткового обов’язку оприлюднювати вказану інформацію.
Надання інформації про усунення порушення замовником
У відповідь на висновок моніторингу повідомляємо наступне: З огляду на встановленні зауваження за результатами проведеного моніторингу процедури відкритих торгів на закупівлю "Проект реставрації та реабілітації (ревалоризації) об"єктів комплексу Пам"ятки архітектури Національного значення XVIII ст.ох.№ 376 Архикатедрального Собору Св.Юра в м.Львові (впорядкування території горішнього і долішнього подвір"їв, реставрація дзвіниці, брам та огорож, завершення реставрації Митрополичих палат, влаштування об"їзду північного і західного корпусів капітули)" (реставрація дзвіниці, митрополичих палат, влаштування громадських санвузлів) (Коригування) (45453000-7-Капітальний ремонт і реставрація) (ідентифікатор закупівлі UA-2021-10-19-015071-c), зобов’язуємось в подальшому дотримуватись положень Закону України «Про Публічні закупівлі» в частині складання тендерної документації та не допускати подібні помилки. Плануємо у найближчий термін здійснити роз’яснювальні роботи та провести навчання з метою запобігання порушень при складанні тендерної документації.
2022-01-26 10:35:59
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 січня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 лютого 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 4-1 Постанови КМУ №710)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 листопада 2021 14:55
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Підприємство "Турист" |
10 665 017,05
UAH з ПДВ
|
10 665 017,05
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП Альфабудсервіс |
10 670 021,52
UAH з ПДВ
|
10 670 021,52
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Підприємство "Турист" #23959053 |
Переможець |
10 665 017,05
UAH з ПДВ
|
15 листопада 2021 16:22
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 листопада 2022 13:01
|
Додаткова угода №1.22 до Договору №18 від 26.11.2021.pdf | укладений |
08 листопада 2022 12:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2021 14:04
|
дод уг.2.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2021 14:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 грудня 2021 10:21
|
дод.уг.1 до дог.18.pdf | зміни до договору |
20 грудня 2021 10:18
|
Електронний підпис | укладений |
26 листопада 2021 13:06
|
Дог.18.pdf | укладений |
26 листопада 2021 13:04
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, уточнення договірної ціни на 2021 рік відповідно фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1/21 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2/21 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 26 листопада 2021 — 07 листопада 2022 |
Сума оплати за договором: |
1 798 128,43
UAH (в тому числі ПДВ 299 688,07 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Керуючись п. 10.2 розділу 10 Договору про закупівлю робіт за державні кошти №18 від 26.11.2021 Сторони вирішили принити дію зазначеного Договору за згодою сторін. |