Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Рентген плівка
Очікувана вартість
48 000,00 UAH
UA-2021-10-19-013721-c ● 0d4b8cec7dc245d2b410eb7e0861a19d
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Міська лікарня №3" Харківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02003540 |
Вебсайт: | https://3lik.city.kharkov.ua/ |
Місцезнаходження: | 61020, Україна , Харківська обл., м. Харків, ПРОСПЕКТ НОВО-БАВАРСЬКИЙ, 90 |
Контактна особа: |
Олена Генчєва +380959036743 gencheva3lik@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 жовтня 2021 16:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 жовтня 2021 10:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 жовтня 2021 10:00 |
Очікувана вартість: | 48 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 240,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32350000-1: Частини до аудіо- та відеообладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 пакунок
Плівка медична рентгенівська синьочутлива/ МХВЕ 30*40 см. №100
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61020, Україна, Харківська область, місто Харків, проспект Ново-Баварський,90
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 32354110-3 — Рентгенівська плівка
4 пакунок
Плівка медична рентгенівська синьочутлива/ МХВЕ 24*30 см. №100
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61020, Україна, Харківська область, місто Харків, проспект Ново-Баварський,90
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 32354110-3 — Рентгенівська плівка
10 пакунок
Плівка медична рентгенівська синьочутлива/ МХВЕ 18*24 см. №100
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61020, Україна, Харківська область, місто Харків, проспект Ново-Баварський,90
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 32354110-3 — Рентгенівська плівка
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 жовтня 2021 16:11 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 жовтня 2021 16:10 |
Додаток 3.docx(35).p7s | |
19 жовтня 2021 16:10 |
Додаток 3.docx | |
19 жовтня 2021 16:10 |
Додаток 1.docx(36).p7s | |
19 жовтня 2021 16:10 |
Оголошення про проведення закупівлі.docx | |
19 жовтня 2021 16:10 |
Додаток 2.docx(39).p7s | |
19 жовтня 2021 16:10 |
Додаток 2.docx | |
19 жовтня 2021 16:10 |
Оголошення про проведення закупівлі.docx(14).p7s | |
19 жовтня 2021 16:10 |
Додаток 1.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-10-19-013721-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КРОВЛЕКС ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:42744598
Дата подання: 20 жовтня 2021 17:20
Вимога
Шановний Замовнику! В Інформації для проведення закупівлі товарів через систему електронних торгів по закупівлі код ДК 021:2015: 32350000-1 Частини до аудіо- та відеообладнання (Рентгенологічна плівка), Замовник вважає за потрібне у вимогах до предмета закупівлі зазначити торгівельну марку та виробника, та вказує, що ніякі аналоги та/або еквіваленти прийматися у пропозиціях учасників не будуть, але ж : Відповідно до Закону України Про публічні закупівлі (Документ 922-VIII, нова редакція від 19.04.2020, підстава - 114-IX), розділ III загальні умови здійснення закупівлі, Стаття 14, пункт 4 у разі здійснення спрощеної закупівлі (придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 цього Закону) у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Тобто , Ви можете вказати, який саме еквівалент, але заборонити НЕ МОЖЕТЕ!
Нагадаємо, що еквівалентність це достатність різних результатів оцінки відповідності для забезпечення одного і того ж рівня підтвердження відповідності стосовно одних і тих же встановлених вимог Тож, звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури допорогових закупівель, де однією з ключових вимог до проведення допорогових торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру.
Натомість Замовник зазначив конкретну назву товару та інформацію про те, що ніякі аналоги та/або еквіваленти прийматися у пропозиціях учасників не будуть. Такий підхід грубо порушує положення Закону «Про публічні закупівлі», де чітко зазначено, що при формуванні технічного завдання на предмет закупівлі та проведенні процедури закупівлі Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме не розгляд аналогів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, та його представників. Зазначення найменувань плівок з його унікальними технічними характеристиками свідчить про те, що Замовник свідомо встановлює такі вимоги, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та віддати перемогу заздалегідь визначеному постачальнику.
Зазначення в предметі закупівлі найменування плівок суперечать принципам закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Абз. 4 ч. 1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі Також статтею 4 цього Закону передбачено, що органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов’язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію.
З метою уникнення непорозумінь між учасниками та Замовником, а також керуюсь ст.ст. 2, 3, 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Вимагаємо внести відповідні зміни згідно із зазначеними вище вимогами для проведення закупівлі через систему електронних торгів, якою передбачити можливість подачі учасниками в тендерній пропозиції аналог плівки, що зазначені в Інформації для проведення закупівлі товарів через систему електронних торгів по закупівлі код ДК 021:2015: 32350000-1 Частини до аудіо- та відеообладнання (Рентгенологічна плівка). Результати розгляду даної Вимоги просимо оприлюднити на офіційному веб-порталі. У випадку ігнорування вищезгаданих вимог, ми будемо змушені звернутися до Державної аудиторської служби України, представників Громадського контролю щодо надання ними належної правової оцінки умовам Документації на предмет встановлених дискримінаційний умов
Розгорнути
Згорнути
Нагадаємо, що еквівалентність це достатність різних результатів оцінки відповідності для забезпечення одного і того ж рівня підтвердження відповідності стосовно одних і тих же встановлених вимог Тож, звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури допорогових закупівель, де однією з ключових вимог до проведення допорогових торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру.
Натомість Замовник зазначив конкретну назву товару та інформацію про те, що ніякі аналоги та/або еквіваленти прийматися у пропозиціях учасників не будуть. Такий підхід грубо порушує положення Закону «Про публічні закупівлі», де чітко зазначено, що при формуванні технічного завдання на предмет закупівлі та проведенні процедури закупівлі Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме не розгляд аналогів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, та його представників. Зазначення найменувань плівок з його унікальними технічними характеристиками свідчить про те, що Замовник свідомо встановлює такі вимоги, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та віддати перемогу заздалегідь визначеному постачальнику.
Зазначення в предметі закупівлі найменування плівок суперечать принципам закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Абз. 4 ч. 1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі Також статтею 4 цього Закону передбачено, що органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов’язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію.
З метою уникнення непорозумінь між учасниками та Замовником, а також керуюсь ст.ст. 2, 3, 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Вимагаємо внести відповідні зміни згідно із зазначеними вище вимогами для проведення закупівлі через систему електронних торгів, якою передбачити можливість подачі учасниками в тендерній пропозиції аналог плівки, що зазначені в Інформації для проведення закупівлі товарів через систему електронних торгів по закупівлі код ДК 021:2015: 32350000-1 Частини до аудіо- та відеообладнання (Рентгенологічна плівка). Результати розгляду даної Вимоги просимо оприлюднити на офіційному веб-порталі. У випадку ігнорування вищезгаданих вимог, ми будемо змушені звернутися до Державної аудиторської служби України, представників Громадського контролю щодо надання ними належної правової оцінки умовам Документації на предмет встановлених дискримінаційний умов
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 жовтня 2021 13:59
Дякуємо за Ваше звернення. Замовником КНП "Міська лікарня №3" Харківської міської ради оголошена спрощена закупівля за ДК 021:2015: 32350000-1 Частини до аудіо- та відеообладнання (Рентгенологічна плівка) за ідентифікатором UA-2021-10-19-013721-c.
Шановний потенційний Учасник, уважно вивчивши Вашу вимогу, звертаємо увагу на те, що закупівля не передбачає аналогів та/ або еквівалентів товарів. Це переважне право Замовника в Спрощеній закупівлі. Відповідно до Закону України Про публічні закупівлі (Документ 922-VIII, нова редакція від 19.04.2020, підстава - 114-IX), розділ III загальні умови здійснення закупівлі, Стаття 14, пункт 4 у разі здійснення спрощеної закупівлі (придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 цього Закону) у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Зазначати наявність чи відсутність еквіваленту товару в спрощених закупівлях є правом замовника, а не обов'язком. Виходячи з цього, Замовник спрощеної закупівлі має законне право посилатися на певну торговельну марку або виробника, зазначати інформацію щодо конкретного виробника (марки, фірми т.д.) продукції, при цьому не порушуючи законодавство, яке регулює порядок проведення спрощених закупівель. Зазначення конкретного виробника продукції в даній процедурі закупівлі обумовлено позитивним досвідом її використання. Дана процедура закупівлі організовувалася та проводиться з врахуванням принципів максимальної економії та ефективності, одним із ключових принципів закупівель. При витрачанні бюджетних коштів Замовник усвідомлює необхідність економії, а тому зроблено зважений підхід до формування технічних вимог, оскільки: обладнання, яке функціонує в КНП "Міська лікарня №3" Харківської міської ради не перший рік налагоджене на роботу з даними матеріалами. Замовник звертає увагу не лише на ціну, але й на якість товару, його технічні характеристики і те, як він показав себе на практиці. Закупівля менш якісного товару дає результат низької ефективності закупівлі, а в тривалішому періоді часу може й зумовити надмірне витрачання коштів.
Враховуючи все вищевикладене, Замовником не порушені вимоги вищезгаданих нормативних актів, тому вимога UA-2021-10-19-013721-c.b1, щодо внесення змін до тендерної документації, не підлягає задоволенню.
Шановний потенційний Учасник, уважно вивчивши Вашу вимогу, звертаємо увагу на те, що закупівля не передбачає аналогів та/ або еквівалентів товарів. Це переважне право Замовника в Спрощеній закупівлі. Відповідно до Закону України Про публічні закупівлі (Документ 922-VIII, нова редакція від 19.04.2020, підстава - 114-IX), розділ III загальні умови здійснення закупівлі, Стаття 14, пункт 4 у разі здійснення спрощеної закупівлі (придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 цього Закону) у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Зазначати наявність чи відсутність еквіваленту товару в спрощених закупівлях є правом замовника, а не обов'язком. Виходячи з цього, Замовник спрощеної закупівлі має законне право посилатися на певну торговельну марку або виробника, зазначати інформацію щодо конкретного виробника (марки, фірми т.д.) продукції, при цьому не порушуючи законодавство, яке регулює порядок проведення спрощених закупівель. Зазначення конкретного виробника продукції в даній процедурі закупівлі обумовлено позитивним досвідом її використання. Дана процедура закупівлі організовувалася та проводиться з врахуванням принципів максимальної економії та ефективності, одним із ключових принципів закупівель. При витрачанні бюджетних коштів Замовник усвідомлює необхідність економії, а тому зроблено зважений підхід до формування технічних вимог, оскільки: обладнання, яке функціонує в КНП "Міська лікарня №3" Харківської міської ради не перший рік налагоджене на роботу з даними матеріалами. Замовник звертає увагу не лише на ціну, але й на якість товару, його технічні характеристики і те, як він показав себе на практиці. Закупівля менш якісного товару дає результат низької ефективності закупівлі, а в тривалішому періоді часу може й зумовити надмірне витрачання коштів.
Враховуючи все вищевикладене, Замовником не порушені вимоги вищезгаданих нормативних актів, тому вимога UA-2021-10-19-013721-c.b1, щодо внесення змін до тендерної документації, не підлягає задоволенню.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "Єремеєв Максим Валерійович" #3323009777 |
Переможець |
47 600,00
UAH з ПДВ
|
29 жовтня 2021 10:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 лютого 2022 18:17
|
Електронний підпис | укладений |
03 листопада 2021 12:45
|
IMG_0002.pdf | укладений |
03 листопада 2021 12:44
|