Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комплект меблів для шкільної їдальні: стіл обідній + 4 стільця за кодом ДК 021:2015 –39140000-5 Меблі для дому
Очікувана вартість
3 704 610,00 UAH
UA-2021-10-19-013329-c ● 3523865c27b6452aa3084cbc5de81929
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КУ Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Малиновського району м.Одеси |
Код ЄДРПОУ: | 40702912 |
Місцезнаходження: | 65078, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. Генерала Петрова, будинок 22 |
Контактна особа: |
Лисак Тетяна Олегівна +380487628249 lisakmalin@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 жовтня 2021 15:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 листопада 2021 16:04 |
Початок аукціону: | 10 листопада 2021 11:44 |
Очікувана вартість: | 3 704 610,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 18 523,05 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Розмір (3%) 111 138,30 грн. (сто одинадцять тисяч сто тридцять вісім грн., 30 коп.) Вид забезпечення тендерної пропозиції: безумовна та безвідклична електронна банківська гарантія. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 111138.3 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39140000-5: Меблі для дому
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
355 комплекти
Комплект меблів для шкільної їдальні: стіл обідній + 4 стільця
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65000, Україна, Одеська область, Одеса, Заклади освіти Малиновського району м.Одеси
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2021
ДК 021:2015: 39140000-5 — Меблі для дому
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата здійснюється за фактично поставлений товар згідно накладних (або видаткових накладних) на протязі 10 банківських днів після надходження відповідних бюджетних коштів на рахунки Замовника. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 листопада 2021 14:52 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 листопада 2021 14:40 |
Тендерна документація зі змінами.docx | |
01 листопада 2021 14:39 |
Перелік змін.docx | |
19 жовтня 2021 16:00 |
Додаток 5 проект договору.docx | |
19 жовтня 2021 16:00 |
Додаток 4 тех.вимоги.docx | |
19 жовтня 2021 16:00 |
Додаток 3.docx | |
19 жовтня 2021 16:00 |
Додаток 2.docx | |
19 жовтня 2021 16:00 |
Додаток 1.docx | |
19 жовтня 2021 16:00 |
ТД.docx |
01 листопада 2021 14:52 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
01 листопада 2021 14:40 |
Тендерна документація зі змінами.docx
|
|||
01 листопада 2021 14:39 |
Перелік змін.docx
|
|||
19 жовтня 2021 16:00 |
Додаток 5 проект договору.docx
|
|||
19 жовтня 2021 16:00 |
Додаток 4 тех.вимоги.docx
|
|||
19 жовтня 2021 16:00 |
Додаток 3.docx
|
|||
19 жовтня 2021 16:00 |
Додаток 2.docx
|
|||
19 жовтня 2021 16:00 |
Додаток 1.docx
|
|||
19 жовтня 2021 16:00 |
ТД.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо усунення дискримінаційних вимог
Дата подання: 22 жовтня 2021 17:01
Дата відповіді: 25 жовтня 2021 13:37
Шановний Замовнику! Пунктом 9 Додатку 4 передбачена вимога: надати у складі пропозиції протокол випробування заглушок на відповідність НРБУ-97, виданий акредитованою на це випробувальною лабораторією. Підкажіть, будь ласка, в якому саме компоненті, з якого виготовлена заглушка, можуть бути небезпечні радіоційні речовини? Також звертаємо увагу, що випробування проводяться на партію виробів, що будуть у подальшому використані для виробництва товару. Дана вимога тягне за собою додаткові витрати Учасника та суперечить ст.5 Закону України "Про публічні закупівлі"
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Заглушки виготовляються з полімерних матеріалів. Відповідно до п. 3.6. ДЕРЖАВНИХ САНІТАРНИХ НОРМ ТА ПРАВИЛ
"Полімерні та полімеровмісні матеріали, вироби і конструкції, що застосовуються у будівництві та виробництві меблів. Гігієнічні вимоги" Для полімерних та полімеровмісних матеріалів питома ефективна активність природних радіонуклідів не повинна перевищувати 370 Бк/кг
"Полімерні та полімеровмісні матеріали, вироби і конструкції, що застосовуються у будівництві та виробництві меблів. Гігієнічні вимоги" Для полімерних та полімеровмісних матеріалів питома ефективна активність природних радіонуклідів не повинна перевищувати 370 Бк/кг
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-10-19-013329-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Літпол-Україна", Код ЄДРПОУ:32134535
Дата подання: 22 жовтня 2021 17:02
Щодо усунення дискримінаційних вимог
Для уникнення дискримінації потенційних учасників закупівлі, вимагаємо внести зміни у тендерну документацію, шляхом зміни вимог щодо надання Сертифікату ISO- 9001:2018 (далі по тексту- Стандарт ISO) на підставі наступного: - Стандарти ISO охоплюють комплекс вимог та критеріїв з організації ланцюга від контролю за якістю сировини, з якої виробляється продукція, матеріалу упаковки, а також доставки готової продукції кінцевим споживачам та гарантійне обслуговування та зворотній зв’язок зі споживачем. Вимоги вказаного стандарту ISO 9001:2018 та діючого законодавства не конкретизують необхідність щодо зазначення конкретизованого переліку видів діяльності із визначенням видів господарської діяльності для суб’єктів господарювання, тому що все детально прописано у частині 8 Стандарту ISO, в тому числі: проектування та розроблення (п.8.3 Стандарту ISO),виробництва (п.8.5.1-8.5.2 Стандарту ISO), реалізації(п.8.3-8.5.4 Стандарту ISO) та обслуговування (п.8.5.5. Стандарту ISO). Учасники, які пройшли сертифікацію відповідно до вимог ДСТУ ISO 9001:2018 та отримали сертифікат, в якому сфера застосування відповідає застосованим / зареєстрованим на підприємстві види діяльності. Вищенаведене свідчить про те, що деталізована Замовником вимога, що виробник повинен мати сертифікат на систему управління якістю ISO - 9001:2018 стосовно «оптової торгівлі меблями, перевезення вантажним автомобільним транспортом, надання послуг зі збирання безпечних відходів» є дискримінаційною, та такою, що порушує пункти 1 та 4 частини першої статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі». Також зазначаємо, що для підтвердження виготовлення та постачання товарів, що є предметом даної закупівлі, є ДСТУ EN ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги».
У разі відмови або бездіяльності Замовника ми вимушені будемо звернутися зі скаргою до АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
У разі відмови або бездіяльності Замовника ми вимушені будемо звернутися зі скаргою до АМКУ.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 жовтня 2021 13:39
Шановний учаснику! ДСТУ ISO 9001:2018 на сьогодні є останньою актуальною редакцією стандарту. Кожен учасник може звернутися до органу сертифікації та отримати зазначений сертифікат.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 листопада 2021 12:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ СДА КОНСТРАКШН |
3 642 300,00
UAH з ПДВ
|
3 623 701,55
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "УСТЮГОВА ЛАРИСА ВОЛОДИМИРІВНА" |
3 684 900,00
UAH з ПДВ
|
3 635 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ СДА КОНСТРАКШН #43838655 |
Переможець |
3 623 701,55
UAH з ПДВ
|
12 листопада 2021 11:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 січня 2022 11:24
|
Електронний підпис | укладений |
23 листопада 2021 16:56
|
договір | укладений |
23 листопада 2021 16:44
|