Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015-30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Канцелярські товари)
Очікувана вартість
199 996,00 UAH
UA-2021-10-19-013260-c bfc4b925b1ed45178fb2c2ede986ff0c
Спрощена/Допорогова закупівля    Спрощена    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Хінціцька Юлія Вікторівна

380442027990 yuliia.khintsitska@kyivland.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент земельних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 26199097
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, Хрещатик, 32-А
Контактна особа: Хінціцька Юлія Вікторівна
380442027990
yuliia.khintsitska@kyivland.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 жовтня 2021
Звернення за роз’ясненнями: до 23 жовтня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 жовтня 2021 00:00
Очікувана вартість: 199 996,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 999,98 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1835 пачок
Папар для друку, А-4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. Хрещатик, 32-а, м. Київ, м. Київ, 01601, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2062 штуки
Папка-швидкозшивач формату А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. Хрещатик, 32-а, м. Київ, м. Київ, 01601, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки між Сторонами за Товар проводяться шляхом безготівкового перерахування коштів Покупцем на розрахунковий рахунок Постачальника на підставі видаткової накладної, підписаної Сторонами. Оплата здійснюється після поставки Товару Покупцю протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання видаткової накладної Сторонами. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 жовтня 2021 16:05
Електронний підпис
19 жовтня 2021 16:01
Оголошення [19.10.2021].pdf
19 жовтня 2021 16:00
Оголошення [19.10.2021].docx
19 жовтня 2021 15:58
Проєкт договору.doc
19 жовтня 2021 16:05
Електронний підпис
19 жовтня 2021 16:02
Електронний підпис
19 жовтня 2021 16:01
Оголошення [19.10.2021].pdf
19 жовтня 2021 16:00
Оголошення [19.10.2021].docx
19 жовтня 2021 15:58
Проєкт договору.doc

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 20 жовтня 2021 18:19
Причина відміни: скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: по причині скорочення видатків на здійснення закупівлі товару
Документи:
20 жовтня 2021 18:19
Електронний підпис
20 жовтня 2021 18:16
BRW283A4D2DB300_0000016606.pdf