Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з надання доступу до мережі Інтернет, технічної підтримки та комплексного обслуговування із забезпеченням моніторингу та протидії інцидентам з інформаційної безпеки (захист від DoS та DDoS атак) з резервуванням
Очікувана вартість
102 162,60 UAH
UA-2021-10-19-012929-c c0e7bb70d6294a02b7ca76313777bc0a
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юрій Потапчук

+380672580520 y.potapchuk@diia.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДІЯ"
Код ЄДРПОУ: 43395033
Вебсайт: http://se.diia.gov.ua/
Місцезнаходження: 03150, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Ділова, буд. 24
Контактна особа: Юрій Потапчук
+380672580520
y.potapchuk@diia.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
У службовій записці заступника генерального директора з технічних питань Козлова Ю.М. від 11.10.2021 № СЗ-117/10-05 зазначене наступне.
На даний час діє інфраструктура Єдиного державного веб-порталу електронних послуг (Портал Дія), побудована за технологією хмарного ЦОД (публічна хмара).
Для її реалізації було укладено договори за результатами проведених процедур закупівель на Прозорро:
а) з ТОВ «Де Ново» на послуги зі зберігання та обробки даних у формі хмарного (віртуального) центру обробки даних, на разі діючий договір від 05.01.2021 № НС-05-01-21-1 (копія додається).
б) з ПрАТ «ДАТАГРУП» на послуги з надання доступу до мережі Інтернет, технічної підтримки та комплексного обслуговування із забезпеченням моніторингу та протидії інцидентам з інформаційної безпеки (захист від DoS та DDoS атак) з резервуванням, договір від 30.09.2020 № ІНК.60271/2020 (копія додається), термін надання послуг за яким скінчився 30.09.2021.
З метою забезпечення повноцінного та безперебійного функціонування інформаційних систем, технічним адміністратором яких призначено ДП «ДІЯ», зокрема, Єдиного державного веб-порталу електронних послуг (Портал Дія) та його складових, визначених постановою Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1137 “Питання Єдиного державного веб-порталу електронних послуг та Єдиного державного порталу адміністративних послуг” у частині, що стосується створення стійкої до відмов технологічної інфраструктури Порталу Дія, побудованої за технологією хмарного ЦОД (приватна хмара), з територіально рознесеними сайтами, наразі укладений договір з ТОВ «Гігаклауд» від 23.04.2021 № 4231/21 на послуги з обробки даних (послуги з надання у користування окремого індивідуального хмарного середовища для обробки даних «Приватна віртуальна хмара» та проводиться ще закупівля на Послуги з надання у користування окремого індивідуального хмарного середовища для обробки даних «Віртуальна приватна хмара» (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-09-10-008971-c), термін укладення договору за якою – середина листопада 2021 року.
Так з урахуванням уникнення залежності від одного провайдера телекомунікаційних послуг та переходу з технологій «публічна хмара» на технологію «Віртуальна приватна хмара», ДП «ДІЯ» ініційовано процедури закупівлі послуг з надання доступу до мережі Інтернет, технічної підтримки та комплексного обслуговування із забезпеченням моніторингу та протидії інцидентам з інформаційної безпеки (захист від DoS та DDoS атак) з резервуванням за кодом ДК 021:2015 – 72410000-7 «Послуги провайдерів» (далі – Процедури) із публікацією у відкритому доступі за посиланнями:
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-09-24-011782-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-09-24-011802-b
Орієнтовний термін укладення договорів за цими закупівлями – кінець жовтня початок листопада 2021 року.
Водночас, до завершення Процедур та повноцінного введення в експлуатацію технологічної інфраструктури Порталу Дія з територіально рознесеними сайтами, лишається актуальним підтримка існуючої інфраструктури, побудованої за технологією хмарного ЦОД (публічна хмара). Ця інфраструктура має договірну основу, яка в свою чергу базується на вищезгаданому договорі від 05.01.2021 № НС-05-01-21-1 з провайдером послуги ТОВ «Де Ново».
З огляду на зазначене, до завершення вищезгаданих процедур закупівель та для забезпечення безперервності функціонування Порталу Дія є необхідність закупівлі у того самого учасника (ПрАТ «ДАТАГРУП») додаткових аналогічних послуг з надання доступу до мережі Інтернет, технічної підтримки та комплексного обслуговування із забезпеченням моніторингу та протидії інцидентам з інформаційної безпеки (захист від DoS та DDoS атак) з резервуванням терміном два місяці за переговорною процедурою закупівлі відповідно до пункту 5 частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі».
Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі:
договір від 30.09.2020 № ІНК.60271/2020, укладений з ПрАТ «ДАТАГРУП» на послуги з надання доступу до мережі Інтернет, технічної підтримки та комплексного обслуговування із забезпеченням моніторингу та протидії інцидентам з інформаційної безпеки (захист від DoS та DDoS атак) з резервуванням.
звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2020-09-15-008159-a

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 жовтня 2021 15:51
Оскарження наміру укласти договір: 30 жовтня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72410000-7: Послуги провайдерів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 місяць
Послуги з надання доступу до мережі Інтернет, технічної підтримки та комплексного обслуговування із забезпеченням моніторингу та протидії інцидентам з інформаційної безпеки (захист від DoS та DDoS атак) з резервуванням
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04136, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Північно-Сирецька 1-3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2021  —  30 листопада 2021
ДК 021:2015: 72411000-4 — Постачальники Інтернет-послуг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

19 жовтня 2021 15:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 жовтня 2021 15:49
Повідомлення про намір укласти договір ППЗ Захист DDos.docx

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ДАТАГРУП"
#31720260
Переможець 102 162,60
UAH з ПДВ
19 жовтня 2021 15:51

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 жовтня 2021 15:51

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ДАТАГРУП"
#31720260
102 162,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 листопада 2021 08:34
Електронний підпис зміни до договору
08 листопада 2021 15:10
2021-11-08 - Дод.угода-1 ДІЯ-ДатаГруп - Захист DDos.pdf зміни до договору
08 листопада 2021 15:07
Електронний підпис укладений
01 листопада 2021 09:55
2021-11-01 - Договір ДІЯ-ДатаГруп - Захист DDos.pdf укладений
01 листопада 2021 09:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
08 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди достроково розірвати Договір з 01 листопада 2021 року. З моменту набрання чинності цієї Додаткової угоди № 1 Сторони не вважають себе пов’язаними будь-якими правами та зобов’язаннями.
Номер договору про закупівлю: 11011/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 листопада 2021 — 08 листопада 2021
Сума оплати за договором: 51 081,30
UAH (в тому числі ПДВ 8 513,55 UAH)