Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 04011650 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, вул. Старокозацька, 34 |
Контактна особа: |
Юлія Масльоха +380563730123 maslekha@adm.dp.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 жовтня 2021 15:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 листопада 2021 12:00 |
Початок аукціону: | 08 листопада 2021 11:56 |
Очікувана вартість: | 3 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 18 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,51% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата за виконані роботи проводиться після надходження коштів з бюджету на розрахунковий рахунок Замовника для фінансування зазначених робіт на підставі підписаного акту здачі-приймання робіт по відповідному етапу, згідно фактично виконаних обсягів. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 жовтня 2021 15:50 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 жовтня 2021 15:48 |
Тендерна документація.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-06-09-000025 ● e51c4f9469ea41c0a0c8725a0c5739dd
- Статус: завершено ● Дата: 15 серпня 2022
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 червня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 червня 2022 11:31 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
08.06.2022 №6-З
Суми
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 (зі змінами), доручення Держаудитслужби від 03.06.2022 №003100-18-3932-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління Північно-
східного офісу Держаудитслужби
в Сумській області Дмитро БОРОЗЕНЕЦЬ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 08.06.2022 №6-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4 UA-2021-10-19-012917-c 19.10.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-06-10 12:17:18
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Капітальний ремонт «Першотравенської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 5» за адресою: вул. Гагаріна, 39, м. Першотравенськ, Дніпропетровська область (ДК 021:2015:71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-10-19-012917-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Крім цього, просимо надати додаткову угоду №1 до договору №432-ПР/21 від 01.12.2021.
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-06-15 11:19:14
Пояснення
Визначення очікуваної вартості проектних та проектно-вишукувальних робіт проводиться з урахуванням видів та обсягів робіт, що планується закупити, відповідно до Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво, затвердженої Міністерством розвитку громад та територій україни від 01.11.2022 року № 281.
За об’єктом «Виконання проектно - вишукувальних робіт по об’єкту: Капітальний ремонт "Першотравенської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 5" за адресою: вул. Гагаріна, 39, м. Першотравенськ, Дніпропетровська область (ДК 021:2015:71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги)» очікувана вартість проектно-вишукувальних робіт була розрахована на підставі збірників цін на проектні, науково-проектні, вишукувальні роботи, показників об’єктів-аналогів відповідно до технічної специфікації (додаток 7 тендерної документації).
Видатки бюджетних коштів здійснюються за відповідним кодом економічної класифікації видатків (КЕКВ)
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначенні в технічній специфікації(додаток 7 тендерної документації).
Оголошення про закупівлю розміщено на фіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, а саме https://adm.dp.gov.ua.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 червня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 червня 2022 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 листопада 2021 12:25
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
КОНСОРЦІУМ "ПРОЕКТ-БУД" |
2 450 000,00
UAH з ПДВ
|
2 450 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "НОЗДРЕНКО СВІТЛАНА ІВАНІВНА" |
3 398 779,68
UAH з ПДВ
|
3 398 779,68
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ЧЕРНЯЄВ ДМИТРО АНАТОЛІЙОВИЧ" |
3 493 692,21
UAH з ПДВ
|
3 493 692,21
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
КОНСОРЦІУМ "ПРОЕКТ-БУД" #44451512 |
Відхилено |
2 450 000,00
UAH з ПДВ
|
12 листопада 2021 16:23
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 листопада 2021 12:07
|
ФОП "НОЗДРЕНКО СВІТЛАНА ІВАНІВНА" #2334300566 |
Переможець |
3 398 779,68
UAH з ПДВ
|
15 листопада 2021 14:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 травня 2022 13:05
|
ДУ №3 школа № 5 Першотравенськ.pdf | зміни до договору |
27 травня 2022 13:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 березня 2022 13:43
|
ДУ №2 школа № 5 Першотравеннськ.pdf | зміни до договору |
01 березня 2022 13:40
|
Електронний підпис | укладений |
02 грудня 2021 09:25
|
школа №5 Першотравенськ.pdf | укладений |
02 грудня 2021 09:24
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 01 березня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору, погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення. |
Номер договору про закупівлю: | №432-ПР/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 травня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 27 травня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку виконання робіт. |
Номер договору про закупівлю: | №432-ПР/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |