Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція ліфта у житловому будинку за адресою: пров. Лобачевського, 2, під'їзд 1 у Дніпровському районі м. Києва
Очікувана вартість
1 275 078,80 UAH
UA-2021-10-19-012635-c a9ca6f8a5b9c4eaeb94834c7180ad108
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Cаушев Олександр Анатолійович

380442357105 kbr404tender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Дирекція з капітального будівництва та реконструкції "Київбудреконструкція"
Код ЄДРПОУ: 37932233
Місцезнаходження: 01025, Україна , Київська обл., Київ, вул. Велика Житомирська, буд. 15-А
Контактна особа: Cаушев Олександр Анатолійович
380442357105
kbr404tender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 жовтня 2021 15:42
Звернення за роз’ясненнями: до 23 жовтня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 жовтня 2021 00:00
Початок аукціону: 27 жовтня 2021 13:04
Очікувана вартість: 1 275 078,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 375,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: відповідно до Технічних, якісних та кількісних вимог до виконання робіт Технічної специфікації (Додаток 2 до Оголошення). Кількість товару або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 об’єкт, роботи, обсяг відповідно до Технічної специфікації (Додаток 2 до Оголошення). Місцезнаходження Замовника (фактична адреса): 01001, м. Київ, Шевченківський район, вул. Володимирська, 51-А
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція ліфта у житловому будинку за адресою: пров. Лобачевського, 2, під'їзд 1 у Дніпровському районі м. Києва

[ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (за кодом CPV за ДК 021:2015 – 45454000-4 Реконструкція)]
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02090, Україна, м. Київ, м. Київ, пров. Лобачевського, 2, під'їзд 1 у Дніпровському районі
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 грудня 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник може передбачити здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, які закуповуються за бюджетні кошти за умови належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів щодо розміру та строків здійснення попередньої оплати та відсутністю заборони на здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти. Замовник сплачує вартість прийнятих від Підрядника Робіт на підставі Довідки про вартість виконаних робіт за формою № КБ-3, складеної відповідно до Акту приймання виконаних робіт за формою № КБ-2в з відомістю ресурсів, Акту вартості устаткування та згідно Акту відшкодування витрат по первинному технічному огляду ліфта, не пізніше 30-ти (тридцяти) банківських днів після надходження коштів на вказані цілі на реєстраційний рахунок Замовника. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 жовтня 2021 13:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕЛЕВЕЙТОР СЕРВІС" 1 267 642,06
UAH з ПДВ
1 079 999,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «МАЙСТЕРЛІФТ» 1 270 086,00
UAH з ПДВ
1 080 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 жовтня 2021 15:16
Електронний підпис
26 жовтня 2021 15:12
9.2. Довідка про ІТП.PDF
26 жовтня 2021 15:12
19. Календарний план.PDF
26 жовтня 2021 15:12
8. Довідки з банків.pdf
26 жовтня 2021 15:12
11. Довідка про МТБ.PDF
26 жовтня 2021 15:12
5. Витяг з ПДВ.PDF
26 жовтня 2021 15:12
1. Цінова Лоб.pdf
26 жовтня 2021 15:12
27. Лист від виробника.PDF
26 жовтня 2021 15:12
20. Кошторис.PDF
26 жовтня 2021 15:12
12. Довідка про договір.PDF
26 жовтня 2021 15:12
4. Витяг ЄДР.PDF
26 жовтня 2021 15:12
21. Лист без авансу.PDF
26 жовтня 2021 15:12
16. Довідка про офшори.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕЛЕВЕЙТОР СЕРВІС"

Товариство з обмеженою відповідальністю «МАЙСТЕРЛІФТ»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕЛЕВЕЙТОР СЕРВІС"
#38526925
Переможець 1 079 999,00
UAH з ПДВ
01 листопада 2021 12:20

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 листопада 2021 12:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕЛЕВЕЙТОР СЕРВІС"
#38526925
1 079 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 листопада 2022 11:34
Електронний підпис зміни до договору
10 серпня 2022 12:33
ДУ № 2 від 09.08.2022 до дог. № 154 від 09.11.2021 пров. Лобачевського, 2, п. 1.pdf зміни до договору
10 серпня 2022 12:01
Електронний підпис укладений
23 грудня 2021 17:49
Додаткова угода № 1 від 23.12.2021р. до дог. № 154 від 09.11.2021р., пров. Лобачевського, 2, п.1 .pdf зміни до договору
23 грудня 2021 17:48
Електронний підпис укладений
09 листопада 2021 11:06
Договір № 154 від 09.11.2021 пров. Лобачевського, 2, п. 1.pdf укладений
09 листопада 2021 11:03

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
30 грудня 2021 12:06
5 000,00 UAH UA718201720344391001100081629
КП "Київбудреконструкція"
UA353052990000026004006215780
ТОВ "ЕЛЕВЕЙТОР СЕРВIС"
Оплачений
30 грудня 2021 12:36
837 430,00 UAH UA718201720344391001100081629
КП "Київбудреконструкція"
UA353052990000026004006215780
ТОВ "ЕЛЕВЕЙТОР СЕРВIС"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021-2023 роки, керуючись п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», в порядку та на умовах, визначених Договором, Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору, а саме: в Розділ 2 «Терміни виконання Робіт» Договору, в Розділ 3 «Договірна ціна» Договору, в Розділ 5 «Порядок розрахунків» Договору, в Розділ 15 «Інші умови Договору» Договору, Додаток № 3 – Календарний план виконання робіт, Додаток № 4 – План фінансування робіт. Зміни до умов договору викладені у додатковій угоді № 1 від 23.12.2021 р., що додається.
Номер договору про закупівлю: 154
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
10 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021-2023 роки, враховуючи економію витрат, в порядку та на умовах, визначених Договором, Сторони дійшли згоди внести зміни у Договір, а саме: в Розділ 3 «Договірна ціна» Договору, в Розділ 5 «Порядок розрахунків» Договору, в Додаток № 1 – Протокол погодження договірної ціни, в Додаток № 2 – Договірна ціна, в Додаток № 3 – Календарний план виконання робіт, в Додаток № 4 – План фінансування робіт. Зміни до умов договору викладені у додатковій угоді № 2 від 09.08.2022 року, що додається.
Номер договору про закупівлю: 154
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 листопада 2021 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 1 079 579,89
UAH (в тому числі ПДВ 179 929,98 UAH)