Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

роботи з технічного нагляду за проведенням робіт по об’єкту: Нове будівництво будівлі "Зимова левада" для утримання домашніх і диких тварин контактного зоопарку з відкритими вольєрами в зоні "Контактний зоопарк" КО «Харківський зоопарк», за адресою: вул. Сумська, 35, м. Харків. Коригування (код за ДК 021:2015 - 71520000-9 – послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт, з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»)
Очікувана вартість
491 799,00 UAH
UA-2021-10-19-012337-c 371882f81482485c8ccea223e464b41f
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Борисенко

+380505769058 borisenko.natalia@zoo.kharkov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна організація «Харківський зоологічний парк»
Код ЄДРПОУ: 02220881
Місцезнаходження: 61058, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. Сумська, буд. 35
Контактна особа: Наталія Борисенко
+380505769058
borisenko.natalia@zoo.kharkov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 жовтня 2021 15:34
Звернення за роз’ясненнями: до 25 жовтня 2021 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 жовтня 2021 08:00
Очікувана вартість: 491 799,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 459,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Учасник торгів під час подання пропозиції одночасно надає забезпечення пропозиції. Вид надання забезпечення пропозиції: страхова гарантія. Умови надання: вказані в ч. 2,3,4 Розділу 3 до Оголошення проведення спрощеної закупівлі
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 2000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія: організація яка забезпечує потреби територіальної громади, діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі та юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів
Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: вказані в додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та в Розділі 3. ч. 6 . Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Оголошення про проведення закупівлі
Критерії вибору переможця: 100% ціна
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
роботи з технічного нагляду за проведенням робіт по об’єкту: Нове будівництво будівлі "Зимова левада" для утримання домашніх і диких тварин контактного зоопарку з відкритими вольєрами в зоні "Контактний зоопарк" КО «Харківський зоопарк», за адресою: вул. Сумська, 35, м. Харків. Коригування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61058, Україна, Харківська область, місто Харків, вулиця Сумська, 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник оплачує Виконавцю вартість робіт по здійсненню технічного нагляду на підставі Акту приймання-передачі виконаних робіт протягом 15 робочих днів після підписання акту, у разі, якщо відповідні бюджетні кошти надійшли на рахунок Замовника Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Учасник торгів під час подання пропозиції одночасно надає забезпечення пропозиції. Вид надання забезпечення пропозиції: страхова гарантія. Умови надання: вказані в ч. 2,3,4 Розділу 3 до Оголошення проведення спрощеної закупівлі

Сума забезпечення: 2000 UAH
Форма підтвердження: документ
19 жовтня 2021 15:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 жовтня 2021 15:34
Оголошення.pdf
19 жовтня 2021 15:34
Додаток 3.pdf
19 жовтня 2021 15:34
Додаток 1.pdf
19 жовтня 2021 15:34
Додатки 2,4,5.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо надання документів
Дата подання: 22 жовтня 2021 10:53
Дата відповіді: 23 жовтня 2021 10:14
Шановний Замовнику! Згідно пункту 3.2. розділу 5. «Оцінка пропозиції» Учаснику необхідно надати сканкопію оригіналу Відомості з Єдиного державного реєстру фізичних осіб-підприємців юридичних осіб та громадських формувань. Оскільки на даний час Відомості з Єдиного державного реєстру фізичних осіб-підприємців, юридичних осіб та громадських формувань надаються у формі Виписки або Витягу, просимо Вас пояснити, що необхідно надати Учаснику ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний замовнику !
Дякуємо, що цікавитесь нашою закупівлею.
Дійсно згідно пункту 3.2. розділу 5. «Оцінка пропозиції» Учаснику необхідно надати
сканкопію оригіналу Відомості з Єдиного державного реєстру фізичних осіб-підприємців
юридичних осіб та громадських формувань. За таких обставин достатньо буде якщо учасник
надасть інформацію у вигляді сканкопії оригіналу як виписки так і витягу.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 жовтня 2021 08:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
КП "ХАРКІВСЬКА ДИРЕКЦІЯ БУДІВНИЦТВА, РЕМОНТУ ТА РЕКОНСТРУКЦІЇ" 460 970,00
UAH з ПДВ
460 970,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

29 жовтня 2021 19:58
Електронний підпис
29 жовтня 2021 19:57
Електронний підпис
29 жовтня 2021 19:55
Гарантія_056632.rar.p7s
29 жовтня 2021 19:55
Гарантія_056632.rar
29 жовтня 2021 19:55
Статут.pdf
29 жовтня 2021 19:55
Трудова Разинкова В.І..pdf
29 жовтня 2021 19:55
Протокол.rar
29 жовтня 2021 19:55
Ліцензія.rar
29 жовтня 2021 19:55
Трудова Єфімова О.М..pdf
29 жовтня 2021 19:55
паспорт Єфимова О.М..pdf
29 жовтня 2021 19:55
Комерційна пропозиція.pdf
29 жовтня 2021 19:55
Dovidka_21292634750390609221.pdf.p7s
29 жовтня 2021 19:55
Довідка_21292629060240862820.pdf.p7s
29 жовтня 2021 19:55
Трудова Василенко О.І..pdf
29 жовтня 2021 19:55
Свідоцтво.rar
29 жовтня 2021 19:55
Довідка_21292629060240862820.pdf
29 жовтня 2021 19:55
Гарантія_056632.rar
29 жовтня 2021 19:55
Лист -згода Линник Н.В..pdf
29 жовтня 2021 19:55
Dovidka_21292634750390609221.pdf
29 жовтня 2021 19:55
Лист-згода Єфімова О.М..pdf
29 жовтня 2021 19:55
Правила.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КП "ХАРКІВСЬКА ДИРЕКЦІЯ БУДІВНИЦТВА, РЕМОНТУ ТА РЕКОНСТРУКЦІЇ"

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Гарантія_056632.rar

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КП "ХАРКІВСЬКА ДИРЕКЦІЯ БУДІВНИЦТВА, РЕМОНТУ ТА РЕКОНСТРУКЦІЇ"
#43643855
Переможець 460 970,00
UAH з ПДВ
02 листопада 2021 17:57

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 листопада 2021 17:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КП "ХАРКІВСЬКА ДИРЕКЦІЯ БУДІВНИЦТВА, РЕМОНТУ ТА РЕКОНСТРУКЦІЇ"
#43643855
460 970,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2023 13:27
ДУ 6 від 28.12.2023.pdf зміни до договору
28 грудня 2023 13:26
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2022 18:27
ДУ№5 Нове будівництво будівлі Зимова левада.PDF зміни до договору
27 грудня 2022 18:26
Електронний підпис зміни до договору
04 лютого 2022 11:09
ДУ№4 Нове будівництво будівлі Зимова левада.pdf зміни до договору
04 лютого 2022 11:05
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2021 14:19
ДУ№3 Нове будівництво будівлі Зимова левада.PDF зміни до договору
16 грудня 2021 14:17
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2021 12:09
ДУ№2 Нове будівництво будівлі Зимова левада.PDF зміни до договору
16 грудня 2021 12:08
Електронний підпис зміни до договору
03 грудня 2021 15:29
ДУ№1 Нове будівництво будівлі Зимова левада.PDF зміни до договору
03 грудня 2021 15:28
Електронний підпис укладений
05 листопада 2021 11:37
Договір Нове будівництво будівлі Зимова левада.PDF укладений
05 листопада 2021 11:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 4.5. Розділу 4 «ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ» викласти у новій редакції: «4.5. Обсяг фінансування у 2021 році складає 71 587,22 грн. (сімдесят одну тисячу п'ятсот вісімдесят сім грн. 22 коп.), в тому числі ПДВ – 11 931,21 грн. (одинадцять тисяч дев’ятсот тридцять одна грн. 21 коп.) згідно з рішенням 3 сесії Харківської міської ради 8 скликання від 24.02.2021 №33/21 «Про внесення змін до рішення 38 сесії Харківської міської ради 7 скликання від 02.12.2020 № 2293/20 «Про бюджет Харківської міської територіальної громади на 2021 рік».
Номер договору про закупівлю: 4/2020 ТН/К.
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Визнати такою, що втратила чинність Додаткову угоду № 1 від 03.12.2021 до Договору № 4/2020 ТН/К. від 05.11.2021. Пункт 4.5. Розділу 4 «ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ» викласти у новій редакції: «4.5. Обсяг фінансування у 2021 році складає 71 587,22 грн. (сімдесят одну тисячу п'ятсот вісімдесят сім грн. 22 коп.), в тому числі ПДВ – 11 931,21 грн. (одинадцять тисяч дев’ятсот тридцять одна грн. 21 коп.) згідно з рішенням 3 сесії Харківської міської ради 8 скликання від 24.02.2021 №33/21 «Про внесення змін до рішення 38 сесії Харківської міської ради 7 скликання від 02.12.2020 № 2293/20 «Про бюджет Харківської міської територіальної громади на 2021 рік».
Номер договору про закупівлю: 4/2020 ТН/К.
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 4.5. Розділу 4 «ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ» викласти у новій редакції: «4.5. Обсяг фінансування у 2021 році збільшується на 31 156,05 грн. (тридцять одну тисячу сто п’ятдесят шість грн. 05 коп.), в тому числі ПДВ – 5 192,67 грн. (п’ять тисяч сто дев’яносто дві грн. 68 коп.) та складає 102 743,27 грн. (сто дві тисячі сімсот сорок три грн. 27 коп.), в тому числі ПДВ – 17 123,88 грн. (сімнадцять тисяч сто двадцять три грн. 88 коп.) (Додаток 2.1. – Розрахунок вартості робіт на 2021 рік), який є невід’ємною частиною цього Договору) згідно з рішенням 3 сесії Харківської міської ради 8 скликання від 24.02.2021 №33/21 «Про внесення змін до рішення 38 сесії Харківської міської ради 7 скликання від 02.12.2020 № 2293/20 «Про бюджет Харківської міської територіальної громади на 2021 рік.».
Номер договору про закупівлю: 4/2020 ТН/К.
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
04 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 4.5. Розділу 4 «ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ» викласти у новій редакції: «4.5. Обсяг фінансування у 2021 році зменшується на 0,01 грн. (нуль грн. 01 коп.) в тому числі ПДВ – 0,00 грн. (нуль грн. 00 коп.) та складає 102 743,26 грн. (сто дві тисячі сімсот сорок три грн. 26 коп.), в тому числі ПДВ – 17 123,88 грн. (сімнадцять тисяч сто двадцять три грн. 88 коп.) (Додаток 2.1. – Розрахунок вартості робіт на 2021 рік), який є невід’ємною частиною цього Договору) згідно з рішенням 3 сесії Харківської міської ради 8 скликання від 24.02.2021 №33/21 «Про внесення змін до рішення 38 сесії Харківської міської ради 7 скликання від 02.12.2020 № 2293/20 «Про бюджет Харківської міської територіальної громади на 2021 рік.».
Номер договору про закупівлю: 4/2020 ТН/К.
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до п. 1.1. Розділу 1 «ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ» та викласти у наступній редакції: «1.1. Виконавець зобов’язується у 2021-2023 роках здійснювати роботи з технічного нагляду за проведенням робіт по об’єкту: Нове будівництво будівлі "Зимова левада" для утримання домашніх і диких тварин контактного зоопарку з відкритими вольєрами в зоні "Контактний зоопарк" КО «Харківський зоопарк», за адресою: вул. Сумська, 35, м. Харків. Коригування (код за ДК 021:2015 - 71520000-9 – послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт, з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»). Кількість обсягів виконання робіт – 1 робота.». Внести зміни до п.2.1. Розділу2 « СТРОКИ ВИКОНАННЯ РОБІТ» та викласти у наступній редакції: «2.1. Виконання робіт починається з дати підписання цього Договору і закінчується «31» грудня 2023 року.». Внести зміни у Розділ 4 «ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ» та доповнити пунктом 4.5.1 у наступній редакції: «4.5.1. Обсяг фінансування у 2022 році згідно з Рішенням 9 сесії Харківської міської ради 8 скликання від 22.12.2021 р. та Наказу департаменту житлового комунального господарства від 22.08.2022 р. №300 складає 12 013,99 грн. (дванадцять тисяч тринадцять грн. 99 коп.), в тому числі ПДВ – 2 002,33 грн. (дві тисячі дві грн. 33 коп).». Внести зміни до п. 8.1. Розділу 8. «СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ» та викласти у наступній редакції: «8.1. Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 31 грудня 2023 року, а в частині розрахунків-до повного виконання сторонами своїх зобов’язань за цим Договором.». Розділ 12. МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ, РЕКВІЗИТИ СТОРІН викласти в новій редакції: Календарний план робіт (Додаток 1) викласти в новій редакції (додається). План фінансування робіт (Додаток 3) викласти в новій редакції (додається).
Номер договору про закупівлю: 4/2020 ТН/К.
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до п. 1.1. Розділу 1 «ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ» та викласти у наступній редакції: «1.1. Виконавець зобов’язується у 2021-2024 роках здійснювати роботи з технічного нагляду за проведенням робіт по об’єкту: Нове будівництво будівлі "Зимова левада" для утримання домашніх і диких тварин контактного зоопарку з відкритими вольєрами в зоні "Контактний зоопарк" КО «Харківський зоопарк», за адресою: вул. Сумська, 35, м. Харків. Коригування (код за ДК 021:2015 - 71520000-9 – послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт, з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»). 2. Кількість обсягів виконання робіт – 1 робота.». Внести зміни до п. 2.1. Розділу 2 «СТРОКИ ВИКОНАННЯ РОБІТ» та викласти у наступній редакції: «2.1. Виконання робіт починається з дати підписання цього Договору і закінчується «31» грудня 2024 року.». Внести зміни до Розділу 3 « ВАРТІСТЬ ДОГОВОРУ» та викласти у наступній редакції: «3.1. Загальна вартість робіт за договором зменшується на 57 702,13 грн. (п’ятдесят сім тисяч сімсот дві грн 13 коп..) та складає 403 267,87 грн. (чотириста три тисячі сімсот двісті шістдесят сім грн.87 коп.) в тому числі ПДВ – 19 126,21 грн (дев’ятнадцять тисяч сто двадцять шість грн 21 коп.) Внести зміни у Розділ 4 «ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ» та доповнити пунктом 4.5.3. у наступній редакції: «4.5.3. Обсяг фінансування у 2023 році згідно положень Розпорядження харківського міського голови від 10.07.2023 номер 183 «Про перерозподіл бюджетних призначень» складає 25 650,79 грн. (двадцять п’ять тисяч шістсот п’ятдесят грн 79 коп.), ПДВ не передбачено. Внести зміни до п. 8.1. Розділу 8. «СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ» та викласти у наступній редакції: «8.1. Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 31 грудня 2024 року, а в частині розрахунків - до повного виконання сторонами своїх зобов’язань за цим Договором.». Розділ 12. МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ, РЕКВІЗИТИ СТОРІН викласти в новій редакції: ЗАМОВНИК Комунальна організація «Харківський зоологічний парк» 61058, Україна, Харківська область, м. Харків, вулиця Сумська, 35 Тел. (057) 705-44-90 e-mail:kharkovzoo2010@gmail.com Р/р UA158201720344351004400052573 Держказначейська служба України, м. Київ ЄДРПОУ 02220881 ІПН 022208820300 Свід.№100267739 ВИКОНАВЕЦЬ Комунальне підприємство «Харківська дирекція будівництва, ремонту та реконструкції» Тел. (057) 731 50 73 м. Харків 61003, пров. Подільський, буд. 19, UA 773003460000026002095642501 в АТ «СЕНС-БАНК» у м. Києві  Код ЄДРПОУ 43643855» Календарний план робіт (Додаток 1) викласти в новій редакції (додається). Розрахунок вартості робіт (Додаток 2) викласти в новій редакції (додається). План фінансування робіт (Додаток 3) викласти в новій редакції (додається). Інші пункти Договору залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 4/2020 ТН/К.
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML