Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Туристичні послуги (комплекс послуг з організації та забезпечення поїздки національної делегації на Дитячий пісенний конкурс Євробачення 2021 у місто Париж (Франція)
Travel services (a set of services for organizing and ensuring the trip of the national delegation to the Junior Song Contest of Eurovision 2021 in Paris (France)
Travel services (a set of services for organizing and ensuring the trip of the national delegation to the Junior Song Contest of Eurovision 2021 in Paris (France)
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2021-10-19-009907-c ● acf6dbc123144668a5ab69ccf42dc772
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА СУСПІЛЬНА ТЕЛЕРАДІОКОМПАНІЯ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 23152907 |
Вебсайт: | https://corp.suspilne.media |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , Київська область обл., м. Київ, Іллєнка Юрія, 42 |
Контактна особа: |
Ігор Бут +380444814693 ihor.but@ntu.ua |
Додаткові контактні особи: |
Юлія Дичук +380973709108 yulia.dychuk@suspilne.media |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | JOINT STOCK COMPANY "PUBLIC BROADCASTING COMPANY OF UKRAINE" |
National ID: | 23152907 |
Contact point: |
Igor But +380444814693 ihor.but@ntu.ua |
Additional contacts: |
Юлія Дичук +380973709108 yulia.dychuk@suspilne.media |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 19 жовтня 2021 14:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 листопада 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 25 листопада 2021 13:47 |
Очікувана вартість: | 300 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,67% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 19 жовтня 2021 14:30 |
Enquiries until: | 09 листопада 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 15 листопада 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 19 листопада 2021 00:00 |
Information
Estimated total value: | 300 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 5 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,67 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63510000-7: Послуги туристичних агентств та подібні послуги
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Туристичні послуги (комплекс послуг з організації та забезпечення поїздки національної делегації на Дитячий пісенний конкурс Євробачення 2021 у місто Париж (Франція))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 63510000-7 — Послуги туристичних агентств та подібні послуги
Travel services (a set of services for organizing and ensuring the trip of the national delegation to the Junior Song Contest of Eurovision 2021 in Paris (France))
CPV: 63510000-7
Період постачання:
по 25 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник сплачує Виконавцю вартість Послуг на підставі Актів приймання-передачі наданих послуг шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 7 (семи) банківських днів після підписання уповноваженими представниками сторін відповідного Акту приймання-передачі наданих послуг | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 жовтня 2021 14:33 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
19 жовтня 2021 14:31 |
Додаток-5.docx | |
19 жовтня 2021 14:31 |
Додаток-4.docx | |
19 жовтня 2021 14:30 |
Додаток-3.docx | |
19 жовтня 2021 14:30 |
Додаток-2.docx | |
19 жовтня 2021 14:30 |
Додаток-1.docx | |
19 жовтня 2021 14:30 |
Тендерна документація.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
відповідність тендерної пропозиції учасника Технічним, якісним, кількісним характеристикам
Дата подання: 21 жовтня 2021 14:11
Дата відповіді: 25 жовтня 2021 17:15
Добрий день !
Будь ласка, повідомте в якому готелі будуть розміщуватись члени делегації ?
Дякую.
Відповідь: Доброго дня! У відповідь на Ваше запитання повідомляємо – у тендерній документації не зазначено вимог, пов’язаних із готелем, у якому буде розміщуватись делегація. Вимоги стосуються тільки місця прильоту/вильоту делегації — м. Париж та м. Київ. Ця інформація зазначена в тендерній документації до закупівлі. Згідно вимог, які АТ «НСТУ» отримало від Європейської Мовної Спілки, делегація буде проживати у визначеному організаторами готелі під час проведення ДПКЄ-2021. Назва готелю не підлягає розголошенню до офіційного укладання угоди. Зважаючи на зазначене, у Замовника відсутні підстави для оприлюднення інформації щодо готелю.
1)Форма проведення закупівлі?, 2)Дата укладання договору та початок надання послуг?
Дата подання: 22 жовтня 2021 17:10
Дата відповіді: 25 жовтня 2021 12:23
Шановний замовнику! ПИТАННЯ 1 - Замовником був визначений бюджет закупівлі Туристичних послуг (комплекс послуг з організації та забезпечення поїздки національної делегації на Дитячий пісенний конкурс Євробачення 2021 у місто Париж (Франція)) у розмірі 300 000,00 грн. з ПДВ і разом з цим Вами було обрана форма проведення закупівлі - "Відкриті торги з публікацією англійською мовою". У відповідності до частини 1 та 3 статті 10 Розділу III Закону України "Про публічні закупівлі" (Документ 922-VIII, чинний, поточна редакція — Редакція від 20.10.2021, підстава - 1756-IX) дана форма проведення закупівлі (Відкриті торги з публікацією англійською мовою) обирається у разі закупівлі товарів і послуг із бюджетом 133 тисячі євро та більше. Разом з цим, курс євро визначається згідно з офіційним курсом НБУ на день оприлюднення оголошення про закупівлю, з цього виходить, що згідно із даними НБУ (https://bank.gov.ua/ua/markets/exchangerates?date=19.10.2021&period=daily) на дату даного оголошення про закупівлю Послуг (номер у Прозорро UA-2021-10-19-009907-c ● acf6dbc123144668a5ab69ccf42dc772) від 19.10.2021 р. - курс євро до гривні становив 1 євро = 30,5611 грн, таким чином, 133 000 євро * 30,5611 = 4 064 626,30 грн. Таким чином, бачимо, що бюджет даної закупівлі значно менше чим 133 000,00 євро, а саме 300 000 грн/9 816,40 євро і відповідно мала би бути обрана інша форма проведення закупівлі - звичайні "Відкриті торги", а тому виникає переше питання - чому Замовником була обрана форма проведення закупівлі - "Відкриті торги з публікацією англійською мовою" і чи не є це порушенням вищезгаданого Закону ?
ПИТАННЯ 2 - Друге питання пов'язане з першим, а саме з вибором форми проведення закупівлі і як це узгоджується з датою укладання договору та початком надання послуг , адже згідно із технічним завданням (Пункт 1 Додаток № 2 до тендерної документації "ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ") 1.Бронювання та придбання авіаквитків: Київ (Україна) – Париж (Франція) забезпечується на 12.12.2021 р. для 12 осіб , тобто це вже виліт має бути 12 грудня 2021 р., але ще потрібен час для такого бронювання та придбання квитків, тому договір має бути вже укладено і опубліковано - не пізніше, чим ранок 12 грудня 2021 р.(день тижня - НЕДІЛЯ, вихідний день!!!). Далі, згідно із обраною формою проведення закупівлі - "Відкриті торги з публікацією англійською мовою" можемо виділити наступні этапи: а)"Період подання пропозицій" - мінімально триває 30 днів, тобто з 19.10.21 по 19.11.21(а точніше по 18.11.21 до 23:59:59); б)"Пре-кваліфікація - максимально триває 20 робочих днів, але допустимо, що Замовник докладе максимум зусиль і розгляне всі пропозиції учасників на відповідність технічним вимогам, кваліфікаційним критеріям та відсутність підстав для відмови в участі згідно ст. 17 Закону та опублікує протокол розгляду за 2 робочих дні - це 19.11.21 (п'ятниця) + 22.11.21 (понеділок) (що, звісно малоймовірно, з практики це може зайняти більше часу); в) "Аукціон" - не раніше, ніж через 5 днів після "пре-кваліфікації", тобто відбудеться не раніше, чим 28.11.21 (це неділя) і вірогідніше, що система визначить автоматично дату аукціону на 29.11.21 (понеділок) або пізніше і це за умови, що жоден із учасників не подасть СКАРГУ до АМКУ (Антимонопольний комітет) щодо неправомірних дій Замовника (З цього етапу слідує, що, якщо аукціон відбудеться 29-30.11.21); г) "Визначення переможця" - після проведення аукціону 29-30.11.21 має бути опубліковано Замовником повідомлення про намір укласти договір з переможцем, ДОПУСТИМО, що Замовник зможе опубліковати відповідну інформацію за 1 робочий день, тобто 30.11.21 або 01.12.21. ; д) "Укладання договору" - Замовник укладає договір не раніше, ніж через 10 днів після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір і не пізніше, ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір (На цьому дана процедура завершується), тобто перший день укладання договору можливий не раніше 11.12.21 (субота) або 12.12.2021 р. (неділя) відповідно і це за умови, що Переможець закупівлі не відмовиться від підписання договору або що завантажить правильно всі "документи переможця" у встановлений строк, але бачимо, що вищезгадані дати 11-12.12.2021 р. - це вихідні, тому укладання і публікація договору буде можлива між сторонами тільки в понеділок 13.12.2021, АЛЕ ЦЕ ВЖЕ ПІЗНО, ТАК ЯК ВИЛІТ МАЄ БУТИ ВЖЕ 12.12.2021 (і це перша половина дня!!) і ще потрібно зважати, що чи зможе замовник погодити поставити всі візи всіх відділів в договорі у перший день (11-13.12.2021). І саме головне, що такі стислі і підозрілі!!!!терміни проведення закупівлі (прям під виліт) може поставити під загрозу виліт групи, так як місця на рейсах обмежені в кількості. Як показує багаторічна практика участі у закупівлях тур. послуг через Прозорро, то є дуже підозрілим факт підписання договору день-в день надання початку послуги і наштовхує відповідні органи на моніторинг/перевырки і відповідні висновки... ТОМУ, ШАНОВНИЙ ЗАМОВНИКУ, ПИТАННЯ 2 ПОЛЯГАЄ В ТОМУ - ЧИ МАЄТЕ ВИ ЗМОГУ ЗБИРАТИ ТЕНДЕРНИЙ КОМІТЕТ І ІНШИХ ПРАЦІВНИКІВ НА РОБОЧИХ МІСЦЯХ У ВИХІДНІ ДНІ ДЛЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ УСПІШНОСТІ ПРОВЕДЕННЯ ДАННОЇ ЗАКУПІВЛІ У ДАНІЙ ФОРМІ У ВСТАНОВЛЕНІ СТРОКИ (АДЖЕ, ЯК МИ ОПИСАЛИ, ЦЕ МАЙЖЕ НЕ МОЖЛИВО, З ОГЛЯДУ НА ВИЩЕВИКЛАДЕНЕ) ?? Наперед дякуємо за відповіді на два питання і сподіваємося на Ваше розуміння, адже ситуація може скластись не проста. Гарного дня!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів/спрощених закупівель або застосування Закону, зокрема положень частини третьої статті 10 Закону.
Відповідно до Інфолиста Мінекономіки № 3304-04/54160-06 від 03.09.2020 року відкриті торги з публікацією англійською мовою застосовуються, якщо сумарна очікувана вартість предметів закупівлі за вказаним кодом ЄЗС перевищує вартісні межі визначені частиною третьою статті 10 Закону (133 000 Євро). Отже, під час планування та проведення закупівель предмету за тим самим кодом ЄЗС потрібно враховувати вимоги абзацу другого частини десятої статті 3 Закону.
В річному плані АТ «НСТУ» (включаючи філії) сумарна очікувана вартість предметів закупівлі за кодом ДК 021-2015 63510000-7 «Послуги туристичних агентств та подібні послуги» перевищує вартісні межі 133 000 Євро.
Таким чином Замовник не міг обрати іншу процедуру закупівлі, не порушуючи закон.
Відповідно до Інфолиста Мінекономіки № 3304-04/54160-06 від 03.09.2020 року відкриті торги з публікацією англійською мовою застосовуються, якщо сумарна очікувана вартість предметів закупівлі за вказаним кодом ЄЗС перевищує вартісні межі визначені частиною третьою статті 10 Закону (133 000 Євро). Отже, під час планування та проведення закупівель предмету за тим самим кодом ЄЗС потрібно враховувати вимоги абзацу другого частини десятої статті 3 Закону.
В річному плані АТ «НСТУ» (включаючи філії) сумарна очікувана вартість предметів закупівлі за кодом ДК 021-2015 63510000-7 «Послуги туристичних агентств та подібні послуги» перевищує вартісні межі 133 000 Євро.
Таким чином Замовник не міг обрати іншу процедуру закупівлі, не порушуючи закон.
Укладання договору після початку надання послуг?
Дата подання: 26 жовтня 2021 11:31
Дата відповіді: 26 жовтня 2021 13:10
Шановний Замовнику! Згідно із технічним завданням (Пункт 1 Додаток № 2 до тендерної документації "ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ") 1.Бронювання та придбання авіаквитків: Київ (Україна) – Париж (Франція) забезпечується на 12.12.2021 р. для 12 осіб , тобто вже виліт має бути 12 грудня 2021 р., але учасникам ще потрібен час для такого бронювання та придбання квитків, тому договір має бути вже укладено і опубліковано - не пізніше, чим ранок 07:00 12 грудня 2021 р.(день тижня - НЕДІЛЯ, вихідний день!!!). Далі, згідно із формою проведення закупівлі - "Відкриті торги з публікацією англійською мовою" можемо виділити наступні этапи: а)"Період подання пропозицій" - мінімально триває 30 днів, тобто з 19.10.21 по 19.11.21(а точніше по 18.11.21 до 23:59:59); б)"Пре-кваліфікація - максимально триває 20 робочих днів, але допустимо, що Замовник докладе максимум зусиль і розгляне всі пропозиції учасників на відповідність технічним вимогам, кваліфікаційним критеріям та відсутність підстав для відмови в участі згідно ст. 17 Закону та опублікує протокол розгляду за 2 робочих дні - це 19.11.21 (п'ятниця) + 22.11.21 (понеділок) (що, звісно малоймовірно, з практики це може зайняти більше часу); в) "Аукціон" - не раніше, ніж через 5 днів після "пре-кваліфікації", тобто відбудеться не раніше, чим 28.11.21 (це неділя) і вірогідніше, що система визначить автоматично дату аукціону на 29.11.21 (понеділок) або пізніше і це за умови, що жоден із учасників не подасть СКАРГУ до АМКУ (Антимонопольний комітет) щодо неправомірних дій Замовника (З цього етапу слідує, що, якщо аукціон відбудеться 29-30.11.21); г) "Визначення переможця" - після проведення аукціону 29-30.11.21 має бути опубліковано Замовником повідомлення про намір укласти договір з переможцем, ДОПУСТИМО, що Замовник зможе опубліковати відповідну інформацію за 1 робочий день, тобто 30.11.21 або 01.12.21. ; д) "Укладання договору" - Замовник укладає договір не раніше, ніж через 10 днів після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір і не пізніше, ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір (На цьому дана процедура завершується), тобто перший день укладання договору можливий не раніше 11.12.21 (субота) або 12.12.2021 р. (неділя) відповідно і це за умови, що Переможець закупівлі не відмовиться від підписання договору або що завантажить правильно всі "документи переможця" у встановлений строк, але бачимо, що вищезгадані дати 11-12.12.2021 р. - це вихідні, тому укладання і публікація договору буде можлива між сторонами тільки в понеділок 13.12.2021, АЛЕ ЦЕ ВЖЕ ЗАПІЗНО, ТАК ЯК ВИЛІТ МАЄ БУТИ ВЖЕ 12.12.2021 (і це перша половина дня!!) і ще потрібно зважати, що чи зможе замовник погодити/поставити всі візи всіх відділів в договорі у перший день (11-13.12.2021). Такі стислі терміни проведення закупівлі (прям під виліт) може поставити під загрозу виліт групи, так як місця на рейсах обмежені в кількості. Враховуючи вищевикладене, ПИТАННЯ ПОЛЯГАЄ В ТОМУ, ЧИ МАЄТЕ ВИ ЗМОГУ ЗБИРАТИ ТЕНДЕРНИЙ КОМІТЕТ І ІНШИХ ПРАЦІВНИКІВ/КЕРІВНИКІВ/ПІДПИСАНТІВ НА РОБОЧИХ МІСЦЯХ У ВИХІДНІ ДНІ ДЛЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ УСПІШНОСТІ ПРОВЕДЕННЯ ДАННОЇ ЗАКУПІВЛІ У ДАНІЙ ФОРМІ У ВСТАНОВЛЕНІ СТРОКИ, бо укладання договору після початку надання послуг, - чи це не є корупцією (попередньою домовленістю)? Наперед дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: АТ НСТУ вже надало відповідь щодо вибору процедури закупівлі. Поряд з цим, АТ НСТУ приймає всі рішення, в тому числі щодо визначення переможця, виключно відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі" та інших нормативних та законодавчих актів.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 19 листопада 2021
Найменування: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА СУСПІЛЬНА ТЕЛЕРАДІОКОМПАНІЯ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 23152907 |
Місцезнаходження: | 04119, Україна, Київська область обл., м. Київ, Іллєнка Юрія, 42 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІДЕЯ ТРЕВЕЛ СОЛЮШНЗ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІТАТИ РАЗОМ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТУРИСТИЧНА КОМПАНІЯ "АВІАЛІГА" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 листопада 2021 14:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІДЕЯ ТРЕВЕЛ СОЛЮШНЗ" |
247 000,00
UAH з ПДВ
|
157 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІТАТИ РАЗОМ" |
278 100,00
UAH з ПДВ
|
158 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТУРИСТИЧНА КОМПАНІЯ "АВІАЛІГА" |
264 820,00
UAH з ПДВ
|
169 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІДЕЯ ТРЕВЕЛ СОЛЮШНЗ" #43609903 |
Переможець |
157 999,00
UAH з ПДВ
|
27 листопада 2021 10:53
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 27 листопада 2021 00:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 січня 2022 11:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2021 21:10
|
535-18.4 д.у.1.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2021 21:09
|
Електронний підпис | укладений |
08 грудня 2021 15:35
|
535-18.4.pdf | укладений |
08 грудня 2021 15:29
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
29 грудня 2021 18:01
|
97 400,00 UAH | UA988201720343270002000016475 АТ "НСТУ" |
UA383052990000026000015003965 ІДЕЯ ТРЕВЕЛ СОЛЮШНЗ, ТОВ |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі та, відповідно, суми договору |
Номер договору про закупівлю: | 535-18/4 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |