Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інтерактивна панель
Очікувана вартість
190 000,00 UAH
UA-2021-10-19-009307-c 5c086019a38d472799ef19d10efdedaa
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Воложанін Олександр

+380444309456 kpel.tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київський професійний енергетичний ліцей
Код ЄДРПОУ: 05536768
Місцезнаходження: 04078, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Білицька, 38-Б
Контактна особа: Воложанін Олександр
+380444309456
kpel.tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 жовтня 2021 14:11
Звернення за роз’ясненнями: до 25 жовтня 2021 07:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 жовтня 2021 07:00
Очікувана вартість: 190 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 900,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Інтерактивна панель
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Інтерактивна панель
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04078, Україна, м. Київ, Київ, Білицька 38Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2021  —  05 листопада 2021
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 жовтня 2021 15:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 жовтня 2021 15:05
Інформація про закупівлю.pdf
19 жовтня 2021 14:11
Договір Н.pdf
19 жовтня 2021 15:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 жовтня 2021 14:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 жовтня 2021 15:05
Інформація про закупівлю.pdf
19 жовтня 2021 14:11
Інформація про закупівлю.pdf
19 жовтня 2021 14:11
Договір Н.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-10-19-009307-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС", Код ЄДРПОУ:37653216
Дата подання: 22 жовтня 2021 14:27
Обмеження конкуренції
Шановний Замовнику, згідно з вимогами пункту 10 Додатку 3 Учасники повинні надати у складі своїх пропозицій Свідоцтво на знак для товарів і послуг (на торгівельну марку інтерактивних дошок), що підтверджує право власності та реєстрацію торгівельної марки в Україні. Зазначена Вами вимога є прямим порушенням Закону України "Про публічні" закупівлі, оскільки участь у Вашій закупівлі зможуть взяти лише ті Учасники, які зареєструють торгову марку в Україні. Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до вищезгаданого Закону участь у публічних закупівлях можуть брати всі Постачальники, в тому числі нерезеденти. Крім цього, обмеження щодо країни походження товару, місця виробництва, місця реєстрації торгової марки встановлюються виключно санкційними нормами законодавства України. Відсутність реєстрації торгової марки в Україні жодним чином не впливає на якість обладнання, рівень гарантійного сервісу, досвід та репутацію Постачальника. Ви, як Замовник, не маєте право обмежувати коло Учасників публічної закупівлі. Крім цього, законодавство України не зобов'язує Постачальників реєструвати торгівельну марку та не забороняє здійснювати продаж, розповсюдження та обслуговування обладнання без такої реєстрації!!! Звертаємо Вашу увагу на РІШЕННЯ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ № 17446-р/пк-пз від 29.07.2021 року (посилання на закупівлю для ознайомлення з рішенням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-07-06-001878-b), у якому розглядалося питання щодо надання Свідоцтва на знак для товарів і послуг (на торгівельну марку інтерактивних панелей), що підтверджує право власності та реєстрацію торгівельної марки в Україні. Згідно даного рішення вимога Замовника щодо надання такого Свідоцтва вважається ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ по відношенню до інших суб’єктів господарювання та такою, що ПОРУШУЄ вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Тому, вимагаємо дотримуватися вимог чинного законодавства України, позиції Антимонопольного комітету України, внести зміни до Додатку 3 та видалити пункт 10 щодо необхідності надання Свідоцтва на знак для товарів і послуг (на торгівельну марку інтерактивних дошок), що підтверджує право власності та реєстрацію торгівельної марки в Україні.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 жовтня 2021 09:55
Доброго дня, шановний учасник. Згідно Закону України Про публічні закупівлі а саме Розділ III (ЗАГАЛЬНІ УМОВИ ЗДІЙСНЕННЯ ЗАКУПІВЛІ) Стаття 14 (спрощені закупівлі) пункт 4, а саме: Вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель.

У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник МОЖЕ вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.
Замовником було прийнято рішення не прописувати аналоги для країни виробника, що дозволяє стаття 14 Закону України про публічні закупівлі ( а саме Україна) задля підтримки вітчизняного виробника.
Також приведений вами зразок на закупівлю вище 200 000 грн, що переводить її у розряд "Відкриті торги" у котрих дійсно не можна вказувати конкретну марку, та деякі характеристики. Дана закупівля спрощена.
Номер вимоги: UA-2021-10-19-009307-c.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС", Код ЄДРПОУ:37653216
Дата подання: 22 жовтня 2021 14:29
Дискримінація Учасників
Відповідно до вимог пункту 5 Додатку 3 Учасники повинні надати у складі тендерної пропозиції Сертифікат консультанта з інтерактивного обладнання тієї торгівельної марки, обладнання якої запропоноване, виданого органами Міністерства освіти і науки України. Видача зазначеного сертифікату не регламентується жодним нормативно-правовим актом, не зазначається в жодних рекомендаціях МОН. Більше того, жоден з актів не встановлює його необхідність та не забороняє проводити навчання без його наявності. Міністерство освіти і науки України НЕ МАЄ уповноважених на видачу таких сертифікатів органів! Правила користування обладнанням конкретної торгової марки визначаються та встановлюються безпосередньо виробником цього обладнання та лише він може підтвердити, що працівник Постачальника має необхідні знання, щоб проводити майстер-класи з метою навчання інших. Враховуючи вищезазначене, можна зробити висновок, що вимога щодо наявності вищезгаданого Сертифікату, встановлена Вами з метою умисного обмеження конкуренції та надання переваги конкретному Постачальнику. Звертаємо Вашу увагу на РІШЕННЯ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ № 17446-р/пк-пз від 29.07.2021 року (посилання на закупівлю для ознайомлення з рішенням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-07-06-001878-b) та рішення № 14388-р/пк-пз від 25.06.2021 року (посилання на закупівлю для ознайомлення з рішенням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-06-02-011974-b), у яких розглядалося питання щодо надання Сертифікату консультанта з інтерактивного обладнання тієї торгівельної марки, обладнання якої запропоноване, виданого органами Міністерства освіти і науки України. Відповідно до цих рішень вимога Замовника щодо надання Сертифікату консультанта з інтерактивного обладнання тієї торгівельної марки, обладнання якої запропоноване, виданого органами Міністерства освіти і науки України вважається ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ по відношенню до інших суб’єктів господарювання та такою, що ПОРУШУЄ вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Тому, вимагаємо дотримуватися вимог чинного законодавства України, позиції Антимонопольного комітету України, внести зміни до Додатку 3 та видалити пункт 5 щодо необхідності надання Сертифікату консультанта з інтерактивного обладнання тієї торгівельної марки, обладнання якої запропоноване, виданого органами Міністерства освіти і науки України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 жовтня 2021 19:25
Шановний учаснику! Дякуємо за звернення.
Відповідно до п.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі" № 922-VIII від 25 грудня 2015 року, тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики. Замовник самостійно визначає перелік та характеристики предмету закупівлі у відповідності до його потреб та в межах бюджетного фінансування. Тендерна документація Замовника торгів розроблена керуючись цим Законом та Наказами Міністерства освіти України.
Крім того, Замовником не встановлено дискримінаційних вимог до учасників, технічні вимоги передбачають надання еквівалентного товару. Якщо запропонований Вами товар є еквівалентним до встановлених технічним вимог у тендерній документації, то він буде вважатися таким, що відповідає вимогам тендерної документації. Замовник зацікавлений в закупівлі якісного товару та програмного забезпечення, який не втратить своєї актуальності в найближчі роки, і, особливо, програмного забезпечення, що повинно бути сучасним і оновлюватися, тому замовник не вноситиме зміни до тендерної документації з метою погіршення технічних вимог до предмета закупівлі.
Замовником передбачено можливість подання учасниками аналогу або еквіваленту товару, за умови, що характеристики запропонованого товару будуть відповідати або будуть кращими за показники, наведені у документації технічні вимоги до предмету закупівлі.
Зважаючи на вищевикладене, вимога Учасника відхиляється.
Номер вимоги: UA-2021-10-19-009307-c.c3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС", Код ЄДРПОУ:37653216
Дата подання: 22 жовтня 2021 14:30
Свідоцтво МОН
Шановний Замовнику, згідно з Додатком 3 Тендерної документації Учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати Свідоцтво про визнання відповідності педагогічним вимогам, видане МОН України, на інтерактивні дошки. Звертаємо Вашу увагу, що Наказом МОН №725 від 01.06.2020 року (https://mon.gov.ua/ua/npa/pro-vnesennya-zmin-do-nakazu-ministerstva-osviti-i-nauki-molodi-ta-sportu-ukrayini-vid-10052011-423) видача зазначених свідоцтв скасовується, тому подання учасниками публічних закупівель свідоцтв про визнання відповідності педагогічним вимогам не надає жодних конкурентних переваг. Враховуючи це, Учасники, які до набрання чинності цього Наказу не отримали таких свідоцтв не можуть взяти участь у Вашій закупівлі, оскільки їх видача повністю припинена та коміся, що видавала такі свідоцтва була ліквідована. Підтвердженням цього є Лист від МОН України, з яким Ви можете знайомитися за посиланням https://mon.gov.ua/ua/npa/shodo-neuhilnogo-dotrimannya-zakonodavstva, в якому наголошується на неухильному дотриманні законодавства під час використання коштів та здійснення закупівельних процедур засобів навчання на обладнання. Таким чином, вимагаємо привести Тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства України, в тому числі, наказів МОН та прибрати вимогу щодо необхідності надання Свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам, видане МОН України, на інтерактивні дошки.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 жовтня 2021 19:24
Шановний Учаснику! Згідно Наказу Міністерства освіти і науки України від 17.06.2008 №537 «Про затвердження Порядку надання навчальній літературі, засобам навчання і навчальному обладнанню грифів та свідоцтв Міністерства освіти і науки України» визначено, що офіційне визнання відповідності засобів навчання і навчального обладнання вимогам державних стандартів освіти, державних санітарних правил і норм, гігієнічних нормативів, інших нормативних документів реалізується через процедуру надання МОН відповідного грифа МОН або свідоцтва МОН "Про визнання відповідності педагогічним вимогам"
Вимога щодо свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам передбачена п. 2.2. наказу МОН від 02.12.2004р. № 903: «При використанні комп'ютерних програм і комп'ютерної техніки з попередньо встановленими комп'ютерними програмами навчальні заклади зобов'язані:
- дотримуватися вимог, що передбачені нормативними актами МОН України, які регламентують склад, кількість та основні технічні характеристики
комп'ютерної техніки для облаштування і використання кабінетів інформатики
та інформаційно-комунікаційних технологій у навчальних закладах;
- придбати і використовувати в навчальному процесі комп'ютерні програми
і комп'ютерну техніку з попередньо встановленими комп'ютерними програмами,
що мають відповідний гриф та/або Свідоцтво про визнання відповідності
педагогічним вимогам МОН України;
- придбати і використовувати комп'ютерні програми навчального
призначення, що мають відповідний гриф та/або Свідоцтво про визнання
відповідності педагогічним вимогам МОН України.».
Вимоги, зазначені у документації ніяким чином не обмежують коло учасників тендерних торгів, оскільки партнери виробників, представники чи офіційні дистриб'ютори повинні мати відповідну документацію від виробника на навчальне обладнання, що поставляється та використовується в освітньому процесі у закладах освіти та підтверджує його безпечність та має дозвіл на використання у загальних навчальних
закладах.
Відповідно до ч.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Враховуючи вищевикладене, керуючись ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація є такою, що відповідає чинному
законодавству та не потребує внесенню змін.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 жовтня 2021 07:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ВИНИЧУК АРТЕМ ЮРІЙОВИЧ 189 762,00
UAH з ПДВ
189 762,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 жовтня 2021 17:45
Електронний підпис
26 жовтня 2021 17:45
Довідка з банку.pdf
26 жовтня 2021 17:45
лист погодження.pdf
26 жовтня 2021 17:45
Гарантійний лист 2.pdf
26 жовтня 2021 17:45
Гарантійний лист.pdf
26 жовтня 2021 17:45
Цінова пропозиція.pdf
26 жовтня 2021 17:45
Довідка ст.17.pdf
26 жовтня 2021 17:45
Довідка про санкції.pdf
26 жовтня 2021 17:45
Анал.дог. ноут.2019 р..pdf
26 жовтня 2021 17:45
Проект договору.pdf
26 жовтня 2021 17:45
Довідка без печатки.pdf
26 жовтня 2021 17:45
Довідка про анал. дог..pdf
26 жовтня 2021 17:45
Висновок СЕС панелі GT.pdf
26 жовтня 2021 17:45
Довідка 2.pdf
26 жовтня 2021 17:45
Довідка.pdf
26 жовтня 2021 17:45
Установчі док.підпис.pdf
26 жовтня 2021 17:45
Сертификат ISO.pdf
26 жовтня 2021 17:45
Довідка уповноваження.pdf
26 жовтня 2021 17:45
Тех.харак..pdf
26 жовтня 2021 17:45
Відомості ФОП Виничук.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ВИНИЧУК АРТЕМ ЮРІЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ВИНИЧУК АРТЕМ ЮРІЙОВИЧ
#3447101710
Переможець 189 762,00
UAH з ПДВ
28 жовтня 2021 20:44

Документи

28 жовтня 2021 20:44
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 жовтня 2021 20:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ВИНИЧУК АРТЕМ ЮРІЙОВИЧ
#3447101710
189 762,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 жовтня 2021 20:44
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 січня 2022 13:35
Електронний підпис зміни до договору
04 листопада 2021 11:27
293Додуг.pdf зміни до договору
04 листопада 2021 11:27
Електронний підпис укладений
04 листопада 2021 11:23
№293 Інтерактивна панель.pdf укладений
04 листопада 2021 11:22

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
08 листопада 2021 10:59
189 762,00 UAH UA148201720344231006100049454
КПЕЛ
UA043510050000026009664168300
ФОП Виничук Артем Юрiйович
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
04 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів.
Номер договору про закупівлю: 293
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 листопада 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 189 762,00
UAH