Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт приміщень Бучанського навчально-виховного комплексу «Спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів - загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів» №2 по вул. Шевченка, 14 в м. Буча, Київської області».
Очікувана вартість
1 613 390,82 UAH
UA-2021-10-19-008918-c c2bd845f94a94fc7a3ae53847a0e9c09
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Савченко Катерина Олександрівна

380459749706 buchaosvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ БУЧАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 34357364
Місцезнаходження: 08292, Україна , Київська обл., м.Буча, вул.Островського, 36
Контактна особа: Савченко Катерина Олександрівна
380459749706
buchaosvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
В ході виконання ремонтних робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт приміщень Бучанського навчально-виховного комплексу «Спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів - загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів» №2 по вул. Шевченка, 14 в м. Буча, Київської області» виникла необхідність проведення переговорної процедури закупівлі на виконання додаткових аналогічних робіт відповідно до предмету первинного договору. Враховуючи, що додаткові роботи технічно та економічно пов’язані з первинним договором, укладеним з ТОВ «НІДКОМ», тому, доцільно в якості виконавця додаткових робіт, обрати саме ТОВ «НІДКОМ», що дозволить:
- Забезпечити сумісність матеріалів та дотримання технологічних правил виконання робіт (зазначені додаткові роботи виконати неперервним технологічним процесом силами і засобами підрядника, який здійснював основні обсяги робіт);
- Дотриматись якості виконаних робіт в цілому;
- Підвищити ефективність гарантійного та післягарантійного обслуговування результатів виконаних робіт.
Враховуючи вищезазначене, є правові підстави для застосування переговорної процедури закупівлі додаткових робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт приміщень Бучанського навчально-виховного комплексу «Спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів - загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів» №2 по вул. Шевченка, 14 в м. Буча, Київської області» з ТОВ «НІДКОМ» у відповідності до пункту 5 частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі», тобто якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 жовтня 2021 14:12
Оскарження наміру укласти договір: 30 жовтня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт приміщень Бучанського навчально-виховного комплексу «Спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів - загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів» №2 по вул. Шевченка, 14 в м. Буча, Київської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08292, Україна, Київська область, м.Буча, вул. Шевченка, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Замовник протягом 10 (десяти) банківських днів після підписання цього Договору перераховує на небюджетний рахунок, відкритий на ім’я Підрядника в органах Казначейства (відповідно до постанови КМУ від 04.12.2019р. №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (зі змінами та доповненнями), Аванс 10 Банківські 30
Виконання робіт Після закриття актами виконаних робіт авансу, передбаченого Договором, Замовник здійснює наступні платежі відповідно до умов Договору Пiсляоплата 10 Банківські 70

Тендерна документація

19 жовтня 2021 14:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НІДКОМ"
#41564138
Переможець 1 613 390,82
UAH з ПДВ
19 жовтня 2021 14:12

Документи

19 жовтня 2021 14:12
Електронний підпис
19 жовтня 2021 14:11
П 178.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 жовтня 2021 14:12

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НІДКОМ"
#41564138
1 613 390,82
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 жовтня 2021 14:12
Електронний підпис
19 жовтня 2021 14:11
П 178.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2022 15:57
ДУ 1 до договору 780.pdf зміни до договору
05 січня 2022 15:57
Електронний підпис укладений
02 листопада 2021 17:14
Д 780.pdf укладений
02 листопада 2021 17:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 780
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML