Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуги із розробки дизайн-макетів нового сайту лікарні
Очікувана вартість
48 000,00 UAH
UA-2021-10-19-007187-c 5f9db955435d40b8887e938c57818f1f
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ніна Зобків

+380950612795 ninalawyer@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 19 жовтня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 01993305
Місцезнаходження: 76025, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, вул. Гетьмана Мазепи, буд. 114
Контактна особа: Ніна Зобків
+380950612795
ninalawyer@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:92400000-5: Послуги інформаційних агентств


послуги із розробки дизайн-макетів нового сайту лікарні
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги із розробки дизайн-макетів нового сайту лікарні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76025, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул. Гетьмана Мазепи 114
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 92400000-5 — Послуги інформаційних агентств

Тендерна документація

19 жовтня 2021 12:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ШОВКОВИЙ АНАТОЛІЙ ОЛЕГОВИЧ
#3545014811
Переможець 48 000,00
UAH
19 жовтня 2021 12:46

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2022 13:09
9240.pdf зміни до договору
04 січня 2022 13:09
Електронний підпис укладений
19 жовтня 2021 12:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 9240
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML