Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт системи водопідігрівання у Комунальному закладі освіти «Навчально-виховний комплекс №103 "школа І-ІІІ ступенів -дошкільний навчальний заклад (ясла-садок)» Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Доблесна, 164, ДБН А.2.2-3:2014
Очікувана вартість
70 000,00 UAH
UA-2021-10-19-006813-c d095c5febd21486cac0a631eb980977e
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Лебедюк

+380634075064 mary.lebedyuk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40506248
Вебсайт: https://humpolitic.dniprorada.gov.ua/
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75
Контактна особа: Марина Лебедюк
+380634075064
mary.lebedyuk@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 жовтня 2021 12:25
Звернення за роз’ясненнями: до 25 жовтня 2021 23:59
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 жовтня 2021 23:59
Очікувана вартість: 70 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 350,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Розмір забезпечення тендерної пропозиції становить не більше 2 % від очікуваної вартості закупівлі та складає: 1 400,00 грн (одна тисяча чотириста грн. 00 коп.). Вид забезпечення пропозиції – банківська гарантія. Подається в електронному форматі разом з пропозицією. Строк дії забезпечення пропозиції має складати не менше 60 календарних днів із дати кінцевого строку подання пропозицій. Банківська гарантія повинна бути оформлена у відповідності до форми забезпечення пропозиції та вимог, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Строк сплати суми гарантії: протягом 5 (п’яти) банківських днів. Інформація для отримання банківської гарантії: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ код за ЄДРПОУ 40506248 місцезнаходження: 49000, м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, буд. 75. банківські реквізити: Держказначейська служба України, м. Київ р/р: UA 308201720344290042000095804
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 1400 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт системи водопідігрівання у Комунальному закладі освіти «Навчально-виховний комплекс №103 "школа І-ІІІ ступенів -дошкільний навчальний заклад (ясла-садок)» Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Доблесна, 164, ДБН А.2.2-3:2014
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Доблесна, 164
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Розмір забезпечення тендерної пропозиції становить не більше 2 % від очікуваної вартості закупівлі та складає: 1 400,00 грн (одна тисяча чотириста грн. 00 коп.). Вид забезпечення пропозиції – банківська гарантія. Подається в електронному форматі разом з пропозицією. Строк дії забезпечення пропозиції має складати не менше 60 календарних днів із дати кінцевого строку подання пропозицій. Банківська гарантія повинна бути оформлена у відповідності до форми забезпечення пропозиції та вимог, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Строк сплати суми гарантії: протягом 5 (п’яти) банківських днів. Інформація для отримання банківської гарантії: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ код за ЄДРПОУ 40506248 місцезнаходження: 49000, м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, буд. 75. банківські реквізити: Держказначейська служба України, м. Київ р/р: UA 308201720344290042000095804

Сума забезпечення: 1400 UAH
Форма підтвердження: документ
19 жовтня 2021 12:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 жовтня 2021 12:25
Оголошення про проведення закупівлі.doc
19 жовтня 2021 12:25
Додаток 3 - Вимоги до учасників.doc
19 жовтня 2021 12:25
Додаток 5 - Пропозиція.doc
19 жовтня 2021 12:25
Додаток 2- Проект договору.docx
19 жовтня 2021 12:25
Додаток 4 - Інформаційна довідка.doc
19 жовтня 2021 12:25
Додаток 1 - Дефектний акт.rtf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 жовтня 2021 23:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ДВК СТРОЙ" 70 000,00
UAH з ПДВ
70 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

28 жовтня 2021 18:00
Електронний підпис
28 жовтня 2021 17:57
роботи з дотр.норм.pdf
28 жовтня 2021 17:57
АВК ліцензія.pdf
28 жовтня 2021 17:57
160_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.pdf
28 жовтня 2021 17:57
160_ДЦ_ДЦ_2.pdf
28 жовтня 2021 17:57
ст. 17.pdf
28 жовтня 2021 17:57
Захист Довкілля.pdf
28 жовтня 2021 17:57
160_ДЦ_ИВР.pdf
28 жовтня 2021 17:57
160_ДЦ_ЛС1_2-1-1.pdf
28 жовтня 2021 17:57
ЦПХ угоди.pdf
28 жовтня 2021 17:57
Наказ рішення опис.pdf
28 жовтня 2021 17:57
Довідка працівники.pdf
28 жовтня 2021 17:57
Nakaz.zip
28 жовтня 2021 17:57
Медичні книжки.pdf
28 жовтня 2021 17:57
160_ДЦ_ДЦ_3.pdf
28 жовтня 2021 17:57
Ліцензія АВК завірена.pdf
28 жовтня 2021 17:57
Усиавні ДВК та паспорт.pdf
28 жовтня 2021 17:57
вивіз сміття.pdf
28 жовтня 2021 17:57
Форма пропозиція.pdf
28 жовтня 2021 17:57
Dovirenist_Nazarenko.zip
28 жовтня 2021 17:57
Згода на обробку.pdf
28 жовтня 2021 17:57
Bank_licenzia.zip
28 жовтня 2021 17:57
субпідрядники.pdf
28 жовтня 2021 17:57
Проект Договору.pdf
28 жовтня 2021 17:57
Статут_1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДВК СТРОЙ"

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДВК СТРОЙ"
#44276512
Переможець 70 000,00
UAH з ПДВ
02 листопада 2021 23:26

Документи

02 листопада 2021 23:26
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 листопада 2021 23:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДВК СТРОЙ"
#44276512
70 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 листопада 2021 23:26
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2022 09:23
Електронний підпис зміни до договору
02 грудня 2021 16:02
дод.угода №1 від 30.11.2021 договір №96ПТР_21 від 18.11.2021.pdf зміни до договору
02 грудня 2021 16:01
Електронний підпис укладений
18 листопада 2021 12:20
договір №96ПТР_21 від 18.11.2021.pdf укладений
18 листопада 2021 12:20

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
24 грудня 2021 11:54
69 797,89 UAH UA308201720344290042000095804
Департамент гуманітарної політики ДнМР
UA153065000000026007300010270
ТОВ "ДВК СТРОЙ
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 96ПТР/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 листопада 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 69 797,89
UAH