Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ламінатор за кодом ДК 021:2015–42990000-2 Машини спеціального призначення різні.
Очікувана вартість
6 000,00 UAH
UA-2021-10-19-006489-c 5cfdcad40a1949dea758571a6d2d7637
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анна Гонтарева

+380985767272 mardnz110@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний дошкільний навчальний заклад "Ясла-садок №110 "СВІТЛЯЧОК" Маріупольської міської ради Донецької області
Код ЄДРПОУ: 23031747
Місцезнаходження: 87525, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. Бахчіванджи, 13-А
Контактна особа: Анна Гонтарева
+380985767272
mardnz110@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 жовтня 2021 12:12
Звернення за роз’ясненнями: до 25 жовтня 2021 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 листопада 2021 12:00
Очікувана вартість: 6 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 60,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42990000-2: Машини спеціального призначення різні


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Ламінатор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87525, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Бахчіванджи,13а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2021
ДК 021:2015: 42990000-2 — Машини спеціального призначення різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 жовтня 2021 12:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 жовтня 2021 12:12
оголошення_ламiнатор.docx
19 жовтня 2021 12:12
Додаток№3технiчне_завдання_ламинатор.docx
19 жовтня 2021 12:12
Додаток_4_Проект_договору.docx
19 жовтня 2021 12:12
Додаток_2_Форма_Комерцiйна_пропозицiя.docx
19 жовтня 2021 12:12
ДОДАТОК_1_вимоги.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

порада
Дата подання: 21 жовтня 2021 16:00
Дата відповіді: 21 жовтня 2021 16:21
Шановний Замовник! Висловлюємо Вам свою повагу! Ми, Учасник, який має намір взяти участь у Вашій закупівлі. Детально проаналізувавши Вашу тендерну документацію та вимоги до Учасників виявили, що для того, щоб забезпечити Ваш заклад більш якіснішим та сучаснішим обладнанням, а також виконання своїх зобовʼязань учасником-переможцем на професіональному рівні, Вам потрібно розширити вимоги в документації, а саме технічній частині. Повідомляємо Вам, що відповідно до ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право вносити зміни до оголошення про проведення закупівлі та вимог до предмета закупівлі. Виходячи з вищепереліченого, рекомендуємо Вам внести зміни до технічної частини, а саме додати вимогу про надання учасниками наступних документів: 1. Свідоцтво на знак для товарів і послуг (що співпадає з торгівельною маркою ламінатора), що підтверджує право власності та реєстрацію торгівельної марки в Україні. Свідоцтво України на знак для товарів і послуг є офіційним охоронним документом, який повинен бути виданий від імені держави уповноваженим на це органом – Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (Мінекономіки). Обгрунтування: дане свідоцтво підтверджує надійність постачальника та гарантію того, що постачальник виконає свої гарантійні зобов’язання та не зупинить ввіз продукції на територію України під торгівельною маркою, що не зареєстрована на території України. Дане свідоцтво є надійним підтвердженням гарантійного строку та зобов'язань. Вищезазначені рекомендації ніяк не дискримінують учасників, а лише звільнять Вас від ризику закупівлі неякісного або нелегального обладнання. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякую за Вашу увагу до закупівлі та пораду
порада
Дата подання: 21 жовтня 2021 16:00
Дата відповіді: 21 жовтня 2021 16:12
Доброго дня! Для отримання безпечного обладнання для Ваших закладів освіти радимо додати вимогу щодо надання: Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи (висновок СЕС, гігіенічний сертифікат, санітарний висновок тощо) – документ Державної служби України,що визначає відповідність або невідповідність об’єкта експертизи санітарно-гігієнічним і медичним вимогам.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякую за Вашу увагу до закупівлі та пораду

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 листопада 2021 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП КОЛЯДЕНКО ІГОР ВІКТОРОВИЧ 2 799,00
UAH з ПДВ
2 799,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП КОЛЯДЕНКО ІГОР ВІКТОРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП КОЛЯДЕНКО ІГОР ВІКТОРОВИЧ
#2241212756
Переможець 2 799,00
UAH з ПДВ
02 листопада 2021 14:54

Документи

02 листопада 2021 14:54
Електронний підпис
02 листопада 2021 14:53
Протокол ламінатор.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 листопада 2021 14:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП КОЛЯДЕНКО ІГОР ВІКТОРОВИЧ
#2241212756
2 799,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 листопада 2021 14:54
Електронний підпис
02 листопада 2021 14:53
Протокол ламінатор.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2022 13:15
ламінатор.PDF укладений
18 січня 2022 13:14
Електронний підпис укладений
10 листопада 2021 11:59
ламінатор.PDF укладений
10 листопада 2021 11:58

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 листопада 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 2 799,00
UAH