Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Rock (stone) salt (technical salt for grinding №3 with anti-stick additive)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Чернівецьке міське комунальне підрядне шляхово-експлуатаційне підприємство" |
Код ЄДРПОУ: | 03357562 |
Місцезнаходження: | 58029, Україна , Чернівецька область обл., м.Чернівці, вул. КОШОВОГО, 41 А |
Контактна особа: |
Нацюк Ольга +380661705317 mkpshep2@gmail.com |
Додаткові контактні особи: |
Оробець Григорій +380968815859 mkpshep2@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Chernivtsi City Municipal Contracting Road Maintenance Enterprise |
National ID: | 03357562 |
Contact point: |
Natsyk Olga +380661705317 mkpshep2@gmail.com |
Additional contacts: |
Оробець Григорій +380968815859 mkpshep2@gmail.com |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 жовтня 2021 11:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 листопада 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 30 листопада 2021 15:20 |
Очікувана вартість: | 10 900 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 54 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 19 жовтня 2021 11:47 |
Enquiries until: | 09 листопада 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 15 листопада 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 19 листопада 2021 00:00 |
Information
Estimated total value: | 10 900 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 54 500 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:14410000-8: Кам’яна сіль
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 жовтня 2021 11:47 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
19 жовтня 2021 11:47 |
сіль.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Товариство з обмеженою відповідальністю «Торговий Дім «КиП і Ко» (ЄДРПОУ 40227262, юридична адреса: 01011, м. Київ, вул. Рибальська, 2) разом з іншими учасниками:
- ТОВ «Харківсіль» (підтверджена);
- ТОВ «ТД «КиП і Ко» (підтверджена);
- ТОВ «ЗАЛЬЦ» (підтверджена):
взяло участь у процедурі зазначеної вище закупівлі шляхом подання своєї тендерної пропозиції, складеної у відповідності до вимог тендерної документації Замовника.
За результатами прекваліфікації тендерні пропозиції учасників були підтверджені кваліфікаційним критеріям та технічним вимогам Тендерної Документації Замовника.
Звертаємо увагу, що Замовником була підтверджена відповідність тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ЗАЛЬЦ" кваліфікаційним критеріям та технічним вимогам незважаючи на її невідповідність всім умовам тендерної документації, що підтверджується наступним.
Згідно п.13. Додатку 5 Тендерної Документації, учасник в складі пропозиції надає « п. 13. Сертифікат відповідності та/або паспорт якості (якщо їх наявність передбачена законодавством)(діючі на момент подання тендерної пропозиції).»
В складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «ЗАЛЬЦ» було надано сертифікат відповідності на концентрат мінеральний – галіт (сіль для промислового переробляння), що не відповідає вимогам Замовника, оскільки предметом закупівлі є Код ДК 21: 2015 14410000-8 Кам’яна сіль (Сіль технічна помол №3 з антизлежувальною добавкою).
Відповідно до вимог п.1 Додатку 3 Тендерної документації Замовника, для наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати «1. Ім'я файлу «Наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)».
Для підтвердження надати інформаційну довідку про виконання аналогічних договорів в якій повинно бути зазначено назву організації із якою укладався договір; її адреса, телефон; предмет Закупівлі; сума договору; термін виконання договору.
В підтвердження надати Листи – відгуки (рекомендації) досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) від організацій, що зазначені в першому абзаці цього пункту. Аналогічними договорами в розумінні цієї документації є договори щодо закупівлі зазначеної в оголошені.»
В складі пропозиції ТОВ «ЗАЛЬЦ» надало довідку щодо виконання аналогічних договорів №17-11/13 від 17.11.2021 р., договір купівлі-продажу №1 від 24.06.2021р. предметом якого є Сіль та Відгук щодо виконання умов договору купівлі-продажу №1 від 24.06.2021р.
Хочемо звернути Вашу увагу на те, що згідно вимогам Тендерної Документації «Аналогічними договорами в розумінні цієї документації є договори щодо закупівлі зазначеної в оголошені.», а саме Сіль технічна помол №3 з антизлежувальною добавкою. Оскільки предметом закупівлі згідно договору купівлі-продажу №1 від 24.06.2021р є СІЛЬ, а не Сіль технічна помол №3 з антизлежувальною добавкою – що не відповідає вимогам Тендерної Документації Замовника.
У відповідності до вимог п. 1 Додатку 5 Тендерної Документації Замовника, на підтвердження повноважень посадової учасник в складі пропозиції повинен надати «Копії документів, що підтверджують повноваження керівника: протокол установчих (загальних) зборів або рішення засновника та наказ (розпорядження) про призначення, або про вступ на посаду (для юридичних осіб) (подається окремим файлом). У разі, якщо інтереси учасника представляє не керівник, а саме, якщо договір про закупівлю та документи тендерної пропозиції підписує не керівник, а інша особа, яку уповноважено під час проведення процедури закупівлі підписувати договір про закупівлю та документи тендерної пропозиції, подається довіреність (доручення) на цю особу про надання їй повноважень підписувати договір про закупівлю та документи тендерної пропозиції»
В складі пропозиції ТОВ «ЗАЛЬЦ» надало Наказ №1 від 10.06.2021 р. о призначенні на посаду директора, підставою для призначення директора зазначено протокол №1 Загальних зборів учасників ТОВ «ЗАЛЬЦ» та Наказ №2 від 15.08.2021 щодо призначення директора на посаду за сумісництвом, підставою для призначення директора зазначено протокол №2 Загальних зборів учасників ТОВ «ЗАЛЬЦ». В складі пропозиції учасник не надав протокол №1 Загальних зборів учасників ТОВ «ЗАЛЬЦ» та протокол №2 Загальних зборів учасників ТОВ «ЗАЛЬЦ», що не відповідає вимогам Тендерної Документації Замовника, оскільки учасником не було виконано вимог щодо підтвердження повноважень керівника.
Згідно п. 12 Додатку 5 Тендерної Документації Замовника «У разі якщо, учасник не є виробником товару, що є предметом закупівлі, учасник повинен надати копії документів, які підтверджують договірні відносини з виробником на протязі всього строку постачання предмету закупівлі - чинні на момент подання тендерної пропозиції з терміном дії на весь період виконання договору про закупівлю»
В складі тендерної документації ТОВ «ЗАЛЬЦ» надав договір постачання №23/07/2021 від 23.07.2-21р. з так званим «дистриб’ютором» виробника ВАТ «Білоруськалій» ТОВ «СБІ Компані» на поставку солі для промислового використання – концентрат мінеральний галіт. Хочемо зазначити, що в договорі постачання №23/07/2021 від 23.07.2-21р. немає солі, яка б відповідала вимогам закупівлі, а саме солі з антизлежувальною добавкою. Також, учасником у складі тендерної пропозиції надано скан-копію листа від 23.07.2021 №ВY-44192349, підписаного заст. начальника відділу постачання на внутрішній ринок і в країни СНД управління продажів і логістики Колесніковим О.В., в якому зазначено що ТОВ «ЗАЛЬЦ» (ЄДРПОУ 44192349), є офіційним дилером ВАТ «Білоруськалій» по дистриб’юторському договору, укладеному з ТОВ «СБІ КОМПАНІ» (ЄДРПОУ 35811068) № ВY-498-38 від 21.12.2020.
На підтвердження вимог Замовника п. 17 Додатку 5 «Лист на фірмовому бланку учасника, за власноручним підписом його керівника чи уповноваженої особи учасника, завірений печаткою (у разі її наявності), у якому учасник гарантує, що відповідає за зміст поданої ним пропозиції, за достовірність інформації, зазначеної у поданій ним пропозиції, та зазначає, що під час проведення закупівлі дотримується норм чинного законодавства України про публічні закупівлі» ТОВ «ЗАЛЬЦ» надало довідку №17-11/3 від 17.11.2021 р. щодо надання достовірної інформації.
Хочемо звернути увагу Замовника на те, що ТОВ «ЗАЛЬЦ» в складі тендерної пропозиції надало завідомо недостовірну інформацію, а саме:
В.о. голови Шевченківської районної адміністрації Львівської міської ради було надано запит ВАТ «Білоруськалій» щодо підтвердження інформації, в тому числі: щодо наявності договірних відносин з ТОВ «СБІ КОМПАНІ» та укладення договору № ВY-498-38 від 21.12.2020; щодо підтвердження того чи є ТОВ «ЗАЛЬЦ» офіційним дилером ВАТ «Білоруськалій» та чи видавався ними дилерський лист від 23.07.2021 №ВY-44192349.
У відповіді №20/3-2287 від 22.10.2021 на запит В.о. голови Шевченківської районної адміністрації Львівської міської ради, ВАТ «Білоруськалій» повідомив, що не має договірних відносин з ТОВ «СБІ КОМПАНІ» і ніколи з даним підприємством не співпрацювало в частині поставки концентрату мінерального – галіту, ТОВ «ЗАЛЬЦ» не є офіційним дилером ВАТ «Білоруськалій». Також, ВАТ «Білоруськалій» зазначив, що надані учасником ТОВ «ЗАЛЬЦ» документи не були підписані заступником відділу постачань на внутрішній ринок і в країни СНД Колесніковим Олегом Валерійовичем і не є офіційними і достовірними.
Тобто, зважаючи на інформацію отриману від ВАТ «Білоруськалій» надані у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЗАЛЬЦ» не є офіційними і достовірними.
На підтвердження наданої інформації додаємо номер закупівлі у Prozorro UA-2021-11-03-013471-a, щодо дискваліфікації учасника у зв’язку з недостовірністю наданої інформації, протокол дискваліфікації № 2/73/21 від 23.11.2021р. у зазначені процедурі закупівлі та відповідь ВАТ «Білоруськалій» №20/3-2287 від 22.10.2021.
Враховуючи вищезазначену інформацію та відповідно абз. 4 п. 1 ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 Закону.
Відповідно абз.2 ч.1 ст.31 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: Замовник зобов’язаний надати відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження звернення (вимоги) Учасника.
Зважаючи на вищевикладене та відповідно до ст.ст. 18, 31 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р.
ПРОСИМО:
1. Дискваліфікувати підприємство ТОВ «ЗАЛЬЦ» відповідно до пункту 2 частини 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» та на підставі п. 3 розділу 5 “Оцінка тендерної пропозиції” Тендерної документації Замовника.
Скарги до процедури
Дата подання: 08 грудня 2021 17:53
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-02-14-000100 ● 2a104c94932040fd913f7535eb72a922
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 лютого 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 лютого 2022 17:31 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
14.02.2022 № 24
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
43 UA-2021-10-19-005784-c 19.10.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-02-16 14:48:57
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товару кам’яна сіль (сіль технічна помол №3 з антизлежувальною добавкою) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-10-19-005784-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено очікувану вартість предмета закупівлі.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-02-17 11:19:04
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України щодо процедури закупівлі «Сіль технічна помол №3 з антизлежувальною добавкою» UA-2021-10-19-005784-с
Відповідно до пункту 33 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги.
Предметом закупівлі UA-2021-10-19-005784-с вказано «Сіль технічна помол №3 з антизлежувальною добавкою» (п.4.1. розділу 1 тендерної документації ), тобто назва предмету закупівлі частково містить технічні характеристики предмету закупівлі.
Крім цього, технічні та якісні характеристики предмету закупівлі були визначені в тендерній документації (п.3 додатку 1 «Технічне завдання»), а саме: Товар повинен відповідати державним нормам, стандартам, в частинах - ДСТУ 4246:2003, мати повну відповідність технологічній документації і специфікаціям виробника, мати паспорти якості (або еквівалент) на конкретну партію Товару та за своїми властивостями рекомендовані для застосування у дорожньому господарстві для посипання доріг (помол №3) з антизлежувальною добавкою. При вологості солі більше 0,3% і в несприятливих погодно-кліматичних умовах, а саме: відносній вологості повітря більше 75%, температурі повітря нижче -15°C, з метою недопущення змерзання та злежування солі при транспортуванні та зберіганні в прогнозовано несприятливих погодних умовах сіль постачається з внесенням добавки - ферроцианіду калію у кількості до 150 г/т згідно: ДСТУ 4246:2003. Допускається додавання іншої кількості антизлежувальної добавки (n) для продукції, що випускається згідно ГСТУ 14.4-00032744-005-2003 та ДСТУ 4246:2003, але максимальна кількість добавки не може перевищувати зазначену в даних стандартах.
ДСТУ 4246:2003 є у відкритому доступі, а тому кожний учасник вправі ознайомитися із ним, в тому числі з розділом 4 цього документа, який визначає технічні характеристики та вимоги до предмету закупівлі.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначалася за цінами товару беручи до уваги комерційні пропозиції постачальників подібного товару на момент оголошення процедури закупівлі та середньо статистичними цінами.
Відповідно до чинного законодавства України комунальні підприємства не мають обов’язку мати власний веб-сайт.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 березня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 березня 2022 |
Порушення не виявлено
- UA-M-2022-03-30-000040 ● 5677ff5ab4964e4ba7233110d61b8377
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 березня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 березня 2022 12:40 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
29.03.2022 № 50
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
8 UA-2021-10-19-005784-c 19.10.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 квітня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 квітня 2022 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | КП "Чернівецьке міське комунальне підрядне шляхово-експлуатаційне підприємство" |
Код ЄДРПОУ: | 03357562 |
Місцезнаходження: | 58029, Україна, Чернівецька область обл., м.Чернівці, вул. КОШОВОГО, 41 А |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ "ХАРКІВСІЛЬ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КИП І КО" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ЗАЛЬЦ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 листопада 2021 15:49
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЗАЛЬЦ" |
9 701 000,00
UAH з ПДВ
|
8 009 700,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ХАРКІВСІЛЬ" |
10 900 000,00
UAH з ПДВ
|
8 010 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КИП І КО" |
10 890 000,00
UAH з ПДВ
|
10 890 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЗАЛЬЦ" #44192349 |
Переможець |
8 009 700,00
UAH з ПДВ
|
02 грудня 2021 08:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 серпня 2022 17:08
|
Електронний підпис | укладений |
15 грудня 2021 15:55
|
Договір Сіль 2022.pdf | укладений |
15 грудня 2021 15:54
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 01 січня 2022 — 03 серпня 2022 |
Сума оплати за договором: |
873 031,67
UAH (в тому числі ПДВ 145 505,27 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Указ Президента України від 24.02.2022р. № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України 24.02.2022р. № 2102-IX, лист Продавця від 21.07.2022р. №21-07/1 щодо неможливості продовження виконання своїх зобов`язань по договору у зв`язку із настанням обставин непереборної сили (форс - мажору) |