Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з технічного обслуговування автомобілів ДК 021-2015 (CPV) 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Очікувана вартість
65 332,00 UAH
UA-2021-10-19-001993-b ● b71b5c40fed84cd9a765d08cfd1e2ae3
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів |
Код ЄДРПОУ: | 39924774 |
Вебсайт: | https://dpss.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська обл., місто Київ, Бориса Грінченка 1 |
Контактна особа: |
Фомінова Олена Вікторівна +380442790900 uvets@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 жовтня 2021 15:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 листопада 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 05 листопада 2021 13:02 |
Очікувана вартість: | 65 332,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 326,66 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з технічного обслуговування автомобілів ДК 021-2015 (CPV) 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, м. Київ, м. Київ, Бориса Грінченка 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50110000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата послуг за цим договором здійснюється за фактом надання послуг після складення наряду-замовлення. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 жовтня 2021 15:31 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 жовтня 2021 15:26 |
ТД.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Відстань
Дата подання: 20 жовтня 2021 09:16
Дата відповіді: 22 жовтня 2021 09:32
Шановний Замовнику, вимагаємо від Вас прибрати дискримінаційні, та такі, що порушують принципи добросовісної конкуренції, наступні вимоги тендерної документації, а саме : 1. Вимогу тендерної документації "Місцезнаходження СТО на відстані не більше 8 кілометрів від юридичної адреси Замовника (м. Київ, вул. Бориса Грінченка, 1) до фактичної адреси розташування СТО. Маршрут не повинен перетинати річку Дніпро. Відстань визначається шляхом прокладання маршруту від юридичної адреси замовника до фактичної адреси СТО засобами Google maps (найкоротший маршрут)" як таку, що суттєво звужує коло учасників, які мають можливість приймати участь, якою нормою закону Замоник керується при висуванні таких вимог? Вимагаємо оперативної реакції та внесення змін до тендерної документації з врахуванням вимог потенційних учасників, та вимогаємо взагалі прибрати вимогу стосовтно відстані до СТО. В разі відсутності реакції та реальних дій з Вашого боку, аналогічне звернення буде спрямовано до АМКУ, що призведе не тільки до блокування закупівлі, а й може спричини накладення штрафів відповідно до Закону на відповідальних осіб Замовника
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день!
Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів розглянуто Ваше звернення. За результатами розгляду повідомляємо про таке. Відповідно до частини першої статті 23 Закону «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Так, Додаток ІІ до тендерної документації «Технічне завдання» містить вимогу щодо місцезнаходження станції технічного обслуговування, а саме відстань не більше 8 кілометрів від юридичної адреси Замовника (м. Київ, вул. Бориса Грінченка, 1) до фактичної адреси розташування станції технічного обслуговування. Маршрут не повинен перетинати річку Дніпро.
Встановлення Замовником зазначеної вимоги обумовлено:
• скороченням експлуатаційних витрат замовника, у тому максимальної економії палива, яке буде витрачатись на доставку транспортних засобів Замовника до станцій технічного обслуговування і в зворотному напрямку;
• ефективністю використання працівниками Замовника робочого часу під час здійснення заходів з технічного обслуговування та ремонту транспортних засобів;
• малою кількістю працівників, які виконують заходи з технічного обслуговування та ремонту транспортних засобів по відношенню до кількості самих транспортних засобів.
Слід зазначити, що під час встановлення вимоги до місця надання послуг (розташування станції технічного обслуговування Учасника) було також враховано велику завантаженість доріг м. Києва.
Отже, на підставі вищевикладеного та враховуючи постійне використання автомобілів під час виконання завдань та обов’язків, реалізації наданих прав і повноважень покладених на Замовника, дотримання принципів здійснення публічних закупівель, встановлених статтею 5 Закону, тендерна документація Замовника містить вимогу щодо розташування місця надання послуг. Дякуємо за звернення.
Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів розглянуто Ваше звернення. За результатами розгляду повідомляємо про таке. Відповідно до частини першої статті 23 Закону «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Так, Додаток ІІ до тендерної документації «Технічне завдання» містить вимогу щодо місцезнаходження станції технічного обслуговування, а саме відстань не більше 8 кілометрів від юридичної адреси Замовника (м. Київ, вул. Бориса Грінченка, 1) до фактичної адреси розташування станції технічного обслуговування. Маршрут не повинен перетинати річку Дніпро.
Встановлення Замовником зазначеної вимоги обумовлено:
• скороченням експлуатаційних витрат замовника, у тому максимальної економії палива, яке буде витрачатись на доставку транспортних засобів Замовника до станцій технічного обслуговування і в зворотному напрямку;
• ефективністю використання працівниками Замовника робочого часу під час здійснення заходів з технічного обслуговування та ремонту транспортних засобів;
• малою кількістю працівників, які виконують заходи з технічного обслуговування та ремонту транспортних засобів по відношенню до кількості самих транспортних засобів.
Слід зазначити, що під час встановлення вимоги до місця надання послуг (розташування станції технічного обслуговування Учасника) було також враховано велику завантаженість доріг м. Києва.
Отже, на підставі вищевикладеного та враховуючи постійне використання автомобілів під час виконання завдань та обов’язків, реалізації наданих прав і повноважень покладених на Замовника, дотримання принципів здійснення публічних закупівель, встановлених статтею 5 Закону, тендерна документація Замовника містить вимогу щодо розташування місця надання послуг. Дякуємо за звернення.
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 20 жовтня 2021 09:17
Дата відповіді: 22 жовтня 2021 09:01
"Шановні Голова тендерного комітету та члени тендерного комітету відповідальні за проведення процедури закупівлі. Прошу звернути увагу щодо неадекватності вимог тендерної документації затвердженої протоколом № 219 від 08 жовтня 2021 року. Відповідно до Додатку 2 ТД Замовник вимагає надати документи, щодо Обладнання, що встановлене на СТО та яке відповідає встановленим стандартам та нормам допуску, що діють в Україні та відповідає критеріям перевірки в державній метрологічній системі, а саме: стенд для перевірки гальмівних сил автомобіля з вимірювачем часу спрацювання гальм, димомір, газоаналізатор (аналізатор вихлопних газів), манометр для перевірки тиску в шинах, стенд для балансування коліс, стенд контролю та регулювання світла фар, стенд для розвалу і сходження коліс, ключ моментний. На підтвердження Замовник вимагає надати копію сертифікату ДП «Укрметртестстандарт» про визнання вимірювальних можливостей СТО, а також свідоцтв калібрування/повірок вимірювальних засобів, виданих організацією (калібрувальною лабораторією. Вважаємо цю вимогу дискримінаційною та такою що порушує наше право на добросовісну конкуренцію серед учасників відповідно до норм Закону України «Про публічні закупівлі», адже не зрозуміло чому саме на це обладнання Замовник вимагає свідоцтва ДП «Укрметртестстандарт» та яким самим чином тільки це обладнання допоможе надати Виконавцю якісні послуги, адже наявність іншого обладнання Замовник не вимагає. Складається таке враження, що вимога пункту 8 Додатку 3 тендерної документації прописана під конкретного очікуваного учасника/переможця закупівлі. Наголошуємо на тому, що колісні транспортні засоби, їх складові частини та приладдя не підлягають обов'язковій сертифікації в Україні, а сертифікація щодо обладнання встановленого на СТО вимагається лише від виробника такого обладнання. Звертаємо Вашу увагу на той факт, що з 1 січня 2018 року була скасована обов’язкова сертифікація продукції, що виконувалась відповідно до Декрету. Власне сам Декрет втратив свою чинність. З цієї дати вся продукція, яка сертифікується та входить до Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні, затвердженому Наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 1 лютого 2005 року № 28, не підлягатиме обов’язковій сертифікації. Між Україною та ЄС було підписано Угоду про асоціацію, на підставі даної угоди Україна зобов'язана поступово впровадити звід Європейських стандартів (EN), як національні стандарти. Одночасно з такими провадженнями Україна скасовує конфліктні національні стандарти, зокрема міждержавні стандарти (ГОСТ), які розроблені ще до 1992 року. Наразі Україна розробляє адаптовані до вимог Світової організації та Євросоюзу систему технічного регулювання, що дозволить українським виробникам безперешкодно виходити на іноземні ринки. Все вищезазначене стосується саме виробників та імпортерів товарів та обладнання, а не послуг. Вимагаємо прибрати дискримінаційні вимоги з тендерної документації щодо Додатку 3 п.8, а саме перелік обладнання, щодо якого повинні бути надані свідоцтва калібрування/повірок вимірювальних засобів, виданих організацією (калібрувальною лабораторією).В інакшому випадку будемо змушені звертатися до АМКУ для захисту своїх прав як потенційного учасника."
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, повідомляємо Вам, що перед публікацією оголошення про проведення відкритих торгів, Замовник проводить аналіз ринку надання послуг за відповідним предметом закупівлі. Враховуючи специфіку діяльності нашої організації до учасників висуваються посилені вимоги щодо наявності матеріально-технічної бази та обладнання, якість та технічний стан яких повинен мати документальне підтвердження здатності вчасно забезпечити точність та якість необхідних показників обладнання за призначенням, для аналізу несправностей систем автотранспортних засобів та діагностики. Згідно з частиною 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Згідно частини 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація Замовника може містити іншу інформацію, яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Повідомляємо, що технічні вимоги встановлені Замовником із врахуванням аналізу різних СТО міста Києва та визначення відповідності таких СТО вимогам, які встановлені тендерною документацією даної закупівлі не є дискримінаційними. ДП «Укрметртестстандарт» - це організація, яка має визнання державного рівня щодо сертифікації, оцінки відповідності, випробування, калібрування. Станом на сьогодні сертифікація вимірювальних можливостей здійснюється ДП «Укрметртестстандарт» на добровільних засадах. Доступ до отримання такого сертифікату для всіх суб’єктів господарювання є рівним, відкритим та необмеженим. За запитом суб’єктів господарювання ДП «Укрметртестстандарт» проводить випробування та оцінювання важливих елементів обладнання СТО, щодо точності їх показників, та у разі відповідності такого обладнання всім вимогам до якості і стану, суб’єктам видається сертифікат, який вказує на безперечну технічну здатність СТО забезпечити точну діагностику, перевірку та виявлення їх несправностей автотранспортних засобів. Кожен з суб’єктів господарювання, для доведення свого технічного потенціалу та у разі наявності потужної необхідної матеріально-технічної бази, має можливість на рівних засадах здійснити таке оцінювання та сертифікацію. Отримання суб’єктів господарювання свідоцтв калібрування/повірок вимірювальних засобів, виданих організацією (калібрувальною лабораторією), яка акредитована відповідно до вимог стандарту ДСТУ ISO/IEC 17025 свідчить про добровільне відповідальне ставлення до стану засобів вимірювальної техніки з вимірювальними функціями, що перебувають в експлуатаці, це свідчить про контроль зносу та технічного стану обладнання, яке необхідне для надання якісних послуг з технічного обслуговування та ремонту транспортних засобів відповідно даної закупівлі. Наголошуємо на достатній кількості СТО, які відповідають вищевказаним вимогам, чим підтверджують свій технічний потенціал та потужність матеріально-технічної бази, які здатні забезпечити безперебійну діяльність організації Замовника, пов’язану із забезпеченням охорони життя, прав і свобод людини, протидії злочинності, підтримання публічної безпеки і порядку.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 листопада 2021 13:25
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АВТОЦЕНТР "ЄВРОПА" |
62 899,00
UAH з ПДВ
|
62 899,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "СТАРОВОЙТОВА ТЕТЯНА ВАСИЛІВНА" |
65 310,40
UAH з ПДВ
|
65 310,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АВТОЦЕНТР "ЄВРОПА" #36555734 |
Переможець |
62 899,00
UAH з ПДВ
|
09 листопада 2021 17:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 січня 2022 16:08
|
Електронний підпис | укладений |
01 грудня 2021 12:25
|
Додатковий Договір 1 до договору 46_21.pdf | зміни до договору |
01 грудня 2021 12:15
|
Електронний підпис | укладений |
24 листопада 2021 16:11
|
дог 46_21.pdf | укладений |
24 листопада 2021 15:55
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Редакційна помилка |
Номер договору про закупівлю: | 46/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |