Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Стіл письмовий
Очікувана вартість
3 900,00 UAH
UA-2021-10-19-001928-c eb01f67ce3174ceaa38b2304ec37a70f
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольвач Людмила Анатоліївна

+380544641972 ocrl76@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 19 жовтня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Охтирської міської ради "Охтирська центральна районна лікарня"
Код ЄДРПОУ: 02007472
Місцезнаходження: 42700, Україна , Сумська обл., місто Охтирка, вулиця Петропавлівська, 15
Контактна особа: Ольвач Людмила Анатоліївна
+380544641972
ocrl76@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39120000-9: Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи


1. Місцезнаходження замовника - 42700, Сумська область, місто Охтирка, вулиця Петропавлівська, 15; 2. Категорія Замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у п. 3 ч. 1 ст. 2 Закону; 3. Вид закупівлі: договір про закупівлю укладений без використання електронної системи закупівель відповідно абзацу 6 пункту 5 частини другої статті 4 Закону. Звіт про договір про закупівлю укладений без використання електронної системи закупівель
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Стіл письмовий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 42700, Україна, Сумська область, м. Охтирка, вул. Петропавлівська,15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 жовтня 2021
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

19 жовтня 2021 09:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Онищенко Олег Васильович
#2793001615
Переможець 3 900,00
UAH
19 жовтня 2021 10:00

Документи

19 жовтня 2021 10:00
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 жовтня 2021 10:04
договір укладений
19 жовтня 2021 10:02