Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
код ДК 021: 2015 09310000-5 - Електрична енергія (електрична енергія)
Очікувана вартість
757 124,00 UAH
UA-2021-10-19-001887-a ● b69b28a28b76409cb0f2a19ba56a5354
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, молоді, спорту та культури Нечаянської сільської ради Миколаївського району Миколаївської області |
Код ЄДРПОУ: | 41527468 |
Місцезнаходження: | 54112, Україна , Миколаївська обл., селище Благодарівка, Миколаївська область Миколаївський район селище Благодарівка вул. Центральна, б.49В |
Контактна особа: |
Мітіна Ольга Іванівна +380512510132 nechayane41527468@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 жовтня 2021 14:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 листопада 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 08 листопада 2021 15:28 |
Очікувана вартість: | 757 124,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 785,62 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
189281 кВт*год
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
57140, Україна, Миколаївська область, Миколаївський район, згідно тендерної документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2022
—
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 жовтня 2021 18:46 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 жовтня 2021 16:24 |
Додаток_4_проект_договору.doc--- | |
19 жовтня 2021 14:35 |
Додаток_3_вiдповiднiст_.doc | |
19 жовтня 2021 14:35 |
додаток_2_технiчне_завдання.rtf | |
19 жовтня 2021 14:35 |
Додаток_1_Перелiк_документiв.doc | |
19 жовтня 2021 14:35 |
ТД(1).doc |
28 жовтня 2021 18:46 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||
28 жовтня 2021 16:24 |
Додаток_4_проект_договору.doc---
|
||||
19 жовтня 2021 14:35 |
Додаток_3_вiдповiднiст_.doc
|
||||
19 жовтня 2021 14:35 |
додаток_2_технiчне_завдання.rtf
|
||||
19 жовтня 2021 14:35 |
Додаток_1_Перелiк_документiв.doc
|
||||
19 жовтня 2021 14:35 |
ТД(1).doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-10-19-001887-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОГАЗ ЛТД", Код ЄДРПОУ:41665589
Дата подання: 22 жовтня 2021 16:02
Тендерна Документація
Шановний Замовник! Відповідно до Тендерної Документації Замовника відповідно до вимог статті 16 Закону учасники повинні надати документально підтверджену інформацію про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме: Для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору учасник надає довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника з інформацією про дату укладання ВИКОНАНОГО договору, його номер, найменування по ньому контрагента, а також скановану копію оригіналу договору, зазначеного в довідці та документи, що свідчать про його виконання (наприклад: акт (акти) або накладна (накладні)).
Замовник не обґрунтував необхідність встановлення наведеної вище умови. За таких умов взяти участь у закупівлі зможуть лише ті учасники, які нададуть саме повністю виконаний договір, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, у тому числі, Скаржника. Просимо не обмежувати потенційне коло учасників та передбачити для підприємств, які нещодавно розпочали діяльність з постачання електричної енергії споживачам та ще не мають ПОВНІСТЮ ВИКОНАНОГО аналогічного договору можливість участі у даній закупівлі, а саме передбачити можливість надати договір, дія якого ще не завершена разом з документами, документи, що свідчать про його виконання (наприклад: акт (акти) або накладна (накладні)) . Згідно з частиною першою статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, зокрема, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Розгорнути
Згорнути
Замовник не обґрунтував необхідність встановлення наведеної вище умови. За таких умов взяти участь у закупівлі зможуть лише ті учасники, які нададуть саме повністю виконаний договір, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, у тому числі, Скаржника. Просимо не обмежувати потенційне коло учасників та передбачити для підприємств, які нещодавно розпочали діяльність з постачання електричної енергії споживачам та ще не мають ПОВНІСТЮ ВИКОНАНОГО аналогічного договору можливість участі у даній закупівлі, а саме передбачити можливість надати договір, дія якого ще не завершена разом з документами, документи, що свідчать про його виконання (наприклад: акт (акти) або накладна (накладні)) . Згідно з частиною першою статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, зокрема, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Рішення замовника: Вимога відхилена
28 жовтня 2021 18:48
Доброго дня! Шановний учаснику, дякуємо, що зацікавились нашою тендерною пропозицією.
Згідно ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Враховуючи, вищевикладене, наші вимоги не являються дискримінаційними.
Згідно ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Враховуючи, вищевикладене, наші вимоги не являються дискримінаційними.
Номер вимоги: UA-2021-10-19-001887-a.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОГАЗ ЛТД", Код ЄДРПОУ:41665589
Дата подання: 22 жовтня 2021 16:10
Проект Договору
Детально проаналізувавши тендерну документацію Замовника у вказаній закупівлі, було встановлено наявність надмірних і дискримінаційних вимог до учасників, що суперечить основним принципам здійснення публічних закупівель, що викладені в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме недискримінація учасників та порушують право усіх учасників брати участь у даних торгах. Згідно з Проектом договору п. 5.10 «Сторони домовилися, що ціна за 1 кВт/год електричної енергії може бути змінена з першого числа місяця, наступного за місяцем, в якому відбулися такі зміни, що буде відображено в Додатковій угоді до Договору. Збільшення ціни електричної енергії може бути не раніше ніж через один місяць з дати фактичного початку постачання електричної.». Зазначена умова вказує на неможливість Постачальником збільшувати ціну не раніше, ніж через 30 календарних днів з дати фактичного постачання електричної енергії. Тобто завчано передбачено, що постачальник зможе підвищити ціну не раніше, ніж через 30 календарних днів з дати фактичного постачання електричної енергії. Зауважимо, що згідно ч.2 п. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» : «збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії». Наголосимо, що предметом даної закупівлі електрична енергія. Тобто, законодавство у сфері публічних закупівель не містить обмежень щодо частоти внесення змін до договору про закупівлю в частині ціни за одиницю товару в межах 10 %. Тож вбачається, що такі зміни до договору про закупівлю можна вносити декілька разів. Водночас законодавство не містить обмежень, що для внесення таких змін до договору про закупівлю має пройти певний строк. Отже, заборона зміни ціни раніше, ніж через 30 календарних днів з дати фактичного постачання електричної енергії та має бути змінена тільки з першого числа місяця, наступного за місяцем, в якому відбулися такі зміни є безпідставною, незаконною та необґрунтованою. Виходячи з вищевикладеного, ПРОСИМО: 1. Внести зміни до документації шляхом виключення названих положень. 2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки. У раз ігнорування даної вимоги, ми використаємо надане нам право, згідно статті 18 Закону, звернутися з відповідною скаргою до постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України про порушення принципів здійснення публічних закупівель
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 жовтня 2021 18:49
Доброго дня! Шановний учаснику, дякуємо, що зацікавились нашою тендерною пропозицією. Щодо Вашої вимоги, були внесені зміни в тендерну документацію шляхом виключення в Проекті договору п. 5.10, а саме «Сторони домовилися, що ціна за 1 кВт/год електричної енергії може бути змінена з першого числа місяця, наступного за місяцем, в якому відбулися такі зміни, що буде відображено в Додатковій угоді до Договору. Збільшення ціни електричної енергії може бути не раніше ніж через один місяць з дати фактичного початку постачання електричної.».
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 листопада 2021 15:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ МИКОЛАЇВСЬКА ЕЛЕКТРОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ |
630 305,73
UAH з ПДВ
|
630 305,73
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МИКОЛАЇВГАЗ ЗБУТ" |
757 124,00
UAH з ПДВ
|
757 124,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ МИКОЛАЇВСЬКА ЕЛЕКТРОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ #42129888 |
Переможець |
630 305,73
UAH з ПДВ
|
09 листопада 2021 08:25
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Дод. угода.PDF | зміни до договору |
29 серпня 2022 10:47
|
Електронний підпис | укладений |
07 лютого 2022 09:51
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
07 лютого 2022 09:46
|
Електронний підпис | укладений |
24 листопада 2021 13:42
|
Договір | укладений |
24 листопада 2021 13:37
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 07 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | В зв'язку із затвердженням постанови НКРЕКП від 1 грудня 2021 року №2454, керуючись положеннями п. 7 ч. 5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі" та Розділу 5, п. 5.3.7 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 100/81 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 29 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | В зв'язку зі зміною ціни за одиницю товару, що підтверджується довідкою РТПП Харківської торгово-промислової палати від "13" липня 2022 року №394/22, керуючись положеннями п. 2 ч. 5 статті 41 Зкону України "Про публічні закупівлі". |
Номер договору про закупівлю: | 100/81 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |