Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Крупа пшенична
Очікувана вартість
237,50 UAH
UA-2021-10-19-001882-a 7b3f81d58d974c58a14ed4c3d87a1847
Закупівля без використання електронної системи    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сторожук Валентина Станіславівна

+380966268616 Posveta24@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Для друку оголошення необхідно завершити дії на майданчику

Інформація про замовників

Найменування: Житомирський дошкільний навчальний заклад № 39
Код ЄДРПОУ: 22061812
Місцезнаходження: 10008, Україна , Житомирська обл., місто Житомир, провулок М.Кудрицького, будинок 3
Контактна особа: Сторожук Валентина Станіславівна
+380966268616
Posveta24@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості


Відповідно до умов Договору та згідно наявної потреби у закупівлі. Джерело фінансування закупівлі – кошти місцевого бюджету .Місцезнаходження - 10008, Житомирська обл., місто Житомир, провулок Михайла Кудрицького, будинок 3. Категорія замовника – пункт 3 частина 2 стаття 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої цієї статті. Вид закупівлі - договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25 кг
Крупа пшенична
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10008, Україна, Житомирська область, м. Житомир, провулок Михайла Кудрицького, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Аванс 30 Календарні 100

Тендерна документація

19 жовтня 2021 14:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Ткач Олена Павлівна
#2558703060
Очікує рішення 237,50
UAH
19 жовтня 2021 14:43

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 19 жовтня 2021 15:21
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Допущена помилка при публікації
Документи:
19 жовтня 2021 15:21
Електронний підпис
19 жовтня 2021 14:55
Допущення помилка при публікації.docx