Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Очікувана вартість
165 000,00 UAH
UA-2021-10-19-001155-c 991e41226ee7416c856a40e8cb510d02
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Жидецька

+380966797147 yana260493@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ НОВОГУЙВИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 43993629
Місцезнаходження: 12441, Україна , Житомирська обл., смт. Новогуйвинське, вул. Дружби Народів, буд. 5
Контактна особа: Юлія Жидецька
+380966797147
yana260493@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 жовтня 2021 09:18
Звернення за роз’ясненнями: до 25 жовтня 2021 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 жовтня 2021 10:00
Початок аукціону: 29 жовтня 2021 12:40
Очікувана вартість: 165 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 825,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання Телевізори Smart TV
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 штуки
32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання Телевізори Smart TV
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12441, Україна, Житомирська область, смт. Новогуйвинське, вул. Дружби Народів 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 жовтня 2021 09:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 жовтня 2021 09:18
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-10-19-001155-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС", Код ЄДРПОУ:43509985
Дата подання: 21 жовтня 2021 22:00
Дискримінаційна вимога
На вимогу надати авторизаційний лист (лист від виробника/договір з виробником), повідомляємо наступне.

Головним принципом підприємницької діяльності згідно П.1 Ст. 44.ГКУ є вільний вибір підприємцем
видів підприємницької діяльності; самостійного формування підприємцем програми діяльності, вільного вибору постачальників продукції, залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежено законом. Відповідно до п.2. Ст. 43 ГКУ та п. 2 ст. 3 Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020 року, особливості здійснення окремих видів підприємництва встановлюються законодавчими актами. Для здійснення господарської діяльності за кодом КВЕД, що відповідає даній закупівлі 46.51 Оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткуванням і програмним забезпеченням законодавством України не передбачена необхідність отримання дозволу на право постачання Товару у виробника цього товару, або його офіційного представника, документальним засвідченням якого є «Сертифікат дистриб'ютора», або «лист від виробника» та згідно статті 4. Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020) торгівля комп’ютерним обладнанням не відноситься до переліку видів діяльності, щодо яких застосовуються обмеження у здійсненні підприємницької діяльності.
Окремо звертаємо увагу на рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Також, предмет закупівлі за законодавством України, не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та відносно нього не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Норми ГКУ, Закону України «Про підприємництво», Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми інших Законів України, що регулюють господарську діяльність підприємницва не містять положення стосовно того, що оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткованням і програмним забезпеченням може здійнюватися лише з дозволу виробника товару, або його офіційного представника в країні та при пред’явленні «листа від виробника». Стаття 19. Конституції України проголошує: правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Пункт 11.ст 26 Закону України «Про публічні закупівлі», стверджує: документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб -підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. 12 листопада 2019 року президент України Володимир Зеленський підписав закон №202-ІХ , про внесення змін до Митного кодексу України щодо захисту прав інтелектуальної власності при переміщенні товарів. через митний кордон України, який має на меті наблизити митне законодавство України до стандартів та практики Європейського Союзу. Це є одним з обов’язків України в рамках Угоди про асоціацію з ЄС. За даним Законом в нашій країні законодавчо визнається міжнародний принцип вичерпання прав, якого де-факто дотримувалися і до введення даного закону, і який означає, що правом на реалізацію продуктів має будь-хто, хто офіційно придбав легальний товар. Цим Законом підтверджується можливість ввезення оригінальної продукції і товарів офіційної торгової марки на територію держави не лише самим виробником, або його офіційним дистриб'ютором, а будь ким, хто здійснює легальне ввезення товару в країну. У ст. 15 Закону України № 2210-III «Про захист економічної конкуренції», — Редакції від 13.02.2020 року зазначено: не передбачені законами України заборони та обмеження самостійності підприємств, у тому числі щодо придбання чи реалізації товарів, … …визначаються антиконкурентними узгодженими діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, згідно п.3. ч. 2 Ст 6. антиконкурентними узгодженими діями суб’єктів господарювання, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються: розподілу ринків чи джерел постачання за колом продавців, що відповідно Ст 50. є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції.
Гарантія успішного виконання договору, у разі акцепту, забезпечується не лист від виробника, а умовами договору та Господарським кодексом України.
Частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників.
Авторизаційний лист є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають.
Відповідність продукції технічним вимогам Замовника підтверджується посиланням з сайту виробника про технічні характеристики продукції, та технічною пропозицією з вказаними технічними параметрами продукції, які збігаються з умовами ТД (що додається), відповідність запропонованої продукції вимогам діючих нормативних документів, стандартів, підтверджується висновком ДСЕЕ про відповідність вимогам охорони праці, екології та пожежної безпеки із зазначенням у ньому відповідності нормам безпеки. Копії цих документів, чинних на момент подачі пропозиції додаються. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Вимагаємо виключити зазначену дискримінаційну вимогу
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 листопада 2021 11:47
Тендерна документація не містить вимог щодо отримання дозволу від виробника товару, або його офіційного представника на право постачання товару. Замовник жодним чином не обмежує вільний вибір господарюючими суб’єктами видів підприємницької діяльності. Відповідно до Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції», неправомірне використання товару іншого виробника є введення у господарський обіг під своїм позначенням товару іншого виробника шляхом змін чи зняття позначень виробника без дозволу уповноваженої на те особи, а також копіювання зовнішнього вигляду виробу (відтворення зовнішнього вигляду виробу) іншого суб'єкта господарювання і введення його у господарський обіг без однозначного зазначення виробника копії, що може призвести до змішування з діяльністю іншого суб'єкта господарювання – є порушенням принципів добросовісної конкуренції. Тому лист авторизації є гарантією підтвердження факту добросовісної конкуренції та факту представництва Учасника від виробника або його офіційного представника, а також є гарантією убезпечення Замовника від підробок і несвоєчасного постачання товару. Наразі отримання такого листа-підтвердження є цілком можливим для Учасника з урахування договірних відносин, якщо останній планує постачати якісний товар від виробника, або його офіційного представника. Отримання Авторизаційного листа-підтвердження від виробника або офіційного представника в Україні є цілком можливим для Учасника з урахування договірних відносин, якщо останній планує постачати якісний товар від виробника, або його офіційного представника. Окрім того, відповідно Закону України “Про публічні закупівлі” Замовник зазначає чіткий перелік документів, які повинні бути у тендерній пропозиції, та залишає за собою право, відповідно потреби, вимагати інші документи, які визначаються виключно у тендерній документації закупівлі. В такому разі, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Посилання на деякі рішення АМКУ є некоректним, так як у даній закупівлі вимагається «лист виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки Учасником товару, який є предметом даної процедури закупівлі, у кількості та в терміни, визначені цією документацією та пропозицією Учасника». Додатково мусимо зауважити, що посилання у вимозі на Закони України «Про підприємництво» та «Про державні закупівлі» також є некоректним, так як ці закони втратили чинність. Враховуючи вищевикладене, Замовником не встановлено дискримінаційних вимог у тендерній документації, тому вимога підлягає відхиленню.

Документи

01 листопада 2021 11:47
Протокольне рішення № 95.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 жовтня 2021 13:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ФЕДОТОВА КАТЕРИНА ВАЛЕРІЇВНА 163 290,00
UAH з ПДВ
160 815,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Європа-Схід" 164 196,00
UAH з ПДВ
161 622,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 жовтня 2021 10:34
Електронний підпис
25 жовтня 2021 10:33
Документи.pdf
25 жовтня 2021 10:33
Пропозиція.pdf
25 жовтня 2021 10:33
Сертифікат СЕС.pdf
25 жовтня 2021 10:33
Декларація2.pdf
25 жовтня 2021 10:33
Декларація.pdf
25 жовтня 2021 10:33
Лист авторизація.pdf

Публічні документи

27 жовтня 2021 17:28
Електронний підпис
27 жовтня 2021 17:28
18_Проект договору.pdf.p7s
27 жовтня 2021 17:28
17_Лист-згода.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ФЕДОТОВА КАТЕРИНА ВАЛЕРІЇВНА

ПП "Європа-Схід"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ФЕДОТОВА КАТЕРИНА ВАЛЕРІЇВНА
#3283405201
Переможець 160 815,00
UAH з ПДВ
01 листопада 2021 15:13

Документи

01 листопада 2021 15:13
Електронний підпис
01 листопада 2021 15:01
Протокольне рішення № 101.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 листопада 2021 15:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ФЕДОТОВА КАТЕРИНА ВАЛЕРІЇВНА
#3283405201
160 815,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 листопада 2021 15:13
Електронний підпис
01 листопада 2021 15:01
Протокольне рішення № 101.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2022 12:05
Електронний підпис укладений
05 листопада 2021 16:16
Договір № 170.pdf укладений
05 листопада 2021 16:14

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання Телевізори Smart TV 15 штуки 10 721,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 листопада 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 160 815,00
UAH