Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з вивезення рідких побутових відходів (код ДК 021:2015 90460000 – 9 Послуги зі спорожнення вигрібних ям і септиків)
Очікувана вартість
66 300,00 UAH
UA-2021-10-18-015562-c 4ecb00d94f9840b5b0a0143a01453cd2
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кошель Зоя

380976225204 fesc_obuhrada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ФІНАНСОВО-ГОСПОДАРСЬКОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ" ОБУХІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ДНІПРОВСЬКОГО РАЙОНУ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 43919587
Місцезнаходження: 52030, Україна , Дніпропетровська обл., селище міського типу Обухівка, ВУЛИЦЯ ЦЕНТРАЛЬНА, будинок 35
Контактна особа: Кошель Зоя
380976225204
fesc_obuhrada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 жовтня 2021 22:41
Звернення за роз’ясненнями: до 22 жовтня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 жовтня 2021 00:00
Очікувана вартість: 66 300,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 331,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90460000-9: Послуги зі спорожнення вигрібних ям і септиків


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
510 метри кубічні
Послуги з вивезення рідких побутових відходів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52030, Україна, Дніпропетровська область, смт.Обухівка, с.Горянівське, смт.Обухівка, вул.Центральна, 36; смт.Обухівка, вул.Солідарності, 49; смт.Обухівка, вул.Солідарності, 49-С; с.Горянівське, вул.Успенська, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90460000-9 — Послуги зі спорожнення вигрібних ям і септиків

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник виконує оплату після надання послуг, протягом 14 календарних днів з дня отримання і підписання акту наданих послуг та рахунку, які надаються Замовнику Виконавцем, в розмірі 100%. Щомісяця, до 10-го числа місяця, наступного після місяця надання послуг, Виконавець надає Замовнику Акт наданих послуг і рахунок на оплату послуг. Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 жовтня 2021 22:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 жовтня 2021 22:42
Оголошення послуги РПВ 2021 р.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-10-18-015562-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ГІДРА-СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:39279548
Дата подання: 21 жовтня 2021 16:56
Вимога дискримінації
Ознайомившись із оголошенням про проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель PROZORRO код ДК 021:2015 90460000 – 9 Послуги зі спорожнення вигрібних ям і септиків, ідентифікатор закупівлі UA-2021-10-18-015562-c, нами була виявлена дискримінаційна вимога, а саме:
у п. 11 Додатку № 3 до Оголошення для проведення закупівлі через систему електронних закупівель «ВИМОГИ ДО КВАЛІФІКАЦІЇ УЧАСНИКІВ ТА СПОСІБ ЇХ ПІДТВЕРДЖЕННЯ» зазначено, що учасник повинен надати «інформацію у довільній формі про наявність власного або орендованого асенізаційного транспорту (не менше трьох автомобілів), який буде безпосередньо залучений при наданні послуги…».
у. п. 13 Додатку № 3 до Оголошення для проведення закупівлі через систему електронних закупівель «ВИМОГИ ДО КВАЛІФІКАЦІЇ УЧАСНИКІВ ТА СПОСІБ ЇХ ПІДТВЕРДЖЕННЯ» зазначено, що учасник повинен надати «Довідка … з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного договору - договорів, … з підтверджуючими документами (копії не менше 3-х договорів)».
у. п. 14 Додатку № 3 до Оголошення для проведення закупівлі через систему електронних закупівель «ВИМОГИ ДО КВАЛІФІКАЦІЇ УЧАСНИКІВ ТА СПОСІБ ЇХ ПІДТВЕРДЖЕННЯ» зазначено, що учасник повинен надати «Оригінал відгуку на відповідному бланку від замовника, з яким укладено договір. В відгуку повинно бути вказані (дата укладання, номер договору, сума договору з урахуванням всіх додаткових угод стосовно якого надається відгук), які повинні співпадати з реквізитами копію якого подає учасник на виконання пункту».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 жовтня 2021 21:47
Відповідно до розділу п.3 ст.14 в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація яку замовник вважає за необхідне включити виходячи зі специфіки предмету закупівлі, п. 4 ст. 1 4. Вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель.

Запитувана в оголошенні інформація важлива для замовника для вивчення майбутнього контрагента- отримувача коштів з бюджету ,а саме чи має учасник можливість належним чином надати визначені закупівлею послуги.

Документи подані скаржником

21 жовтня 2021 16:56
Вимога.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 жовтня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КИРКО РУСЛАН ПАВЛОВИЧ 61 200,00
UAH з ПДВ
61 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 жовтня 2021 17:42
Аналог дог. КУ ДМТЦ.PDF
25 жовтня 2021 17:42
ДОШВСМ аналог.договор.PDF
25 жовтня 2021 17:36
Дод.2 Пропозиція.PDF
25 жовтня 2021 17:36
Повноваження підпису.PDF
25 жовтня 2021 17:36
Дод.4 Проект договору.PDF
25 жовтня 2021 17:36
Захист довкілля.PDF
25 жовтня 2021 17:36
Наявність працівників.PDF
25 жовтня 2021 17:36
Інформаційна довідка.PDF
25 жовтня 2021 17:36
Дод.5 Обробка данних.PDF
25 жовтня 2021 17:36
Дод.1 Тех.завдання.PDF
25 жовтня 2021 17:36
Затвердження ціни.PDF
24 жовтня 2021 15:09
ЄДР.PDF
24 жовтня 2021 15:09
Паспорт.PDF
24 жовтня 2021 15:09
КП Дніпроводоканал.pdf
24 жовтня 2021 15:09
Витяг ПДВ.PDF
24 жовтня 2021 15:09
ІПН.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КИРКО РУСЛАН ПАВЛОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КИРКО РУСЛАН ПАВЛОВИЧ
#2798720812
Відхилено 61 200,00
UAH з ПДВ
26 жовтня 2021 20:51

Документи

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відхилення всіх пропозицій