Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з вивезення рідких побутових відходів (код ДК 021:2015 90460000 – 9 Послуги зі спорожнення вигрібних ям і септиків)
Очікувана вартість
66 300,00 UAH
UA-2021-10-18-015562-c ● 4ecb00d94f9840b5b0a0143a01453cd2
Спрощена закупівля
Спрощена
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ФІНАНСОВО-ГОСПОДАРСЬКОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ" ОБУХІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ДНІПРОВСЬКОГО РАЙОНУ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 43919587 |
Місцезнаходження: | 52030, Україна , Дніпропетровська обл., селище міського типу Обухівка, ВУЛИЦЯ ЦЕНТРАЛЬНА, будинок 35 |
Контактна особа: |
Кошель Зоя 380976225204 fesc_obuhrada@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 жовтня 2021 22:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 жовтня 2021 00:00 |
Очікувана вартість: | 66 300,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 331,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90460000-9: Послуги зі спорожнення вигрібних ям і септиків
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
510 метри кубічні
Послуги з вивезення рідких побутових відходів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
52030, Україна, Дніпропетровська область, смт.Обухівка, с.Горянівське, смт.Обухівка, вул.Центральна, 36; смт.Обухівка, вул.Солідарності, 49; смт.Обухівка, вул.Солідарності, 49-С; с.Горянівське, вул.Успенська, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90460000-9 — Послуги зі спорожнення вигрібних ям і септиків
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник виконує оплату після надання послуг, протягом 14 календарних днів з дня отримання і підписання акту наданих послуг та рахунку, які надаються Замовнику Виконавцем, в розмірі 100%. Щомісяця, до 10-го числа місяця, наступного після місяця надання послуг, Виконавець надає Замовнику Акт наданих послуг і рахунок на оплату послуг. | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 жовтня 2021 22:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 жовтня 2021 22:42 |
Оголошення послуги РПВ 2021 р.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-10-18-015562-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ГІДРА-СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:39279548
Дата подання: 21 жовтня 2021 16:56
Вимога дискримінації
Ознайомившись із оголошенням про проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель PROZORRO код ДК 021:2015 90460000 – 9 Послуги зі спорожнення вигрібних ям і септиків, ідентифікатор закупівлі UA-2021-10-18-015562-c, нами була виявлена дискримінаційна вимога, а саме:
у п. 11 Додатку № 3 до Оголошення для проведення закупівлі через систему електронних закупівель «ВИМОГИ ДО КВАЛІФІКАЦІЇ УЧАСНИКІВ ТА СПОСІБ ЇХ ПІДТВЕРДЖЕННЯ» зазначено, що учасник повинен надати «інформацію у довільній формі про наявність власного або орендованого асенізаційного транспорту (не менше трьох автомобілів), який буде безпосередньо залучений при наданні послуги…».
у. п. 13 Додатку № 3 до Оголошення для проведення закупівлі через систему електронних закупівель «ВИМОГИ ДО КВАЛІФІКАЦІЇ УЧАСНИКІВ ТА СПОСІБ ЇХ ПІДТВЕРДЖЕННЯ» зазначено, що учасник повинен надати «Довідка … з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного договору - договорів, … з підтверджуючими документами (копії не менше 3-х договорів)».
у. п. 14 Додатку № 3 до Оголошення для проведення закупівлі через систему електронних закупівель «ВИМОГИ ДО КВАЛІФІКАЦІЇ УЧАСНИКІВ ТА СПОСІБ ЇХ ПІДТВЕРДЖЕННЯ» зазначено, що учасник повинен надати «Оригінал відгуку на відповідному бланку від замовника, з яким укладено договір. В відгуку повинно бути вказані (дата укладання, номер договору, сума договору з урахуванням всіх додаткових угод стосовно якого надається відгук), які повинні співпадати з реквізитами копію якого подає учасник на виконання пункту».
Розгорнути
Згорнути
у п. 11 Додатку № 3 до Оголошення для проведення закупівлі через систему електронних закупівель «ВИМОГИ ДО КВАЛІФІКАЦІЇ УЧАСНИКІВ ТА СПОСІБ ЇХ ПІДТВЕРДЖЕННЯ» зазначено, що учасник повинен надати «інформацію у довільній формі про наявність власного або орендованого асенізаційного транспорту (не менше трьох автомобілів), який буде безпосередньо залучений при наданні послуги…».
у. п. 13 Додатку № 3 до Оголошення для проведення закупівлі через систему електронних закупівель «ВИМОГИ ДО КВАЛІФІКАЦІЇ УЧАСНИКІВ ТА СПОСІБ ЇХ ПІДТВЕРДЖЕННЯ» зазначено, що учасник повинен надати «Довідка … з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного договору - договорів, … з підтверджуючими документами (копії не менше 3-х договорів)».
у. п. 14 Додатку № 3 до Оголошення для проведення закупівлі через систему електронних закупівель «ВИМОГИ ДО КВАЛІФІКАЦІЇ УЧАСНИКІВ ТА СПОСІБ ЇХ ПІДТВЕРДЖЕННЯ» зазначено, що учасник повинен надати «Оригінал відгуку на відповідному бланку від замовника, з яким укладено договір. В відгуку повинно бути вказані (дата укладання, номер договору, сума договору з урахуванням всіх додаткових угод стосовно якого надається відгук), які повинні співпадати з реквізитами копію якого подає учасник на виконання пункту».
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 жовтня 2021 21:47
Відповідно до розділу п.3 ст.14 в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація яку замовник вважає за необхідне включити виходячи зі специфіки предмету закупівлі, п. 4 ст. 1 4. Вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель.
Запитувана в оголошенні інформація важлива для замовника для вивчення майбутнього контрагента- отримувача коштів з бюджету ,а саме чи має учасник можливість належним чином надати визначені закупівлею послуги.
Запитувана в оголошенні інформація важлива для замовника для вивчення майбутнього контрагента- отримувача коштів з бюджету ,а саме чи має учасник можливість належним чином надати визначені закупівлею послуги.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КИРКО РУСЛАН ПАВЛОВИЧ #2798720812 |
Відхилено |
61 200,00
UAH з ПДВ
|
26 жовтня 2021 20:51
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відхилення всіх пропозицій