Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з ресторанного обслуговування (код 55310000-6 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»)
Очікувана вартість
9 000,00 UAH
UA-2021-10-18-015192-c 6fca92b7c5f54253ac1c3bfd07c6e06c
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шпеник Інна Іванівна

380443639675 I.SHPENIK@NABU.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 18 жовтня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національне антикорупційне бюро України
Код ЄДРПОУ: 39751280
Місцезнаходження: 03035, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Василя Сурикова 3
Контактна особа: Шпеник Інна Іванівна
380443639675
I.SHPENIK@NABU.GOV.UA
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55310000-6: Послуги з ресторанного обслуговування


Звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з ресторанного обслуговування (код 55310000-6 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 жовтня 2021
ДК 021:2015: 55310000-6 — Послуги з ресторанного обслуговування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник проводить оплату вартості послуги на підставі акта приймання-передачі послуг протягом 10 (десяти) робочих днів з дати підписання акта приймання-передачі послуг, за умови надходження фактичного бюджетного фінансування видатків на рахунок замовника у 2021 році. У випадку відсутності на розрахунковому рахунку замовника бюджетного фінансування видатків призначених на оплату послуг, замовник проводить оплату наданих послуг протягом 10 (десяти) робочих днів з дня надходження відповідного бюджетного фінансування на рахунок замовника. Оплата послуги здійснюється шляхом безготівкового перерахунку коштів на розрахунковий рахунок виконавця. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

18 жовтня 2021 20:47
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа – підприємець Полякова Анастасія Андріївна
#3636711202
Переможець 9 000,00
UAH
18 жовтня 2021 20:51

Документи

18 жовтня 2021 20:51
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
01 листопада 2021 15:59
Дод. дог. 1_389.pdf зміни до договору
01 листопада 2021 15:59
Електронний підпис укладений
18 жовтня 2021 20:52
договір 366.pdf укладений
18 жовтня 2021 20:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодили викласти п. 2.1. договору в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 366
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/389
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML