Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Замок
Очікувана вартість
87,60 UAH
UA-2021-10-18-015157-c ● 5968c538d4d2454189bb35f3ebd14ee2
Закупівля без використання електронної системи
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Дата оприлюднення:
18 жовтня 2021
Інформація про замовників
Найменування: | Національне агентство з питань запобігання корупціїї |
Код ЄДРПОУ: | 40381452 |
Вебсайт: | https://nazk.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 01103, Україна , Київська обл., місто Київ, бульвар Дружби Народів, буд. 28 |
Контактна особа: |
Валерій Швець +380442000883 v.shvets@nazk.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44520000-1: Замки, ключі та петлі
Замок для бокса ЗAM-01 - 1 штука
Продавець повинен поставити Покупцю Товар, якість якого повинна відповідати стандартам та технічним умовам, що зазвичай ставляться на ринку відносно даного виду Товару, з дотриманням встановлених норм і правил та іншій технічній документації. Продавець гарантує, що Товар відповідає вимогам щодо його якості, визначеним відповідно до законодавства. Гарантійний строк експлуатації Товару розпочинається з дня підписання Сторонами видаткової накладної та становить 12 (дванадцять) місяців. Контроль якості Товару при прийомі проводиться матеріально відповідальною особою Покупця. У разі поставки Товару неналежної якості, Покупець має право відмовитися від прийняття і оплати такого Товару. Всі витрати, пов’язані із заміною Товару неналежної якості (транспортні витрати та ін.) несе Продавець. Якщо протягом гарантійного строку Товар виявиться неякісним або таким, що не відповідає умовам цього Договору, Продавець зобов’язаний замінити неякісний Товар за свій рахунок не пізніше 14 (чотирнадцяти) днів після одержання повідомлення від Покупця про Товар неналежної якості.
Розгорнути
Згорнути
Продавець повинен поставити Покупцю Товар, якість якого повинна відповідати стандартам та технічним умовам, що зазвичай ставляться на ринку відносно даного виду Товару, з дотриманням встановлених норм і правил та іншій технічній документації. Продавець гарантує, що Товар відповідає вимогам щодо його якості, визначеним відповідно до законодавства. Гарантійний строк експлуатації Товару розпочинається з дня підписання Сторонами видаткової накладної та становить 12 (дванадцять) місяців. Контроль якості Товару при прийомі проводиться матеріально відповідальною особою Покупця. У разі поставки Товару неналежної якості, Покупець має право відмовитися від прийняття і оплати такого Товару. Всі витрати, пов’язані із заміною Товару неналежної якості (транспортні витрати та ін.) несе Продавець. Якщо протягом гарантійного строку Товар виявиться неякісним або таким, що не відповідає умовам цього Договору, Продавець зобов’язаний замінити неякісний Товар за свій рахунок не пізніше 14 (чотирнадцяти) днів після одержання повідомлення від Покупця про Товар неналежної якості.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Замок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44520000-1 — Замки, ключі та петлі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | З метою своєчасної реєстрації фінансових зобов’язань за цим Договором у Державній казначейській службі України Продавець надає Покупцю належним чином оформлену видаткову накладну. Розрахунки проводяться у безготівковій формі шляхом перерахунку коштів на рахунок Продавця. У разі затримки у виділенні бюджетних асигнувань розрахунки здійснюються протягом трьох банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетних асигнувань на здійснення закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Будь-які штрафні санкції в такому випадку до Покупця не застосовуються. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
18 жовтня 2021 20:36 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ЦЕНТР СИСТЕМ БЕЗПЕКИ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ #35828684 |
Переможець |
87,60
UAH з ПДВ
|
18 жовтня 2021 20:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 жовтня 2021 20:37
|
Електронний підпис | укладений |
18 жовтня 2021 20:37
|