Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Розроблення проєкту звіту з оцінки впливу на довкілля та його супроводу по об’єкту «Будівництво аеропорту в Закарпатському регіоні»
Очікувана вартість
3 900 000,00 UAH
UA-2021-10-18-014672-c ● 06b30f8b70444966b3b800a64107114a
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне підприємство "Фінансування інфраструктурних проектів" |
Код ЄДРПОУ: | 37264503 |
Вебсайт: | https://www.fininpro.com |
Місцезнаходження: | 03118, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Хотівська, буд. 4 (літера А) |
Контактна особа: |
Руслан ХОРДИКОВ +380442570231 fininpro.tender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 жовтня 2021 18:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 листопада 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 11 листопада 2021 13:48 |
Очікувана вартість: | 3 900 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 19 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид забезпечення тендерної пропозиції – безумовна та безвідклична банківська гарантія (електронний документ з електронно-цифровим підписом, який є доступним для перегляду та перевірки без необхідності використання окремого програмного продукту) із грошовим покриттям. Банківська гарантія повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 "Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах", обов’язково містити реквізити щодо назви закупівлі та її номеру на веб-порталі Уповноваженого органу. Розмір забезпечення тендерної пропозиції – 19 500,00 грн. Реквізити для оформлення банківської гарантії: ДП «Фінінпро»; 03118, Україна, м. Київ, вул. Хотівська, буд. 4 (літера А) код ЄДРПОУ 37264503; UA433204780000026008924865035 в АБ “Укргазбанк”, м. Київ код банку 320478 УВАГА! Розмір забезпечення тендерної пропозиції повинен становити суму РІВНУ 19 500,00 грн. Якщо в гарантії буде вказано не точну цифру та/або формулювання, наприклад: «будь-яку суму, але не більше 19 500,00 грн.», тощо, пропозицію учасника, що подав таку банківську гарантію буде відхилено Замовником. Разом з банківською гарантією надаються: - документи, які підтверджують повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, - копія ліцензії, виданої банку, - довідка з банку, що підтверджує наявність грошового покриття по наданій гарантії. У випадку, якщо зміст банківської гарантії містить посилання на договір про отримання гарантії (надання гарантії тощо) Учасник повинен надати такий договір; - лист-згоду на продовження терміну дії гарантії забезпечення тендерної пропозиції на вимогу Замовника; - лист-згода Банку-Гаранта на внесення змін до тексту гарантії на вимогу Замовника щодо продовження терміну її дії. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з Банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зарахування грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше, ніж 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Забезпечення тендерної пропозиції повинне бути чинним впродовж дії тендерної пропозиції. Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника, не компенсуються Замовником, в тому числі і при відміні торгів або визнанні торгів такими, що не відбулися. Серед переліку документів, подання яких Гаранту покладається на Бенефіціара для підтвердження своєї вимоги про сплату гарантійного забезпечення, не має бути документів, отримання (надання) яких залежить від волі інших осіб, а не виключно від Бенефіціара. Застереження щодо випадків, у разі якщо забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику викладені у п.3 інструкції з підготовки тендерної пропозиції. Тендерна пропозиція, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляється замовником. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником. Текст банківської гарантії не може містити умов про зменшення відповідальності гаранта в будь якому випадку Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику протягом п’яти банківських днів з дня настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції в разі: - закінчення строку дії забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; - укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем тендеру; - відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; - закінчення процедури закупівлі в разі не укладення договору про закупівлю із жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається в разі: -відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються чинними; - не підписання учасником, який став переможцем процедури торгів, договору про закупівлю; - ненадання переможцем у строк, визначений в частині шостій статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону; - ненадання переможцем процедури торгів забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 19500 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Учасник-переможець надає забезпечення виконання договору у вигляді оригіналу безумовної та безвідкличної банківської гарантії не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Банківська гарантія повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 "Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах", обов’язково містити реквізити щодо назви закупівлі та її номеру на веб-порталі Уповноваженого органу. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5 % вартості договору. Реквізити для оформлення банківської гарантії: Отримувач: ДП «Фінінпро»; 03118, Україна, м. Київ, вул. Хотівська, буд. 4 (літера А) код ЄДРПОУ 37264503; UA433204780000026008924865035 в АБ “Укргазбанк”, м. Київ код банку 320478 Термін дії банківської гарантії повинен бути не меншим від терміну дії договору та/або терміну виконання усіх зобов’язань Підрядника (Принципала – в банківській гарантії) щодо виконання договору про закупівлю. Строк дії банківської гарантії продовжується у разі продовження, з підстав визначених Договором, строку виконання робіт та/або строку дії Договору. Текст банківської гарантії не може містити умов про зменшення відповідальності гаранта в будь якому випадку (окрім випадку прострочення подання вимоги). Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів із дня настання зазначених обставин. Замовник не повертає забезпечення виконання договору у разі, якщо: - під час виконання договору Переможець виступить ініціатором розірвання договору; - Переможець своєчасно не розпочав надання послуг або надає їх настільки повільно, що закінчення їх у строк, визначений договором, стає неможливим; - договір буде достроково розірвано Замовником у разі порушення Переможцем умов Договору |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71530000-2: Консультаційні послуги в галузі будівництва
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Розроблення проєкту звіту з оцінки впливу на довкілля та його супроводу по об’єкту «Будівництво аеропорту в Закарпатському регіоні»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 березня 2022
ДК 021:2015: 71530000-2 — Консультаційні послуги в галузі будівництва
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Вид фінансових розрахунків – безготівковий. Розрахунки за надані Послуги здійснюються в межах погодженої договірної ціни шляхом перерахування коштів на рахунок Виконавця, зазначений у реквізитах цього Договору, на підставі оформлених належним чином актів приймання-передачі наданих Послуг, підписаних уповноваженими представниками Сторін, після отримання Замовником бюджетних призначень на підставі ст. ст. 48, 49 Бюджетного кодексу України, впродовж 10 (десяти) банківських днів з моменту їх підписання. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за надані Послуги здійснюється впродовж 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування предмету даного Договору на свій рахунок. За умови наявності відповідного бюджетного призначення у Замовника виникають зобов’язання за Договором. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 листопада 2021 10:31 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 листопада 2021 10:21 |
Протокол №158-3 Перелік змін.docx | |
01 листопада 2021 10:21 |
№158-3 ЗМІНИ ТД оцінка впливу на довкілля.docx |
01 листопада 2021 10:31 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
01 листопада 2021 10:21 |
Протокол №158-3 Перелік змін.docx
|
||||||
01 листопада 2021 10:21 |
№158-3 ЗМІНИ ТД оцінка впливу на довкілля.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимога щодо усунення дискримінаційних вимог тендерної документації
Дата подання: 22 жовтня 2021 12:36
Дата відповіді: 25 жовтня 2021 12:42
Відповідно до вимог тендерної документації - аналогічним договором, вважається договір надання послуг/виконання робіт з проведення та/або супроводу процедури оцінки впливу на довкілля виконаних для аеропортів (аеродромів та/або аеровокзалів) та позитивний лист відгук від замовників послуг аналогічних договорів, з обов’язковою інформацією щодо якості наданих послуг/виконаних робіт, стану виконання договору, відсутності претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору, а також посилання на оприлюднені звіти у відкритих джерелах Уповноваженого органу. Дана вимога є дискримінаційною та обмежує коло учасників. Чинним законодавством та нормативною базою не встановлено різних порядків для проведення оцінки впливу на довкілля в залежності від об'єкту. Таким чином, учасники, які маються досвід надання послуг з проведення оцінки впливу на довкілля на інших об'єктах ніж аеропорти (аеродроми та/або аеровокзали) можуть надавати послуги, які є предметом цієї закупівлі. В той же час, діюча редакція тендерної документації обмежує їх права та є штучною. Вимагаємо внести зміни до тендерорної докментації з метою усунення дискримінаційної вимоги, а саме прибрати обов'язковість досвіду виконання аналогічних договорів саме з оцінки впливу на довкілля на аеропортах (аеродромах та/або аеровокзалах).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! До тендерної документації будуть внесені зміни.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-10-18-014672-c.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКСПЕРТНИЙ ЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:41665505
Дата подання: 26 листопада 2021 11:20
Дата подання: 26 листопада 2021 11:20
СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
18 жовтня 2021 року Державним підприємством «Фінансування інфраструктурних проектів» було оголошено про проведення відкритих торгів (ідентифікатор закупівлі UA-2021-10-18-014672-c) за предметом закупівлі «Розроблення проєкту звіту з оцінки впливу на довкілля та його супроводу по об’єкту «Будівництво аеропорту в Закарпатському регіоні»» (код за ДК 021:2015: 71530000-2: Консультаційні послуги в галузі будівництва) на очікувану вартість 3 900 000,00 гривень з ПДВ із кінцевим строком подання тендерних пропозицій 10 листопада 2021 року до 10 год. 00 хв.
11 листопада 2021 року по даній процедурі було проведено аукціон, участь у якому взяли наступні учасники: ТОВ "НАУКОВЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКСПЕРТНИЙ ЦЕНТР", ТОВ "ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ЦЕНТР ДЕРЖАВНО-ПРИВАТНОГО ПАРТНЕРСТВА" та ТОВ "ЕСПО-КОНСАЛТИНГ".
За результатами розгляду тендерних пропозиції по списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найбільш економічно вигідної, 16 листопада 2021 року Замовником було прийнято рішення про визначення ТОВ «ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ЦЕНТР ДЕРЖАВНО-ПРИВАТНОГО ПАРТНЕРСТВА» (далі – ТОВ «ВЦДПП») переможцем даної процедури закупівлі та оприлюднено повідомлення про намір укласти договір з ТОВ «ВЦДПП».
Проте, Скаржник не погоджується з прийнятим Замовником рішенням про визначення ТОВ «ВЦДПП» переможцем даної процедури закупівлі та вважає його незаконними, неправомірними та таким, що порушує положення Закону України «Про публічні закупівлі» з наступних підстав:
1. Відповідно до п.2 Розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації – вид забезпечення тендерної пропозиції – безумовна та безвідклична банківська гарантія (електронний документ з електронно-цифровим підписом, який є доступним для перегляду та перевірки без необхідності використання окремого програмного продукту) із грошовим покриттям…
… Разом з банківською гарантією надаються:
- документи, які підтверджують повноваження особи, яка підписує банківську гарантію,
- копія ліцензії, виданої банку,
- довідка з банку, що підтверджує наявність грошового покриття по наданій гарантії. У випадку, якщо зміст банківської гарантії містить посилання на договір про отримання гарантії (надання гарантії тощо) Учасник повинен надати такий договір;
- лист-згоду на продовження терміну дії гарантії забезпечення тендерної пропозиції на вимогу Замовника;
- лист-згода Банку-Гаранта на внесення змін до тексту гарантії на вимогу Замовника щодо продовження терміну її дії…
На виконання вищезазначеного, ТОВ «ВЦДПП» у складі тендерної пропозиції надано лист АТ «БАНК АЛЬЯНС» Вих№21.2.1/3889 стосовно вимоги щодо надання копії ліцензії виданої банку (11 забезпечення.rar Лист здійснення БД.7z Лист здійснення БД.pdf) та Витяг з Державного реєстру банків №ДРБ-000027 від 16.08.2021 (11 забезпечення.rar Витяг з Державного реєстру банків.7z Витяг з Державного реєстру банків.pdf).
Проте, самої копії ліцензії виданої банку АТ «БАНК АЛЬЯНС», ТОВ «ВЦДПП» у складі тендерної пропозиції НЕ НАДАНО.
Слід зазначити, що відповідно до ст.19 ЗУ «Про банки і банківську діяльність» Національний банк України протягом двох робочих днів з дня прийняття рішення про видачу банківської ліцензії: вносить відповідний запис до Державного реєстру банків та надає банку витяг з Державного реєстру банків про видачу банківської ліцензії (зазначене стосується новостворених банків). Одночасно, в АТ «БАНК АЛЬЯНС» наявна банківська ліцензія №97 від 17 листопада 2011 року, яку в свою чергу по цих же торгах надано Скаржником ТОВ "НАУКОВЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКСПЕРТНИЙ ЦЕНТР" від АТ «БАНК АЛЬЯНС» в складі тендерної пропозиції (Банківська ліцензія.7z Банківська ліцензія.pdf).
Окремо слід зазначити, що зміни до ЗУ «Про банки і банківську діяльність» в частині видачі банківських ліцензій внесені 30.06.2021 року, тобто, Замовник на момент оголошення даних торгів, мав змогу передбачити в умовах тендерної документації надання учасниками в складі тендерних пропозицій копії банківської ліцензії та/або Витягу з Державного реєстру банків щодо наявності банківської ліцензії, однак в тендерній документацій вказав вимогу щодо надання саме копії ліцензії виданої банку.
В порушення вимог абзацу четвертого частини першої пункту першого статті 32 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ВЦДПП» у зв’язку з тим, що забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції.
2. Відповідно до п.2 Додатку № 2 до тендерної документації – … Учасник у складі тендерної пропозиції надає:
1. Фінансову звітність за останній звітній період:
1.1. Баланс (Звіт про фінансовий стан);
1.2. Звіт про фінансові результати підприємства;
1.3. Звіт про рух грошових коштів;
1.4. Звіт про власний капітал;
1.5. Примітки до фінансової звітності…
На виконання вищезазначеного, ТОВ «ВЦДПП» у складі тендерної пропозиції надано фінансову звітність малого підприємства (фінзвітність 2020.pdf).
Проте, зазначена фінансова звітність, завірена Шутовським О.В., який не являється керівником або уповноваженою особою учасника. Зазначене підтверджується Протоколом №35 від 08.11.2021 року Загальних зборів Учасників ТОВ «ВЦДПП» (15 Протокол ВЦДПП повноваження. pdf) згідно якого згоду на підписання всіх необхідних документів по закупівлі «Розроблення проєкту звіту з оцінки впливу на довкілля та його супроводу по об’єкту «Будівництво аеропорту в Закарпатському регіоні»» надано директору Семенчуку Олександру Анатолійовичу, а тому, слід вважати дану фінансову звітність як таку що не надана в складі тендерної пропозиції ТОВ «ВЦДПП».
Слід зазначити, що відповідно до п.1 Розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації, Замовник зазначив про необхідність завірення підписом керівника або уповноваженої особи усіх документів (довідок, інформаційних довідок, листів тощо), які складаються безпосередньо учасником та завантажуються в електронну систему закупівель.
Відповідно до частини 16 статті 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Проте, Замовником не було розміщено вимогу про усунення невідповідностей в документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційному критерію щодо наявності документального підтвердження наявності фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю в електронній системі закупівель, чим порушено вимоги частини шістнадцятої статті 29 Закону та частини дев'ятої статті 26 Закону, що свідчить про незаконність рішення про визначення ТОВ «ВЦДПП» переможцем процедури закупівлі та є підставою для його скасування.
3. Відповідно до п.1 Додатку № 2 до тендерної документації – … Учасник в складі тендерної пропозиції документально підтверджує наявність досвіду виконання аналогічного (них) договору (рів) наступними документами:
- копія кожного виконаного (них) в повному обсязі аналогічного (них) договору (рів) зазначеного (их) у Таблиці № 1 з усіма додатками, які вказані у договорі (рах);
- копії актів прийому-передачі виконаних робіт/наданих послуг;
- копію позитивного (них) відгуку (ків) за кожним (и) договором (ами) вказаним (их) у Таблиці № 1 від Замовника.
На виконання вищезазначеного, ТОВ «ВЦДПП» у складі тендерної пропозиції надано позитивний лист відгук №467/1 від 18.01.2021 року (4 Відгук.pdf).
Відповідно до умов тендерної документації (п. 1, Розділ І. Загальні положення,) терміни, що використовуються у тендерній документації вживаються у значенні, наведеному в ЗУ «Про публічні закупівлі». Відповідно до п. 11 ч. 2 ст. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовником є «…суб’єкти, визначені згідно із статтею 2 цього Закону, які здійснюють закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до цього Закону».
Проте, зазначений лист відгук, наданий ТОВ «ЕКО ГЛОБАЛ НЕСТ» яке не є являється замовником даних послуг в розумінні законодавства України. Оскільки відповідно до закупівлі за предметом «Оцінка впливу на довкілля від впровадження планованої діяльності ДП МА «Бориспіль» за результатами модернізації об’єктів інфраструктури» (ідентифікатор закупівлі UA-2020-07-09-002188-a) замовником даних послуг є ДП "МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "БОРИСПІЛЬ", а ТОВ «ЕКО ГЛОБАЛ НЕСТ» відповідно до укладеного Договору №35.1-14.1/8.2-5 від 21 серпня 2020 року (Додаток 1 до Скарги) за результатами даних торгів являється Виконавцем.
Слід додатково зазначити, що відповідно до п. 7.4.3 Договору №35.1-14.1/8.2-5 від 21 серпня 2020 року, залучення інших осіб (співвиконавців), можливе виключно за письмової згоди Замовника а саме ДП "МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "БОРИСПІЛЬ", проте в п.13.15 даного Договору ТОВ «ВЦДПП» як співвиконавець послуг відсутнє та є таким що замовником не погоджувалось.
Враховуючи вищевикладене, позитивний відгук по аналогічному договору повинен бути від замовника ДП "МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "БОРИСПІЛЬ" як того вимагають умови тендерної документації.
Відповідно до частини 16 статті 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Проте, Замовником не було розміщено вимогу про усунення невідповідностей в документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційному критерію щодо наявності документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) в частині надання копії позитивного відгуку від замовника, чим порушено вимоги частини шістнадцятої статті 29 Закону та частини дев'ятої статті 26 Закону, що свідчить про незаконність рішення про визначення ТОВ «ВЦДПП» переможцем процедури закупівлі та є підставою для його скасування.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про визначення ТОВ «ВЦДПП» переможцем процедури закупівлі.
Відповідно до частини 18 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Спираючись на вищезазначене та керуючись статтею 5, статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу ТОВ "НАУКОВЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКСПЕРТНИЙ ЦЕНТР" до розгляду.
2. Зобов’язати Державне підприємство «Фінансування інфраструктурних проектів» скасувати рішення про визнання ТОВ «ВЦДПП» переможцем процедури закупівлі по предмету «Розроблення проєкту звіту з оцінки впливу на довкілля та його супроводу по об’єкту «Будівництво аеропорту в Закарпатському регіоні»» (код за ДК 021:2015: 71530000-2: Консультаційні послуги в галузі будівництва), оголошення про проведення якої оприлюднене в електронній системі закупівель за UA-2021-10-18-014672-c.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 30 листопада 2021 14:37
рішення від 30.11.2021 № 26606.pdf
Дата публікації: 30 листопада 2021 14:36
Інформація про резолютивну частину рішення від 08.12.2021 №27275.pdf
Дата публікації: 09 грудня 2021 13:13
рішення від 08.12.2021 № 27275.pdf
Дата публікації: 13 грудня 2021 11:35
Коментар замовника щодо усунення порушення: 08.12.2021 Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Колегія) було прийнято рішення № 27275-р/пк-пз, яким зобов'язано скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ЦЕНТР ДЕРЖАВНО-ПРИВАТНОГО ПАРТНЕРСТВА" переможцем за процедурою закупівлі - " Розроблення проєкту звіту з оцінки впливу на довкілля та його супроводу по об’єкту «Будівництво аеропорту в Закарпатському регіоні»", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-10-18-014672-c.
Запропоновано скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ЦЕНТР ДЕРЖАВНО-ПРИВАТНОГО ПАРТНЕРСТВА" переможцем.
ВИРІШИЛИ:
Скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ЦЕНТР ДЕРЖАВНО-ПРИВАТНОГО ПАРТНЕРСТВА" переможцем.
Дата виконання рішення замовником: 15 грудня 2021 14:41
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 листопада 2021 14:17
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКСПЕРТНИЙ ЦЕНТР" |
3 279 999,00
UAH з ПДВ
|
3 279 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ЦЕНТР ДЕРЖАВНО-ПРИВАТНОГО ПАРТНЕРСТВА" |
3 820 000,00
UAH з ПДВ
|
3 820 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЕСПО-КОНСАЛТИНГ " |
3 850 000,00
UAH з ПДВ
|
3 850 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКСПЕРТНИЙ ЦЕНТР" #41665505 |
Рішення скасоване |
3 279 999,00
UAH з ПДВ
|
15 листопада 2021 17:45
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ЦЕНТР ДЕРЖАВНО-ПРИВАТНОГО ПАРТНЕРСТВА" #40256686 |
Рішення скасоване |
3 820 000,00
UAH з ПДВ
|
15 грудня 2021 14:39
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКСПЕРТНИЙ ЦЕНТР" #41665505 |
Відхилено |
3 279 999,00
UAH з ПДВ
|
15 грудня 2021 16:04
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ЦЕНТР ДЕРЖАВНО-ПРИВАТНОГО ПАРТНЕРСТВА" #40256686 |
Відхилено |
3 820 000,00
UAH з ПДВ
|
15 грудня 2021 16:10
|
ТОВ "ЕСПО-КОНСАЛТИНГ
" #42105076 |
Відхилено |
3 850 000,00
UAH з ПДВ
|
15 грудня 2021 16:14
|
Інформація про відміну
Дата відміни
15 грудня 2021 16:14
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі