Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт (утеплення) частини стін фасаду Орлівського закладу загальної середньої освіти Ренійської міської ради по вул. Мира, 55 в с. Орлівка, Ренійської міської територіальної громади Ізмаїльського району Одеської області
Очікувана вартість
1 202 387,00 UAH
UA-2021-10-18-014484-c 92b9f75a917647dab5a03d8cca316f84
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чупрова Олена

+380993566686 reniosvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ПО ОБСЛУГОВУВАННЮ ЗАКЛАДІВ ТА УСТАНОВ ОСВІТИ" РЕНІЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 42260364
Вебсайт: https://reny.odessaedu.net/
Місцезнаходження: 68803, Україна , Одеська обл., Ренійський р-н, м. Рені, вул. Гагаріна, буд. 19
Контактна особа: Чупрова Олена
+380993566686
reniosvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 жовтня 2021 17:57
Звернення за роз’ясненнями: до 22 жовтня 2021 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 жовтня 2021 08:00
Очікувана вартість: 1 202 387,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 011,94 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт (утеплення) частини стін фасаду Орлівського закладу загальної середньої освіти Ренійської міської ради по вул. Мира, 55 в с. Орлівка, Ренійської міської територіальної громади Ізмаїльського району Одеської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68800, Україна, Одеська область, м. Рени, вул. Гагаріна, 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 жовтня 2021 17:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 жовтня 2021 17:57
Оголошення Орл.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 жовтня 2021 08:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ІЛІКЧІЄВА ТЕТЯНА ВАСИЛІВНА 1 185 334,00
UAH з ПДВ
1 185 334,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 жовтня 2021 11:51
Електронний підпис
27 жовтня 2021 11:50
8. Довідка працівники.pdf
27 жовтня 2021 11:50
14. Довідка санкції.pdf
27 жовтня 2021 11:50
11.3 Відгук 1.pdf
27 жовтня 2021 11:50
4. Паспорт та код.pdf
27 жовтня 2021 11:50
10.2 Техпаспорт DAF 95 XF430.pdf
27 жовтня 2021 11:50
20. Довідка переможець.pdf
27 жовтня 2021 11:50
21. Довідка крим.відпов..pdf
27 жовтня 2021 11:50
9. Сертифікат.pdf
27 жовтня 2021 11:50
1. Виписка з ЄДР.pdf
27 жовтня 2021 11:50
10.4 Лист-підтвердження.pdf
27 жовтня 2021 11:50
11.4 Відгук 2.pdf
27 жовтня 2021 11:50
17. Довідка довкілля.pdf
27 жовтня 2021 11:50
19. Довідка ліцензія.pdf
27 жовтня 2021 11:50
10.3 Техпаспорт JANMIL.pdf
27 жовтня 2021 11:50
11. Довідка аналог.дог..pdf
27 жовтня 2021 11:50
10. Довідка МТБ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ІЛІКЧІЄВА ТЕТЯНА ВАСИЛІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ІЛІКЧІЄВА ТЕТЯНА ВАСИЛІВНА
#3045217820
Переможець 1 185 334,00
UAH з ПДВ
29 жовтня 2021 12:01

Документи

29 жовтня 2021 12:01
Електронний підпис
29 жовтня 2021 11:59
Прот107.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 жовтня 2021 12:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ІЛІКЧІЄВА ТЕТЯНА ВАСИЛІВНА
#3045217820
1 185 334,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 жовтня 2021 12:01
Електронний підпис
29 жовтня 2021 11:59
Прот107.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 квітня 2023 12:25
Електронний підпис зміни до договору
17 березня 2022 14:38
ДУ 2.PDF зміни до договору
17 березня 2022 14:34
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2021 09:14
ДУ1 до Дог330.PDF зміни до договору
31 грудня 2021 09:12
Електронний підпис укладений
05 листопада 2021 14:06
Дог 330.PDF укладений
05 листопада 2021 14:05

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
21 грудня 2021 12:15
879 140,00 UAH UA918201720344251031105083525
КУ "ЦОЗУО" Ренійської МР
UA433282090000026007800015310
ФОП Iлiкчiєва Тетяна Василiвна
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 330
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
17 березня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 330
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 листопада 2021 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 1 185 334,00
UAH