Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Національної поліції в Харківській області |
Код ЄДРПОУ: | 40108599 |
Вебсайт: | http://hk.npu.gov.ua |
Місцезнаходження: | 61002, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. Жон Мироносиць, буд. 5 |
Контактна особа: |
Ольга Ларіонова +380577059529 l1973oa@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 жовтня 2021 17:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 листопада 2021 09:00 |
Початок аукціону: | 04 листопада 2021 15:51 |
Очікувана вартість: | 968 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 840,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Банківська гарантія подається учасниками у складі тендерної пропозиції процедури закупівлі через електронну систему закупівель. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 19360 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Не пізніше дати укладення договору про закупівлю учасник-переможець вносить забезпечення виконання договору такого договору у формі оригіналу банківської гарантії в розмірі 5 % його вартості. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34330000-9: Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 жовтня 2021 17:17 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 жовтня 2021 17:17 |
ТД запчастини (зі змінами).doc | |
25 жовтня 2021 17:17 |
Зміни.doc | |
25 жовтня 2021 17:16 |
Додаток 1 технічні вимоги (зі змінами).docx | |
18 жовтня 2021 17:30 |
Додаток 4 проєкт договору.docx |
25 жовтня 2021 17:17 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
25 жовтня 2021 17:17 |
ТД запчастини (зі змінами).doc
|
|||
25 жовтня 2021 17:17 |
Зміни.doc
|
|||
25 жовтня 2021 17:16 |
Додаток 1 технічні вимоги (зі змінами).docx
|
|||
18 жовтня 2021 17:30 |
Додаток 4 проєкт договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником Головне управління Національної поліції в Харківській області було оголошено закупівлю UA-2021-10-18-014187-c на Запасні частини для службового автотранспорту ДК 021:2015: 34330000-9 Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів, очікувана вартість 968 000,00 грн з ПДВ.
Також було розміщено тендерну документацію, що містить вимоги до підготовки тендерних пропозицій учасників, в т.ч. щодо складу документів, які потрібно надати.
Однак тендерна документації закупівлі містить умови, що є дискримінаційними та порушують моє право стати учасником та переможцем даної закупівлі.
Причому дані умови не є потрібними для виконання договору про закупівлю, є надуманими та спрямовані на штучне обмеження кола можливих учасників.
Відповідно до ч.4 ст.22 цього Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Відповідно до преамбули цього Закону його мета – забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Також згідно зі ст.5 цього Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відтак кваліфікаційні вимоги повинні встановлюватись у тендерній документації з метою забезпечення здійснення закупівлі товарів, робіт, послуг на умовах добросовісної конкуренції, з метою максимальної економії та ефективності. Тобто ці кваліфікаційні вимоги повинні сприяти закупівлі та конкуренції, а не штучно обмежувати її.
Кожна вимога має відповідати предмету закупівлі, її меті та бути потрібною для того, щоб учасник, який буде визнаний переможцем, мав можливість виконати договір.
Однак тендерна документація Замовника у закупівлі № UA-2021-10-18-014187-c містить кваліфікаційні вимоги та вимагає від учасників надання документів, що не є потрібними для виконання договору, надумані та спрямовані на штучне обмеження кола учасників й створення умов невизначеності для свавільного відхилення тендерних пропозицій:
Згідно додатку 1 до тендерної документації розділ: Документи для підтвердження відповідності ТП технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі п.3, Замовник вимагає від Учасника наступні документи:
3. Довідку за підписом учасника або його уповноваженої особи, який містить інформацію щодо переліку (повне найменування, юридична та фактична адреси, контактні телефони) підприємства (філії, представництва тощо) у м. Харкові або Харківській області, яке уповноважене надавати послуги з гарантійного обслуговування, в тому числі і заміни, у випадку виробничого браку, Товарів, які пропонуються Учасником, а також надати документ (договір, сертифікат тощо), який підтверджує те, що вказані у довідці підприємства, мають право на гарантійне обслуговування, в тому числі і заміну, Товарів від усіх виробників Товарів, які пропонуються Учасником.
Відповідно до наведеного вище, я маю достатній досвід, спроможність для виконання договору про закупівлю, маю можливість підтвердити їх звичайними та розумними вимогами.
Однак Тендерною документацією даної закупівлі встановлені незвичайні, дискримінаційні й обтяжливі вимоги до учасників, дотримання яких не потрібне для виконання договору про закупівлю.
Цілком може бути, що ця вимога розрахована на конкретних суб’єктів господарювання, тобто є антиконкурентною.
Фактично Замовник намагається залучити до закупівлі лише суб’єктів роздрібної торгівлі запчастинами, у яких завідомо вищі ціни, та намагається усунути суб’єктів оптової торгівлі, які здійснюють продаж запчастин– тобто завідомо продають запчастини дешевше.
Однак тендерна документація Замовника містить вимоги до учасників, що не вищенаведеним приписам законодавства не відповідають й сприяють дискримінації учасників.
Сама вимога до учасника мати підприємство (філії, представництво – є безпідставною та непотрібною для виконання договору про закупівлю. Для заміни товару, у випадку виробничого браку, не обов’язково знаходитись у м. Харкові або Харківській області
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОШУ:
1. Внести зміни до умов Тендерної документації та прибрати пункт 3 (додаток 1 до Тендерної документації), що буде свідчити про недискримінацію учасників, а також забезпечить законне право Скаржника на участь у цій процедурі закупівлі.
Яким чином та у якому вигляді повинна бути оформлена дана гарантія? На кожну одиницю товару чи на кожен вид товару?
Вважаємо, що дані Вимоги Замовника не мають чіткого опису виконання, незрозуміло який саме документ та у якому вигляді хоче бачити Замовник, тому не можуть бути виконані так, щоб Замовник не міг пред’явити претензії. Вважаємо, що це прихована можливість для відхилення пропозиції будь-якого Учасника і вимагаємо видалити цю вимогу з тендерної документації.
«Довідку за підписом учасника або його уповноваженої особи, який містить інформацію щодо переліку (повне найменування, юридична та фактична адреси, контактні телефони) підприємства (філії, представництва тощо) у м. Харкові або Харківській області, яке уповноважене надавати послуги з гарантійного обслуговування, в тому числі і заміни, у випадку виробничого браку, Товарів, які пропонуються Учасником, а також надати документ (договір, сертифікат тощо), який підтверджує те, що вказані у довідці підприємства, мають право на гарантійне обслуговування, в тому числі і заміну, Товарів від усіх виробників Товарів, які пропонуються Учасником…»
Якщо повинна бути стороння організація, що надає послуги з гарантійного обслуговування, навіщо оформлювати офіційну гарантію якості з уповноваженою особою, яка, за вашою думкою, не має на це права, бо не має делегованих повноважень від виробника ? Чи Ви вважаєте, що офіційна гарантія якості буде розповсюджуватися на випадки неправильної експлуатації, зберігання та ін?
Якщо підприємство, вказане в Пункт 3 частини 2 «Документи для підтвердження відповідності ТП технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі» Додатку 1., не має представництва, філії тощо у м. Харкові або Харківській області, і, відповідно, не буде вказана в довідці, то така тендерна пропозиція не буде відповідати вимогам Замовника?
Яка різниця чи є підприємства, вказані в Пункт 3 частини 2 «Документи для підтвердження відповідності ТП технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі» Додатку 1, на території України взагалі, якщо Ви вимагаєте офіційної гарантії якості з заміною на уповноважену особу?
Вважаємо, що дані вимоги Замовника суперечать та дублюють інші вимоги, та роблять практично неможливим подання повної тендерної пропозиції Учасником . Вважаємо, що це прихована можливість для відхилення пропозиції будь-якого Учасника і вимагаємо видалити цю вимогу з тендерної документації.
Скарги до процедури
Дата подання: 18 листопада 2021 17:18
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-11-17-000056 ● 55383d4039d44039a002e220ad7248ab
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 листопада 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 листопада 2021 19:12 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.11.2021 497
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П.В. від 17.11.2021 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 17.11.2021 № 497
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
22 UA-2021-10-18-014187-c 18.10.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 грудня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 грудня 2021 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 листопада 2021 16:38
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "УДОВИЧЕНКО ВЛАДІСЛАВ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" |
453 480,20
UAH з ПДВ
|
378 296,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ДНІПРОАВТОЗАПЧАСТИНИ" |
461 592,12
UAH з ПДВ
|
378 297,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ПЕТРЕНКО ЛІЛІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА" |
690 000,00
UAH з ПДВ
|
690 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ЧЕРНОВ ДМИТРО ВАСИЛЬОВИЧ" |
962 917,31
UAH з ПДВ
|
962 917,31
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Фізична особа-підприємець Виноградов Сергій Михайлович |
964 852,00
UAH з ПДВ
|
964 852,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Гапонова А.П. |
968 000,00
UAH з ПДВ
|
968 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "УДОВИЧЕНКО ВЛАДІСЛАВ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" #2401800454 |
Відхилено |
378 296,00
UAH з ПДВ
|
08 листопада 2021 12:52
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 листопада 2021 17:22
Обґрунтування аномально низької ціни
до 06 листопада 2021 00:00
|
ТОВ "ДНІПРОАВТОЗАПЧАСТИНИ" #36641388 |
Відхилено |
378 297,00
UAH з ПДВ
|
10 листопада 2021 16:37
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 10 листопада 2021 00:00
|
ФОП "ПЕТРЕНКО ЛІЛІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА" #3202601729 |
Відхилено |
690 000,00
UAH з ПДВ
|
12 листопада 2021 14:25
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 листопада 2021 17:50
|
ФОП "ЧЕРНОВ ДМИТРО ВАСИЛЬОВИЧ" #3173205735 |
Переможець |
962 917,31
UAH з ПДВ
|
15 листопада 2021 10:20
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 28 грудня 2021 13:21 |
Кінець періоду оскарження: | 08 січня 2022 00:00 |
Дата відміни: | 28 грудня 2021 13:21 |
Причина відміни: | скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Згідно наданої інформації, кошти на проведення закупівлі товару - Запасні частини для службового автотранспорту (ДК 021:2015:34330000-9 Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів) на суму 968 000,00 грн. (дев’ятсот шістдесят вісім тисяч грн. 00 коп.) (ідентифікатор закупівлі – UA-2021-10-18-014187-c), відсутні (кошторисні призначення загального фонду ГУНП в Харківській області по КЕКВ 2110 менші ніж оголошено процедур закупівель). |
28 грудня 2021 13:21
|
Електронний підпис |
28 грудня 2021 13:20
|
Протокол 528 відміна запчастини.docx |