Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 39932654 |
Місцезнаходження: | 10014, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, буд. 12 |
Контактна особа: |
Олександр Анатолійович Ткачук +380412474360 tender@drrdep.zht.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 жовтня 2021 15:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 листопада 2021 19:00 |
Початок аукціону: | 04 листопада 2021 15:35 |
Очікувана вартість: | 4 400 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 22 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції (гарантія виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції) - пропозиція обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 22000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Забезпечення виконання договору здійснюється шляхом надання банківської гарантії у розмірі 5 % від суми Договору, шляхом передачі електронного документу Замовнику. Учасник-переможець зобов’язаний передати Замовнику банківську гарантію не пізніше дати укладення Договору. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | У разі необхідності Замовник може здійснити попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070 за даним Договором. Розмір попередньої оплати не може перевищувати 30 відсотків від ціни Договору. Підрядник зобов’язаний надати підтверджуючі документи використання сплачених коштів не пізніше ніж за три місяці з дати оплати. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів Підряднику на небюджетні рахунки, відкриті на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно з таких рахунків на цілі, визначені даним Договорам. Попередня оплата здійснена за даним Договором є авансом. Підрядник зобов’язаний використовувати одержану попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070. Якщо попередня оплата отримується Підрядником в останньому місяці поточного року, він має бути закритий не пізніше 27 числа зазначеного місяця відповідного року. | Аванс | 7 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Оплата за виконані роботи здійснюється на підставі Акта виконаних робіт у строк не пізніше 25 числа звітного місяця. | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 жовтня 2021 16:02 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
18 жовтня 2021 15:59 |
ТД ПКД реконструкція ліцей.pdf | |
18 жовтня 2021 15:59 |
Додаток 7.rar |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-06-13-000017 ● 42c6189c87a343c9bacdbaf8726c4818
- Статус: вирішено ● Дата: 06 лютого 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 червня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 червня 2022 15:10 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.06.2022 № 184
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 13.06.2022 №184.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-10-18-011717-c, 18.10.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби 003100-18/3932-2022 від 03.06.2022.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-06-13 16:25:05
Про надання пояснень
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-10-18-011717-c, яка проводилась Департаментом регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-06-16 21:48:23
Відповідь на запит
Департамент регіонального розвитку Житомирської обласної військової адміністрації, як Замовник по закупівлі за предметом «Розроблення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція будівель (учбовий корпус, житлові корпуса, їдальня, котельня) Бердичівського ліцею-інтернату спортивного профілю Житомирської обласної ради за адресою: Житомирська область, м. Бердичів, вул. Героїв України, 79» (Код ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція)» у відповідь на запит Західного офісу Держаудитслужби, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість надаємо наступні підтверджуючі документи:
- Розпорядження голови обласної державної адміністрації № 504 від 19.12.2018;
- Рішення Житомирської обласної ради № 328 від 16.12.2021 з додатком;
- Затверджене завдання на проєктування;
- Розрахунок очікуваної вартості;
Посилання на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів обласного рівня, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://architect-zt.gov.ua/publichni-zakupivli/.
Надання інформації про усунення порушення замовником
У відповідь на висновок Західного офісу Державної аудиторської служби України за результатом моніторингу закупівлі Розроблення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція будівель (учбовий корпус, житлові корпуса, їдальня, котельня) Бердичівського ліцею-інтернату спортивного профілю Житомирської обласної ради за адресою: Житомирська область, м. Бердичів, вул. Героїв України, 79» (Код ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція) ідентифікатор UA-2021-10-18-011717-c, яким за результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пунктів 2 і 19 частини другої статті 22 та частини третьої статті 17 Закону, за результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Укржитлопроект», визначення вказаного учасника переможцем та укладення з ним договору встановлено порушення вимог пунктів 1 та 3 частини першої статті 31 Закону, а також частини сьомої статті 33 Закону та зобов'язано Замовника здійснити заходи щодо усунення порушення вимог пунктів 1 та 3 частини першої статті 31 Закону, а також частини сьомої статті 33 Закону у встановленому законодавством порядку, а саме вжити заходи щодо розірвання укладеного за результатами тендеру договору з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, зокрема, але не виключно, письмово звернутися до ТОВ «Укржитлопроект» щодо розірвання договору, зокрема вжити заходи щодо недопущення в подальшому (зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення, проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) виявлених порушень вимог пунктів 2 і 19 частини другої статті 22 та частини третьої статті 17 Закону при складанні тендерної документації, повідомляємо наступне: Відповідно до ч. 2 ст. 11 Цивільного кодексу України (далі - ЦК України) підставами виникнення цивільних прав та обов`язків, зокрема є договори та інші правочини. Згідно зі ст. 651 ЦК України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. У разі односторонньої відмови від договору у повному обсязі або частково, якщо право на таку відмову встановлено договором або законом, договір є відповідно розірваним або зміненим. При цьому відповідно до частини першої статті 651 ЦК України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Поряд з цим, частиною першою статті 525 ЦК України встановлено, що одностороння відмова від зобов’язання або одностороння зміна його умов не допускається, якщо інше не встановлено договором або законом. Порядок зміни та розірвання господарських договорів передбачений статтею 188 ГК України. Разом з тим, виходячи зі змісту частини першої статті 653 ЦК України, у разі зміни договору зобов’язання сторін змінюються відповідно до змінених умов. Зазначаємо, що п. 5.1 Договору бюджетні і платіжні зобов’язання за Договором виникають у разі наявності та в межах затверджених бюджетних призначень, виділених бюджетних асигнувань та фактично отриманих бюджетних коштів. у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації проти України, на підставі пропозиції Ради національної безпеки і оборони України, відповідно до пункту 20 частини першої статті 106 Конституції України, Закону України "Про правовий режим воєнного стану" та відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» введено в Україні воєнний стан із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року строком на 30 діб (з урахуванням змін щодо продовження строку дії воєнного стану). Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 №590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану» (зі змінами та доповненнями, далі Порядок) казначейське обслуговування доходів та інших надходжень бюджетів здійснюється Казначейством та головними управліннями Державної казначейської служби в Автономній Республіці Крим, областях, мм. Києві та Севастополі в особливому режимі в установленому законодавством порядку з урахуванням особливостей, визначених цим Порядком. Згідно з пунктом 13.1 Договору № 62/21/ПР від 03.12.2021 року, будь-які зміни чи розірвання цього Договору допускаються тільки за згодою Сторін та оформлюються додатковою угодою, які після укладення стають невід'ємною частиною Договору. Також, відповідно до п.13.2 сторона договору, яка вважає за необхідне внести зміни у Договір чи його розірвати повинна надіслати відповідну пропозицію другій стороні. Сторона договору, яка одержала пропозицію про внесення змін у Договір або його розірвання, у 20 денний строк повідомляє другу Сторону про своє рішення. Враховуючи викладені обставини, Департаментом було направлено ТОВ«Укржитлопроект» проект додаткової угоди до Договору №62/21/ПР від 03.12.2021 року щодо розірвання останнього за згодою сторін. (копія додається). Уразі не підписання додаткової угоди щодо розірвання Договору за згодою сторін або залишення ТОВ«Укржитлопроект» листа без відповіді Департаментом буде ініційовано розірвання договору №62/21/ПР від 03.12.2021 року відповідно до норм чинного законодавства. Окремо повідомляємо про проведення з відповідальними особами роз'яснювальної роботи щодо неухильного дотримання чинного законодавства, що регулює відносини у сфері публічних закупівель, усіх чинних нормативно-правових актів України та наголошено на уважному і поглибленому розгляді питань, які стосуються формування тендерної документації та розгляду тендерних пропозицій учасників і проведення закупівель в цілому, зокрема щодо не допущення аналогічних ситуацій у подальшому.
2022-07-11 17:25:45
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 липня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 липня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Замовником усунено порушення шляхом розірвання договору.
2023-02-06 09:31:03
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 листопада 2021 15:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Укржитлопроект |
4 391 142,00
UAH з ПДВ
|
4 391 142,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Мельніченко Олена Сергіївна |
4 400 000,00
UAH з ПДВ
|
4 400 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ Укржитлопроект #35572319 |
Переможець |
4 391 142,00
UAH з ПДВ
|
22 листопада 2021 17:43
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 листопада 2021 11:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2023 12:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 січня 2023 12:02
|
Додаткова угода №4 до Договору №62_21_ПР від 03.12.2021.pdf | зміни до договору |
03 січня 2023 11:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 грудня 2021 16:00
|
ДУ № 3 до Д-ру № 62-21-ПР.pdf | зміни до договору |
14 грудня 2021 15:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 грудня 2021 14:11
|
Додаткова угода №2 від 10.12.2021р..pdf | зміни до договору |
13 грудня 2021 14:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 грудня 2021 17:59
|
Додаткова угода № 1 до Д-ру № 62-21-ПР.pdf | зміни до договору |
03 грудня 2021 17:56
|
Електронний підпис | укладений |
03 грудня 2021 17:24
|
Забезпечення договору Реконструкція.rar | укладений |
03 грудня 2021 17:16
|
Договір № 62-21-ПР.pdf | укладений |
03 грудня 2021 17:16
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 03 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди: 1. Викласти пункт 1.3. розділу 1 "Предмет договору", пункт 14.3. розділу 14 "Забезпечення виконання договору", Додаток № 1 "Завдання на проектування" та Додаток № 2 "Календарний графік виконання робіт" у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | № 62/21/ПР |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 13 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди Додаток №1 до Договору викласти в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | № 62/21/ПР |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 14 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди: викласти Додаток № 1 "Завдання на проектування" до Договору у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | № 62/21/ПР |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 03 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди продовжити строк виконання робіт до 30.12.2022 та термін дії договору до 30.12.2022. У тексті Договору № 62/21/ПР від 03.12.2021 року дату "01.03.2022" замінити датою "30.12.2022" у всіх випадках. Відповідно до ч.3 ст.631 Цивільного кодексу України Сторони дійшли згоди, що умови даної Угоди застосовуються до відносин між ними, які виникли на підставі Договору № 62/21/ПР від 03.12.2021 з 01.03.2022. Пункт 3.3 розділу 3 "Договірна ціна" Договору викласти в новій редакції. Додаток №1 "Завдання на проектування" до Договору викласти в новій редакції, що додається. Додаток №2 "Календарний план виконання робіт" до Договору викласти в новій редакції, що додається. Додаток №3 "Протокол погодження договірної ціни" до Договору викласти в новій редакції, що додається. Додаток №4 "Зведений кошторис на проєктні і вишукувальні роботи" до Договору викласти в новій редакції, що додається. |
Номер договору про закупівлю: | № 62/21/ПР |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 03 грудня 2021 — 30 грудня 2022 |
Сума оплати за договором: |
840 904,80
UAH (в тому числі ПДВ 140 150,80 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Сторони погодили, що зобов'язання Сторін, які виникли за Договором № 62/21/ПР від 03.12.2021 припиняються з 31.12.2022. Сторони не вважають себе пов'язаними будь-якими правами та обов'язками, з 31.12.2022, що виникли за Договором № 62/21/ПР від 03.12.2021. |