Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Очікувана вартість
4 728,00 UAH
UA-2021-10-18-010583-c 270734a994c94e63af9460109aaebe47
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Матвєєва Оксана

380443392450 O.Matveeva@airport.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 18 жовтня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство Міжнародний аеропорт "Київ" (Жуляни)
Код ЄДРПОУ: 01131514
Місцезнаходження: 03036, Україна , м. Київ обл., м. Київ, пр-т. Повітрофлотський, 79, Аеропорт "Київ" (Жуляни)
Контактна особа: Матвєєва Оксана
380443392450
O.Matveeva@airport.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 послуга
Послуги з проведення діагностики та ремонту принтерів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2021
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Тендерна документація

18 жовтня 2021 15:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТзОВ "Офіс Систем ЛТД"
#40744685
Переможець 4 728,00
UAH з ПДВ
18 жовтня 2021 15:30

Документи

18 жовтня 2021 15:30
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 лютого 2022 15:19
Акти наданих послуг.pdf укладений
14 лютого 2022 15:19
Електронний підпис зміни до договору
26 січня 2022 17:35
Додаткова угода 1 до договору 400-2021 від 11.10.21.pdf зміни до договору
26 січня 2022 17:35
Електронний підпис укладений
18 жовтня 2021 15:41
договір 400-2021 від 11.10.21.pdf укладений
18 жовтня 2021 15:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору без зміни ціни договору
Номер договору про закупівлю: 400-2021
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 28 лютого 2022
Сума оплати за договором: 4 728,00
UAH (в тому числі ПДВ 788,00 UAH)