Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ПРИШИБСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 04384687 |
Місцезнаходження: | 39750, Україна , Полтавська обл., Кременчуцький район, село Пришиб, ВУЛИЦЯ ЦЕНТРАЛЬНА, будинок 46 |
Контактна особа: |
Алла Тарасова +380972168889 prishib.sil2017@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 жовтня 2021 15:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 листопада 2021 02:00 |
Початок аукціону: | 04 листопада 2021 14:55 |
Очікувана вартість: | 1 550 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 750,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Відповідно до умов тендерної документації |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 46000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71340000-3: Комплексні інженерні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Джерело фінансування: місцевий бюджет | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 жовтня 2021 15:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 жовтня 2021 15:13 |
ТД-iнвентаризацiя-2.pdf |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
- матеріали аерознімання території сіл з роздільною здатністю не більше 15 см/піксель,
- технічна документація із землеустрою щодо інвентаризації земель с.Пришиб, с.Єристівка, с.Роботівка та с.Комендантівка Кременчуцького району Полтавської області(у паперовому та електронному вигляді);
- робочі та зведені інвентаризаційні плани у паперовому та електронному вигляді;
- витяги з Державного земельного кадастру про земельні ділянки, що сформовані за результатами інвентаризації земель;
- витяги з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно на земельні ділянки комунальної власності, що сформовані за результатами інвентаризації земель.
Відповідно до пп. 4.4 п.4 Розділу 1 Тендерної документації строк надання послуг до 31.12.2021 року.
Відповідно до ст. 28 Закону України «Про землеустрій», зокрема, розробники документації із землеустрою зобов’язані виконувати роботи із складання документації із землеустрою у строк, передбачений договором. Максимальний строк складання документації із землеустрою, крім документації із землеустрою, яка одночасно є містобудівною документацією, не повинен перевищувати шести місяців з моменту укладення договору.
Враховуючи великий обсяг роботи та короткий термін надання послуг, просимо внести зміни та продовжити строк надання послуг до 30.04.2022 року, що не суперечить законодавству.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-10-14-000034 ● 7ec124316dad471cae3825f241bcfeeb
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 жовтня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 жовтня 2022 15:21 |
14.10.2022 № 299
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби №003100-18/6851-2022 від 05.09.2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 14.10.2022 № 299
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
24 UA-2021-10-18-010076-c 18.10.2021 ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ПРИШИБСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 04384687 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-10-17 14:24:17
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних[ питання.
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, передбаченого постановою Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-10-19 12:36:58
Відповідь Замовника на запит на пояснення
Обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість здійснено з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для даного предмета закупівлі, з урахуванням положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Уповноваженого органу від 18.02.2020 № 275 та обрахована відповідно до середньо ринкового рівня цін. Обґрунтування розміщено за посиланням URL: https://pryshybska.gromada.org.ua/news/1666167308/
Надання інформації про усунення порушення замовником
Аргументовані заперечення Замовника Щодо висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-10-18-010076-c від 31.10.2022р. повідомляємо наступне п. 11 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) зазначає, що тендерна документація повинна містити строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. ч. 3 Розділу ІІІ тендерної документації зазначає, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 120 днів з дати розкриття Тендерних пропозицій. Тобто Замовником жодним чином не порушено норм п.11 ч.2 ст. 22 Закону оскільки зазначено строк дії пропозицій 120 днів, що на 30 днів більше аніж мінімальний термін встановлений Законом, що у свою чергу не порушує норму згаданого пункту Закону. У випадку якщо дата кінцевого строку подання тендерних пропозиції та дата розкриття тендерних пропозицій відрізнятимуться тендерні пропозиції є дійсними більше ніж 90 днів з дати кінцевого строку подання пропозицій. Закон не передбачає обов’язку Замовника дублювати норми в тендерній документації, ст. 33 Закону не містить жодної вимоги щодо включення власних норм до тендерної документації. Відповідно до ч.3 ст. 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Замовник не вважає за необхідне дублювати норму Закону оскільки у випадку необхідності строк на підписання договору продовжується на підставі ч.6 ст. 33 Закону, а не на підставі інформації зазначеної в тендерній документації.
2022-11-03 10:30:06
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 31 жовтня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 листопада 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 листопада 2021 15:18
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КОНСУЛЬТАЦІЙНИЙ ЦЕНТР" |
1 370 000,00
UAH з ПДВ
|
1 150 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "КАЙЛАС-К" |
1 395 000,00
UAH з ПДВ
|
1 150 178,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КОНСУЛЬТАЦІЙНИЙ ЦЕНТР" #13947592 |
Переможець |
1 150 000,00
UAH з ПДВ
|
08 листопада 2021 13:25
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2022 11:26
|
Дод угода.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2022 11:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2021 14:31
|
153.jpg | зміни до договору |
21 грудня 2021 14:30
|
Повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю.docx | зміни до договору |
21 грудня 2021 14:30
|
Електронний підпис | укладений |
24 листопада 2021 11:40
|
153.pdf | укладений |
24 листопада 2021 11:21
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п. 5.1. розділу 5 Договору «Строк надання Послуги- до 31 травня 2022 року. Місце надання Послуги: України, 39750, Полтавська обл., Кременчуцький р-н, с. Пришиб, вул. Центральна, буд. 46», п. 10.1. розділу 10 Договору «Цей Договір вважається укладеним і набирає чинності з моменту його підписання Сторонами і діє до повного виконання Сторонами зобов’язань, але не пізніше 31 грудня 2022 року». |
Номер договору про закупівлю: | 153 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 153 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |