Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Тест системи IgM антиген SARS-CoV-2 (код Основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»-33120000-7 (Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання)
Очікувана вартість
32 000,00 UAH
UA-2021-10-18-008211-c ac02491237a240148c9c9c1d42bb5dfc
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лашкевич Ілля Олександрович

+380432550787 igorevich.gosp@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП "Вінницький обласний клінічний госпіталь ветеранів війни Вінницької обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 05484439
Місцезнаходження: 21037, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул. Пирогова, 109-а
Контактна особа: Лашкевич Ілля Олександрович
+380432550787
igorevich.gosp@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 жовтня 2021 14:19
Звернення за роз’ясненнями: до 22 жовтня 2021 14:24
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 жовтня 2021 14:24
Очікувана вартість: 32 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 160,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33120000-7: Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 паков
EQUI SARS-CoV-2 IgM - ІФА-набір для якісного виявлення антитіл класу IgM до вірусу SARS-CoV-2 (EI-161)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21037, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул.Пирогова, 109-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 жовтня 2021 14:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 жовтня 2021 14:20
Оголошення від 18.10.2021 (спрощені) ІФА.doc
18 жовтня 2021 14:20
Протокол _101 від 18.10.21 оголошення спрощенна.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 жовтня 2021 14:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "СИТА ОКСАНА ВІКТОРІВНА" 31 760,00
UAH з ПДВ
31 760,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 жовтня 2021 11:51
Електронний підпис
27 жовтня 2021 11:50
Лист виробника.pdf
27 жовтня 2021 11:50
Технічна частина.pdf
27 жовтня 2021 11:50
Документи ФОП.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "СИТА ОКСАНА ВІКТОРІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "СИТА ОКСАНА ВІКТОРІВНА"
#2603108640
Переможець 31 760,00
UAH з ПДВ
28 жовтня 2021 15:13

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 жовтня 2021 15:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "СИТА ОКСАНА ВІКТОРІВНА"
#2603108640
31 760,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2021 10:23
Додаткова угода _2 до дог _34_20.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 10:23
Електронний підпис укладений
29 грудня 2021 17:43
Додаткова угода _1 до дог _34_20.pdf зміни до договору
29 грудня 2021 17:43
Електронний підпис укладений
29 грудня 2021 17:38
Договір поставки _34_20 від 05.11.2021.pdf укладений
05 листопада 2021 12:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи пункт 1 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони дійшли взаємної згоди укласти цю Додаткову угоду про зменшення ціни Договору на суму: 12704 грн. 00 коп. (дванадцять тисяч сімсот чотири гривні), у зв’язку з зменшенням обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника.
Номер договору про закупівлю: №34/20
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Замовник та Постачальник, керуючись нормами ЗУ «Про публічні закупівлі» чинного цивільного та господарського законодавства, прийшли до згоди продовжити строк дії Договору для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку.
Номер договору про закупівлю: №34/20
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML