Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуги зі здійснення технічного нагляду за поточним ремонтом вхідних груп житлових будинків у м. Дніпро (Поточний ремонт вхідної групи житлового будинку по вул. Гідропаркова, 15 (під.1-3))
Очікувана вартість
3 722,33 UAH
UA-2021-10-18-004932-c 1f36f29da9ed4d6d8a951e6c317f5b81
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анатолій Набоков

380633409477 avosmd@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 18 жовтня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ САМООРГАНІЗАЦІЇ НАСЕЛЕННЯ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 44124263
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, пр. Яворницького Дмитра, будинок 75
Контактна особа: Анатолій Набоков
380633409477
avosmd@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71520000-9: Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
послуги зі здійснення технічного нагляду за поточним ремонтом вхідних груп житлових будинків у м. Дніпро (Поточний ремонт вхідної групи житлового будинку по вул. Гідропаркова, 15 (під.1-3))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Гідропаркова, 15 (під.1-3)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата здійснюється після надання послуг у строк до 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання Замовником акту приймання наданих послуг. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

18 жовтня 2021 12:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство «Фенікс»
#32781303
Переможець 3 722,33
UAH з ПДВ
18 жовтня 2021 12:02

Документи

18 жовтня 2021 12:02
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2021 14:54
Електронний підпис укладений
18 жовтня 2021 12:03
Договір 411.pdf укладений
18 жовтня 2021 12:03

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 жовтня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 3 026,22
UAH (в тому числі ПДВ 504,37 UAH)