Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство"Знам'янська міська лікарня ім. А.В. Лисенка" Знам'янської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 01111227 |
Місцезнаходження: | 27400, Україна , Кіровоградська обл., Знам'янка, вулиця Михайла Грушевського, 15 |
Контактна особа: |
Іванова Олена Віталіївна 380505902703 likarnia_znam_t@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 жовтня 2021 10:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 листопада 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 04 листопада 2021 12:51 |
Очікувана вартість: | 1 846 224,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 18 462,24 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 жовтня 2021 10:52 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 жовтня 2021 10:48 |
Додаток 3.doc | |
18 жовтня 2021 10:48 |
Додаток 2.doc | |
18 жовтня 2021 10:48 |
ТД.doc | |
18 жовтня 2021 10:48 |
Додаток 4.doc | |
18 жовтня 2021 10:48 |
Додаток 1.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-06-27-000015 ● d09e2e37cfef4ad6998a12106addb8c0
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 червня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 червня 2022 15:28 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
27.06.2022 № 194
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 27.06.2022 №194.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-10-18-002735-c, 18.10.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України 003100-18/3932-2022 від 03.06.2022.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-06-27 17:46:31
Запит про надання пояснень
Дата: 27.06.2022
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-10-18-002735-c, яка проводилась Комунальним некомерційним підприємством «Знам'янська міська лікарня ім. А.В. Лисенка» Знам'янської міської ради (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Зокрема, під час моніторингу досліджується питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-06-29 16:55:12
Про обґрунтування розміру бюджетного призначення
У відповідь на проведений моніторинг щодо закупівлі за ID: UA-2021-10-18-002735-c, предмет закупівлі: ДК021-2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт систем протипожежного захисту будівель терапевтичного корпусу, поліклініки та харчоблоку (кухні) КНП "Знам`янська міська лікарня ім. А.В. Лисенка" Знам`янської міської ради по вул. Грушевського, №15-Л, 15-Д, 15-Н в м. Знам’янка Кіровоградської області), очікувана вартість Предмета закупівлі: 1 846 224,00 UAH, адміністрація комунального некомерційного підприємства Знам’янська міська лікарня ім. А.В.Лисенка» Знам’янської міської ради повідомляє наступне.
З метою виконання експертизи проекту будівництва Комунальним некомерційним підприємством "Знам'янська міська лікарня ім. А.В. Лисенка" Знам'янської міської ради (далі – Лікарня) було укладено договір з Державним підприємством «Спеціалізована державно експертна організація – Центральна служба Української державної будівельної експертизи» від 28 вересня 2020 року №12-0210-20 (вартість договору 4008,00 грн).
За результатами проведеної експертизи Лікарнею було отримано Експертний звіт щодо розгляду проектної документації на будівництво за робочим проектом «Капітальний ремонт систем протипожежного захисту будівель терапевтичного корпусу, поліклініки та харчоблоку (кухні) КНП "Знам`янська міська лікарня ім. А.В. Лисенка" Знам`янської міської ради по вул. Грушевського, №15-Л, 15-Д, 15-Н в м. Знам’янка Кіровоградської області» (далі - Експертний звіт) додається.
Відповідно до зазначеного Експертного звіту загальна кошторисна вартість будівництва в поточних цінах станом на 21 вересня 2019 року склала 1846,224 тис.грн., яка стала підставою, обґрунтуванням визначення розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості технічних і якісних характеристик предмета закупівлі.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання заходів щодо недопущення в подальшому порушень вимог пунктів 2 та 19 частини другої статті 22, частини шостої статті 33 та частини четвертої 41 Закону при складанні тендерної документації, за результатами проведеного моніторингу щодо закупівлі за ID: UA-2021-10-18-002735-c, адміністрація комунального некомерційного підприємства «Знам’янська міська лікарня ім. А.В.Лисенка» Знам’янської міської ради, повідомляє наступне. Фахівець з публічних закупівель комунального некомерційного підприємства "Знам'янська міська лікарня ім. А.В. Лисенка" Знам'янської міської ради, яка здійснювала розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю UA-2021-10-18-002735-с, відповідно до наказу від 10 грудня 2021 року №01/150-ос, звільнена з посади. З метою здійснення заходів щодо недопущення в подальшому вищезазначених порушень, з фахівцями з публічних закупівель, які виконують обов’язки уповноважених осіб на даний час, проведена роз’яснювальна робота та пройдені навчання у Кіровоградській регіональній торгово-промисловій палаті.
2022-07-13 15:08:59
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 липня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 липня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 листопада 2021 13:20
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЖАВТОМАТИКА" |
1 349 912,18
UAH з ПДВ
|
1 349 912,18
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Пожежно-техногенна безпека" |
1 496 134,98
UAH з ПДВ
|
1 496 134,98
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "УКРТЕХНОБЕЗ" |
1 685 711,00
UAH з ПДВ
|
1 685 711,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЖАВТОМАТИКА" #32099957 |
Відхилено |
1 349 912,18
UAH з ПДВ
|
09 листопада 2021 12:17
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Пожежно-техногенна безпека" #41078204 |
Переможець |
1 496 134,98
UAH з ПДВ
|
09 листопада 2021 12:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 липня 2022 15:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 квітня 2022 13:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 квітня 2022 13:52
|
Додаткова уг 3.pdf | зміни до договору |
28 квітня 2022 13:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 березня 2022 15:21
|
Дод уг 2 до дог 1201.pdf | зміни до договору |
28 березня 2022 15:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2021 09:20
|
ДОД УГ 1 ДО ДОГ 1201.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2021 09:18
|
Електронний підпис | укладений |
24 листопада 2021 15:21
|
tmpf412.pdf | укладений |
24 листопада 2021 15:18
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | З метою доотримання комплектуючих |
Номер договору про закупівлю: | 1201 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 березня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 28 березня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Визначення вартості робіт у 2022 році, а саме: 1090613,80 грн.,в т.ч. ПДВ |
Номер договору про закупівлю: | 1201 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 квітня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 28 квітня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Постанова Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану» від 21 березня 2022 №346 щодо першочерговості здійснення платежів Державною казначейською службою в умовах воєнного стану, з врахуванням розділу VII договору від 12 листопада 2021 року №1201 |
Номер договору про закупівлю: | 1201 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |