Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт покрівлі житлового будинку на вул.Генерала Т.Чупринки,102 у м.Львові
Очікувана вартість
180 000,00 UAH
UA-2021-10-18-002612-c d215e3315a5e485b84e5db466786daa5
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Богач Ольга

380973132663 olya_fra@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Франківська районна адміністрація Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04056121
Місцезнаходження: 79057, Україна , Львівська обл., Львів, вулиця Генерала Чупринки, будинок 85
Контактна особа: Богач Ольга
380973132663
olya_fra@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 жовтня 2021 10:42
Звернення за роз’ясненнями: до 22 жовтня 2021 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 жовтня 2021 15:00
Початок аукціону: 28 жовтня 2021 14:22
Очікувана вартість: 180 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 900,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
108 метри квадратні
Капітальний ремонт покрівлі житлового будинку на вул.Генерала Т.Чупринки,102 у м.Львові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79057, Україна, Львівська область, Львів, вул.Генерала Т.Чупринки,102
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата за виконані роботи здійснюється згідно довідок про вартість виконання робіт і витрат (форма №КБ-3) та акта виконаних робіт (форма №КБ-2В), що складаються Підрядником і підписуються Замовником на підставі протоколу комісії щодо готовності об′єкта до експлуатації. Розрахунки між Сторонами здійснюються безготівковим шляхом на поточний рахунок вказаний Підрядником: Тип оплати: Післяоплата Розмір оплати (%):100 Тип днів: Календарні Період (днів): 30. 15% від кошторисної вартості обꞋєкта оплачується співвласниками житлових квартир та нежитлових приміщень житлового будинку №102 на вул. Генерала Т.Чупринки як дольова участь у співфінансуванні робіт згідно ухвали сесії Львівської міської ради від 04.04.2019 року №4821 «Про затвердження Програми підтримки співвласників багатоквартирних будинків, об’єднань співвласників багатоквартирних будинків, що списані з балансу Львівських комунальних підприємств, а також співвласників багатоквартирних будинків ЖБК, у проведенні невідкладного ремонту, капітального ремонту, реконструкції, ремонтно-реставраційних робіт спільного майна у багатоквартирних будинках у м. Львові на 2019-2023 роки», на закупівлю матеріалів шляхом укладання окремого договору (між уповноваженою особою від співвласників будинку та переможцем торгів). Пiсляоплата 29 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 жовтня 2021 10:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 жовтня 2021 10:45
Проект Договору (1).docx
18 жовтня 2021 10:45
Оголошення, додатки (1,2,3).docx
18 жовтня 2021 10:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 жовтня 2021 10:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 жовтня 2021 10:45
Проект Договору (1).docx
18 жовтня 2021 10:45
Оголошення, додатки (1,2,3).docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 жовтня 2021 14:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне підприємство "АМІРА Т.Ч.Ч.К." 174 886,00
UAH з ПДВ
165 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ФЕДИНА ВАСИЛЬ ІВАНОВИЧ 175 217,00
UAH з ПДВ
166 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 жовтня 2021 11:10
Електронний підпис
27 жовтня 2021 11:09
Форма пропозиції.pdf
27 жовтня 2021 11:09
Технічне завдання.pdf
27 жовтня 2021 11:09
Дозвільні документи.pdf
27 жовтня 2021 11:09
Лист -відгук.pdf

Публічні документи

25 жовтня 2021 16:11
Електронний підпис
25 жовтня 2021 16:10
Штатний розпис.pdf
25 жовтня 2021 16:10
Проект договору.pdf
25 жовтня 2021 16:10
Виписка з реєстру.pdf
25 жовтня 2021 16:10
Диплом про освіту.pdf
25 жовтня 2021 16:10
Грицак О.Л.-протокол.pdf
25 жовтня 2021 16:10
Максимяк -посвідчення.pdf
25 жовтня 2021 16:10
Форма пропозиції.pdf
25 жовтня 2021 16:10
Обладнання.pdf
25 жовтня 2021 16:10
Довідка 4ДФ.pdf
25 жовтня 2021 16:10
Відгук.pdf
25 жовтня 2021 16:10
Про повноваження.pdf
25 жовтня 2021 16:10
Диплом виконроба.jpg
25 жовтня 2021 16:10
ЦПД Гринчук.pdf
25 жовтня 2021 16:10
Аналогічний договір.pdf
25 жовтня 2021 16:10
Про працівникі.pdf
25 жовтня 2021 16:10
Технічне завдання.pdf
25 жовтня 2021 16:10
Захарків -посвідчення.pdf
25 жовтня 2021 16:10
Довідка про досвід.pdf
25 жовтня 2021 16:10
Федина В.І.-протокол.pdf
25 жовтня 2021 16:10
Максимяк -протокол.pdf
25 жовтня 2021 16:10
Загальні відомості.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Аміра"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ФЕДИНА ВАСИЛЬ ІВАНОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство "АМІРА Т.Ч.Ч.К."
#34166836
Переможець 165 990,00
UAH з ПДВ
01 листопада 2021 11:21

Документи

01 листопада 2021 11:20
Електронний підпис
01 листопада 2021 11:18
оцінка Ген.Чупринки,102.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 листопада 2021 11:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне підприємство "АМІРА Т.Ч.Ч.К."
#34166836
165 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 листопада 2021 11:20
Електронний підпис
01 листопада 2021 11:18
оцінка Ген.Чупринки,102.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 січня 2022 08:36
Електронний підпис зміни до договору
19 листопада 2021 13:45
дод.2 до Ген.Чупринки,102.pdf зміни до договору
19 листопада 2021 13:45
Електронний підпис зміни до договору
11 листопада 2021 16:27
дод.1 Ген.Чупринки,102.pdf зміни до договору
11 листопада 2021 16:25
Електронний підпис укладений
08 листопада 2021 11:51
угода Чупринки,102.pdf укладений
08 листопада 2021 11:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
11 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з частковим співфінансуванням у розмірі 26000,00 грн. (двадцять шість тисяч гривень 00 коп.) згідно договору про співробітництво №1 від 08.11.2021 року з уповноваженою особою від мешканців будинку по об’єкту: «Капітальний ремонт покрівлі житлового будинку на вул.Генерала Т.Чупринки,102 у м.Львові» Викласти в новій редакції п.2.1. Розділ ІІ. Ціна договору 2.1.Вартість робіт, які підлягають виконанню становить 139990,00 грн. (сто тридцять девꞋять тисяч дев’ятсот девꞋяносто грн. 00 коп.), без ПДВ. Доповнити Розділ 4. Проведення розрахунків за виконані роботи п.4.3 4.3. Від 15% від кошторисної вартості об’єкта оплачується співвласниками житлових квартир та нежитлових приміщень житлового будинку №102 на вул. Генерала Т.Чупринки,102, як дольова участь у співфінансуванні робіт згідно ухвали сесії Львівської міської ради від 04.04.2019 року №4821 «Про затвердження Програми підтримки співвласників багатоквартирних будинків, об’єднань співвласників багатоквартирних будинків, що списані з балансу Львівських комунальних підприємств, а також співвласників багатоквартирних будинків ЖБК, у проведенні невідкладного ремонту, капітального ремонту, реконструкції, ремонтно-реставраційних робіт спільного майна у багатоквартирних будинках у м. Львові на 2019-2023 роки», на закупівлю матеріалів шляхом укладення окремого договору (між уповноваженою особою від співвласників будинку та виконавцем робіт) до початку проведення робіт. Інші умови вищевказаного договору, не змінені цією додатковою угодою, залишаються чинними у тій редакції, в якій вони викладені Сторонами раніше, і Сторони підтверджують їх обов’язковість для себе. Даний договір є невід’ємною частиною Договору №134 від 08.11.2021р.
Номер договору про закупівлю: 134
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
19 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.3 ч.4 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі": Викласти в новій редакції п.4. Проведення розрахунків за виконані роботи п.4.1. 1- етап Оплата за виконані роботи здійснюється згідно довідок про вартість виконання підрядних робіт і витрат (форма №КБ-3) та акта виконаних робіт (форма №КБ-2В), що становить до 95%. 2-етап Оплата за виконані роботи здійснюється згідно довідок про вартість виконання підрядних робіт і витрат (форма №КБ-3) та акта виконаних робіт (форма №КБ-2В), що складаються Підрядником і підписуються Замовником на підставі протоколу комісії щодо готовності об′єкта до експлуатації 4.2.Розрахунки між Сторонами здійснюються безготівковим шляхом на поточний рахунок вказаний Підрядником.
Номер договору про закупівлю: 134
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 139 990,00
UAH