Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір для друку
Очікувана вартість
146 706,12 UAH
UA-2021-10-18-002501-b dee1e6bbc54d46dc97dde7401a3ce775
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кісельова Наталія Леонідівна

+380997975209 nataleeya1976@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління ДПС у Сумській області
Код ЄДРПОУ: 43995469
Місцезнаходження: 40009, Україна , Сумська обл., Суми, Іллінська, 13
Контактна особа: Кісельова Наталія Леонідівна
+380997975209
nataleeya1976@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
25 травня 2021 року в електронній системі закупівель було опубліковано оголошення про проведення відкритих торгів за предметом закупівлі Папір для друку; 30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (№ оголошення UA-2021-05-25-002032-c). Дана закупівля була відмінена через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій. 31 серпня 2021 року в електронній системі закупівель було опубліковано оголошення про повторне проведення відкритих торгів за предметом закупівлі Папір для друку; 30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (№ оголошення UA-2021-31-08-002461-с). Дана закупівля була відмінена через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій. Таким чином, у Замовника наявні підстави для застосування переговорної процедури закупівлі на підставі п.1 ч.2 ст. 40 ЗУ «Про публічні закупівлі».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 жовтня 2021 18:23
Оскарження наміру укласти договір: 29 жовтня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1165 пачка
Папір для друку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40009, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Іллінська, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

18 жовтня 2021 18:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 жовтня 2021 18:11
UA-2021-08-31-002461-c-report.pdf
18 жовтня 2021 18:11
UA-2021-05-25-002032-c-report.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Торнадо"
#30561234
Переможець 146 706,12
UAH з ПДВ
18 жовтня 2021 18:23

Документи

18 жовтня 2021 18:23
Електронний підпис
18 жовтня 2021 18:21
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 жовтня 2021 18:23

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Торнадо"
#30561234
146 706,12
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 жовтня 2021 18:23
Електронний підпис
18 жовтня 2021 18:21
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 грудня 2021 11:50
Електронний підпис укладений
29 жовтня 2021 09:47
Договір укладений
29 жовтня 2021 09:44

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
10 листопада 2021 12:54
146 706,12 UAH UA868201720343160002000119288
ГУ ДПС у Сумській області
UA313808050000000026009549032
ТОВ "Торнадо"
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 жовтня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 146 706,12
UAH (в тому числі ПДВ 24 451,02 UAH)