Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Папір для друку
Очікувана вартість
146 706,12 UAH
UA-2021-10-18-002501-b ● dee1e6bbc54d46dc97dde7401a3ce775
Переговорна процедура
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління ДПС у Сумській області |
Код ЄДРПОУ: | 43995469 |
Місцезнаходження: | 40009, Україна , Сумська обл., Суми, Іллінська, 13 |
Контактна особа: |
Кісельова Наталія Леонідівна +380997975209 nataleeya1976@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
25 травня 2021 року в електронній системі закупівель було опубліковано оголошення про проведення відкритих торгів за предметом закупівлі Папір для друку; 30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (№ оголошення UA-2021-05-25-002032-c). Дана закупівля була відмінена через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій. 31 серпня 2021 року в електронній системі закупівель було опубліковано оголошення про повторне проведення відкритих торгів за предметом закупівлі Папір для друку; 30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (№ оголошення UA-2021-31-08-002461-с). Дана закупівля була відмінена через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій. Таким чином, у Замовника наявні підстави для застосування переговорної процедури закупівлі на підставі п.1 ч.2 ст. 40 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 жовтня 2021 18:23 |
Оскарження наміру укласти договір: | 29 жовтня 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1165 пачка
Папір для друку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40009, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Іллінська, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
18 жовтня 2021 18:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 жовтня 2021 18:11 |
UA-2021-08-31-002461-c-report.pdf | |
18 жовтня 2021 18:11 |
UA-2021-05-25-002032-c-report.pdf |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Торнадо" #30561234 |
Переможець |
146 706,12
UAH з ПДВ
|
18 жовтня 2021 18:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 грудня 2021 11:50
|
Електронний підпис | укладений |
29 жовтня 2021 09:47
|
Договір | укладений |
29 жовтня 2021 09:44
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
10 листопада 2021 12:54
|
146 706,12 UAH | UA868201720343160002000119288 ГУ ДПС у Сумській області |
UA313808050000000026009549032 ТОВ "Торнадо" |
Оплачений |