Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Машини для обробки даних (апаратна частина) за кодом CPV – 30210000-4 за ДК 021:2015 (персональні комп’ютери)
Очікувана вартість
1 052 786,00 UAH
UA-2021-10-18-002327-b ● 084f416fb64943e3a3018f67f8411aac
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВБЛАГОУСТРІЙ" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) |
Код ЄДРПОУ: | 26199708 |
Вебсайт: | https://kyivblagoustrii.kmda.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 03680, Україна , Київська обл., Київ, 03057, м.Київ, ВУЛИЦЯ ДЕГТЯРІВСЬКА, будинок 31, корпус 2 |
Контактна особа: |
Дмитрук Олександр Миколайович 380444893327 kyivblago.tender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 жовтня 2021 16:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 листопада 2021 18:00 |
Початок аукціону: | 04 листопада 2021 11:22 |
Очікувана вартість: | 1 052 786,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 263,93 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками - начальник відділу проведення тендерних процедур Репецька Катерина Євгенівна, телефон: (044)489-36-07, Е-mаіl:kyivblago.tender@gmail.com завідувач сектору інформаційної підтримки Роженко Дмитро Геннадійович, телефон: +380953159121, Е-mаіl: it_blahoustrii@kyivcity.gov.ua Місце поставки – 03057, м. Київ, вул. Дегтярівська, 31 корпус 2 Кількість – 28 комплектів Детально вимоги до предмету закупівлі визначені у Додатку №3 до тендерної документації строк поставки товарів - не пізніше десяти робочих днів з дня підписання договору (оскільки в ЕСЗ відсутня можливість зазначити строк поставки у такому форматі – зазначено орієнтовну дату поставки – до 03.12.2021 року включно) Єдиний критерій оцінки - ціна, питома вага критерію - 100%
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11 комп.
Персональні комп’ютери за ДК 021:2015 за кодом CPV – 30213000-5 (комплект, який складається з ПК, монітора, маніпуляторів (клавіатура та миша)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03057, Україна, місто Київ, Дегтярівська 31 корпус 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
03 грудня 2021
ДК 021:2015: 30213000-5 — Персональні комп’ютери
16 комп.
Настільні комп’ютери за ДК 021:2015 за кодом CPV – 30213300-8 (комплект, який складається з Моноблока, маніпуляторів (клавіатура та миша)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03057, Україна, місто Київ, Дегтярівська 31 корпус 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
03 грудня 2021
ДК 021:2015: 30213300-8 — Настільні комп’ютери
1 комп.
Настільні комп’ютери за ДК 021:2015 за кодом CPV – 30213300-8 (комплект, який складається з Ноутбука та маніпуляторів (миша)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03057, Україна, місто Київ, Дегтярівська 31 корпус 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
03 грудня 2021
ДК 021:2015: 30213300-8 — Настільні комп’ютери
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок за отриманий Товар здійснюється Покупцем на підставі рахунку-фактури шляхом перерахування у безготівковій формі, в гривнях, грошових коштів на поточний банківський рахунок Постачальника протягом 10 робочих днів з моменту підписання видаткової накладної, за умови реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі Виконавцем податкових накладних відповідно до статті 201 Податкового кодексу України та надання їх Замовнику. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 жовтня 2021 16:51 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
18 жовтня 2021 16:51 |
Додаток 3.docx.p7s | |
18 жовтня 2021 16:51 |
Додаток 4.docx.p7s | |
18 жовтня 2021 16:51 |
Додаток 5.docx.p7s | |
18 жовтня 2021 16:51 |
ТД ПК.docx.p7s | |
18 жовтня 2021 16:51 |
Додаток 1.docx.p7s | |
18 жовтня 2021 16:51 |
Додаток 2.docx.p7s | |
18 жовтня 2021 16:51 |
ТД ПК.docx | |
18 жовтня 2021 16:51 |
Додаток 5.docx | |
18 жовтня 2021 16:51 |
Оголошення ПК.docx.p7s | |
18 жовтня 2021 16:51 |
Додаток 1.docx | |
18 жовтня 2021 16:51 |
Додаток 4.docx | |
18 жовтня 2021 16:51 |
Додаток 2.docx | |
18 жовтня 2021 16:51 |
Додаток 3.docx | |
18 жовтня 2021 16:51 |
Оголошення ПК.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Тема 1
Дата подання: 21 жовтня 2021 15:10
Дата відповіді: 23 жовтня 2021 08:58
Доброго дня! Чи допускається встановлення ліцензійної операційної системи Microsoft Windows 10 Professional x64 Ukrainian OEM (FQC-08978) при виробництві у складі пристрою персонального комп’ютера? Поставка ПЗ буде здійснюватися з дотриманням вимог Закону України «Про авторське право і суміжні права». Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. Також звертаємо увагу, що продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність (офіційна сторінка: https://www.microsoft.com/uk-ua/howtotell/software-packaged
Окремо хочемо звернути увагу Замовника, що будь які вимоги щодо внесення змін з боку учасників з вимогою надати лист про авторизацію носять дискримінаційний характер, що підтверджується рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Одночасно надання Авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро є дискримінаційною та неправомірною вимогою, відповідно до статті 3 Закону України від 25.12.2015р. № 922-VIII «Про публічні закупівлі». Згідно із загальними принципами господарювання за статтею 6 Господарського кодексу України та статті 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі, тими що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує участь тих, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Згідно з політикою компанії «Microsoft», для того, щоб придбати та успішно поставити аутентичну ліцензійну продукцію суб’єкт господарювання не має бути обов’язково авторизованим партнером компанії чи дистриб’ютора. Продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність (офіційна сторінка: https://www. Microsoft.com/uk-ua/howtotell/Hardware.aspx?tab=PCPurchase).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Встановлення ліцензійної операційної системи Microsoft Windows 10 Professional x64 Ukrainian OEM (FQC-08978) при виробництві у складі пристрою персонального комп’ютера допускається, зміни в тендерну документацію на закупівлю для врегулювання цього питання вносити не потрібно
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 листопада 2021 11:51
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ" |
979 998,00
UAH з ПДВ
|
878 798,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
978 900,00
UAH з ПДВ
|
878 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТДВ "ІБФ ЛДС" |
1 052 500,00
UAH з ПДВ
|
1 052 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ" #41554748 |
Переможець |
878 798,00
UAH з ПДВ
|
08 листопада 2021 15:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2021 13:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 грудня 2021 15:34
|
ДУ 1 від 03.12.2021.pdf | зміни до договору |
06 грудня 2021 15:32
|
Електронний підпис | укладений |
22 листопада 2021 12:43
|
Договір 176 22.11.21.pdf | укладений |
22 листопада 2021 12:43
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 06 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | на підставі п. 3 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в Договорі |
Номер договору про закупівлю: | 176 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 1 до Договору № 176 від 22.11.2021 року |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |