Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розробка проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція учбового корпусу № 1 та № 2 Харківського фахового коледжу спорту за адресою: м. Харків, вул. Фронтова,3»
Очікувана вартість
1 450 000,00 UAH
UA-2021-10-17-000369-c 170fd3a6bdb746e1b6d373a22bae2437
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Кавун

+380978766984 yuliya.kavun211@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Харківський фаховий коледж спорту
Код ЄДРПОУ: 04591392
Місцезнаходження: 61070, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. Фронтова, буд. 3
Контактна особа: Юлія Кавун
+380978766984
yuliya.kavun211@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 жовтня 2021 20:52
Звернення за роз’ясненнями: до 22 жовтня 2021 23:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 листопада 2021 22:00
Очікувана вартість: 1 450 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Основні вимоги до банківської гарантії – безвідклична, безумовна, згідно з якими першим зобов’язання несе банк, форма та зміст банківської гаранті оформлюється відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах, затвердженим Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. Банківська гарантія повинна свідчити про безумовний обов’язок банку сплатити на користь замовника: Харківський фаховий коледж спорту, 61070, м, Харків, вул. Фронтова, 3 Код ЄДРПУ 04591392, Банк ДКСУ м. Київ МФО 820172, р\р UA_____________________ суму забезпечення пропозиції при виникненні обставин, зазначених у оголошенні та документах до спрощеної закупівлі, а також містити строк її дії, назву предмета закупівлі, назву учасника та його код за ЄДРПОУ. Разом з банківською гарантією надаються у електронному форматі «PDF» копія ліцензії, виданої банку, копія документа про повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, завірену з банку виписку щодо зарахування коштів покриття банківської гарантії, що підтверджує перерахування учасником повної суми коштів на забезпечення пропозиції учасника (сума перерахунку в платіжному документі повинна відповідати розміру забезпечення). Зазначені копії повинні бути завірені банком. Оформлення електронних банківських гарантій відбувається відповідно до вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг», «Про електронні довірчі послуги», а також відповідно до «Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», затвердженого Постановою Правління НБУ від 15.12.2004 р. № 639 та Уніфікованих правил для гарантій за вимогою Міжнародної торговельної палати у редакції 2010 року, публікація №758 (ICC UniformRulesforDemandGuarantees, PublicationNo. 758). Формат файлу з текстом електронної банківської гарантії має бути відкритий для загального доступу, не пошкоджений, не містити паролів та повинен бути доступний для перегляду. Об'єднання електронної банківської гарантії та електронного цифрового підпису/кваліфікованого електронного підпису в одному документі буде вважатися, таким, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.Банківська гарантія повинна бути видана обслуговуючим банком, реквізити якого зазначені у пропозиції Учасника. Пропозиція що не супроводжується забезпеченням пропозиції або форма змісту такого забезпечення не відповідає вимогам спрощеної закупівлі, відхиляється замовником. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюється за рахунок коштів Учасника.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 40000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Розробка проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція учбового корпусу № 1 та № 2 Харківського фахового коледжу спорту за адресою: м. Харків, вул. Фронтова,3»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61070, Україна, Харківська область, місто Харків, вул. Фронтова, буд.3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 квітня 2022
ДК 021:2015: 71000000-8 — Архітектурні, будівельні, інженерні та інспекційні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Основні вимоги до банківської гарантії – безвідклична, безумовна, згідно з якими першим зобов’язання несе банк, форма та зміст банківської гаранті оформлюється відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах, затвердженим Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. Банківська гарантія повинна свідчити про безумовний обов’язок банку сплатити на користь замовника: Харківський фаховий коледж спорту, 61070, м, Харків, вул. Фронтова, 3 Код ЄДРПУ 04591392, Банк ДКСУ м. Київ МФО 820172, р\р UA_____________________ суму забезпечення пропозиції при виникненні обставин, зазначених у оголошенні та документах до спрощеної закупівлі, а також містити строк її дії, назву предмета закупівлі, назву учасника та його код за ЄДРПОУ. Разом з банківською гарантією надаються у електронному форматі «PDF» копія ліцензії, виданої банку, копія документа про повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, завірену з банку виписку щодо зарахування коштів покриття банківської гарантії, що підтверджує перерахування учасником повної суми коштів на забезпечення пропозиції учасника (сума перерахунку в платіжному документі повинна відповідати розміру забезпечення). Зазначені копії повинні бути завірені банком. Оформлення електронних банківських гарантій відбувається відповідно до вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг», «Про електронні довірчі послуги», а також відповідно до «Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», затвердженого Постановою Правління НБУ від 15.12.2004 р. № 639 та Уніфікованих правил для гарантій за вимогою Міжнародної торговельної палати у редакції 2010 року, публікація №758 (ICC UniformRulesforDemandGuarantees, PublicationNo. 758). Формат файлу з текстом електронної банківської гарантії має бути відкритий для загального доступу, не пошкоджений, не містити паролів та повинен бути доступний для перегляду. Об'єднання електронної банківської гарантії та електронного цифрового підпису/кваліфікованого електронного підпису в одному документі буде вважатися, таким, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.Банківська гарантія повинна бути видана обслуговуючим банком, реквізити якого зазначені у пропозиції Учасника. Пропозиція що не супроводжується забезпеченням пропозиції або форма змісту такого забезпечення не відповідає вимогам спрощеної закупівлі, відхиляється замовником. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюється за рахунок коштів Учасника.

Сума забезпечення: 40000 UAH
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Банківська гарантія
22 жовтня 2021 15:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 жовтня 2021 00:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 жовтня 2021 20:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 жовтня 2021 15:21
Додаток 3 технічні вимоги реконструкція учбового корпусу.docx
22 жовтня 2021 15:21
Реконструкція учбового корпусу.doc
17 жовтня 2021 20:52
Договір розробка проекту.doc
22 жовтня 2021 15:21
договор спрощена.docx
17 жовтня 2021 20:52
спрощена корпуса.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо умов кваліфікації
Дата подання: 20 жовтня 2021 13:20
Дата відповіді: 22 жовтня 2021 19:05
Шановний Замовнику. У п. 3. Кваліфікаційні критерії спрощеної закупівлі , п. п. 3.2.4. ви вимагаєте наявність в структурі Учасника акредитованої лабораторії для проведення лабораторних досліджень будівельних матеріалів та конструкцій чи наявність договору на виконання таких робіт між акредитованою лабораторією та юридичною особою чи ФО-П. В Завданні на проектування п. 13 «Склад вихідних даних, що видаються Замовником Виконавцю до початку проектування» зазначено, що Замовником надається звіт з технічного обстеження будівельних конструкцій, дані про види будівельних конструкцій, виробів, матеріалів, що належать до застосування. Не зрозуміло навіщо для виконання проєктних робіт потрібна акредитована лабораторія для проведення лабораторних досліджень будівельних матеріалів та конструкцій, якщо Замовник надає в складі вихідних даних звіт з технічного обстеження будівельних конструкцій, дані про види будівельних конструкцій, виробів, матеріалів, що належать до застосування.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Наявність акредитованої лабораторії для проведення лабораторних досліджень будівельних матеріалів та конструкцій чи наявність договору на виконання таких робіт між акредитованою лабораторією та юридичною особою чи ФОП вимагається з метою дотримання ЗУ "Про оцінку впливу на довкілля", для впевненості можливості учасника визначення безпечності та екологічної безпеки матеріалів та конструкцій, які будуть зазначені у проектній документації. Оголошення про закупівлю складено з дотриманням ст. 5 та ч.5 ст. 14 ЗУ "Про публічні закупівлі".

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 листопада 2021 22:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ПП Лідер-Проект 1 434 606,46
UAH з ПДВ
1 434 606,46
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

01 листопада 2021 18:00
Електронний підпис
01 листопада 2021 17:32
Електронний підпис
01 листопада 2021 17:29
Додаток 1.1 Кошторис.pdf
01 листопада 2021 17:29
Акт огляду учбовий корпус.pdf
01 листопада 2021 17:29
Додаток 4 Проект договору.pdf
01 листопада 2021 17:29
Акт огляду учбовий корпус.pdf
01 листопада 2021 17:29
Додаток 3 Технічні вимоги.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП Лідер-Проект

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП Лідер-Проект
#35204086
Переможець 1 434 606,46
UAH з ПДВ
04 листопада 2021 01:14

Документи

04 листопада 2021 01:14
Електронний підпис
04 листопада 2021 01:13
Документ 2(96).pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 листопада 2021 01:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Лідер-Проект
#35204086
1 434 606,46
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 листопада 2021 01:14
Електронний підпис
04 листопада 2021 01:13
Документ 2(96).pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2021 11:50
Документ 3(57).pdf зміни до договору
17 грудня 2021 11:49
Електронний підпис зміни до договору
14 грудня 2021 00:45
Документ(172).pdf зміни до договору
14 грудня 2021 00:43
Електронний підпис укладений
24 листопада 2021 23:15
jpg2pdf (95).pdf укладений
24 листопада 2021 23:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із зміною розрахункового рахунку Замовника розділ 11 Договору «Адреси та банківські реквізити сторін» викласти в новій редакції: ЗАМОВНИК: Харківський фаховий коледж спорту Поштова адреса (юридична/фактична): 61070, м. Харків, вул. Фронтова, буд. 3 Р/р: UA34 820172 0344241015100009585 Банк: ДКСУ м. Київ МФО: 820172 ЄРДПОУ: 04591392 Телефон: (057) 763-21-51 E-mail:hdvufk1@ukr.net
Номер договору про закупівлю: 120
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 1 до Договору № 120 від 24.11. 2021 р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовилися внести зміни до договору № 120 від 24.11.2021 року та викласти у новій редакції наступні пункти договору: «1.1 Виконавець в порядку та на умовах, визначених цим Договором бере на себе зобов’язання, за рахунок Замовника виконати роботи з розробки проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція учбового корпусу №1 та №2 Харківського фахового коледжу спорту за адресою: м. Харків, вул. Фронтова,3» (ДК 021:2015 - 71000000-8 -Архітектурні, будівельні, інженерні та інспекційні послуги) (далі – «послуги»), а Замовник зобов’язується прийняти результат таких робіт і сплатити Виконавцю вартість виконаних робіт за рахунок коштів Державного бюджету України.» 2. Календарний план-графік робіт викласти у новій редакції (додається).
Номер договору про закупівлю: 120
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 2 до Договору про закупівлю № 120 від 24.11.2021 року
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML