Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 80520000-5 - Навчальні засоби (Дидактичні матеріали для комплектування кабінетів початкових класів «Нової української школи»: Комплект навчально-наочних засобів для навчання грамоти/письма (на магнітах); набір наочно-дидактичних матеріалів з іноземних мов (англійська); модель механічного годинника, настільна (24 години, годинна, хвилинна та секундна стрілки) дерев'яна; набір таблиць цифр і знаків на магнітах; набір геометричних тіл та фігур «Геометричні тіла з розгорткою»; танграм (дерево); терези з набором важків лабораторні; набір, що відображає частини цілого на крузі (на магнітах); набір інструменту для класу; колекція «Морське дно»; колекція «Корисні копалини та продукти їх переробки»; колекція «Склад ґрунтів»; гербарій «Рослини природних зон України»; глобус політичний; Україна. Фізична карта, м-б 1:1000000 (на картоні, на планках); фліпчарт)
Очікувана вартість
355 000,00 UAH
UA-2021-10-16-000185-c ● 71250a26546d4099aebe42ad9351fecf
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, молоді та спорту Мостиської міської ради Львівської області |
Код ЄДРПОУ: | 41064044 |
Вебсайт: | http://osvita-mmrlo.at.ua/ |
Місцезнаходження: | 81300, Україна , Львівська обл., місто Мостиська, вулиця Грушевського, будинок 3 |
Контактна особа: |
Миколаєвич Мар'яна Михайлівна +380323441446 vommrlo@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 жовтня 2021 22:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 листопада 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 01 листопада 2021 15:13 |
Очікувана вартість: | 355 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 775,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної банківської гарантії (далі - гарантія) (безвідкличної, безумовної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року N 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції»), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 Розділу ІІІ Тендерної документації, відшкодувати на рахунок Замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в тендерній документації. Банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим покриттям. Подати у складі пропозиції підтверджуючі документи від банківської установи, якою видана відповідна банківська гарантія. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: не може перевищувати 0,5 % очікуваної вартості закупівлі та складає 10 000,00 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. 2.2. Форма забезпечення тендерної пропозиції (обов’язкова до застосування учасниками при підготовці та поданні забезпечення тендерної проопзиції) ГАРАНТІЯN ________ (назва в разі необхідності) 1. Реквізити Дата видачі ______________ Місце складання ____________________ Повне найменування гаранта ____________ Повне найменування принципала _________ Найменування бенефіціара_______________ Сума гарантії ______________ Назва валюти, у якій надається гарантія ____________ Дата початку строку дії гарантії (набрання чинності) __________ Дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане___________ Номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі ________________ Інформація щодо тендерної документації ___________________ Відомості про договір, відповідно до якого видається гарантія банком / страховою організацією / фінансовою установою (у разі наявності) _____________ 2. Ця гарантія застосовується для цілей забезпечення тендерної пропозиції відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон). 3. За цією гарантією гарант безвідклично зобов’язаний сплатити бенефіціару суму гарантії протягом 5 робочих / або банківських днів після дня отримання гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії (далі – вимога). Вимога надається бенефіціаром на поштову адресу гаранта та повинна бути отримана ним протягом строку дії гарантії. Вимога може бути передана через банк бенефіціара, який підтвердить автентичним SWIFT-повідомленням на SWIFT-адресу гаранта достовірність підписів та печатки бенефіціара (у разі наявності) на вимозі та повноваження особи (осіб), що підписала(и) вимогу (у разі, якщо гарантом є банк). Вимога повинна супроводжуватися копіями документів, засвідчених бенефіціаром та скріплених печаткою бенефіціара (у разі наявності), що підтверджують повноваження особи (осіб), що підписала(и) вимогу. Вимога повинна містити посилання на дату складання/видачі і номер цієї гарантії, а також посилання на одну з таких умов (підстав), що підтверджують невиконання принципалом своїх зобов’язань, передбачених його тендерною пропозицією: відкликання тендерної пропозиції принципалом після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; непідписання принципалом, який став переможцем тендеру, договору про закупівлю; ненадання принципалом, який став переможцем тендеру, забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією; ненадання принципалом, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі), у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону. 4. Строком дії гарантії є період з дати початку дії гарантії до дати закінчення дії гарантії (включно) або до настання однієї з таких подій залежно від того, що настане раніше: сплата бенефіціару суми гарантії; отримання гарантом письмової заяви бенефіціара про звільнення гаранта від зобов’язань за цією гарантією; отримання гарантом повідомлення принципала про настання однієї з обставин, що підтверджується відповідною інформацією, розміщеною на вебпорталі Уповноваженого органу, а саме: закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі); відкликання принципалом тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. 5. У разі дострокового звільнення гаранта від зобов’язань за цією гарантією заява бенефіціара про звільнення гаранта від зобов’язань за цією гарантією повинна бути складена в один з таких способів: на паперовому носії, підписана представником(ами) бенефіціара і скріплена печаткою бенефіціара (у разі наявності), що підтверджує повноваження особи (осіб), що підписала(и) заяву, шляхом надсилання на поштову адресу гаранта; у формі електронного документа, підписана представником(ами) бенефіціара з накладенням кваліфікованого електронного підпису представника(ів) бенефіціара та подана безпосередньо на електронну адресу гаранту разом із засвідченими кваліфікованим електронним підписом представника(ів) бенефіціара копіями документів, що підтверджують повноваження представника(ів) бенефіціара. 6. Зміни до цієї гарантії можуть бути внесені в установленому законодавством порядку, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії. 7. Ця гарантія надається виключно бенефіціару і не може бути передана або переуступлена будь-кому. Відносини за цією гарантією регулюються законодавством України. Зобов’язання та відповідальність гаранта перед бенефіціаром обмежуються сумою гарантії. Цю гарантію надано в формі електронного документа та підписано шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно (зазначається в разі, якщо гарантія надається в електронній формі). Уповноважена(ні) особа(и) (у разі складання гарантії на паперовому носії)__________________________________ (посада, підпис, прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) та печатка бенефіціара (у разі наявності)) Уповноважена(ні) особа(и) (у разі надання в електронній формі) ________________________________________ (посада, підпис, прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) та кваліфікований електронний підпис) 2.3. Вимоги до забезпечення тендерної пропозиції. 1. Ці Вимоги визначають обов’язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини першої статті 1 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – гарантія), банками, іншими фінансовими установами та страховими організаціями (далі – гарант). 2. Терміни, зазначені в цих Вимогах і формі забезпечення тендерної пропозиції (далі – форма), затвердженій цим наказом, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України “Про публічні закупівлі”, постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року N 639 “Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах” (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року N 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у формі, є обов’язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, його категорія; код банку (у разі наявності); адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; SWIFT-адреса гаранта (у разі, якщо гарантом є банк); 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: повне найменування – для юридичної особи; прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності) – для фізичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, його категорія – для принципала юридичної особи – резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків – для принципала фізичної особи – резидента (у разі наявності); серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, його категорія; адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти – словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року N 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи “PROZORRO”; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 11) у разі якщо надавачем гарантії є страхова організація, зазначається: назва договору, відповідно до якого надається гарантія, його номер та інші реквізити договору в разі їх наявності; ліцензія на здійснення страхової діяльності. 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 форми); вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності). 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії. 2.4. При внесенні учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії учасник завантажує в електронну систему закупівель електронну банківську гарантію, захищену електронно–цифровим підписом відповідальних осіб банку (з датою завантаження до завершення періоду прийому пропозицій). До файлу гарантії надаються: Банківська ліцензія; Докази повноважень посадової особи Банку. Надані документи повинні вільно відкриватися. Файли, для відкриття яких необхідне встановлення додаткового програмного забезпечення вважаються такими, що не надані Учасником. Документ підписаний КЕП підписом та печаткою є оригінальним документом. Файли підписані шляхом накладення КЕП повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify. Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпечення тендерної пропозиції або забезпечення тендерної пропозиції оформлені не у відповідності з умовами тендерної документації, відхиляються Замовником. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 10000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Умовами даної тендерної документації передбачено надання переможцем процедури закупівлізабезпечення виконання договору.Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю: 5 % від вартості договору у формі банківської гарантії. Забезпечення виконання договору вноситься учасником-переможцем не пізніше дати укладення договору про закупівлю. У випадку надання учасником забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді банківської гарантії, гарантія повинна відповідати наступним вимогам: гарантія має бути безвідкличною та безумовною. Розмір забезпечення банківської гарантії повинен становити суму рівну 5% від вартості договору. Якщо в гарантії буде вказано не точну цифру та/або формулювання, наприклад: «будь-яку суму, але не більше ХХХХ грн.», тощо, таку гарантію не буде прийнято Замовником. Серед переліку документів, подання яких Гаранту покладається на Бенефіціара для підтвердження своєї вимоги про сплату гарантійного забезпечення, не має бути документів, отримання (надання) яких залежить від волі інших осіб, а не виключно від Бенефіціара. Сплата Гарантом гарантійного забезпечення, не має передбачати від Бенефіціара та/або Принципала жодних додаткових зобов’язань перед будь-якою із Сторін. Сплата Гарантом гарантійного забезпечення, не має передбачати настання жодних додаткових обставин окрім невиконання або не належного виконання взятих Переможцем зобов’язань за договором про закупівлю. Термін дії банківської гарантії повинен бути не меншим від терміну дії договору та/або терміну виконання усіх зобов’язань Переможця (Принципал – в банківській гарантії) щодо виконання договору про закупівлю. Гарантія має забезпечувати виконання взятих Переможцем зобов’язань за договором про закупівлю. У разі невиконання або неналежного виконання (як повністю так і частково) Переможцем зобов'язання, забезпеченого гарантією, Бенефіціар має право протягом строку дії гарантії звернутися з вимогою до Гаранта про сплату коштів відповідно до її умов. Підставою заявлення вимог до Гаранта є настання гарантійного випадку, під яким розуміється факт порушення Принципалом зобов'язання, забезпеченого гарантією. Вимога Бенефіціара до Гаранта про сплату грошової суми відповідно до виданої ним гарантії пред'являється у письмовій формі. У вимозі до Гаранта або у доданих до неї документах Бенефіціар зазначає, у чому полягає порушення Принципалом основного зобов'язання, забезпеченого гарантією. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів із дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а у разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:80520000-5: Навчальні засоби
Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної банківської гарантії (далі - гарантія) (безвідкличної, безумовної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року N 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції»), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 Розділу ІІІ Тендерної документації, відшкодувати на рахунок Замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в тендерній документації. Банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим покриттям. Подати у складі пропозиції підтверджуючі документи від банківської установи, якою видана відповідна банківська гарантія. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: не може перевищувати 0,5 % очікуваної вартості закупівлі та складає 10 000,00 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. 2.2. Форма забезпечення тендерної пропозиції (обов’язкова до застосування учасниками при підготовці та поданні забезпечення тендерної проопзиції) ГАРАНТІЯN ________ (назва в разі необхідності) 1. Реквізити Дата видачі ______________ Місце складання ____________________ Повне найменування гаранта ____________ Повне найменування принципала _________ Найменування бенефіціара_______________ Сума гарантії ______________ Назва валюти, у якій надається гарантія ____________ Дата початку строку дії гарантії (набрання чинності) __________ Дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане___________ Номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі ________________ Інформація щодо тендерної документації ___________________ Відомості про договір, відповідно до якого видається гарантія банком / страховою організацією / фінансовою установою (у разі наявності) _____________ 2. Ця гарантія застосовується для цілей забезпечення тендерної пропозиції відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон). 3. За цією гарантією гарант безвідклично зобов’язаний сплатити бенефіціару суму гарантії протягом 5 робочих / або банківських днів після дня отримання гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії (далі – вимога). Вимога надається бенефіціаром на поштову адресу гаранта та повинна бути отримана ним протягом строку дії гарантії. Вимога може бути передана через банк бенефіціара, який підтвердить автентичним SWIFT-повідомленням на SWIFT-адресу гаранта достовірність підписів та печатки бенефіціара (у разі наявності) на вимозі та повноваження особи (осіб), що підписала(и) вимогу (у разі, якщо гарантом є банк). Вимога повинна супроводжуватися копіями документів, засвідчених бенефіціаром та скріплених печаткою бенефіціара (у разі наявності), що підтверджують повноваження особи (осіб), що підписала(и) вимогу. Вимога повинна містити посилання на дату складання/видачі і номер цієї гарантії, а також посилання на одну з таких умов (підстав), що підтверджують невиконання принципалом своїх зобов’язань, передбачених його тендерною пропозицією: відкликання тендерної пропозиції принципалом після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; непідписання принципалом, який став переможцем тендеру, договору про закупівлю; ненадання принципалом, який став переможцем тендеру, забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією; ненадання принципалом, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі), у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону. 4. Строком дії гарантії є період з дати початку дії гарантії до дати закінчення дії гарантії (включно) або до настання однієї з таких подій залежно від того, що настане раніше: сплата бенефіціару суми гарантії; отримання гарантом письмової заяви бенефіціара про звільнення гаранта від зобов’язань за цією гарантією; отримання гарантом повідомлення принципала про настання однієї з обставин, що підтверджується відповідною інформацією, розміщеною на вебпорталі Уповноваженого органу, а саме: закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі); відкликання принципалом тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. 5. У разі дострокового звільнення гаранта від зобов’язань за цією гарантією заява бенефіціара про звільнення гаранта від зобов’язань за цією гарантією повинна бути складена в один з таких способів: на паперовому носії, підписана представником(ами) бенефіціара і скріплена печаткою бенефіціара (у разі наявності), що підтверджує повноваження особи (осіб), що підписала(и) заяву, шляхом надсилання на поштову адресу гаранта; у формі електронного документа, підписана представником(ами) бенефіціара з накладенням кваліфікованого електронного підпису представника(ів) бенефіціара та подана безпосередньо на електронну адресу гаранту разом із засвідченими кваліфікованим електронним підписом представника(ів) бенефіціара копіями документів, що підтверджують повноваження представника(ів) бенефіціара. 6. Зміни до цієї гарантії можуть бути внесені в установленому законодавством порядку, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії. 7. Ця гарантія надається виключно бенефіціару і не може бути передана або переуступлена будь-кому. Відносини за цією гарантією регулюються законодавством України. Зобов’язання та відповідальність гаранта перед бенефіціаром обмежуються сумою гарантії. Цю гарантію надано в формі електронного документа та підписано шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно (зазначається в разі, якщо гарантія надається в електронній формі). Уповноважена(ні) особа(и) (у разі складання гарантії на паперовому носії)__________________________________ (посада, підпис, прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) та печатка бенефіціара (у разі наявності)) Уповноважена(ні) особа(и) (у разі надання в електронній формі) ________________________________________ (посада, підпис, прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) та кваліфікований електронний підпис) 2.3. Вимоги до забезпечення тендерної пропозиції. 1. Ці Вимоги визначають обов’язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини першої статті 1 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – гарантія), банками, іншими фінансовими установами та страховими організаціями (далі – гарант). 2. Терміни, зазначені в цих Вимогах і формі забезпечення тендерної пропозиції (далі – форма), затвердженій цим наказом, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України “Про публічні закупівлі”, постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року N 639 “Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах” (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року N 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у формі, є обов’язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, його категорія; код банку (у разі наявності); адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; SWIFT-адреса гаранта (у разі, якщо гарантом є банк); 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: повне найменування – для юридичної особи; прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності) – для фізичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, його категорія – для принципала юридичної особи – резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків – для принципала фізичної особи – резидента (у разі наявності); серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, його категорія; адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти – словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року N 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи “PROZORRO”; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 11) у разі якщо надавачем гарантії є страхова організація, зазначається: назва договору, відповідно до якого надається гарантія, його номер та інші реквізити договору в разі їх наявності; ліцензія на здійснення страхової діяльності. 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 форми); вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності). 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії. 2.4. При внесенні учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії учасник завантажує в електронну систему закупівель електронну банківську гарантію, захищену електронно–цифровим підписом відповідальних осіб банку (з датою завантаження до завершення періоду прийому пропозицій). До файлу гарантії надаються: Банківська ліцензія; Докази повноважень посадової особи Банку. Надані документи повинні вільно відкриватися. Файли, для відкриття яких необхідне встановлення додаткового програмного забезпечення вважаються такими, що не надані Учасником. Документ підписаний КЕП підписом та печаткою є оригінальним документом. Файли підписані шляхом накладення КЕП повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify. Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпечення тендерної пропозиції або забезпечення тендерної пропозиції оформлені не у відповідності з умовами тендерної документації, відхиляються Замовником. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад засвідчений уповноваженою особою учасника / або нотаріально / або іншим чином завірений. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни).
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
422 шт
Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 80520000-5 - Навчальні засоби (Дидактичні матеріали для комплектування кабінетів початкових класів «Нової української школи»: Комплект навчально-наочних засобів для навчання грамоти/письма (на магнітах); набір наочно-дидактичних матеріалів з іноземних мов (англійська); модель механічного годинника, настільна (24 години, годинна, хвилинна та секундна стрілки) дерев'яна; набір таблиць цифр і знаків на магнітах; набір геометричних тіл та фігур «Геометричні тіла з розгорткою»; танграм (дерево); терези з набором важків лабораторні; набір, що відображає частини цілого на крузі (на магнітах); набір інструменту для класу; колекція «Морське дно»; колекція «Корисні копалини та продукти їх переробки»; колекція «Склад ґрунтів»; гербарій «Рослини природних зон України»; глобус політичний; Україна. Фізична карта, м-б 1:1000000 (на картоні, на планках); фліпчарт)
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Опорний заклад «Мостиський заклад загальної середньої освіти № 1 І-ІІІ ступенів Мостиської міської ради Львівської області» 81300, Львівська обл., м. Мостиська, вул. Міцкевича, 7 Опорний заклад «Мостиський заклад загальної середньої освіти №2 І-ІІІ ступенів Мостиської міської ради Львівської області» 81300, Львівська обл., м. Мостиська, вул. Шевченка, 2 Ліцей № 3 м. Мостиська Мостиської міської ради Львівської області 81300, Львівська обл., м. Мостиська, вул. Сагайдачного, 9 Арламівськоволянський заклад загальної середньої освіти І-ІІ ступенів Мостиської міської ради Львівської області 81315, Львівська обл., Яворівський р-н., с. Арламівська Воля, вул. Березівка, 23 Берегівський заклад загальної середньої освіти І-ІІ ступенів Мостиської міської ради Львівської області 81334, Львівська обл., Яворівський р-н., с. Берегове, вул. Миру, 113 Філія «Годинівський заклад загальної середньої освіти І-ІІ ступенів-заклад дошкільної освіти» Опорного закладу «Мостиський заклад загальної середньої освіти № 2 І-ІІІ ступенів Мостиської міської ради Львівської області» 81301, Львівська обл., Яворівський р-н., с. Годині, вул. Івасюка, 46 Філія «Підлісецький заклад загальної середньої освіти І-ІІ ступенів – заклад дошкільної освіти Мостиської міської ради Львівської області» Опорного закладу «Мостиський заклад загальної середньої освіти № 2 І-ІІІ ступенів Мостиської міської ради Львівської області» 81373, Львівська обл., Яворівський р-н., с. Підліски, вул. Окружна, 1 Пнікутський заклад загальної середньої освіти І-ІІ ступенів Мостиської міської ради Львівської області 81362, Львівська обл., Яворівський р-н., с. Пнікут, вул. Миру, 125 Раденицький заклад загальної середньої освіти І-ІІ ступенів Мостиської міської ради Львівської області 81372, Львівська обл., Яворівський р-н., с. Раденичі, вул. Сонячна, 75 Стрілецький заклад загальної середньої освіти І-ІІ ступенів Мостиської міської ради Львівської області 81360, Львівська обл., Яворівський р-н., с. Стрілецьке, вул. Зелена, 4 Філія «Хоросницький заклад загальної середньої освіти І-ІІ ступенів Мостиської міської ради Львівської області» Опорного закладу «Твіржанський заклад загальної середньої освіти № 1 І-ІІІ ступенів- заклад дошкільної освіти Мостиської міської ради Львівської області» 81331, Львівська обл., Яворівський р-н., с. Хоросниця, вул. Центральна, 1 Філія «Мелешківський заклад загальної середньої освіти I ступеня» Опорного закладу «Малнівський заклад загальної середньої освіти I-III ступенів Мостиської міської ради Львівської області» 81310, Львівська обл., Яворівський р-н., с. Мелешки, вул. Широка, 94 Філія «Липниківський заклад загальної середньої освіти І-ІІ ступенів Мостиської міської ради Львівської області» Опорного закладу «Мостиський заклад загальної середньої освіти № 1 І-ІІІ ступенів Мостиської міської ради Львівської області» 81371, Львівська обл., Яворівський р-н., с. Липники, вул. Шевченка, 113 Опорний заклад «Твіржанський заклад загальної середньої освіти I-III ступенів – заклад дошкільної освіти» 81330, Львівська обл., Яворівський р-н., с. Твіржа, вул. Центральна, 71 Зав’язанцівський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Мостиської міської ради Львівської області 81384, Львівська обл., Яворівський р-н., с. Зав'язанці, вул. Центральна, 67а Опорний заклад «Крукеницький заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Мостиської міської ради Львівської області» 81364, Львівська обл., Яворівський р-н., с. Крукеничі, вул. Шевченка, 67 корпус 1 Опорний заклад «Малнівський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Мостиської міської ради Львівської області» 81310, Львівська обл., Яворівський р-н., с. Малнів, вул. Зелена 25а Соколянський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Мостиської міської ради Львівської області 81314, Львівська обл., Яворівський р-н., с. Соколя, вул. Центральна, 102 Чернівський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Мостиської міської ради Львівської області 81312, Львівська обл., Яворівський р-н., с. Черневе, вул. Шашкевича, 9 Гостинцівський заклад загальної середньої освіти І-ІІ ступенів Мостиської міської ради Львівської області 81332, Львівська обл., Яворівський р-н., с. Гостинцеве, вул. Центральна, 67 Старявський заклад загальної середньої освіти І-ІІ ступенів Мостиської міської ради Львівської області 81313, Львівська обл., Яворівський р-н., с. Старява, вул. О. Шибуньки, 3 Буховицький заклад загальної середньої освіти I ступеня Мостиської міської ради Львівської області 81363, Львівська обл., Яворівський р-н., с. Буховичі, вул. Tарасівка, 1 Зарічанський заклад загальної середньої освіти I ступеня Мостиської міської ради Львівської області 81335, Львівська обл., Яворівський р-н., с. Заріччя, вул. Лісова, 82/а Підгатський заклад загальної середньої освіти I ступеня Мостиської міської ради Львівської області 81332, Львівська обл., Яворівський р-н., с. Підгать, вул. Бережанська, 8, заклади освіти Мостиської міської ради Львівської області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2021
ДК 021:2015: 80520000-5 — Навчальні засоби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за поставлений товар здійснюється по безготівковому перерахунку протягом 15 робочих днів з моменту отримання Замовником Товару та належно оформлених товаро-супровідних документів (накладної, рахунка-фактури, тощо). | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 жовтня 2021 22:30 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 жовтня 2021 22:28 |
2-ТД-Дидактика.doc |
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-10-16-000185-c.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП "ТИЩУК ТАРАС ВАЛЕРІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3486414733
Дата подання: 19 листопада 2021 23:43
Дата подання: 19 листопада 2021 23:43
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 24 листопада 2021 17:12
рішення від 24.11.2021 № 26280.pdf
Дата публікації: 24 листопада 2021 17:11
Інформація про резолютивну частину рішення від 02.12.2021 № 26898.pdf
Дата публікації: 03 грудня 2021 14:39
рішення від 02.12.2021 № 26898.pdf
Дата публікації: 07 грудня 2021 13:27
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення Колегії No 26898-р/пк-пз від 02.12.2021 р., тендерним комітетои прийнято рішення пропозицію Учасника ФОП "КУЧЕРЕНКО ЮЛІЯ ІГОРІВНА" відхилити на підставі ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: «1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:
2) тендерна пропозиція учасника:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;»
Дата виконання рішення замовником: 08 грудня 2021 16:42
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 листопада 2021 16:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Д.Т.К-ІНВЕСТ" |
346 700,00
UAH з ПДВ
|
145 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ТИЩУК ТАРАС ВАЛЕРІЙОВИЧ" |
189 740,00
UAH з ПДВ
|
159 990,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАБІНЕТУС" |
216 960,00
UAH з ПДВ
|
160 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МЕЛЬНИК МАРІЯ ВАСИЛІВНА |
217 500,00
UAH з ПДВ
|
169 980,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "КУЧЕРЕНКО ЮЛІЯ ІГОРІВНА" |
327 840,00
UAH з ПДВ
|
322 510,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНТЕЛЕКТ-ПРАВО2" |
342 520,00
UAH з ПДВ
|
323 790,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "КУЧЕРЕНКО ЮЛІЯ ІГОРІВНА" #3233704025 |
Рішення скасоване |
322 510,00
UAH з ПДВ
|
08 грудня 2021 16:26
|
|
ТОВ "Д.Т.К-ІНВЕСТ" #41198201 |
Рішення скасоване |
145 000,00
UAH з ПДВ
|
08 грудня 2021 16:42
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 03 листопада 2021 00:00
|
ФОП "ТИЩУК ТАРАС ВАЛЕРІЙОВИЧ" #3486414733 |
Рішення скасоване |
159 990,00
UAH з ПДВ
|
08 грудня 2021 16:42
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 09 листопада 2021 00:00
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАБІНЕТУС" #42102007 |
Рішення скасоване |
160 000,00
UAH з ПДВ
|
08 грудня 2021 16:42
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 11 листопада 2021 00:00
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МЕЛЬНИК МАРІЯ ВАСИЛІВНА #2325013302 |
Рішення скасоване |
169 980,00
UAH з ПДВ
|
08 грудня 2021 16:42
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 13 листопада 2021 00:00
|
ФОП "КУЧЕРЕНКО ЮЛІЯ ІГОРІВНА" #3233704025 |
Рішення скасоване |
322 510,00
UAH з ПДВ
|
08 грудня 2021 16:42
|
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНТЕЛЕКТ-ПРАВО2" #41081133 |
Рішення скасоване |
323 790,00
UAH з ПДВ
|
08 грудня 2021 16:42
|
|
ТОВ "Д.Т.К-ІНВЕСТ" #41198201 |
Відхилено |
145 000,00
UAH з ПДВ
|
11 грудня 2021 22:38
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 10 грудня 2021 00:00
|
ФОП "ТИЩУК ТАРАС ВАЛЕРІЙОВИЧ" #3486414733 |
Відхилено |
159 990,00
UAH з ПДВ
|
14 грудня 2021 12:28
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 14 грудня 2021 00:00
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАБІНЕТУС" #42102007 |
Відхилено |
160 000,00
UAH з ПДВ
|
16 грудня 2021 14:13
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 16 грудня 2021 00:00
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МЕЛЬНИК МАРІЯ ВАСИЛІВНА #2325013302 |
Відхилено |
169 980,00
UAH з ПДВ
|
19 грудня 2021 23:52
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 18 грудня 2021 00:00
|
ФОП "КУЧЕРЕНКО ЮЛІЯ ІГОРІВНА" #3233704025 |
Відхилено |
322 510,00
UAH з ПДВ
|
20 грудня 2021 21:04
|
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНТЕЛЕКТ-ПРАВО2" #41081133 |
Відхилено |
323 790,00
UAH з ПДВ
|
21 грудня 2021 12:55
|
Інформація про відміну
Дата відміни
21 грудня 2021 12:55
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі