Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт прибудинкової території за адресою вул.Гагаріна, 28, м. Нововолинськ, Волинської області (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва») (Код ДК 021:2015:45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
279 863,00 UAH
UA-2021-10-15-001958-c 723fe7c992004b32b4631d94dbba8a0b
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бабичук Святослав Володимирович

+380679588204 bsv191179@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виробниче управління комунального господарства Нововолинської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03339331
Місцезнаходження: 45400, Україна , Волинська обл., місто Нововолинськ, вулиця Лісна 8
Контактна особа: Бабичук Святослав Володимирович
+380679588204
bsv191179@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 жовтня 2021 20:41
Звернення за роз’ясненнями: до 22 жовтня 2021 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 жовтня 2021 09:00
Початок аукціону: 29 жовтня 2021 13:48
Очікувана вартість: 279 863,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 399,32 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Тендерні пропозиції учасників повинні бути складені українською мовою. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Детальна інформація стосовно предмету закупівлі та інших вимог зазначено в тендерній документації, яка додається до оголошення
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт прибудинкової території за адресою вул.Гагаріна, 28, м. Нововолинськ, Волинської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45400, Україна, Волинська область, м. Нововолинськ, вул. Гагаріна, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи проводяться шляхом поетапної оплати на підставі типових форм: № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт» та № КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», оформлених належним чином, підписаних уповноваженими представниками Сторін та скріплених печатками Сторін протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів. Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 жовтня 2021 20:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 жовтня 2021 20:41
Проект договору.docx
15 жовтня 2021 20:41
Оголошення про закупівлю.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

клас наслідків
Дата подання: 16 жовтня 2021 14:30
Дата відповіді: 18 жовтня 2021 09:11
Шановний замовнику! який клас наслідків об'єкту по даній закупівлі?
Відповідь: Шановний замовнику!
Клас наслідків по об'єкту - СС1.
Дякуємо за запитання!
Досвід виконання
Дата подання: 21 жовтня 2021 16:09
Дата відповіді: 21 жовтня 2021 16:23
Доброго вечора! Дайте, будь ласка, відповіді на запитання: 1) Чи буде причиною для відхилення пропозиції учасника, якщо на Вашу вимогу щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, надати договір із Капітального ремонту/Реставрації території не житлового будинку із аналогічними роботами? 2) Чи буде причиною для відхилення пропозиції учасника, якщо на Вашу вимогу щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, надати договір із Поточного ремонту з аналогічними послугами/роботами? Дякую!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!
Надаємо відповіді на ваші запитання.
1. Капітальний ремонт не буде причиною відхилення.
2. Поточний ремонт буде причиною відхилення.
Дяуємо за запитання!

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 жовтня 2021 14:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "РЕКОНБУД" 232 315,00
UAH з ПДВ
179 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "МП Сантехмонтаж" 259 233,67
UAH з ПДВ
180 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 жовтня 2021 16:46
Електронний підпис
27 жовтня 2021 16:44
13. Досвід.pdf
27 жовтня 2021 16:44
4. Щодо ліцензії.pdf
27 жовтня 2021 16:44
13.3. Відгук 01-12-16.pdf
27 жовтня 2021 16:44
2. Вимоги. Додаток 2.pdf
27 жовтня 2021 16:44
8. Свідоцтво ПДВ.pdf
27 жовтня 2021 16:44
13.1. Відгук 17-Р.pdf
27 жовтня 2021 16:44
10. Наказ на директора.pdf
27 жовтня 2021 16:44
8. Витяг ПДВ.pdf
27 жовтня 2021 16:44
6. Витяг ЄДР.pdf
27 жовтня 2021 16:44
11. Захист довкілля.pdf
27 жовтня 2021 16:44
3. Згода з умовами.pdf
27 жовтня 2021 16:44
13.2. Відгук 14а.pdf

Публічні документи

26 жовтня 2021 16:10
Електронний підпис
26 жовтня 2021 16:06
лист згода.pdf
26 жовтня 2021 16:06
документи досвід2.pdf
26 жовтня 2021 16:06
проект договору.pdf
26 жовтня 2021 16:06
ліцензія.pdf
26 жовтня 2021 16:06
Наказ_керівник.pdf
26 жовтня 2021 16:06
цінова пропозиція.pdf
26 жовтня 2021 16:06
лист захист довкілля.pdf
26 жовтня 2021 16:06
дозвола.pdf
26 жовтня 2021 16:06
свідоцтво ПДВ.pdf
26 жовтня 2021 16:06
документи досвід1.pdf
26 жовтня 2021 16:06
довідка досвід.pdf
26 жовтня 2021 16:06
технічні вимоги.pdf
26 жовтня 2021 16:06
календарний графік.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "РЕКОНБУД"

ПП "МП Сантехмонтаж"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "РЕКОНБУД"
#35826032
Переможець 179 999,00
UAH з ПДВ
02 листопада 2021 11:55

Документи

02 листопада 2021 11:55
Електронний підпис
02 листопада 2021 11:47
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 листопада 2021 11:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "РЕКОНБУД"
#35826032
179 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 листопада 2021 11:55
Електронний підпис
02 листопада 2021 11:47
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 жовтня 2022 13:54
Електронний підпис укладений
29 грудня 2021 13:55
Додаткова угода _ 1 від 28.12.2021р.pdf зміни до договору
29 грудня 2021 13:52
Електронний підпис укладений
29 грудня 2021 09:46
дод.угода 1 від 28.12.2021 до дог.339.pdf зміни до договору
29 грудня 2021 09:43
Електронний підпис укладений
11 листопада 2021 08:18
договір укладений
11 листопада 2021 08:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв`язку із завершенням виконаних робіт у 2021 році та наявності фінансування, сторони погодили викласти п.4.1. договору в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 339
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Усунення технічної описки, що виникла під час підписання додаткової угоди № 1, а саме не вірно зазначено загальну суму договору. Календарний План-графік виконання робіт та План фінансування залишаються у версіє документа завантаженого 29.12.2021 об 09:43
Номер договору про закупівлю: 339
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 листопада 2021 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 179 999,00
UAH (в тому числі ПДВ 29 999,83 UAH)