Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання газонної трави з метою озеленення міста, код 03110000-5 Сільськогосподарські культури, продукція товарного садівництва та рослинництва ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник
Очікувана вартість
100 000,00 UAH
UA-2021-10-15-000480-c 087b3e973afa4f19bb23d1a110f4f3f2
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Інна Чорнокозинська

+380988009630 innakosh86@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Ладижинський комбінат комунальних підприємств" Ладижинської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34261117
Місцезнаходження: 24321, Україна , Вінницька обл., м. Ладижин, вул. К. Маркса, 4-а
Контактна особа: Інна Чорнокозинська
+380988009630
innakosh86@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 жовтня 2021 10:42
Звернення за роз’ясненнями: до 21 жовтня 2021 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 жовтня 2021 21:00
Очікувана вартість: 100 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03110000-5: Сільськогосподарські культури, продукція товарного садівництва та рослинництва


Оголошення розроблено відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі"( зі змінами). Терміни, які використовуються у цьому оголошенні, вживаються у значенні, наведеному в Законі. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Пропозиція учасника та усі документи, які передбачені Оголошенням та додатками до нього складаються українською мовою. Документи або копії документів, які надаються Учасником у складі пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1120 метри квадратні
Газонна трава
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 24321, Україна, Вінницька область, місто Ладижин, вулиця К.Маркса,4-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2021
ДК 021:2015: 03110000-5 — Сільськогосподарські культури, продукція товарного садівництва та рослинництва

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за наданні послуги здійснюється відповідно до ч.1 ст.49 Бюджетного кодексу України. Розрахунки, оплати проводяться Замовником по факту надходження бюджетних коштів у безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника після підписання Сторонами видаткової накладної та пред'явленого Постачальником рахунку на оплату товару (далі - рахунок) з відстроченням платежу протягом 365 календарних днів. Пiсляоплата 365 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 жовтня 2021 10:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 жовтня 2021 10:42
Додаток 4 Проект Договору.doc
15 жовтня 2021 10:42
Оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Добрий день, скажіть будь ласка можлива відстрочка платежу в 30 календарних днів?
Дата подання: 15 жовтня 2021 15:09
Дата відповіді: 18 жовтня 2021 08:32
Добрий день, скажіть будь ласка можлива відстрочка платежу в 30 календарних днів?
Відповідь: Доброго дня. Розрахунки, оплати проводяться Замовником по факту надходження бюджетних коштів, тому відстрочка платежу можлива протягом 365 калентдарних днів.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 жовтня 2021 21:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Евегрін 99 500,00
UAH з ПДВ
99 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 жовтня 2021 11:50
Електронний підпис
27 жовтня 2021 11:49
Лист-згода Додатку 2.pdf
27 жовтня 2021 11:49
Технічне завдання.pdf
27 жовтня 2021 11:49
Лист відгук (1).PDF
27 жовтня 2021 11:49
Гарантійний термін.pdf
27 жовтня 2021 11:49
Витяг з реєстру ПДВ (1).pdf
27 жовтня 2021 11:49
Цінова пропозиція.pdf
27 жовтня 2021 11:49
Проект Договору.PDF
27 жовтня 2021 11:49
Статут евегрін.pdf
27 жовтня 2021 11:49
Гарантійний лист 10 м2.pdf
27 жовтня 2021 11:49
Лист-згода ст.41.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Евегрін

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Евегрін
#41197370
Переможець 99 500,00
UAH з ПДВ
29 жовтня 2021 11:32

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 жовтня 2021 11:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Евегрін
#41197370
99 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 січня 2022 21:20
Електронний підпис укладений
08 листопада 2021 11:27
Договір поставки № 24.pdf укладений
08 листопада 2021 11:27

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
30 листопада 2021 10:38
99 500,00 UAH UA618201720344321008100047047
КП Ладижинський комб.комун.підпр.
UA053226690000026006300032140
ТОВ "ЕВЕРГIН"
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 листопада 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 99 500,00
UAH (в тому числі ПДВ 16 583,33 UAH)