Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розроблення проектної документації на капітальний ремонт мостового переходу через р. Болозівка в с. Садковичі на км 22+398 автомобільної дороги загального користування державного значення Т-14-15 Мостиська – Самбір – Борислав, Львівська область (ДК 021:2015: 45220000-5 – Інженерні та будівельні роботи)
Очікувана вартість
940 000,00 UAH
UA-2021-10-14-000106-c 2564cf873829466c876129c8b0483176
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Остапчук Ігор

380979348430 sad_tender_uo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25253009
Місцезнаходження: 79053, Україна , Львівська обл., Львів, Володимира Великого 54
Контактна особа: Остапчук Ігор
380979348430
sad_tender_uo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 жовтня 2021 11:15
Звернення за роз’ясненнями: до 23 жовтня 2021 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 жовтня 2021 09:00
Початок аукціону: 29 жовтня 2021 11:06
Очікувана вартість: 940 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


1) Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: міститься у Додатку № 3 до Документації спрощеної закупівлі (вимог до предмета закупівлі).
2) Кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: м. Львів, вул. Володимира Великого, 54 (Служба автомобільних доріг у Львівській області). Кількість та обсяг визначені Замовником у Додатку № 3 до документації.
3) Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв - Критерієм оцінки є ціна. Питома вага критерію «Ціна» становить 100%.
4) Вимоги до предмета закупівлі містяться у окремому файлі Документації спрощеної закупівлі (вимог до предмета закупівлі).
5) Проект договору міститься у Додатку № 4 Документації спрощеної закупівлі (вимог до предмета закупівлі).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Розроблення проектної документації на капітальний ремонт мостового переходу через р. Болозівка в с. Садковичі на км 22+398 автомобільної дороги загального користування державного значення Т-14-15 Мостиська – Самбір – Борислав, Львівська область (ДК 021:2015: 45220000-5 – Інженерні та будівельні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2022
ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник здійснює оплату за виконані роботи в межах фактичного надходження бюджетних коштів, на підставі актів виконаних робіт та кошторисів на виконання робіт, підписаних уповноваженими представниками Сторін та рахунків на оплату. Документи до оплати готує Виконавець і передає для підписання уповноваженому представнику Замовника. Замовник, при відсутності зауважень, підписує акти виконаних робіт в межах обсягу асигнувань. Замовник подає на оплату в органи Державного казначейства виконані роботи протягом 5 (п’яти) банківських днів з моменту фактичного надходження коштів Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 жовтня 2021 11:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ «ЕКСПЕРТНИЙ ЦЕНТР «ІНЖЕНЕРНІ СПОРУДИ» 924 000,00
UAH з ПДВ
606 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Експерт Проект Плюс" 918 000,00
UAH з ПДВ
803 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 жовтня 2021 14:21
Електронний підпис
26 жовтня 2021 14:20
1.15. Лист згода.pdf
26 жовтня 2021 14:20
16.Статут.pdf
26 жовтня 2021 14:20
1.19. Лист згода.jpg
26 жовтня 2021 14:20
3.Лист-згода Данилович.pdf
26 жовтня 2021 14:20
1.11. Свідоцтво Мусял.pdf
26 жовтня 2021 14:20
1.10.Лист згода.pdf
26 жовтня 2021 14:20
1.14. Свідоцтво Кузик.pdf
26 жовтня 2021 14:20
4.5.Акти до договору №11.pdf
26 жовтня 2021 14:20
2.Довідка ГІП.pdf
26 жовтня 2021 14:20
1.3.3. Лист-згода Коваль.pdf
26 жовтня 2021 14:20
1.4.2. Лист-згода Репіта.pdf
26 жовтня 2021 14:20
4.7.Лист-відгук .pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ «ЕКСПЕРТНИЙ ЦЕНТР «ІНЖЕНЕРНІ СПОРУДИ»

Товариство з обмеженою відповідальністю "Експерт Проект Плюс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ «ЕКСПЕРТНИЙ ЦЕНТР «ІНЖЕНЕРНІ СПОРУДИ»
#42595481
Переможець 606 000,00
UAH з ПДВ
01 листопада 2021 15:23

Документи

01 листопада 2021 15:22
Електронний підпис
01 листопада 2021 15:22
Протокол 180-уо від 01.11.21.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 листопада 2021 15:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ «ЕКСПЕРТНИЙ ЦЕНТР «ІНЖЕНЕРНІ СПОРУДИ»
#42595481
606 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 листопада 2021 15:22
Електронний підпис
01 листопада 2021 15:22
Протокол 180-уо від 01.11.21.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2024 15:21
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2023 13:56
ДУ 7 від 20.12.23_101-11-21с_ПРОД.pdf зміни до договору
20 грудня 2023 13:49
Електронний підпис зміни до договору
05 грудня 2023 11:41
ДД 6 до Договору 101-11-21с.pdf зміни до договору
05 грудня 2023 11:37
Електронний підпис зміни до договору
28 квітня 2023 11:33
ДД 5 від 28.04.23_79-09-21_прод.pdf зміни до договору
28 квітня 2023 11:32
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2022 15:53
ДД 4 до Договору 101-11-21с від 26.12.22.pdf зміни до договору
27 грудня 2022 15:51
Електронний підпис зміни до договору
26 липня 2022 11:04
ДУ 2 до Договору 101-11-21с.pdf зміни до договору
26 липня 2022 11:03
Електронний підпис укладений
09 листопада 2021 11:02
Договір 101-11-21с від 08.11.21.pdf укладений
09 листопада 2021 10:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 липня 2022
Дата публікації змін до договору:
26 липня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», Указу Президента України від 14.03.2022 №133/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», Указу Президента України від 18.04.2022 №259/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» » та Указом Президента України від 17.05.2022 №341/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», довідки Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 №2024/02.0-7.1 та на підставі п.4 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі", керуючись п.8.2., п.8.4. Договору №101-11/21с від 08.11.2021 (далі – Договір) та враховуючи лист виконавця від 15.07.2022 №01-1507/22-01
Номер договору про закупівлю: 101-11/21с
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 101-11/21с
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 квітня 2023
Дата публікації змін до договору:
28 квітня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з прийняттям рішення уповноваженим органом Замовника (Наказ Державного агентства відновлення та розвитку інфраструктури України від 31.03.2023 № Н-127/08-02) 05.04.2023 до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань були внесені зміни, сторони дійшли згоди змінити найменування, з Служби автомобільних доріг у Львівській області на Службу відновлення та розвитку інфраструктури у Львівській області.
Номер договору про закупівлю: 101-11/21с
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
05 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 101-11/21с
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 101-11/21с
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2024
Сума оплати за договором: 606 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 101 000,00 UAH)