Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Впровадження АСКОЕ побут (з лічильниками ел.енергії з PLS модулем), п 2.49 Інвестиційної програми) код ДК 021-2015 «31230000-7 – Частини електророзподільної чи контрольної апаратури».
Introduction of ASKOE household (with electricity meters with PLS module), item 2.49 Investment program) code 021-2015 31230000-7 - Parts of electrical distribution or control apparatus »
Introduction of ASKOE household (with electricity meters with PLS module), item 2.49 Investment program) code 021-2015 31230000-7 - Parts of electrical distribution or control apparatus »
Очікувана вартість
6 831 298,80 UAH
UA-2021-10-14-000078-c ● 8aaa02b718e74160bd3e99b0ecd1da6d
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПРИДНІПРОВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081237 |
Місцезнаходження: | 49600, Україна , Дніпропетровська область обл., Дніпро, 49602, Дніпропетровська обл., місто Дніпро, ПРОСПЕКТ ДМИТРА ЯВОРНИЦЬКОГО, будинок 108 |
Контактна особа: |
Поляков Олександр Геннадійович 380567930372 A.Poliakov@dp.uz.gov.ua |
Додаткові контактні особи: |
Погорілий Віктор Вадимович (056) 793-08-17 v.pogoreliy@dp.uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Public joint stock company "Ukrainian Railways" regional branch "Prydniprovska railway" of JSC "Ukrzaliznytsia" . |
National ID: | 40081237 |
Contact point: |
Aleksandr Poliakov 380567930372 A.Poliakov@dp.uz.gov.ua |
Additional contacts: |
Pogoriliy Viktor Vadymovych (056) 793-08-17 v.pogoreliy@dp.uz.gov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 14 жовтня 2021 10:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 листопада 2021 20:00 |
Початок аукціону: | 07 грудня 2021 14:18 |
Очікувана вартість: | 6 831 298,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 34 156,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Цією тендерною документацією Замовник вимагає від переможця процедури закупівлі внесення ним шляхом завантаження в електронну систему забезпечення виконання договору (договірне забезпечення) у формі електронної банківської гарантії, оформленої у відповідності до вимог чинного, на момент оформлення такої, законодавства не пізніше дати укладення договору про закупівлю у розмірі 1 % від вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору надається Переможцем торгів у вигляді безумовної, безвідкличної електронної банківської гарантії з накладанням КЕП (кваліфікованого електронного підпису) гаранта. Банківська гарантія повинна бути чинною з дати її видачі та мати строк дії на весь строк дії договору та перевищувати строк дії договору на 3 (три) місяці. Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Наказу Мінекономіки «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» від 14.12.2020 № 2628, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за N 275/35897. Текст банківської гарантії не може містити умов про зменшення відповідальності Гаранта в будь якому випадку (окрім випадку прострочення подання вимоги). Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію повинні бути документально підтверджені (установчими документами банку, ліцензіями, протоколом правління, довіреністю, тощо). Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання наступних обставин: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю Забезпечення виконання договору про закупівлю не повертається Постачальнику та підлягає перерахуванню на рахунок Замовника: 1) у разі відмови Постачальника від здійснення надання поставки товару передбачених договором про закупівлю; та/або 2) у разі прострочення строків поставки товару встановлених договором. та/або 3) невиконання та/ або неналежного виконання Постачальником своїх зобов'язань за Договором. Кошти які надійшли як забезпечення виконання договору, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, перераховуються на рахунок Замовника. |
Publication date: | 14 жовтня 2021 10:36 |
Enquiries until: | 06 листопада 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 12 листопада 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 16 листопада 2021 20:00 |
Information
Estimated total value: | 6 831 299 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 34 157 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31230000-7: Частини електророзподільної чи контрольної апаратури
Scope of the procurement
Замовник, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг – 1 комплект. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг – на умовах DDP (згідно з INCOTERMS 2010) зі складу ПОСТАЧАЛЬНИКА на склад ПОКУПЦЯ за адресою: 69061 Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Аваліані, 2-в. Структурний підрозділ “Запорізька дистанція електропостачання” регіональної філії «Придніпровська залізниця» акціонерного товариства «Українська залізниця». Цінова пропозиція учасника не платника ПДВ не повинна перевищувати орієнтовну вартість закупівлі без урахування ПДВ. Джерело фінансування закупівлі – Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Мова(мови), якою(якими) повинні готуватися тендерні пропозиції – українська мова, або інша мова при наявності належним чином завіреного перекладу на українську мову.
Розгорнути
Згорнути
The customer who carries out activities in certain areas of management. The number of goods or the volume of work or services - 1 set. Place of delivery of goods or place of performance of works or provision of services - on the terms of DDP (according to INCOTERMS 2010) from the SUPPLIER's warehouse to the BUYER's warehouse at the address: 69061 Zaporizhia region, Zaporizhia, street Avaliani, 2nd c. Structural subdivision “Zaporizhzhya distance of power supply” of the regional branch “Prydniprovska Zaliznytsia” of the joint-stock company “Ukrainian Railway”. The price offer of the participant who is not a VAT payer should not exceed the approximate cost of purchase without VAT. Source of financing the purchase - Own budget (funds from the economic activity of the enterprise). Language (languages) in which the tender proposals should be prepared - Ukrainian language, or another language in the presence of a duly certified translation into Ukrainian.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комп.
Впровадження АСКОЕ побут (з лічильниками ел.енергії з PLS модулем), п 2.49 Інвестиційної програми) код ДК 021-2015 «31230000-7 – Частини електророзподільної чи контрольної апаратури».
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 31230000-7 — Частини електророзподільної чи контрольної апаратури
Introduction of ASKOE household (with electricity meters with PLS module), item 2.49 Investment program) code 021-2015 31230000-7 - Parts of electrical distribution or control apparatus »
CPV: 31230000-7
Період постачання:
по 28 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | оплата за товар здійснюється Покупцем по факту постачання товару на підставі підписаних актів приймання-передачі товару, в строк не менше 45 банківських днів з дати реєстрації податкової накладної в системі електронного адміністрування податку на додану вартість, та не пізніше 20.01.2022. Датою отримання товару вважається дата підписання уповноваженими представниками сторін акту приймання-передачі товару, оформленого належним чином | Пiсляоплата | 45 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 листопада 2021 14:03 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 листопада 2021 14:02 |
інформаційний лист зміни 1.docx | |
08 листопада 2021 14:02 |
Додаток 3 Зміни.docx | |
14 жовтня 2021 10:33 |
Оголошення англ..JPG | |
14 жовтня 2021 10:33 |
ТД.doc | |
14 жовтня 2021 10:33 |
Додаток 4.doc | |
14 жовтня 2021 10:33 |
Додаток 1.doc |
08 листопада 2021 14:03 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
08 листопада 2021 14:02 |
інформаційний лист зміни 1.docx
|
|||
08 листопада 2021 14:02 |
Додаток 3 Зміни.docx
|
|||
14 жовтня 2021 10:33 |
Оголошення англ..JPG
|
|||
14 жовтня 2021 10:33 |
ТД.doc
|
|||
14 жовтня 2021 10:33 |
Додаток 4.doc
|
|||
14 жовтня 2021 10:33 |
Додаток 1.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Стосовно вимог зазначених в Додатку 3 «Технічна специфікація»
Дата подання: 01 листопада 2021 12:58
Дата відповіді: 04 листопада 2021 09:56
Доброго дня!
Просимо Вас звернути увагу, що згідно зазначених вимог в тендерній документації та вимог до технічної частини зазначених в Додатку 3 «Технічна специфікація» вказано наступні вимоги:
1.2 Лічильник однофазний багатотарифний з PLC модулем - Максимальний струм - 100 А
В даному пункті не вказано інтервал струмів. Просимо Вас надати дану інформацію та розглянути питання по зменшенню максимального струму з 100А на 60А з огляду на те, що максимальний струм 60А достатній для більшості обсягу споживачів, дана характеристика є стандартною для однофазних лічильників даного типу, а також дозволить зменшити ціну лічильника.
В пункті 1.3 Лічильник трифазний багатотарифний з PLC модулем в комплектації лічильника зазначено Трансформатор струму TORN-0,66-0,5 S 505/5 або еквівалент – всього 39 шт. Звертаємо вашу увагу, що трансформаторів 505/5 – не існує, це зумовлено особливостями конструкції, можливо на увазі малось TORN-0,66-0,5 S 500/5 ?
Просимо внести відповідні зміни до умов технічної специфікації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: зміни до Додатку 3 «Технічна Специфікація» по закупівлі Впровадження АСКОЕ побут (з лічильниками ел.енергії з PLS модулем), п 2.49 Інвестиційної програми код ДК 021-2015 «31230000-7 – Частини електророзподільної чи контрольної апаратури» будуть внесені та опубліковані найближчим часом.
Стосовно вимог зазначених в Додатку 3 «Технічна специфікація»
Дата подання: 03 листопада 2021 16:12
Дата відповіді: 05 листопада 2021 13:15
Для забезпечення можливості опитування лічильників вправаджувальною АСКОЕ надати протокол зчитування на всіх рівнях існуючого програмного комплексу АСКОЕ АТ «Укрзалізниця»
Відповідь: відповідь, а саме: згідно Додатку 3 «Технічна Специфікація» по закупівлі Впровадження АСКОЕ побут (з лічильниками ел.енергії з PLS модулем), п 2.49 Інвестиційної програми код ДК 021-2015 «31230000-7 – Частини електророзподільної чи контрольної апаратури» передбачена вимога до предмету закупівлі щодо забезпечення можливості опитування лічильників існуючою автоматизованою системою комерційного обліку електроенергії (АСКОЕ) АТ «Укрзалізниця» (наявність протоколу зчитування на всіх рівнях програмного комплексу АСКОЕ АТ «Укрзалізниця» або забезпечити впровадження нового протоколу зчитування спільно з розробником програмного забезпечення АСКОЕ АТ «Укрзалізниця» за свій рахунок). Контактна особа (з технічних питань) для надання довідок: Погорілий Віктор Вадимович т.(056) 793-08-17, v.pogoreliy@dp.uz.gov.ua.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 29 листопада 2021
Найменування: | РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПРИДНІПРОВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081237 |
Місцезнаходження: | 49600, Україна, Дніпропетровська область обл., Дніпро, 49602, Дніпропетровська обл., місто Дніпро, ПРОСПЕКТ ДМИТРА ЯВОРНИЦЬКОГО, будинок 108 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ ЕКСІМ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "АЛБАТ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 грудня 2021 14:41
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АЛБАТ" |
6 788 608,56
UAH з ПДВ
|
6 788 608,56
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ ЕКСІМ" |
6 810 990,00
UAH з ПДВ
|
6 810 990,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АЛБАТ" #31111009 |
Переможець |
6 788 608,56
UAH з ПДВ
|
09 грудня 2021 11:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 січня 2022 13:44
|
Звіт UA-2021-10-14-000078-c.pdf | укладений |
24 січня 2022 13:44
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2021 13:19
|
21823.PDF | укладений |
28 грудня 2021 13:19
|