Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЕЗПЕЧНА ТА ІННОВАЦІЙНА ОСВІТА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 19139858 |
Місцезнаходження: | 49127, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул.Автопаркова, будинок 7 |
Контактна особа: |
Олександр Риндін +380980692098 kp.bio@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 жовтня 2021 21:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 листопада 2021 00:01 |
Початок аукціону: | 15 листопада 2021 13:17 |
Очікувана вартість: | 3 256 699,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 16 283,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | безвідклична та безумовна електронна банківська гарантія |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 16200 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 листопада 2021 21:24 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
04 листопада 2021 20:54 |
Протокол 04_11-15тд.jpg | |
04 листопада 2021 20:54 |
Тендерна документація нова редакція2.docx | |
28 жовтня 2021 19:23 |
Протокол 28_10-15тд.jpg | |
13 жовтня 2021 21:23 |
Додаток_6_Проект договору.docx | |
13 жовтня 2021 21:23 |
Додаток_3_Технічна специфікація ЛПВФП.pdf |
04 листопада 2021 21:24 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
04 листопада 2021 20:54 |
Протокол 04_11-15тд.jpg
|
|||||||||
04 листопада 2021 20:54 |
Тендерна документація нова редакція2.docx
|
|||||||||
28 жовтня 2021 19:23 |
Протокол 28_10-15тд.jpg
|
|||||||||
13 жовтня 2021 21:23 |
Додаток_6_Проект договору.docx
|
|||||||||
13 жовтня 2021 21:23 |
Додаток_3_Технічна специфікація ЛПВФП.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-07-01-000061 ● bf3fc154fcbe4f47ac452b0ec2708aed
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 липня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 липня 2022 14:53 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
01.07.2022 № 10-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 01.07.2022.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 01.07.2022 № 10-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель
№ 5 UA-2021-10-13-012231-b 13.10.2021
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-07-01 16:19:40
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом "Електромонтажні роботи (Реконструкція приміщення КЗО "ЛПВФП ПРИ УМСФ" ДМР: Система пожежної сигналізації, система оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей у приміщенні Комунального закладу освіти "Ліцей митно-податкової справи з посиленою військово-фізичною підготовкою при Університеті митної справи та фінансів" ДМР за адресою: м. Дніпро, вул. Космодромна, 7, код ЄДРПОУ 36574474 з монтажем (реконструкція). Корегування) (ДК 021:2015: 45310000-3 - електромонтажні роботи)" та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України "Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні", частини п'ятої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань.
Пропонуємо пояснити, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обгрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-07-14 11:02:05
Пояснення Замовника
Замовник КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЕЗПЕЧНА ТА ІННОВАЦІЙНА ОСВІТА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ розпочав закупівлю UA-2021-10-13-012231-b.
Розрахунок очікуваної вартості, обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено у відповідності до проектно-кошторисної документації, яка пройшла експертизу.
Надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: mti.dp.ua.
Надання інформації про усунення порушення замовником
АРГУМЕНТОВАНІ ЗАПЕРЕЧЕННЯ ДО ВИСНОВКУ Зауваження: За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що на порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій. Заперечення Замовника: Тендерна документація Замовника КП «Безпечна та інноваційна освіта» ДМР розроблена відповідно до «Примірної тендерної документації», яка затверджена наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.04.2016р. № 680. Зокрема, п. 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника повністю відповідають п. 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Примірної тендерної документації. Зауваження: Моніторингом також встановлено, що тендерна пропозиція учасника ТОВ «ДСПП» не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та умовами ТД Замовника. Так, відповідно до вимог пунктів 1 та 5 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД Замовник на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» зобов’язав учасників надати у складі своїх тендерних пропозицій «довідку, складену у довільній формі, у якій зазначається інформація щодо наявності у Учасника відповідної матеріально-технічної бази, яка є у власності Учасника чи така, що використовується Учасником на договірних засадах (офіс, необхідне комп’ютерне та інше обладнання) в тому числі зазначається інформація про наявність транспорту, офісу та / або складських / виробничих приміщень Учасника, адреса (-си) / контактні телефони офісу та / або складських / виробничих приміщень учасника». Учасник ТОВ «ДСПП» у складі тендерної пропозиції вищезазначену довідку не надало, чим порушило умови пунктів 1 та 5 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД Замовника. Заперечення Замовника: У складі тендерної пропозиції ТОВ «ДСПП» наданий документ Вих. №Т-012231/016 від 03.11.2021 р. «Довідка про матеріально-технічну базу» (файл ЛПВФП UA-2021-10-13-012231-b.pdf). Також відповідно до вимог пунктів 1 та 5 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД Замовник на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» зобов’язав учасників надати у складі своїх тендерних пропозицій «довідку на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) у довільній формі, де Учасник зазначає інформацію про чисельність та кваліфікацію персоналу (із обов’язковим зазначенням П.І.Б.), що планується до залучення для виконання робіт відповідно до предмета закупівлі». ТОВ «ДСПП» у складі тендерної пропозиції вищезазначену довідку не надало, чим порушило умови пунктів 1 та 5 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД Замовника. Заперечення Замовника: У складі тендерної пропозиції ТОВ «ДСПП» наданий документ Вих. №Т-012231/020 від 03.11.2021 р. «Довідка про чисельність та кваліфікацію персоналу» (файл ЛПВФП UA-2021-10-13-012231-b.pdf). Відповідно до вимог пункту 5 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД «учасник повинен мати у своєму штаті особу, відповідальну за роботи (керівник робіт). Вказати П.І.Б. та контактний телефон такої відповідальної особи». На порушення вищевикладених вимог ТОВ «ДСПП» не вказало в тендерній пропозиції контактний телефон особи, відповідальної за роботи (керівника робіт). Заперечення Замовника: У складі тендерної пропозиції ТОВ «ДСПП» наданий документ Вих. №Т-012231/022 від 03.11.2021 р. «Довідка про відповідальну особу» (файл ЛПВФП UA-2021-10-13-012231-b.pdf). Відповідно до вимог пунктів 1 та 5 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД Замовник на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» зобов’язав учасників надати «довідку, що містить інформацію про наявність в Учасника досвіду виконання аналогічного(-их) договору(-ів), укладених не раніше 2019 року». ТОВ «ДСПП» у складі тендерної пропозиції вищезазначену довідку не надало, чим порушило умови пунктів 1 та 5 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД Замовника. Заперечення Замовника: У складі тендерної пропозиції ТОВ «ДСПП» наданий документ Вих. №Т-012231/026 від 03.11.2021 р. «Довідка про досвід» (файл ЛПВФП UA-2021-10-13-012231-b.pdf). Проте, Замовник на порушення вимог абзаців першого та другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ДСПП» як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону, визнав його переможцем торгів та уклав з ним Договір про закупівлю. Заперечення Замовника: Замовник не мав підстав для відхилення тендерної пропозицію учасника ТОВ «ДСПП» як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону та визнав його переможцем торгів та уклав з ним Договір про закупівлю повністю правомірно. Зауваження: Моніторингом також встановлено, що учасник ТОВ «ДСПП» не відповідає вимогам до учасника, встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону. Так, відповідно до вимог пункту 5 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати інформаційний лист довільній формі «з посиланням на конкретний пункт (частину, розділ) Статуту, що підтверджує можливість здійснення господарської діяльності юридичної особи за даним предметом закупівлі». Учасник ТОВ «ДСПП» у складі тендерної пропозиції відповідного листа не надало, чим не дотримало вищезазначену вимогу ТД. Заперечення Замовника: У складі тендерної пропозиції ТОВ «ДСПП» наданий документ Вих. №Т-012231/030 від 03.11.2021 р. «Інформаційний лист положення Статуту» (файл ЛПВФП UA-2021-10-13-012231-b.pdf). Також відповідно до вимог пункту 5 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати «інформацію у довільній формі про форму оподаткування учасника». ТОВ «ДСПП» таку інформацію у складі тендерної пропозиції не надало, тобто порушило відповідну вимогу ТД. Заперечення Замовника: У складі тендерної пропозиції ТОВ «ДСПП» наданий документ Вих. №Т-012231/031 від 03.11.2021 р. «Інформаційний лист про форму оподаткування» (файл ЛПВФП UA-2021-10-13-012231-b.pdf). Відповідно до умов пункту 2 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» ТД «до кінцевої вартості тендерної пропозиції включаються усі витрати Учасника, в тому числі прямі витрати, накладні витрати, витрати сторонніх організацій та прибуток, який Учасник планує одержати при виконанні договору. Учасник надає гарантійний лист, що до кінцевої вартості тендерної пропозиції включені всі витрати, визначені попереднім абзацом». Тендерна пропозиція учасника ТОВ «ДСПП» не містить вищезазначеного листа, що порушує вимоги пункту 2 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» ТД. Заперечення Замовника: У складі тендерної пропозиції ТОВ «ДСПП» наданий документ Вих. №Т-012231/056 від 03.11.2021 р. «Гарантійний лист щодо вартості» (файл ЛПВФП UA-2021-10-13-012231-b.pdf). Також відповідно до умов пункту 2 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» ТД «учасник надає гарантійний лист, що усі документи, подані ним у складі тендерної пропозиції, не містять ознак підроблення, є дійсними, отримані та/або складені відповідно до умов чинного законодавства України». Вищезазначений гарантійний лист у складі тендерної пропозиції ТОВ «ДСПП» відсутній, що порушує умови ТД в цій частині. Заперечення Замовника: У складі тендерної пропозиції ТОВ «ДСПП» наданий документ Вих. №Т-012231/057 від 03.11.2021 р. «Гарантійний лист про ознаки підроблення» (файл ЛПВФП UA-2021-10-13-012231-b.pdf). Відповідно до вимог пункту 4 розділу VІ «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» ТД «учасник для підтвердження повноважень щодо підпису договору за результатами процедури закупівлі у складі пропозиції має надати інформаційну довідку, складену в довільній формі, про уповноважену особу Учасника на підписання договору за результатами процедури закупівлі… та довідку, складену згідно Додатку 4, щодо надання згоди уповноваженою особою, яка підписуватиме договір, на оброблення персональних даних». Учасник ТОВ «ДСПП» у складі тендерної пропозиції відповідні довідки не надало, чим не дотримало вимоги пункту 4 розділу VІ «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» ТД. Заперечення Замовника: У складі тендерної пропозиції ТОВ «ДСПП» наданий документ Вих. №Т-012231/060 від 03.11.2021 р. «Довідка про уповноважену особу договір» (файл ЛПВФП UA-2021-10-13-012231-b.pdf). Вих. №Т-012231/063 від 03.11.2021 р. «Довідка про персональні дані» (файл ЛПВФП UA-2021-10-13-012231-b.pdf). Відповідно до вимог пункту 4 розділу VІ «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» ТД учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати «довідку, складену в довільній формі, про відсутність або наявність Статутних (або іншого установчого документу) обмежень щодо права уповноваженої особи Учасника на підписання договору на суму наданої пропозиції». Відповідна довідка у складі тендерної пропозиції ТОВ «ДСПП» відсутня, що порушує вищезазначені умови ТД. Заперечення Замовника: У складі тендерної пропозиції ТОВ «ДСПП» наданий документ Вих. №Т-012231/062 від 03.11.2021 р. «Довідка щодо обмежень» (файл ЛПВФП UA-2021-10-13-012231-b.pdf). Відповідно до умов пункту 4 розділу VІ «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» ТД учасники у складі своєї пропозиції мають надати гарантійний лист із гарантією виконання робіт у відповідності до вимог статей 23 та 49 Бюджетного кодексу України. Тендерна пропозиція учасника ТОВ «ДСПП» не містить такого гарантійного листа, що порушує умови пункту 4 розділу VІ «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» ТД. Заперечення Замовника: У складі тендерної пропозиції ТОВ «ДСПП» наданий документ Вих. №Т-012231/064 від 03.11.2021 р. «Гарантійний лист щодо бюджетного кодексу» (файл ЛПВФП UA-2021-10-13-012231-b.pdf). Також згідно з вимогами пункту 4 розділу VІ «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» ТД «учасник у складі своєї пропозиції надає гарантійний лист з інформацією про, те що у разі відсутності (затримки) фінансування замовника, учасник погоджується виконати роботи з відстрочкою платежу, на строк до 120 календарних днів з моменту надання замовником листа-повідомлення про відсутність (затримку) фінансування». ТОВ «ДСПП» у складі тендерної пропозицій не надало гарантійного листа з відповідною інформацією, чим не дотримало вимоги ТД в цій частині. Заперечення Замовника: У складі тендерної пропозиції ТОВ «ДСПП» наданий документ Вих. №Т-012231/065 від 03.11.2021 р. «Гарантійний лист щодо відстрочки» (файл ЛПВФП UA-2021-10-13-012231-b.pdf). Згідно з вимогами пункту 4 розділу VІ «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» ТД «учасник закупівлі зобов’язаний надати документ у довільній формі, який інформує позицію Учасника закупівлі щодо порядку змін умов договору про закупівлю згідно зазначених вище умов та у відповідності до положень статті 188 Господарського кодексу України». Учасник ТОВ «ДСПП» не надало вищезазначеного документу, чим порушило умови пункту 4 розділу VІ «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» ТД. Заперечення Замовника: У складі тендерної пропозиції ТОВ «ДСПП» наданий документ Вих. №Т-012231/067 від 03.11.2021 р. «Інформаційний лист щодо ст. 188 ГКУ» (файл ЛПВФП UA-2021-10-13-012231-b.pdf). Враховуючи вищенаведене, тендерна пропозиція учасника ТОВ «ДСПП» підлягала відхиленню на підставі абзаців першого та третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону. Натомість Замовник визнав ТОВ «ДСПП» переможцем процедури відкритих торгів та уклав з ним Договір про закупівлю. Заперечення Замовника: Тендерна пропозиція учасника ТОВ «ДСПП» не підлягала відхиленню на підставі абзаців першого та третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону. Замовник визнав ТОВ «ДСПП» переможцем процедури відкритих торгів та уклав з ним Договір про закупівлю повністю правомірно. Зауваження: Моніторингом також встановлено, що тендерна пропозиція учасника ТОВ «ДСПП» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі ТД. Так, згідно з вимогами пункту 5 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД учасники у складі своєї пропозиції мають надати «гарантійний лист про можливість виконати роботи на умовах та у строки визначені цією тендерною документацією згідно технічного завдання Замовника (Додаток 3 до тендерної документації)». На порушення зазначеної вимоги учасник ТОВ «ДСПП» такого гарантійного листа або іншого документа з відповідною інформацією не надало. Заперечення Замовника: У складі тендерної пропозиції ТОВ «ДСПП» наданий документ Вих. №Т-012231/019 від 03.11.2021 р. «Гарантійний лист про умови та строки» (файл ЛПВФП UA-2021-10-13-012231-b.pdf). Згідно з вимогами пункту 6 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати «лист-гарантію, що складові системи при транспортуванні будуть упаковані належним чином відповідно до умов чинного законодавства України, зокрема способом, що забезпечить безпеку оточуючих». У складі тендерної пропозиції ТОВ «ДСПП» відповідний лист відсутній, що порушує умови ТД в цій частині. Заперечення Замовника: У складі тендерної пропозиції ТОВ «ДСПП» наданий документ Вих. №Т-012231/049 від 03.11.2021 р. «Гарантійний лист про упаковку» (файл ЛПВФП UA-2021-10-13-012231-b.pdf). Згідно з вимогами пункту 6 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати довідку, що містить відомості про учасника (складену згідно форми, наведеної у Додатку 5 до ТД). ТОВ «ДСПП» у складі тендерної пропозиції таку довідку не надало, чим порушило вищезазначену вимогу ТД. Заперечення Замовника: У складі тендерної пропозиції ТОВ «ДСПП» наданий документ Вих. №Т-012231/052 від 03.11.2021 р. «Відомості про учасника» (файл ЛПВФП UA-2021-10-13-012231-b.pdf). Згідно з вимогами пункту 6 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати гарантійний лист «щодо відповідності робіт, що пропонує Учасник у тендерній пропозиції, технічним та якісним вимогам, зазначеним Замовником у тендерній документації». Проте у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ДСПП» відповідний лист відсутній, що порушує умови ТД в цій частині. Заперечення Замовника: У складі тендерної пропозиції ТОВ «ДСПП» наданий документ Вих. №Т-012231/052 від 03.11.2021 р. «Гарантійний лист про відповідність робіт» (файл ЛПВФП UA-2021-10-13-012231-b.pdf). Також згідно з вимогами пункту 6 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД «учасник у складі своєї пропозиції подає гарантійний лист про можливість забезпечення доставки складових системи відповідними транспортними засобами за вказаними Замовником адресами». ТОВ «ДСПП» у складі тендерної пропозиції такий лист не надало, чим не дотримало вищезазначену вимогу ТД. Заперечення Замовника: У складі тендерної пропозиції ТОВ «ДСПП» наданий документ Вих. №Т-012231/055 від 03.11.2021 р. «Гарантійний лист про доставку» (файл ЛПВФП UA-2021-10-13-012231-b.pdf). Зважаючи вищенаведене, тендерна пропозиція учасника ТОВ «ДСПП» підлягала відхиленню на підставі абзаців першого та другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону. Проте Замовник визнав ТОВ «ДСПП» переможцем процедури відкритих торгів та уклав з ним Договір про закупівлю. Заперечення Замовника: Тендерна пропозиція учасника ТОВ «ДСПП» не підлягала відхиленню на підставі абзаців першого та другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону. Замовник визнав ТОВ «ДСПП» переможцем процедури відкритих торгів та уклав з ним Договір про закупівлю повністю правомірно. Зважаючи на вищенаведене вважаємо, що перевірка документів тендерної пропозиції учасника ТОВ «ДСПП» на відповідність умовам тендерної документації Замовника та вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі» була здійснена не належним чином. При перевірці не була врахована наявність 19 документів учасника ТОВ «ДСПП». Зауваження: Крім того встановлено, що умови пункту 1.7 Договору про закупівлю не відповідають предмету закупівлі. Так, умови абзацу третього пункту 1.7 Договору про закупівлі застосовуються згідно пункту 2 частини п’ятої статті 41 Закону, тільки якщо предметом закупівлі є товар. Разом з тим, предметом закупівлі за Договором про закупівлю є роботи. Заперечення Замовника: У відповідності до ст. 217 Цивільного кодексу України недійсність окремої частини правочину не має наслідком недійсності інших його частин і правочину в цілому, якщо можна припустити, що правочин був би вчинений і без включення до нього недійсної частини. Пункт 1.7. Договору був сформульований на підставі статті 41 Закону. Проте оскільки Договором були передбачені саме роботи, абзац третій п. 1.7. Договору не застосовувався. Крім того, будь-якого збільшення ціни робіт за Договором взагалі не відбулось. За таких обставин включення абзацу третього до п. 1.7. Договору жодним чином не вплинуло і не могло вплинути на права та обов’язки сторін, а також на кінцевий результат Договору. Зауваження: Також в ході проведення моніторингу процедури закупівлі Замовник на порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону не надав протягом трьох робочих днів пояснення (інформацію, документи) на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднений 01.07.2022. Відповідь на запит в електронній системі закупівель Замовник оприлюднив 14.07.2022, тобто на 9-й робочий день з дня оприлюднення запиту. Заперечення Замовника: У зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України Указом Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 в Україні було запроваджено воєнний стан. Відповідно до листа Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1 форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили), а саме військова агресія Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року строком на 30 діб, відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», з 24 лютого 2022 року до їх офіційного закінчення, є надзвичайними, невідворотними та об’єктивними обставинами для суб'єктів господарської діяльності та/або фізичних осіб по договору, окремим податковим та/чи іншим зобов’язанням/обов’язкам, виконання яких/-го настало згідно з умовами договору, контракту, угоди, законодавчих чи інших нормативних актів і виконання відповідно яких/-го стало неможливим у встановлений термін внаслідок настання таких форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили). Отже, для Замовника виникли зазначені форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили), через які Замовник в період воєнного стану не мав можливості своєчасно виконати зазначені вимоги. Отже, твердження про начебто порушення Замовником вимог частини п’ятої статті 8 Закону через ненадання протягом трьох робочих днів пояснення (інформації, документів) на оприлюднений 01.07.2022 запит органу державного фінансового контролю, є безпідставними через неможливість виконання Замовником зазначеної вимоги органу державного фінансового контролю у зв’язку з наявністю вищезазначених форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили), Звертаємо Вашу увагу, що у відповідності до ч. 1 ст. 617 Цивільного кодексу України особа, яка порушила зобов'язання, звільняється від відповідальності за порушення зобов'язання, якщо вона доведе, що це порушення сталося внаслідок випадку або непереборної сили. Заперечення Замовника: 1. Тендерна документація Замовника розроблена у відповідності до «Примірної тендерної документації», яка затверджена наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.04.2016р. № 680 та ЗУ «Про публічні закупівлі». 2. Тендерна пропозиція учасника ТОВ «ДСПП» повністю відповідає умовам тендерної документації Замовника та вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі». 3. Замовник визнав ТОВ «ДСПП» переможцем процедури відкритих торгів та уклав з ним Договір про закупівлю повністю правомірно. 4. Порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону щодо надання протягом трьох робочих днів пояснення (інформацію, документи) на запит органу державного фінансового контролю не може бути підставою для припинення зобов’язань за договором підряду від 16.12.2021 № 16/12-08, укладеним з ТОВ «Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство», зокрема, зважаючи на форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили) в період воєнного стану.
2022-07-27 17:52:30
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 липня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 серпня 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону, порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону.)
Підтвердження усунення порушення
Не усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • відсутній механізм
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону, порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону.) • відсутній механізм
Зважаючи на аргументовані заперечення до висновку, оприлюднені Замовником в електронній системі закупівель, висновок щодо наявності порушення абзаців першого, другого та третього пункту 1 та абзаців першого та другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», вважити недійсним. Враховуючи вищезазначене, зобов'язання щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором підряду від 16.12.2021 № 16/12-08, укладеним з ТОВ «Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство», вважати скасованим.
2022-08-03 16:34:27
Оскарження в суді
Опис: | 03.08.2022 р. подана позовна заява від 02.08.2022 р. |
Дата публікації: | 03 серпня 2022 |
Номер відкриття провадження: | 160/11553/22 |
Дата відкриття провадження: | 08 серпня 2022 |
Документи:
09 серпня 2022 19:09
|
Електронний підпис |
09 серпня 2022 12:27
|
Ухвала-Дніпроп. адмін суд-КП БІО.pdf |
03 серпня 2022 17:14
|
photo_2022-08-03_09-28-18.jpg |
09 серпня 2022 19:09
|
Електронний підпис |
03 серпня 2022 17:21
|
Електронний підпис |
09 серпня 2022 12:27
|
Ухвала-Дніпроп. адмін суд-КП БІО.pdf |
03 серпня 2022 17:14
|
photo_2022-08-03_09-28-18.jpg |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 листопада 2021 13:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВСЕСВІТ ТЕЛЕКОМ" |
2 757 793,98
UAH з ПДВ
|
2 757 793,98
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство" |
2 823 174,16
UAH з ПДВ
|
2 806 890,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП БМФ Бар'єр |
2 822 708,00
UAH з ПДВ
|
2 822 708,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ" |
2 899 998,00
UAH з ПДВ
|
2 899 998,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВСЕСВІТ ТЕЛЕКОМ" #43103326 |
Відхилено |
2 757 793,98
UAH з ПДВ
|
23 листопада 2021 21:38
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 листопада 2021 20:32
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство" #35269494 |
Переможець |
2 806 890,00
UAH з ПДВ
|
26 листопада 2021 21:53
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 26 листопада 2021 21:53
Учасник | Пропозиція | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство" #35269494 |
2 806 890,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 січня 2023 16:11
|
Ду 2 16_12_08.pdf | зміни до договору |
03 січня 2023 16:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2022 14:42
|
ДУ 16_12-08.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2022 14:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 грудня 2022 19:09
|
ДУ 1 16_12_08.pdf | зміни до договору |
20 грудня 2022 19:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 червня 2022 12:22
|
ДУ до дог 16 12-08.pdf | зміни до договору |
01 червня 2022 12:21
|
Електронний підпис | укладений |
20 грудня 2021 22:35
|
Кошторис до договору 16_12-08-2021.pdf | укладений |
20 грудня 2021 22:35
|
Кошторис до договору 16_12-08.pdf | укладений |
20 грудня 2021 22:35
|
Договір підряду 16_12-08.pdf | укладений |
20 грудня 2021 22:35
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 травня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 01 червня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 16/12-08 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 16/12-08 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 16/12-08 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 03 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 16/12-08 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |